ik zal heel zachtjes typen Imd: Hier ook nu dus 4 flesjes en ik moet volgende week naar het CB, ben benieuwd wat ze gaan zeggen. Ze is van de week gewogen en gemeten in het ziekenhuis ( laatste controlle voor haar heupjes ) en ze was 62 cm en woog 5825 dus lijkt me ook prima. En dat hoofje optillen hier ook niet echt van harte, terwijl als ze zit het prima gaat... Hihihi Esmee ligt op haar babygym voor de televisie ( kan ik hem goed in de gaten houden ) en de Tour de France staat aan. Ze is erg druk aan het kletsen tegen de wielrenners zo grappig !
IMD, ben benieuwd wat de kinderarts kan doen. Ons manneke houdt bijvoorbeeld bij het boeren e.d. gewoon zijn hoofd rechtop. Dat kan hij best lang volhouden. Zo pak ik hem ook steeds vaker vast; idd nektraining. Maar, als ze de buik niet leuk vinden (hier ook vaak spugen), dan is het lastig oefenen. En zoals iemand hier laatst al schreef "ik ken geen 18-jarige die uiteindelijk zijn hoofd niet rechtop kan houden". Dus, het lijkt me dat dit wel vanzelf komt. Wat zou een kinderarts dan extra kunnen doen? Kijken of er een medische reden is waarom Miley dit nog niet doet? Terwijl ik hier op het forum veel lees over baby's die het op de buik liggen en hoofd ophouden nog niet (goed) kunnen......
@Leonie ik zal je geen schop meer geven je hebt er nu wel genoeg gehad toch @Sushi hahaha het hele bed door Mitchell lag pas snachts een x omgedraaid in zijn bedje wat die kinderen s nachts toch doen ik weet het niet @Tizzy zo jou mannetje heeft goed geslapen zeg en grappig dat jullie bijna tegelijk wakker worden iedere x telepathie he en nee Mitchell zit daar al voor vast Zeg maar omdat ik plotseling ziek werd na de bevalling en geopereerd moest worden en alles op hte kdv en met de belasting al geregeld was gaat hij al wel nu maar soms een hele dag en vaak een halve ,maar de bedoeling is 2 hele dagen straks nou idd als jou kleintje gaat heb je even tijd voor jezelf ook wel eens fijn hoor en is het daar nog droog gebleven ??? @Coto al een test gedaan ja je weet het naar nooit met die overjarige rubbers en huisje weer helemaal schoon @Mo wat zielig dat Daan daar zo n last van had,maar gelukkig heb je er iets tegen gevonden en fijn dat het vergoed word dat scheelt toch wel @Kikki wat naar dat je mannetje het schema weer omgooid en het klinkt idd ook als een sprongetje succes er maar weer mee met die o zo gezellige sprongetjes ik zit er ook weer op te wachten en denk dat meneer hier ook weer een beetje begint en vervelend dat je zo moe bent ,maar wel logisch als je werkt en weinig slaapt een kennis van mij geeft al wel rijsstebloem en dat kindje slaapt nu wel door en als Mitchell hier ook weer iedere nacht van zich laat horen begin ik er ook mee hoor het liefst niet zo vroeg,maar hij zit ook al aan de max en om zelf gek te maken omdat hij honger heeft doe ik niet @Jodie wel fijn dat het druk op je werk was zo had je minder tijd om te piekeren idd en fijn dat je vriend thuis was dat scheelt dan ook wel @Cil ik kan je niet zoveel advies daar over geven vaak als Mitchell zijn schema in de war gooit maakt hij het in de loop van de dag vanzelf weer goed en voor de laatste fles moeten wij hem altijd wakker maken dus dat komt vanzelf weer goed ik weet niet of jou mannetje s avonds goed slaapt,want dan probeer je de fles iets te rekken @Danielle hier ook eentje die eerst van 7 naar half 7 ging toen naar 6 en nu al 2 x s nachts om 3 uur wakker is (met behulp van speen en pab)slaapt hij wel weer,maar ja je moet er wel een paar x uit dus ik ga het nog even aankijken en dan ook aan de rijstbloem en welke speen heb jij??? hier nog steeds speen 1 anders heeft Mitchell de fles ook zo leeg en huilt hij ook na en is dan niet verzadigd dus misschien moet je toch weer terug naar een andere speen ja leuk he die zwemband (die rode bedoel je??of die gele) het is allebei heel handig en superleuk @Inge zo he jij hebt lekker rust met jou kindjes en het avondeten al bijna klaar goed bezig zeg @Sniffy ga je ook lekker zwemmen leuk hoor??? wel even laten weten hoe het was he ?? die rode zwemband is een zwembadje en die blijven drijven wij hebben die in het grote bad gelegd (dat bedoelt Danielle) en nee daar kan niks mee gebeuren als je er maar bij blijft je kan hem snel genoeg pakken mocht er iets gebeuren en idd die gele band die pak je ook zo op en wij hebben Mitchell de hele tijd vast en in het zwembad hier hebben ze die gele banden te leen elk klein kindje moet er 1 om als de badmeester of juf hier een klein kindje in het water zien zonder bandjes of band komen ze gelijk met zo n ding aan en als ze niet veilig zijn zouden ze dat ook echt niet doen lijkt mij @Mamacelesje fijn dat de bv bij jou zo goed gaat lekker van genieten hoor zolang het kan @Imd Miley is dus ook goed gegroeid heerlijk he en als zij het niet nodig heeft is het toch goed idd fijn dat ze verder geen last van de prikjes heeft gehad nu maar hopen dat ze ook geen bijwerkingen krijgt en wat een eigenwijsje idd haha @all bedankt voor jullie medeleven ik voel me nu wel weer redelijk,maar dat heb ik vaak in de middag en mijn vriend zei ook al blijf toch eens thuis en ziek eens goed uit ik ben bijna niet weg,maar ja babyzwemmen en verjaardag van mams kan ik toch niet overslaan en bedankt voor de leuke reacties op de foto vind hem ook wel goed gelukt met mijn nieuwe camera heb om half 4 Mitchell weer opgehaald hij had het erg goed gedaan hij heeft van half 12 tot 3 geslapen en ze hebben hem er uit moeten halen voor de fles hij sliep zo goed daar wel in de pab ik heb hem hier weer zonder gelegd en hij slaapt alweer een half uur hij is zo moe misschien was het gisteren toch te druk voor hem eindelijk de onderwater foto binnen ik vind hem heel leuk,maar ik wil er ook nog wel 1 waar hij los op zwemt zeg maar als het goed is gaan ze dat ook nog doen ik hoop het wel deze heeft de badjuf zelf gedaan
ja dat zei ik idd haha ik vind het zelf ook niet zo erg maar de arts wilde het in de gaten houden omdat ze geeneens probeert (ik weet wel dat ze het KAN want pas op de grond toen haar broer voorbij kwam gestoven kon ze het opeens wel) verder is ze nog wel een echte bobbelhead (zo'n ding wat je wel achter in de auto ziet hihi) Ik weet ook niet wat ze verder zouden kunnen doen misschien andere oefeningen ofzo....? geen idee
aaaah doodeng die foto (wel heel mooi hoor maar ik bedoel zo onder water houden heb ik nooit gedurfd met mijn kids) vind vooral als ze zo los doen (kan je ook redelijk mee photoshoppen) erg mooi!
@voorkeurshouding: Ik biedt Senne ook alles links aan, geef ook de fles andersom, verschonen lukt me niet andersom haha, maar draai daarna wel even het kussen om om met haar te kletsen. In haar bedje benader ik haar zoveel mogelijk van de andere kant en ga zo aar door. Maar toch blijft ze zelf alles naar rechts doen. Ze doet het shirtje van Lief! wat ze van haar peettante heeft gekregen eer aan haha. Daar staat op: eigenwijs. @egbimi: wat goed van mitchel!! En een hele geruststelling voor jezelf! Ik ben ook benieuwd hoe mijn kindjes het dalijk gaan doen als ze een hele dag gaan, nils ging tot nu toe ook alleen maar halve dagen. Wat een leuke foto zeg!! Zo wij gaan lekker eten, smakelijk allemaal en tot straks.
@IMD: Ik geef FV en ben ook minstens een uur bezig met Rosan hoor......Verschonen, voeden, knuffelen, spelen....Een baby heeft toch aandacht nodig...! Dus met voeden ben ik ook wel in 20min klaar maar in totaal toch lekker een uurtje quality time met mn dochtertje
Zo ben ik ook weer even...eten staat op, kleine slaapt en ik heb even tijd voor het forum hihi Rach & Amom, jammer dat jullie niet meer meeschrijven, heel veel geluk in toekomst en met jullie mooie kindjes! @Egmibi...super die onderwater foto...ik zou zelf Tycho ook niet zo onderwater durven houden hoor...8) @Leonie..is je huis schoon?? Hier is het weer helemaal schoon en heb mezelf geen schop hoeven geven Manlief heeft alles gedaan (mis nu heel erg juichende emoticon!) Verder ben ik het alweer een beetje kwijt eigenlijk...ik zag wel weer aantal goede, maar ook onrustige nachten voorbij komen...hier een goede nacht gehad! Werd vandaag ook gebeld door Min. van Justitie en ik mag op gesprek komen er waren 120 reacties binnengekomen en ze hebben er 10 geselecteerd en ik ben er 1 van...heb ik toch een goede brief geschreven en toch wel een oke CV... Heb bedacht hoe ik ga kolven op werk...half 7 krijgt hij voeding thuis dan kolven om 10 uur dan om half 2 en dan wil ik om 4 uur naar huis, zodat ik om half 5 gewoon voeding kan geven aan Tcyho... WWJC, hoe is je eerste werkdag gegaan?? Ben heeeeel benieuwd.
@Rach (en Amom---- toch jammer dat je zelf niet even "afscheid" neemt...) ik wens je heel veel succes in de toekomst en heel veel plezier met genieten van je dochtertje. Jammer dat je "afhaakt", maar dat is jouw keuze. En idd IMD, misschien ook wel een keer leuk als je een ander zn mening of keuze respecteert en niet altijd met ellenlange "maren" er achter aan komt. Vind je geen bitch maar soms wel irritant....
Zwembadje: Heb er zelf een gekocht bij intertoys met nemo erop.. koste 5 euro en ik vond hem prima!! Beetje lastig uithalen is het wel maar wat ik al ergens las, je tilt zo dat badje op.. Ise vond het heerlijk om in d'r zwembad te dobberen want ze viel na een half uur heel ief in slaap (ben er toen maar uit gegaan) Babyzwemmen: Vanmorgen voor het eerst geweest... Was een leuke ervaring om te doen!!! Moest zelf even wennen om liedjes te gaan zingen met allemaal andere moeders erbij nmaar ise vond het wel grappig volgens mij!!! Jammer dat het nu 6 weken vakantie is!!! Voorkeurshouding: hier ook een lichte voorkeur naar links... heb toen via cb tips gehad om anders te voeden (ik geef fv dus dan geef je snel op 1 en dezelfde manier voeding ) ik moest het bedje andersom opmaken... als ze sliep proberen het hoofdje de niet-voorkeurshouding op te draaien.. Maar ik ben er een paar weken flink mee bezig geweest en ik moet zeggen het gaat een stuk beter!!!!! Moet vanavond naar de na-ym en ise moet mee.. hebben jullie dat ook gedaan???? Weet namelijk niet wat ik er van kan verwachten!! Het is alleen zo'n rot tijd (21:00) en dan is ise niet echt op d'r best!!!! Hier een foto van ise in d'r zwembandje in het badje bij ons op het dakterras!!!!
Nou, heb nog hard gewerkt hoor: heb 3 wassen gedraaid + droger, was gevouwen, gestreken, hele huis gezogen, daarna zolder en badkamer gedweild en heb nog gestoft. Oh ja en kattenbak en luieremmer geleegd. Wij hebben zon ding waar iets van 50 luiers in kunnen, dat ruik je niet tenzij je de zak moet vervangen. Jeetje wat een stank dan! Gadver! En nu doodmoe maar dat is mijn eigen schuld! Maar was zo lekker bezig dat ik niet naar mijn lichaam wilde luisteren. Vanavond maar helemaal niets doen. @ Coto, dat is wel spannend (en leuk!) om naar zijn afscheidsmusical te gaan. Leuk dat hij het belangrijk vindt dat jij er bij bent, en leuk dat jij ook gaat ondanks dat je Djemi dan niet bij je kan hebben. Lief van jullie allebei! @Cil, ik probeer de volgende voedingen dan steeds iets later te geven, dus 10 minuten of kwartiertje of zo. Dan kom ik meestal wel weer rond de oude tijden uit. @Mo, ja sushi kan har schoppen he! Maar heeft mij uiteindelijk wel geholpen, jou ook? @Tizzy, wat leuk dat je vriend dat smst over het boek oei, ik groei! Ik heb vorige week ook kast uitgeruimd, geef het overmorgen aan mijn moeder mee, die gooit het dan in zon groene kledingcontainer. @Kikki, ja dat is wel lastig dat hij s nachts geen echt lange nacht maakt, dat gaat je echt opbreken want je kleine mannetje slaapt overdag nog lekker bij. Ben benieuwd welke tips ze bij cb geven. @Danielle, ja hihi ben echt luie donder maar als ik dan eenmaal aan de slag ga .. J Kleine meisje slaapt hier ook ineens weer veel meer. Wel weer even wennen maar haar drinktijden houdt ze gelukkig wel aan. Je wil niet aan de speen toch voor Tim? @Inge, zo lekker rustig bij jou geweest vanmiddag. Senne lang aan het slapen en Nils ook nog ff. @Danielle, fijn dat de fysio werkt bij Tim! @Zwemband, ik wil hem ook! @Imd, fijn dat alles bij cb weer goed was en dat ze goed groeit. 2e prikjes gingen dus redelijk, dan kunnen ze zo krijsen. Hoop dat ze lekker gaat slapen, dat is het beste voor haar ( en jou hihi) @Sushi, dus Esmee is de renners flink aan het aanmoedigen, leuk! Oh, computer bijna leeg en ik moet toch weg dus even tot nu reactie. Later vast meer J
Zo, dat was de dinsdag al bijna weer! Vanmorgen Rosan naar mijn vriendin gebracht om half 10 en daarna richting het werk. Vond het niet eens zo heel raar of eng om Rosan voor de 1e keer ergens achter te laten, al denk ik wel dat het bij de creche anders zal zijn straks. Dat zijn toch vreemden....... De accountant kwam vandaag, de cijfertjes bespreken......Hoop bla bla en verder kon ik er weinig aan toevoegen haha. Het was wel leuk om er weer een keer te zijn en heb me overal tegenaan bemoeid Kreeg gelijk te horen dat de telefoon morgen doorgeschakeld werd naar mijn mobiel omdat de baas op vakantie is en mijn invalster morgen haar vrije dag heeft? Okay....komen ze leker op tijd mee! Maar geeft niet, vind het wel gezellig Ga zo eerst eens even eten, daarna proberen even op vandaag te reageren. Jullie hebben het me niet makkelijk gemaakt, er is weer aardig gekletst vandaag!!!! Gezellig!
BrendaGill: Super joh ! Spannend ga voor je duimen ! Leonie: Goed hoor, ben trots op je Heeft mijn schop toch nog beetje geholpen hahaha Nou ik ga voor de buis zitten en het afscheid van Michael Jackson kijken. Misschien tot later !
Zo, even ego-berichtje, dan ga ik bijlezen... Vandaag is eigenlijk wel goed gegaan. Traantjes bij mama die een (lachende) Wybe bij papa in bed achter liet. En daarna nog een keer op het werk toen ze vroegen of het wel ging. En nog een keer tranen in mijn ogen toen 1 van de leidinggevende zijn verhaal vertelde over de bevalling en dood van hun beebje. Zijn vrouw/vriendin was 19wk zwanger! Het Kolfhok is alleen een hokje (zonder ramen) met een gewone stoel erin. (Niet een bankje wat ze zei) Was ook geen koeling, maar ze hebben vandaag een soort campingkoelbox geregeld die je in het stopcontact kunt doen en dus continu koelt. Kolven ging redelijk. Kreeg net 110 elke keer gekolft. (Volgens berekeningen moet hij min. 113 hebben) Hoop dat dat nog wat meer gaat worden. Vond het ook lastig werken omdat ik binnenkwam, al bijna meteen moest kolven (uurtje na ik binnen was), dan is het al tijd voor pauze, dan wat dingen doornemen/regelen, is het alweer pauze tijd, erachteraan weer kolven en dan kun je weer wat doen en is het alweeer pauze. (En erna alweer kolftijd) Bovendien was het veel info die ik weer heb gekregen en moet allemaal nog in mijn hersenen doordringen. Ik ga vrijdag denk ik gewoon beginnen en leer onderweg het wel weer... (geleidelijk aan) Heb trouwens ook de rest van het jaar elke di vrij gevraagd. Kwam op 13 wk uit dat ik dat kon doen. (En heb ook nog hele week vakantie dan) Maar ik zie wel wat ik toegewezen krijg. Helaas hebben ze geen rekening gehouden met mijn voorkeur. Die is nl de hele ma en halve di (en hele vr). Maar zij hebben me nu in juli elke di hele dag ingepland en elke ma halve dag. Wybe heeft het vandaag wel goed gedaan. Wel veel wakker geweest, dus papa kon tussendoor niet liggen. (haha, weet hij ook eens hoe het is.) Maar blijkbaar heeft Wybe bij hem wel een kwartier in de box gespeeld.
@WWJC; knap van je, het kolven op het werk! Denk idd dat er erg veel tijd in gaat zitten. Ik hoop dat je er gauw ritme in krijgt voor je werkdag. En logisch dat je even moet wennen toch, je bent er zolang uit geweest! En dat van de traantjes is echt niet gek hoor, wij weten allemaal hoe moeilijk het kan zijn om je kleintje achter te laten! Maar dat wordt vast vanzelf beter! @Leonie; goed bezig meid! Maar idd; kun je miss beter verspreiden over een paar dagen. Maar ik ga hier ook altijd hysterisch het hele huis achter elkaar schoonmaken, hahaha En ik wou idd geen speen voor Tim, maar dat ben ik inmiddels alweer vergeten... Ideaal.... hahahaha
Hihi, ik had me in de dag vergist. Ik dacht dat we vandaag met de mamas van zw.gym hadden afgesproken met kids erbij. Zie ik er eentje langs lopen dus ik snel naar deur en zeg tegen haar wacht even, leg ik kleine meisje in wandelwagen en loop met je mee. Zegt ze: oh gezellig hoor, ga je mee naar mijn moeder dan?Zij hard lachend want die ken ik uiteraard niet eens! Dus ik zei nog nee, die bijeenkomst. Vertelt ze me dus dat die morgen pas is! Slimme ik! Nu dus avondje vrij, kan ik toch nog beetje naar het gebeuren rondom Michael Jackson kijken vanavond. Maar ook even verder met reageren. @jodie, fijn dat eerste keer werken goed is gegaan. Al had je het wel meteen heel druk! Wel lekker dan he om thuis te komen en je mannetje weer in je armen te sluiten! @Bianca, leuk zon foto onder water! Maar idd ook leuk om er eentje te hebben dat hij los zwemt. @Brenda, heeeeerlijk dat je man het huis schoon heeft gemaakt! Dat doet mannetje hier nu niet maar hoeft ook niet, ik ben immers heel de dag thuis. Oh, wat goed dat je op gesprek mag komen, duim voor je! Fijn dat je uit je kolfschema bent. @Ynnel, wat leuk eerste keer babyzwemmen! Fijn dat het leuk was, wel jammer dat je nu weer 6 weken moet missen. Ah, wat schattig Ise in het badje! En lekker een dakterras! @Jessie, fijn dat het werken geslaagd was! @Wwjc, fijn dat eerste dag goed is gegaan. Jeetje wat een verhaal van je werkgever! Jammer dat ze geen rekening hebben gehouden met je wens met betrekking tot werken van dagen. Ik hoop dat ze je wens wel inwilligen met betrekking de dinsdag vrij.
@IMD: ik heb ook zo'n oranje zwemband met 2 zwarte handvatten erop. @Egbimi: we gaan donderdag babyzwemmen. Ben benieuwd wat ze er van vindt. Als ze het niet leuk vindt weet ik niet van wie ze is. Wij houden nl. allebei van zwemmen.