April 2009 Mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Sam0110, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Helaas dus niet gelukt om je weg te pesten IMD ;)
    Grapje, vind het superleuk dat je blijft! Hecht veel waarde aan jouw adviezen.
    En idd, ook ik pak de dingen eruit wie me aanspreken, en de ene persoon "ligt" je ook beter dan de ander heb ik het idee.
    Weet niet wat het is.

@Jessie; ja vreselijk hé die vergeetachtigheid! Heb het zelf ook nog steeds.
    Loop ik naar boven, zie ik daar weer iets liggen.. Oh ja; daar was ik ook nog mee bezig denk ik dan... hahahaha

Was laatst ook nog jarig, en kreeg een supermooi bos met rozen "van Tim", omdat ik jarig was, maar ook omdat ik zo'n lieve mama voor hem ben..
    Vond ik echt superlief!!
    Had ik nog niet verteld...

@Egbimi; wat fijn dat Mitchell weer wat beter slaapt! Maar wel opletten met die flesjes hoor!!

Ik had laatst de flesjes in de afwasmachine gedaan, samen met een bord met macaronisausresten.
    Ook geen goed plan kan ik je vertellen....;)

2. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja precies dat bedoel ik ik heb ook de eerste paar dagen gejankt erom maar toen dacht ik HEY mens doe effe normaal je eerste is hollands welvaren op FV dus waarom zo druk maken? haha
    Nu ben ik weer nuchter en zie ik waarom ik liever FV geef (ik had BV ook nooit langer gedaan als 6 weekjes ofzo zoiezo vanwege werk ALS ik het had kunnen geven)

3. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Oh ja ook nog ff; Tim heeft gister al voor de 4e keer vanaf 21.30 tot 7.00 uur geslapen!! Joepie!
    Wat knap al hé!

4. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    @Jessie; ik laat het Tim ook een beetje zelf bepalen, mits het in de perken blijft natuurlijk.
    Maar hij heeft vanmorgen om 7.00 uur gehad, en slaap nu nog weer lekker.
    Als hij nu zo wakker wordt, ga ik hem lekker langzaam aankleden, en wassen, en dan krijg hij lekker weer de fles hoor!

5. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    Nee want jij hebt geen tijd om rustig in een hokje te gaan zitten kolven of voeden met baby aan borst en telefoon in andere hand en computer voor je, dat word niks :p:p:p

;)

6. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    Rosan is echt een langslaper, die lag vanmorgen om 8uur nog in dromenland :) Moest haar echt wakker maken voor de fles!
    Moet wel zeggen dat ik haar gister om 23u de fles deed en ze om 00.00 uur naar bed ging (ze had krampjes dus lekker even bij me gehouden) Ik zit er over te denken om de avondfles te vervroegen naar 22uur. Want nu ze smorgens zo lang slaapt (en mama daar nog lekker gebruik van maakt door ook te blijven liggen) komt het er niet van de laatste fles eerder te doen. Als ik de laatste fles om 22uur wil geven zal Rosan smorgens idd rond 7uur de 1e weer moeten krijgen. Anders kom je niet uit? En Danielle had jij het laatst niet over om naar 4 flessen te gaan?

7. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    @danielle, wat superlief en ontroerend die bos rozen van Tim!!! Echt schattig! Heb je toen even een traantje weggepinkt :D
    En meid, zoals ik je nu ken, zo via het forum....kan ik alleen maar beamen dat je een supermama bent!
    Ik ben a.s. maandag jarig en normaal krijg ik eigenlijk nooit wat van mannetje (Zelfs geen bloemen, maar das niet erg die gaan hier toch dood voor ze in de vaas staan).......Maar dit jaar doet ie ineens zijn best voor een kadootje. Gisteravond was ie naar mijn vriendin om te overleggen voor een kado....Nu word ik toch wel nieuwsgierig ;-

8. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    Leuk, dat thuiswerken.......De telefoon staat naar mijn mobiel doorgeschakeld maar er wordt zelden gebeld.......Mijn verbinding met de pc op werk doet het niet meer....en die man die me daar bij moet helpen kan vanmiddag pas er naar kijken.....
    Vandaar dat ik hier het hele forum maar volpen ;)

9. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    Waaaaaaaaaaaaaaaaaaar is iedereen???

10. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    @wwjc: Ik ken niemand die in eindhoven werkt of woont. Wij zijn vanuit veghel in 15 min. bij de ikea, dus dan heb je misschien een idee hoe lang het rijden is. Volgens mij hoef ik voorlopig ook nog niet naar de prenatal, anders hadden we daar nog kunnen afspreken. Ik hoor het wel van je of je op en neer wil rijden.

@kipkip: Wat zullen jullie geschrokken zijn zeg! Hopelijk gaat het snel beter met jullie meisje. Maar wel heel goed gehandeld! Heel veel beterschap!

Goed idee Kikki!!

@egbimi: die bonnen zijn 3 weken geldig. Ik ga nu ook nog geen nr 4 halen, pampers zijn zo vaak in de aanbieding. . .
    Oeh jammer van je flessen. Ik ben wel wat vergeetachtig maar volgens mij niet zo. Ik doe de flessen in de magnetron in een sterilisator, die stel ik in op 5 min, dus kan niks mee mis gaan, tenzij ik de tijd verkeerd instel natuurlijk haha.
    Gelukkig gaat het met jou ook al weer wat beter. En idd slim m het babyzwemmen een keertje niet te doen, eerst maar even goed uitzieken.
    O ja Mitchell doet het echt goed! Wat fijn!

@Est: Fijn dat je toch blijft plakken en we begrijpen het als je er even niet bent hoor. Mij zal dit na deze week ook niet meer lukken, dan ben ik er ook een stuk minder.

@Sushi: Gefeliciteerd met je baan!

@Danielle: Nog gefeliciteerd met je verjaardag en wat lief die bos bloemen!

Ik gan nu even de hond uitlaten samen met de kids. Daarna even spelen met Nils en dan een bammetje eten en nils naar kdv brengen.

Ik ga vandaag eens kijken wanneer senne zelf komt voor haar voedingen. Gisteravond liet ze weer 100cc staan. Eens kijken op hoeveel flessen ze dan uitkomt.

11. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    k zie het meteen voor me :D (ik denk dat die klanten die binnenkomen het wel leuk vinden (voornamelijk mannen namelijk) haha)

Ik weet nu al Miley haar eerste woordje : tennisbouw goedemiddag (hoe wij de telefoon aannemen) ze zit steeds zo te smilen als ik dat zeg.

En toch overweeg ik weleens om gewoon helemaal te kappen hoor, ik doe het al een tijdje niet meer voor mijn lol maar omdat het moet, niemand anders het doet e.d. maar als ik er gewoon helemaal; niet meer ben (en dus niet half gerekend op mij word) vinden ze vast wel een oplossing alleen heb ik zo last van dat ik denk dat ik hun dan laat vallen maar soms is het wel een gedoe, en voor mijn lol doe ik het niet meer ik vind ons bedrijf namelijk te groot worden, ik houd meer van klein en persoonlijk (toen ik het vroeger alleen deed zeg maar) dus ben echt aan het overwegen om te kappen ermee en gewoon lekker een paar jaar thuis (wel wat thuiswerk nog doen qua websites, evt in de avonduren wat helpdeskwerk ofzo)

12. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    Hoeveel uur werk je nu dan? Ik werk 24u in een klein bouwbedrijf. Doe daar de boekhouding, administratie, personeelszaken, PR, bestellingen, kun je beter vragen wat ik eigenlijk niet doe... Vind het heerlijk en kan er echt mijn ei kwijt!
    Denk je echt dat het wat voor jou is om de zaak grotendeels achter je te laten? Volgens mij leef jij voor de zaak en vind jij de hectiek heerlijk?? Idd zou thuiswerken een hele goede optie zijn, blijf je toch betrokken!!!

13. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik werk nu 20-25 uur , doe eigenlijk een beetje van alles wat jij ook doet, zo'n manusje van alles ik vond hectiek altijd heerlijk maar ik heb geen zin meer ik vond het leuker toen ik alles alleen deed nu doe ik alles samen en die delen niet mijn (strenge) werkwijze, ik irriteer me soms weleens aan dingen ook is het persoonlijke met de klanten weg en dat mis ik, daarom stond ik vroeger altijd in de winkel maar door mijn auto ongeluk ging dat niet meer.

Ik werk "maar" 20-25 uur maar als je tegelijkertijd ook nog je kids om je heen hebt lopen is dat soms TE hectisch haha als ik dean vroeger wegbracht naar het KDV een ochtendje en dan kon werken had ik echt gewoon vakantie (voor mijn gevoel en vergeleken bij de normale situatie)

Ik weet niet het spookt steeds vaker door mijn hoofd heen... ik wil wel wat blijven doen maar dan wat kleiners en los van het grote bedrijf zeg maar.. zoiezo blijf ik voor mijn man dan werken (is het een keer andersom haha)

14. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    @Inge, ook hier magnetronsterilisator, ideaal!
    De hond uitlaten? Is het bij jullie droog? Hier regent het echt keihard :x Vind Nils het leuk op KDV? Ben benieuwd als je Senne zelf laat regelen vandaag waar je dan op uitkomt! Deed je tot nu toe voeden volgens een tijdschema?

15. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    #4095 coto500, 8 jul 2009
    Laatst bewerkt: 8 jul 2009
    Ik ben flabagasted!!!
    Mijn dochter kan ineens :
    - Van rug naar buik rollen
    - Van buik naar rug rollen
    - Brabbelen!
    Dus ze zit midden in het sprongetje!
    Laat ik bij het begin beginnen. Gisteravond gingen mijn man en ik naar de musical van zijn zoontje. Dus mijn ouder gingen oppassen, ze waren er om 1845…wat nooit gebeurt meisje sliep in de box. Wij weg….Nou blijkbaar heel goed gegaan…1915 werd ze wakker…leuk gedaan…1945 eten…leuk gedaan tot 2130 in bed gedaan…slapen!
    Wij waren er om 2200 weer…om 2215 werd ze wakker…ik heb nog een fles gegeven en daarna is ze gaan slapen (overigens gister 865ml gedronken!!). Vannacht helaas mannetje weer flink gehoest dus slecht geslapen…meisje werd om 1000 wakker…fles 190ml leeggedronken! Op bed spelen…ze begint ineens te brabbelen! Zo leuk…Maar ook te draaien! Een paar keer heen en weer! En ineens huilen! Echt alsof ze zelf schrok van wat ze allemaal al kon! Dus ik heb haar vast gehouden en uiteindelijk in bed gelegd…ze slaapt nu….

Moest ik effe kwijt….
    Ik ga nu wat bijlezen…

16. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Egbimi, gelukkig Mitchell vandaag weer goed geslapen. Wybe hier redelijk. Heb er vaak de speen in moeten doen. (Terwijl hij die eigenlijk nooit heeft 's nachts. :()
    Bedankt voor je compliment. :)
    Zonde van de flesjes een speentjes... :( Ik ben ook zo vergeetachtig hoor! Daarom heb ik ook zo'n sterilisator gekocht. (op mp) Ik liet nl ook steeds de pan veel te lang opstaan. (Omdat ik m vergat)

Est, Joepie, je blijft! ;)
    Hihi.
    Ik weet dat sommigen fv ook op verzoek doen. (Imd ook) Maar t was ook algemeen bedoelt. (Er zijn er ook die bv op schema doen nl.)

Sushi, wat fijn dat je de 21ste al kunt beginnen! (Mist juich-smiley)

Jessie, hier is het papa die vaak (vaker) zijn sleutels vergeet nadat Wybe geboren is. :) Zou hij ook last van zwangerschapsdementie hebben? ;) :p

Isademi, had eigenlijk ook niet verwacht dat je weg zou zijn. En ben benieuwd welke banner er nu weer komt. Hihi, kijk er elke keer weer naar uit wat voor creatiefs je nu weer gemaakt hebt. ;)
    Normaal vult fv idd beter dan bv. Vandaar dat ook bv-kindjes vaak minder snel doorslapen. (zie Wybe ;) )
    Geen idee of ik (of andere bv-vrouwen) die hormonen wat langer vasthouden... Goeie vraag...
    En als het je niet bevalt... gewoon stoppen hoor! Het is niet leuk als je dat zo tegen je zin in moet doen. Ga nog lekker van je 2 kids genieten en idd werken als zij slapen. Nu kan het nog! :)

Danielle, mooi oranje flesjes nu toch? :p
    Knap dat Tim al 4 nachten doorslaapt. Heerlijk! :) Kun jij dan ook goed slapen of wordt je nog steeds wakker en gaat dan controleren?

Jessie, laat je wel weten wat je gehad hebt van je mannetje? Nu zijn wij nl natuurlijk ook nieuwsgierig. ;)

Inge, ik zal vragen of mijn schoonzus mee wil, maar die is wel pas volgende week terug van vakantie. Mijn broer heeft nl auto van de zaak en die rijdt gratis. Vind je dat goed?
    Die bonnen van kruidvat zijn anders wel goede aanbieding, normaal in de aanbieding zijn die pakken niet goedkoper dan 7,50 (tenminste, ben ik nog niet tegengekomen.) En met bon nu dus 7 euro. Scheelt toch weer iets. ;) Dus ik ga ze lekker wel halen. Liever teveel dan te weinig. ;) :p

Kipkip, hoe is het met meisje?

Coto, wat leuk dat ze ineens zoveel kan! Hier puilen mijn ogen af en toe ook uit mijn kassen als hij weer wat nieuws kan. :)
    Het kan best zijn dat ze schrok van wat ze kan. Had ik gister met Wybe ook toen hij zich van buik op zijn rug draaien. Hij schrok even en bleef toen doodstil liggen. :)

Zo. Vanmiddag komt mijn oma (99) op bezoek met mijn tante. En daarna ga ik naar de Em-Te voor de ruilbeurs van de Bengels. Iemand nog meer die daar komt en die beestjes spaart? Ik vind ze superleuk. Zijn 26 verschillende magneetknuffeltjes. En als het goed is heb ik ze dan vanmiddag alle 26. ;)

17. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    Jessie ik ging de hond uitlaten toen het nog droog was. Toen we bijna thuis waren begon het te druppelen en toen we net naar binnen wilden gaan, begon het iets harder te regenen. We hebben dus geluk gehad haha.

Nils vindt het helemaal geweldig op het kdv. Opa en oma vragen altijd of hij naar school is geweest en dan zegt nils. . . nee naar de intjes (=kindjes haha). Maar hij heeft het er echt naar zijn zin. Hij zit wel nog in de leeftijd dat hij nog niet echt samenspeelt, maar hij kan zich zelf heel doed vermaken, thuis ook. Maar hij vindt dan wel weer heel leuk om te kijken wat de oudere kindren daar allemaal doen. En toen hij overging naar de peuters groeide zijn woordenschat heeeeeeeel snel hahaha.

Ik ben ook benieuwd met Senne. Ze ligt nu nog steeds lekker te slapen. Vanmorgen om 9:00 heeft ze even in bed gelegen en om 10:30 wou ze eruit. Toen dus de hond uitgelaten en nu ligt ze alweer zo'n 45 min. te slapen.
    Ze kreeg idd volgens een redelijk vast schema. Maar niet zo dat ze persé om 7:00 's morgens de fles moest hebben. Als ze om 8:00 kwam was het ook prima. En dan ook niet stipt om de 4 uur gewoon eeen beetje zoals het uitkwam met als basis die 4 uur.

O ze is wakker. . . .

Hmm ze ligt nog lekker om zich heen te kijken en is verder stil.

18. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Huis grondig aan het poetsen! Ik las van de week hier ook al iets over bijna neurotisch zijn in het je huis aan kant hebben; nou hier ook 1! Maar vandaag ben ik echt aan de schoonmaak, samen met de hulp.

Helaas giet het buiten, dus de ramen maar even niet. Tempo ligt hoog, want zoonlief ligt te pitten..... Hij heeft vannacht geslapen van 00.00-7.00 uur; super voor zijn doen! Vanmiddag komen opa en oma oppassen en ga ik uitgebreid naar de Aldi, Appie, Blokker, Hema enz. En vanavond ga ik met oud-collega's aan de boemel (doen we 1x per jaar). Vrees dat er ook rose bij zal worden genuttigd. Ja, Sushi, ik zie je denken ;). Heb bijna vakantie.........

Oh ja Coto: leuk he als ze ineens zoveel meer kunnen! Hier nog geen gedraai, maar wel steeds meer gebrabbel. Ook zo schattig :p. Geniet ervan!

19. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    Nou coto dat gaat goed!!! *mist klappende smiley*

@wwjc: O ik vind het prima hoor. Ik moet woensdag en vrijdag werken, de rest is volgens mij nog vrij.
    De pampers zijn altijd een hele periode 3=2 in verschillende winkels achter elkaar en dan weer een tijdje dat het idd maar een par euro scheelt. Vorig jaar kon ik met die bonnen van lekker leven de pampers 3=1 halen, maar tegenwoordig mag je ze niet meer in combinatie met andere akties gebruiken.

O meisje wil nu toch eten denk ik

20. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Wat een geschop!
    Heb gister uiteindelijk ook de benedenboel gestofzuigd en ballen gehakt gemaakt!
    @kiki : Dus ja, Djemi is begonnen met haar sprongetje…gister al een chaos met drinken maar als dat het ergste is…O, en dank je voor je lieve woorden….het is allemaal goed gegaan…het was wel raar om daar op 1 rij te zitten met zijn ex en haar nieuwe vriend (die ik ook best goed ken want het is een collega van mijn ex weer…klein wereldje dus!).
    Ik hoop dat je die rijstebloem erdoor mag doen..lijkt mij wel hoor…hij heeft het gewoon nodig!
    @Cil : Ik hou precies bij in Excel wat ze drinkt en als ze honger heeft krijgt ze…ze regelte het echt zelf wel…maar mijn voordeel is dat ze bijna altijd doorslaapt ’s nachts…
    @Tizzy : Natte plekken..ok, nou ja heb gister toen we weg moesten toch maar compressen erin gedaan!
    En op haar buik liggen vond ze vanmorgen ook ineens leuk! Probeert dus nu te draaien! Het komt heus wel goed!
    @Isademi : Ik denk wie is dat nou weer??? Maar goed toen las ik het verhaal…Miley goed gegroeid zeg! En ook weer zie je, ze regelen het gewoon zelf die kleintjes! En dat hoofdje zie je bij heel veel kindjes hier…komt goed! Echt stoer dat ze niet gehuild heeft met de prikjes!
    O, en gewoon je reactie blijven schrijven hoor…iedereen trouwens!
    @egbimi : Nee, geen test gedaan…dat durf ik niet hoor…ik ga vrijdag naar de huisarts voor meerdere dingen..zal dat ook even vragen dan…
    Die onderwaterfoto is gaaaaaaaffffff!
    @BrendaGill : gefeliciteerd met de uitnodiging…echt stoer! Hopelijk wordt het wat!
    @Ynnel : Ziet er relaxed uit in dat badje! Nagym met baby om 2100…ook laat zeg!
    @Leonie : Verder niks meer gedaan toch? En dank je voor je lieve woorden…ik ben blij dat ik gegaan ben…hij vond het echt fijn!
    @wwjc : Fijn dat het ok gegaan is op je werk…is natuurlijk een hele andere wereld, natuurlijk moet je wennen! En goed dat het met Wybe ook goed gegaan is!

Tm 405
    Sorry meisje is wakker!

Deel Deze Pagina