dag lieve forum buis meiden!!! Hier alles goed! Coto wat leuk dat ze dat ineens allemaal kan...dat is dus een duidelijk sprong!!! imd leuke naam nu...en ik wist wel dat je ons niet kon missen!!!!! Wat Julian tot nog toe kan....en ik weet echt niet welke sprong hij zit....of zat of moet nog komen: Julian kan "alleen" terug van buik naar rug......kan brabbelen en schreeuwen ook!!! En het badje moeten we gaan opruimen want hij heeft door dat hoe hard hij met zijn beentjes sparteld hij het water tegen de muur krijgt en papa harder gaat lachen.....ook als papa de fles geeft en hij "spuugt"alles uit dan moet papa ook lachen....en ja ik heb al gezegt als jij blijft lachen blijft hij dat doen! Gillen ipv huilen! hier verder alles goed!
Danielle: Dank je ! Ik ga onzettend hard voor jou duimen ! En nog gefeliciteerd, erg leuk zo'n bos rozen ! Kan je de hele wereld meteen weer aan toch ?! Isademi: Fijn dat je er gewoon nog bent ! Jessie: hahaha ik ben hier ! Inge: Ik hoop dat je droog bent gebleven, het regende zo hard net hier... Oh lees net dat je het droog hebt gehouden, gelukkig maar ! Coto: Wauw dat gaat ineens snel dan zeg ! Leuk he dat ze steeds meer ontdekken ! Wwjc: Hoop dat je je collectie compleet krijgt vanmiddag ! Klinkt dat leuk bengels, ik ken ze niet... Kiki: hahaha ben alleen maar blij dat ik niet de enige ben hier die van een borrel houdt ! Ik zeg prrrrroost ! Lynnmvjulian: Hier ook een spartelkont, ze gaat nu steeds met mijn vriend in bad en daar heeft ze natuurlijk alle ruimte maar als hij een keer moet klussen 's avonds deed ik haar in het kleine badje... nou een groot waterballet dus dat is geen succes meer.... Esmee doet sinds 3 dagen haar halve knuistje in haar mondje en soms zo ver dat ze begint te kokhalzen en soms ook beetje spuugt.... wat kan ik daar nou aan doen ? hihihi ik hoor haar net gewoon door de babyfoon heen smakken, ligt ze weer te sabbelen op haar knuistjes... dat is dat wel weer super schattig...
@Sushi: onze kids zijn even oud. Maar, mijn manneke is te vroeg geboren (een week) en zit nu in zijn 12-weken sprong. Volgens mij heeft Esmee die al gehad? Is Esmee soms te laat geboren? En ja, ik hou idd van een wijntje of een borrel. Niet iedere avond, maar als ik vakantie heb gaat het wel wat makkelijker. En ik kan er goed tegen, gelukkig. Was je een groot fan van MJ? Ik moet eerlijk zeggen dat het allemaal een beetje aan mij is voorbij gegaan. Voor mijn gevoel was hij al jaren dood, hoe raar dat ook klinkt. Maar, ik vind zijn levensloop wel heel erg triest. @Coto: ik moest wel lachen toen ik het las: Excel..... Ik dacht al dat ik erg was met mijn boekje met slaap- en voedingstijden, de gedronken hoeveelheden en het poepgedrag (allemaal overzichtelijk opgeschreven), maar Excel . @Kipkip: hoe is het me je kleine meisje? Hopelijk geen koorts meer? @BrendaGill: gefeliciteerd met je gesprek, super zeg! @Jodie: misschien idd eens andere voeding gaan proberen? Of zou hij keelpijn kunnen hebben, dat drinken pijn doet? @WWJC: wat zijn Bengels? Klinkt leuk, geen idee wat het is? @Egbimi: idd, supergave foto zo onder water. Jaloers . Zo, mijn ouders rijden voor. We gaan lunchen en daarna ga ik aan de winkel .
Kikki, drukke dag. Zorg je wel dat je jezelf niet voorbijloopt? Wybe is nu 10 wk, maar was 2 weken te laat. Zou hij dan ook 12 weken sprong hebben gehad afgelopen 2 dg? (Of toch gewoon 1 dag het feit dat ik moest gaan werken.) Vind het vreemd, want 3-4dg geleden toen had hij om 11u laatste voeding en kwam dan om 5-6u pas weer en viel daarna ook weer in slaap. En nu is hij dus al 2 nachten elke keer wakker en komt weer 2x voor een hapje. Bonte Bengels, kijk maar eens op: Bonte Bengels Inge, ok dan heb ik die periode niet meegekregen van 3=2, want dat is idd goedkoper dan 3 euro korting. (33 cent dus. ) Ben ook pas 3 mnd bezig met kijken. Jij hebt meer ervaring daarin. Jammer idd dat je die bonnen niet meer met andere acties kunt gebruiken. Want ik zei vorige keer al dat je dan soms met bonnen niet eens goedkoper uit bent dan dat je een goede actie hebt... Mogen we ook een keer net na het avondeten komen? Mijn broer heeft nl overdag de auto mee naar zijn werk. Ik moet ma, di en vr werken, dus blijft anders alleen do over. En ik weet niet of schoonzus dan kan. (Wel als ik zorg dat ze 2 auto's hebben, dat mijn broer met mijn auto gaat werken en wij zijn auto nemen.) hihi, snap je het nog? Ik doe trouwens ook een kwartier over bij de Prenatal/ikea komen. Lynn, hihi, heeft hij dat nu al in de gaten dat hij lachen bij jullie opwekt? Slim is hij dus ook nog eens. Sushi, geen idee wat je daaraan kunt doen. Hier nog niet gebeurd. Het is idd wel superlief. Vooral het geluid wat er af en toe bij komt kijken.
Esmee is een week te laat geboren inderdaad, echt hele duidelijke sprongetjes heeft ze tot nu toe niet echt gehad. Ze is wel eens een dagje niet in haar hummetje en wat hangerig dus volgens mij zijn dat wel sprongetjes maar het is niet heel heftig allemaal... Ik hou ook van een borreltje of een wijntje hoor, kan er gelukkig ook goed tegen en ik vind het ook gewoon gezellig. En als je vakantie hebt gaat het zeker wat makkelijker, ben zowiezo als het mooi weer is sneller met het pakken van een roseetje of biertje Was vroeger echt een grote fan van MJ, ik ben er echt mee opgegroeit. Het is niet zo dat ik helemaal van slag ben hoor maar het raakt me wel. Vind het in en in triest hoe die man altijd onderuit geschopt is door de pers terwijl het echt een geweldige artiest is. Wat dat betreft hoop ik echt dat hij nou zijn rust gevonden heeft.... Bah heb nergens zin in vandaag, ben ook lekker ongesteld geworden meteen ook huppatee lekker veel..... De pil moet echt nog even zijn werk gaan doen zeg maar, ben benieuwd hoe lang ik het deze keer ben.... Ga zo nog maar eens stofzuigen of zo hihihi zo blijft mijn huis wel lekker schoon
Bijgelezen tot pag 409 nu ff lunchen; lees later verder! @wwjc; sta in principe 1x per week (vrijdags) op de weegschaal, dit omdat ik aan t Sonja Bakkeren ben ; Voor SB had ik geen idee hoeveel ik woog omdat ik sinds m 29e zwangerschapsweek niet meer op de weegschaal heb gestaan, t boeide me niet en vond de gezondheid van de beeb belangrijker (ivm premature weeën); mn gyn vond mn gewicht ook niet belangrijk; dus eigenlijk weet ik niet eens hoeveel ik na de bevalling tot aan SB af ben gevallen Blijkbaar veel dus volgens mn omgeving Schoonmoeder is niet langsgeweest, maar heb tussen de buien door mn boodschappen kunnen doen @kipkip; wat vervelend dat je meisje zo weinig drinkt door haar verkoudheid, kan toch niet goed zijn (je kunt haar moeilijk dwingen maar toch); hoop dat ze snel hersteld! Hou haar maar goed in de gaten! @kikki; wat is het gisteravond geworden? Whiskey of rose @egbimi; ik heb net 2 zwembroekjes en 1 zwemshort voor mn mannetje gekocht in de opruiming bij Lief! Allerlei maten zodat hij er nu 1 aankan, en in de winter als we in Sauerland zijn En voor babyzwemmen misschien wel! Strakke actie van je met die flesjes aan laten branden hahaha (maareh dat vergeetachtige herken ik helaas wel ) @jodie; heb helaas geen tips voor je mbt Senne die jullie wakker houd.. @sushi; wat goed dat je bij Defensie kan beginnen! Gefeliciteerd!!! Hoop dat t je lukt met het kdv! Zooo, mannetje heeft weer heerlijk geslapen tot 07:15 uur, gevoed, weer verder gaan slapen (allebei) en om 10 uur werd ie weer wakker, weer gevoed en toen is ie weer gaan slapen; kon ik mooi het huis stofzuigen Echt mn favo bezigheid not Zometeen weer naar mn moeder, die past weer ff op de kleine, en dan gaat moeders wederom paardrijden (als het niet of minder regent ); Eet ik daarna weer lekker bij mn moeder mee!
shusi...Julian heeft ook vaak wat vingers in zijn mond en moet dan kokhalzen...heel zielig maar goed ik kan daar verder ook niets aan doen denk ik....misschien moet hij het gewoon leren als hij zij n vingers te ver in zijn keel doet dat hij moet kokken....? wccj ja wij hebben allemaal slimme kinderen!!! ik moet ff uitrekenen..julian is 4 weken te vroeg en is nu? 4 maanden en 4 dagend dus....18 weken..? min 4 is 12 WEKEN...hahaha Julian zit in zijn sprong...vandaar dat hij zo chagie is....en de hele dag (lees om de 2 uur wil drinken) slechter slaapt..(lees smorgens om 5 uur al beginnen met wakker worden en mama de heletijd rekken tot 7 uur tot ik mijn ogen open kan doen..slechte moeder he?) okeej ga ik dadelijk het boek weer pakken!!!!
YouTube - Evian Roller Babies US Al gezien?? Geluid wel even aan.Echt baby-stoer!! Dus geen Barle-duc meer ..hahaha
@Coto, jeetje jouw meissie maakt een hele grote sprong!!!! Leuk he Echt genieten als ze ineens zoveel meer kunnen of niet dan! Ze slaapt wel heel goed, ook wel lekker voor mama en papa Jammer dat mannetje nog zo moet hoesten. Was het een leuke musical? Smaakten de gehaktballen lekker? Heb je een speciaal recept voor gehaktballen a la Coto??? @WWJC, vervelend dat Wybe steeds speentje nodig had vannacht. Wil hij zijn duimpje niet of wil je niet dat ie gaat duimen? En natuurlijk laat ik jullie weten wat ik krijg van mijn mannetje...... Leuk he die Bengels, mijn buurjongetje is er ook helemaal idolaat van. Volgens mij ging hij ook naar zon ruilbeurs maar dat is niet waar jij heen gaat, te ver uit de buurt geloof ik @Inge, leuk dat Nils het zo leuk vind op KDV. En heerlijk dat hij zichzelf zo goed kan vermaken! Was laatst bij vriendin die heeft zoontje van anderhalf en die vermaakt zich nog geen 10min. alleen. Lijkt me best vermoeiend.....Natuurlijk heb je kids om er tijd aan te besteden en met ze te spelen en te knuffelen. Maar als de kids spelen kun je zelf ook wat doen....toch? @Kikki, heerlijk dat je even oppas krijgt zodat jij even lekker kunt gaan shoppen! Hier bood de buuf ook al aan dat ze wel een keer op wil passen als ik naar de winkel wil of zo. Nou dat sla ik niet af hoor, dat gesleep met die maxicosi vind ik maar niks. En zonder gaat het ook veel sneller.....hou niet zo van boodschappen doen! Al moet ik zeggen dat boodschappen de laatste tijd voor mij echt een uitje is haha. Voor de rest ben ik veel thuis ivm rust ritme en regelmaat voor Rosan, daar voelt zij zich prettig bij en dan is mama ook goed te pas.... En lekker dat je even druk aan de poets was samen met de hulp is je huis weer lekker spik en span? Ik moet nog steeds beginnen....Kan er geen begin in krijgen. Ben namelijk vandaag thuis aan het werken (nogal overwacht, werd me gistermiddag ineens meegedeeld dat ze tel. zouden doorschakelen). En de tel. gaat eigenlijk nog best vaak in tegenstelling tot eerder vanmorgen. Baas belde ook nog vanaf zijn vakantieadres en zat me te klieren dat ie daar lekker volop zonneschijn had ...tssss.... Hij deelde me ook even mee dat ie nogal wilde plannen voor mijn functie had. Mocht me ook lekker gaan bemoeien met de aquisitie en zo....Heerlijk! Dat staat me wel aan. Hij neemt zelf weinig het voortouw in zulke dingen dus lijkt me wel wat om dat zelf op te mogen pakken! @Inge, ik zag bij Kruidvat ook dat Pampers in aanbieding waren, dan scheelt het 3 euro op 3 pakken......ik denk zelf altijd das dan 1 euro per pak....niet veel? Mijn vriendin zou de Makro aanbieding voor Pampers voor me in de gaten houden dat schijnt een heeeeele boel te schelen. Dan kunnen we groots inslaan @Lynn, wat heerlijk zoals je omschrijft wat Julian allemaal al kan! Hij is ook gewoon 2mnd ouder dan Rosan......Leuk dat we toch in dezelfde maand-mama's meeschrijven he! Vind het altijd leuk te lezen wat ik allemaal nog kan verwachten en wat de kindjes dan allemaal al weer meer kunnen...! Hoorde Rosan trouwens net huilen op de babyfoon en het klinkt ineens als een heel ander huiltje.....?! @Sushi, hier nog 1 die wel een borreltje lust, PROOST Wat schatig dat Esmee zo lekker ligt te sabbelen op haar knuistjes! Rosan kan ook zo lekker smakken als ze op haar duimpje ligt te zuigen. En die ongi heeft zich hier nog niet weer laten zien....mag wel een x want wil graaaaag weer anticonceptie gaan gebruiken...... @Tizzy, jouw mannetje dus weer lekker geslapen! Heerlijk dat je nog even tot 10uur meegeslapen hebt. Doe ik ook vaak na de 1e voeding nog even weer mee terug! Hoop dat het droog wordt enblijft zodat jij weer lekker kunt gaan rijden! En wat gezellig dat je moeder dan oppast en daar dan lekker mee kunt eten!
@danielle / jessie; danielle, wat lief van Tim! Jessie; ben ook benieuwd wat je krijgt! Ik ben over 3,5 week jarig en vriend weet echt niet wat ie moet halen, daarentegen is hij pas in december jarig en heb ik NU al een kado (vind hij niet leuk aangezien hij nog niets voor mij heeft ) Heb kaarten voor Najib Amhali besteld in Scheveningen; gaan we op zn verjaardag naartoe @kikki; winkel ze Hoop voor je dat t droog blijft! @Eefje; ga dat filmpje later ff bekijken, moet zo echt weg! @jessie; mn moeder vind het ook altijd erg gezellig als ik kom (met of zonder de kleine), ze woont ook vlakbij t paard dus ideaal! Ze is al 4x oma van de kleintjes van mn broer (allemaal meiden), maar nu ik een zoon heb en ik haar dochter ben is het veel specialer! Ze ging ook elke week mee naar de gyn, gingen we daarna lunchen in t zkh, was ons wekelijks dagje uit en dat missen we best wel Grappig trouwens al die kleintjes met hun sprongetjes! Ben benieuwd wanneer mijn mannetje zn volgende sprongetje maakt! Hij slaapt wel heeeuuuul erg veel momenteel En hij word een echte kletsmajoor! Begint steeds meer te brabbelen en ook steeds harder! Ik ga me nu omkleden en kleine wakker maken en dan naar mn moeder, tot later!
@wwjc: O 's avonds is ook prima hoor, alleen do-avond kan dan weer niet haha, dan komen de collega's van henrij op kraamvistite (senne loopt al bijna bij wijze van spreken, maarja . . . ). Pampers: Ik hal ze alleen maar als ze 3=2 zijn, anders vind ik het nog niet eens de moeite waard. 3 pakken voor 26,50 bijv. vind kdus echt geen actie, die dingen zijn al duur zat. En dan hebben ze pas ook nog eens de pakken verkleind grrrrr. Moeten zeker de schade van de unicef-actie inhalen, het scheelt gewoon 5 luiers of zo per pak!!!! Dat vind ik nogal hoor. Het is dat ik het echt de fijnste luiers vind maar anders. . . Nou ik ga hier ook echt weer iets doen. O ja nog even dit. . . Ik werd gisteren gevraagd hoeveel ikwas afgevallen en hoe ik dat gedaan had??????????? Ik zeg uhhhh. . . ik ben niet afgevallen hoor. Jawel zeker wel. . . ikke: nee echt niet. Dus ik dacht vanmorgen probeer die ene broek eens waar je ng steeds niet in kon. . . . . en jawel hoor hij past. . . . dus ik naar de weegschaal. . . en toen raar mar waar, geen gram afgevallen!!!!! Blijkbaar is mijn buik gewoon minder aan het worden, mag ookwel hhahaha, voel me net zo'n hangbuikzwijntje af en toe hahaha. Zo vandaag zijn de schoppen voor mij, dus kom maar op!
@Ongi; nu 1 in keer weer halverwege de strip? Heb het idee dat Tim ook weer in een sprongetje gaat komen/of zit? Bekijkt zijn handjes ineens, kraait van plezier, grijpt speeltjes (en mijn haar, au!) vast... Ook slaapt hij nu alleen nog maar in met de speen, ook wat nieuws? Vind hem een beetje "hangerig" heb het idee dat hij zelf ook niet goed weet wat hij moet en wil geloof ik... Sneu eigenlijk hé!
Betrek dit alsjeblieft niet op jezelf ok?? Ik ga er ook verder niet op in...Volgens mij wel duidelijk wat ik WEL bedoel
Heb mijn kleine lieve man maar lekker uit bed genomen, en hij ligt nu lekker bij mij te slapen. Dat is al best lang terug, wat heerlijk zeg....
Vanaf 406… @Tizzy : Ik dacht al dat ik een beetje raar was…maar dat heb ik dus ook..als ik denk word wakker, wordt ze wakker…maak een geluidje en ja hoor! Is dat die “speciale telepatische band? Ik denk het gewoon wel… @Est : Ook al weg? Tjee, blijven er steeds minder over zo! Nou ja, het is ook wel veel werk…als ik straks werk zal ik ook niet meer op iedereen zo uitgebreid kunnen reageren…maar dat is niet verplicht toch? O, je blijft toch…hihi…hier ook FV op verzoek…dus soms een halve fles door de gootsteen en soms heel snel nog wat bijmaken…haha… @Inge : Fijn dat het tietsyndroom minder wordt! @wwjc : Ach ja, dwingen gaat echt niet maar aan het einde van de dag heeft ze vaak genoeg op, dus ze regelt het echt zelf! Nog kunnen slapen? @kipkip : Jee, jouw meisje toch een beetje ziekjes! En inderdaad is 400ml wel weinig..Ik hoop dat het snel beter gaat! @kiki : Helemaal mee eens…niks moet, alles mag!!! @Jodie : Als ik mijn geheim zou weten zou ik het zo met je delen! Ik hoop dat er gauw een oplossing komt voor je slapeloze nachten! @egbimi : Fijn dat je je weer beter voelt! En een lekkere nacht dus! Flessen laten aanbranden??? Ik heb een hele grote pan dus daar gebeurt het niet zo snel mee! Maar gelukkig maar want ik doe altijd alles tegelijk! @Sushi : Goed nieuws! Gefeliciteerd hoor! @isademi : Jaa, je bent er nog! Tuurlijk is je naam zo goed! Logischer toch! Ja die hormonen kloppen wel…toen ik niet genoeg BV bleek te hebben heb ik het er echt wel moeilijk mee gehad…Maar dat is steeds minder geworden…En als ik nu zie hoe goed het gaat! Ik denk ook trouwens dat je het type moet zijn voor BV hoor, het past gewoon niet bij iedereen..Zo, en stoppen met werk..dat is een hele beslissing…maar ja, elke keer je kinderen meenemen gaat op een gegeven moment ook niet meer denk ik…sterkte met de beslissing! @Jessie : haha, heb je eindelijk tijd..is iedereen bezig! O, en ze heeft daarna een uur geslapen…1200 in bad en 1245 eten en 1300 weer slapen tot 1345!! Gehaktballen uitjes/ketjap/peper/zout/ei/paneermeel…runder en halfomhalf mengen… @Inge : Fijn zeg, dat nils het zo leuk vind op het KDV! @Kiki : Zo, jouw ventje heeft goed geslapen! Lekker hoor! Ja, erg he met Excel! Mannetje heeft een tabelletje gemaakt…we zijn allebei een heel klein beetje een controlfreak! Als hij thuis komt kijkt hij ook altijd even in de sheet…hahah…straks op vakantie moeten we ontexcellen! @Sushi : Dat doet Djemi ook met die knuisjes in haar mond! Stom he? Huuh 18 min 4 is toch 14??? Maar dan kan het ook nog hoor haha @Eefje : Wat onwijs leuk dat filmpje…beetje creepy maar goed… Ze is weer wakker..ik ga even vakanti