April 2009 Mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Sam0110, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Zo, wat een ramp hadden we net!
    Ik wilde Djemi in de maxi-cosi doen...zo...paniek! Zo verschrikkelijk huilen doet ze zelden...ik denk ze zit klem ofzo...er weer uit....nog steeds huilen en snikken! Lopen....ok over....weer in de maxi-cosi .....weer krijsen! Misschien toch honger (was tenslotte AL 1.5 uur geleden) ja hoor klokt 130ml weg:$! Dan maar weer in de maxi-cosi...weer huilen???? O nee, toch maar stil....ppppfffff mama kan weg.8).
    Ben bij de Dirx drogist geweest...vakantie inkopen en de luiers baby dry in de aanbieding Ik heb nu 2 pakken babydry3 van 64 stuks voor samen 22 euro!!
    iets voor jou wwjc:D???
    en de anwb voor een kaart vd Jura en een boekje. Ik kwam mijn VK nog tegen in de stad...zo raar...zij heeft mij wel heel intiem gezien bedacht ik me ineens..:)..

2. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    @wwjc: Volgende week kan ik dus op maandag en dinsdag de hele dag, woensdagavond, donderdag overdag, vrijdagavond. Als het makkelijker is mag je ook in het weekend komen hoor. Maakt mij echt niet uit.

3. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Dat is 22 euro gedeeld door 128 luiers is 17 cent per luier. Ehm, nee, dat is een mooie prijs, maar bij Super de Boer hadden ze voor 16 cent per stuk en met die bonnen van lekker leven zijn ze 14 cent per stuk. :)
    SORRY !

4. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Shit, toch weer te veel betaald..hihi...
    Moet het toch eerst aan jou vragen dus!

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    dat is duidelijk genoeg alles doet zeer, staat gespannen en zelfs een licht sokje blijft erin staan alsof je 5 maten te klein hebt aangetrokken ofzo ook blijven je vingertoppen erin staan.

Je kan je naam aanpassen door Lotte te PM-en is zo gepiept! ze hadden niet gewoon Isabel anders had ik dat wel gedaan......

heb nog steeds koppijn al is het was minder... (uit te houden pijn zeg maar) ik heb deze pil altijd al geslikt dus zou niet weten wat het is maar ga morgen even navragen..

6. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    is wel grappig als ik naar een super de boer moet rijden ben ik het verschil aan benzine al kwijt :D (die is 10 kilometer verderop ergens namelijk en precies de andere kant uit van waar ik normaal naartoe ga en nooit boodschappen doe) ik pak altijd gewoon mee bij de JUmbo waar ik 1 keer per week naartoe ga en das nog geeneens financieel das de enige plek waar je zaterdags een beetje kan parkeren (bij de Albert Heijn moet je gemiddeld 30 minuten cirkelen voor een plekkie ofzo) ik kan maar 1 keer per week gaan dus is dan nog niet goedkoop helaas...

7. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    Ik doe ook 1x per week de boodschappen en neem dan ook uit die winkel de luiers mee. Volgens mij is Jumbo wel 1 vd goedkopere met de luiers, maar zo goedkoop als de aanbiedingen bij andere winkels zullen ze dan denk ik niet zijn. Heb ook nog keiveel luiers uit luiertaart liggen.....die ene zijn van C1000 3-6kg maar die zitten Rosan niet zo lekker, word alles zo rood..... Verder nog wat newborn 1 liggen maar gebruik nu newborn 2.

8. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ik heb het geluk dat vlakbij (en gratis parkeren en altijd plek) een Etos, Kruidvat, Em-Te en AH heb zitten. Mijn moeder shopt altijd bij Jumbo. En ook vlakbij ons zit een Super de Boer. Ik moet alleen wat verder rijden voor de Jan Linders (maar is wel in het centrum) en de C1000 (Die zit weer bij de babydump). Hihi

Ik had van de week nog zo'n bon van Etosdoos die op moest voor die doekjes en die zouden dan net wat goedkoper zijn (50cent) dan een aanbieding. Alleen hadden ze ze hier bij de Etos niet meer en moest ik naar naastbij gelegen plaats. Dat ga ik dan ook niet doen voor die 50 cent. ;)

9. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    Zo, WWJC jij hebt wel alles lekker dichtbij dan. En groot gelijk dat je voor de aanbiedingen gaat hoor, als je uit zou rekenen hoeveel luiers er doorgaan.....ik wil het niet eens weten ;)
    En leuk trouwens al die bengels!!! Nu wachten tot Wybe ze allemaal bij naam kent :D

10. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Wij hebben hier een pak per week. Dus 48stuks.
    En ik moet haast wel, want alles waar we op kunnen bezuinigen is meegenomen. Ik ben nl minder gaan werken en we verdienen al niet zoveel. En ik ben ontzettend blij met Wybe en geef graag geld voor hem uit. Maar als ik kan besparen doe ik dat. ;)
    (Wij hebben ook 95% tweedehands kleertjes voor hem en heb heleboel dingen (wandelwagen, box, etc) voor niets gekregen van mijn broer.)

En LOL, ik ken ze zelf niet eens allemaal. Alleen Klara de Koe uit Nederland. ;) :)

11. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    Ook hier minder gaan werken en moeten zeer zeker ook meer op gaan letten. Eerder deden we wat we wilden en niks was te gek. Nu is het toch wat minder en kijk ik ook wel naar de prijzen van boodschappen etc. Ga bijv. nu bij de Lidl boodschappen doen, valt me niet tegen al is het fruit en de groente er niet altijd even vers. Maar ik pluk er tussen uit wat me vers genoeg lijkt ;)
    Daarnaast zijn we allebei niet echt kieskeurig, dus dat scheelt ook wel. Kan me voorstellen als je vlees van de slager en brood van de bakker gewend bent het dan wel tegen kan vallen.

Vrijdag krijgen we eindelijk de 3e offerte binnen voor de verbouwing van onze badkamer. Ben erg benieuwd, dan kunnen we gaan vergelijken en een keuze gaan maken. In september of oktober gaan we dan denk ik verbouwen. Zullen we wel 2 of 3 weken zonder badkamer moeten doen maar dat vind ik niet zon groot probleem. Vrienden van ons wonen 300m verderop dus kunnen we daar wel douchen :D
    Daarnaast willen we ook nog een tuinhuis/garage laten plaatsen in de achtertuin. Maar dat word waarschijnlijk verschoven naar voorjaar 2010 omdat we dan ook direct de hele tuin gaan veranderen.
    Dat zijn ook weer 2 dure uitgaven, maar als we dat achter de rug hebben hebben we ons huisje en tuintje hier helemaal zoals we willen en hoeven we de komende 20jr niks meer te veranderen ;)

12. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    #4152 Indy1973, 8 jul 2009
    Laatst bewerkt: 8 jul 2009
    .........

13. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    @indy; komt een beetje als mosterd na de maaltijd... ;)
    De discussie hebben we al gehad toch?

Sorry, maar moest het ff kwijt. IMD heeft al genoeg gehad nu vind ik...

14. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    Heb m'n reactie maar even weggehaald. Hij was niet heftig ofzo (de opmerking van IMD over BV viel even verkeerd bij mij en daar wilde ik nog even op reageren) maar snap het antwoord van Danielle wel, dus vandaar maar weggehaald....heb geen zin in nóg een discussie....

Zit wel even te twijfelen of ik nog wel mee ga schrijven, maar dat merken jullie snel genoeg...hihi

15. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Est
    wat leuk dat je toch blijft en gewoon doen waar jij je goed bij voelt
    @Sushi
    bedankt ben er ook heel blij mee
    en wat een gepuzzel he die flessen
    en fijn dat je kan beginnen en idd iets sneller dan verwacht,maar wel heel leuk
    @Jessie
    ja ben wel blij dat hij het vannacht weer goed heeft gedaan ,maar ik weet nu wel zeker dat hij alweer aan zijn sprong begonnen is
    hij doet weer hazeslaapjes en is weer drukker met zijn handjes en ongecontroleerder
    en idd die sterrilisator is misschien wel beter:D
    en jij was vandaag wel heel druk aan het forummen ehhh werken bedoel ik:D
    @Isademi
    fijn dat je er nog bent
    en als je kan stoppen dan zou ik het ook doen
    gewoon even lekker aan jezelf en je kids denken
    @Danielle
    wat ontzettend lief van je man ehh Tim bedoel ik;)
    echt heel leuk
    ik kreeg van mijn vriend een bos rozen toen ik net bevallen was met een kaartje eraan voor mama en hij had erin geschreven
    omdat ik zo trots op je ben dat jij onze zoon Mitchell gebaard hebt
    nou dan ben je net bevallen dus je kan het wel raden emotioneel
    lieve mannen hebben we toch he
    en idd knap van Tim zeg dat hij zo goed slaapt
    en ik denk bij jou ook de 14 tot 20 weken sprong
    Tim is toch van 26 maart??
    @Inge
    ja dom he zo vergeetachtig ,maar dat heb ik met wel meer dingen ,maar dat zal idd nog wel door de hormonen komen;)
    fijn dat je de broeken weer past dat is altijd een fijn gevoel
    @Coto
    zo he Djemi dus een metamorfose ondergaan
    die kan ineens veel zeg leuk hoor
    en ik ben benieuwd wat de ha zegt
    dank je ben er ook erg blij mee nu wil ik er graag nog 1 dat hij los zwemt zeg maar
    @Wwjc
    ja dat is echt balen die flesjes zijn ook niet goedkoop,maar ja niks aan te doen he
    wat jammer dat Wybe weer zo vaak voor de speen kwam
    hier ook 1 op het moment overdag heel veel
    ik schreef hier van de week nog dat hij er bijna van af was,maar helaas nu weer de hele dag dus Mitchell is weer met zijn sprong bezig joepie
    @Kikki
    wat ben jij lekker druk in huis geweest
    en fijn dat je zoontje weer zo lekker heeft geslapen vannacht
    en heerlijk weer aan de boemel ach ja moet kunnen he met een heerlijk roseetje erbij
    jij ook bedankt
    @Tizzy
    fijn dat je geslaagd bent voor zwembroekjes voor de kleine man
    nog wel een x showen he
    mannetje heeft dus weer goed geslapen
    en gezellig bij je moeder mee eten
    @Lynn
    18 - 4 is 14 weken
    en dan zit hij dus net asl Mitchell in de 14 tot 20 weken sprong

dit is mijn reactie op jullie:D

16. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    @Sushi: gefeliciteerd met je baan!
    Veel succes daar!

@Est; fijn dat je blijft. Je kan hier niet zomaar weggaan, maar dat had je wel gemerkt ;)

@WWJC: je hebt de bon ontvangen las ik. Nou kan je een lolly kopen en de postzegel opnieuw gebruiken :p

17. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    Waarom twijfel je daaraan? :(

18. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    en nu even over ons

vanmorgen dus naar mijn vriendin geweest
    en haar dochtertje gezien in het echt ze is nu een maand
    en wat een mooi meisje heel veel haar zo veel ze kan al wel staartjes in leuk hoor
    heb haar 2enhalve pak pampers maatje 2 gegeven
    ze was er erg blij mee ja ik kan er niks meer mee bij MItchell zaten ze te strak en zij kan ze wel gebruiken
    haar meisje was nu met 1 maand al op hetzelfde gewicht als Mitchell bij 2 maanden
    en wat is Mitchell vergeleken bij haar al een grote jongen zeg

Mitchell was aardig goed in zijn doen en dat terwijl hij bijna niet geslapen had
    en vanmiddag thuis wilde hij ook maar een half uur slapen dus er maar uit gehaald en weer in de box tot papa kwam en nu net tegen 7 uur jengelen dus hup naar bed,maar nee hoor ik wil niet ik hoef niet laat me niet alleen dus maar weer mee naar beneden
    waar hij dus een half uur heerlijk heeft liggen spelen
    toen weer jengelen en weer naar bed en hij slaapt gelijk
    eigenlijk sttandaard voor hem :D

hier ook veel minder gaan werken en dus ook minder inkomsten,maar we redden ons goed
    we letten nog niet echt op de kleintjes
    en met kleertjes koop ik eigenlijk alles nieuw voor MItchell
    mijn vriend is best wel een merken freak en hij wil dus vanaf nu ook niks meer van de zeeman of wibra hebben voor Mitchell
    ik ben er mee groot gebracht,maar hij niet dus hij wil het niet
    en 2e hands kleertjes zou ik niet kopen
    maar gelukkig is iedereen daar weer anders in

19. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    we gaan morgen zwemmen. Vandaag was er geen babyzwemmen.

Morgen ook even nieuwe speentjes koken. Domme mama was de speentjes aan het uitkoken alleen vergeten het gas uit te zetten. ;) Ik hoorde steeds wat sissen.... oh ja sh*t de speentjes!!! Dat sissen was het water wat uit de dopjes viel. Van 2 speentjes is het plastic wat gesmolten en nu te scherp voor Fenna.

20. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    Waarom alleen maar merkkleding Egbimi? Puur omdat er dan een merkje op staat of om de kwaliteit?
    (ik koop "stiekem" vaak Noppies-kleding (laatst met die 70% korting op kleertjes . com ;) voor Rosan, zit haar zo mooi! en het blijft ook mooier na vaker wassen!)
    En jeetje dus Mitchell alweer in een sprong. Leuk om te lezen hoe goed je Mitchell al kent. Niet slapen? Hup naar beneden in de box. Moe? Hup naar bed! hihi een aantal weken terug dachten de meeste mama;s nog: Heeelllppp wat is er met mijn kind aan de hand :D

Deel Deze Pagina