Ik wou vandaag naar het inloopuurtje, maar Tim sliep (zoals gewoonlijk ) weer. Dus heb hem maar laten liggen. Ben erg benieuwd wat het CB bij jou zegt! Ik schat Tim nu op 6500 gram, en hij is 61 cm.
dan weet ik al hoe het kan dat Julian het wel allemaal nog goed past!!! Italiaansbloed ik weet niet of je het merk p'tit filou kent? ook zo super mooi van kwaliteit maar zeer smal en duur....en toch blijf ik het kopen....:x zullen de hormonen wel zijn.....en ik moet ook eigenlijk een beetje bezuinigen want ben ook maar naar 10,5 uur per week werken gegaan! En dan geef ik nog 30 euro uit aan een boxpakje
van die suikerspiegel is alleen bij pasgeborene ik heb het na gevraagt bij het cb.....want julian kan ook om 8 uur gaan slapen en pas om 8 uur wakker worden...en toen zei ze dat hij dat echt wel zelf aan geeft!!!
Serieus!! 30 euro?? Nee, dat is me echt te gek. Tim gun ik alles, maar het moet wel binnen de perken blijven. En ook wij moeten nu een beetje op de kleintjes letten. Vind het erg belangrijk dat hij mooie, goedzittende en fatsoenlijke kleertjes heeft, en er verzorgt "bijloopt", maar wil het wel allemaal betaalbaar houden...
en als je zo doet 0700-1100 (ga je bv beetje wandelen ofzo om het 45 minuten uit te stellen) dan rond 16 uur en dan savonds pas om 19-20 uur (dan doe je hem rond de oude tijd in bad enzo ben je vaak alweer 45 minuutjes verder en als je dan weer rond 0700 ochtends bent zit er ongeveer 11 uur tussen.. Miley laat er ook wel zolang tussen hoor als ze niet meer zo klein zijn komt dat niet meer zo heel nauw... beetje spelen met de tijden zo dat je die 4e fles zo laat mogelijk gaat geven (dus beter verdelen op de dag zeg maar)
ik had trouwens maar beter niet kunnen zeggen dat ze bijna uit haar sprongetje is. Ze wil weer eens niet bij me drinken
ik schaam me er ook voor hoor...maar er zit hier in het dorp zo;n mooi winkeltje.....en mijn man kan het er ook aan uit geven dus onze combinatie van winkelen is niet zo goed!!!! er zijn wel wat duurdere dingen die ik gekocht heb maar die schrijf ik hier maar niet op....dan schaam ik helemaal mijn ogen uit mijn kop.....en die heb ik gekocht toen ik zwanger was....echt wat hormonen wel niet met je doen :x dus achter af kan ik mezelf ook wel voor mijn kop slaan!
Isademi: Ik hoop dat je je inmiddels wat beter voelt ! En ik lees dat dat zo is, gelukkig maar ! Wwjc: Echt leuk joh al die Bengels ! Danielle: Dat weet ik ook niet maar Esmee slaapt ook ineens veel meer overdag de laatste paar dagen... Misschien beetje inhalen van vorige week ? Toen sliep ze overdag bijna niet door de warmte... Jessie: Hahaha lees nu jouw reactie, goed hoor niet eens zo gek gedacht dus. Egbimi: Kan me voorstellen dat je dan ineens een groot verschil ziet als je een jongere baby naast je eigen mannetje zeg. Ik moet ook nog op kraamvistite bij 2 vriendinnen en ben ook erg benieuwd of ik Esmee ook ineens zo groot vind... Hier ook minder gaan werken en wij zijn/waren ook veel te makkelijk met geld uitgeven dus daar moeten we nu echt beter op gaan letten. Gewoon 1 keer per week boodschappen doen ipv elke dag en minder lekkere/luxe dingen halen.... Ook ik kan wandelend naar de Etos/Blokker/AH/ en naar de Gall&Gall, we hebben een klein winkelcentrum om de hoek dus dat is ideaal ! Kleertjes: Lief vind ik helemaal geweldig ! Heb ook een super leuk jurkje voor haar in de kast hangen maat 68 dus nog even geduld Maar vind de H&M ook super stoere kleertjes hebben, vind merk niet zo belangrijk. Hema heeft ook leuke dingen alleen kloppen die maten niet altijd.... Sniffy: Veel plezier met zwemmen morgen ! Nou ben benieuwd, Esmee is weer lekker met papa in bad geweest half 9 flesje gegeven en 9 uur in bedje gelegt. Kijken wanneer ze nu wakker gaat worden. Hahaha ik vind dat hele uitzoeken stiekum ook wel heel erg leuk, je leert inderdaad je kind steeds beter kennen.
@Lynn; Hahahaha, scheelt dat je man er ook aan meedoet... En nu maar hopen dat een eventuele tweede ook een jongen is...
Hier idd ook best veel merkkleding, zeker voor de oudste. Hij draagt het nu wat langer en dan merk je het kwalitatief gezien echt wel. We kopen veel via kleertjes.com, als het in de aanbieding is. Maar dan nog is het belachelijk duur soms. Ik ga echt geen 100 euro uitgeven voor een broek bijvoorbeeld. Genieten jullie er ook zo van als je kleintje er zo leuk uitziet? Ik vind het zo leuk als hij mooie kleertjes aanheeft. Egbimi: jouw man (getrouwd?) klinkt als mijn vriend: zegt precie shetzlefde over kleding en pampers enzo. En daar hebben ze dan ook wel weer gelijk in, nietwaar? Verschil is wel dat de kleintje iets minder lang kleding doen dan wij en merkkleding dan in verhoduing best duur is. Alweer wat opgeknapt verder? Isabel, wel even wennen hoor, je nieuwe gebruikersnaam. Maar alles went Oh en over aanbiedingen van de pampers: volgens mij kan je echt het beste een winstpakker van de macro hebben. Dan haal je drie megapakken (3 dozen van 3 pakken luiers) waarvan je dan 1 megapak graitis krijgt. Dat mag wel weer eens komen daar. Onlangs hadden ze wel pampers in de aanbieding, maar dat was niet zo lonend als bovenstaande. Ik moest toevallig luiers voor de oudste hebben en moest er nu dus aan geloven om het volle pond te betalen. Meestal heb ik uit aanbiedingen wel een voorraad, maar het was nu echt op. En niks in de buurt waar het in de aanbieding was. Maar dan baal ik wel hoor, die krengen zijn zo duur. Binnenkort ook maar de bonnen van lekker leven gebruiken. Ik heb ze al een aantal keer thuisgestuurd gekregen en vooralsnog ben ik die bonnen altijd vergeten te gebruiken, zo zonde. Dus nu maar snel gebruiken voor ik het weer vergeet Bubalica: Lukas hier slaapt niet zo ontzettend veel overdag en het is maar sporadisch dat ie echt meerdere uren slaapt (1 dag in de week ofzo?). Als ik soms verhalen lees van die kindjes die zoveel slapen ben ik stiekem wel eens jaloers.....Alhoewel zoveel wakker ook wel heel gezellig is. Hij slaapt in ieder geval meestal maar een drie kwartier tot een uur. Maar dan ligt hij wel s'avonds op tijd in bed en slaapt dan goed.
nou ik hoef NOG niet op mijn budget te letten als ik zou stoppen met werken ook wel, maar 30 euro vind ik voor een shirt voor mezelf nog aan de dure kant ik ben echt een zeurpiet qua geld ik gun mijn kids nog meer als mezelf ook al heb ik het geld heb ik ook principes, ik vind bv 100 euro voor een spijkerbroek voor mezelf ook teveel, ik heb voor mezelf ook maxen in mijn hoofd, soms voor een bijzondere gelegenheid koop ik wat speciaals (ook voor de kleintjes) maar normaal heb ik wel bedragen in mijn hoofd en zelfs LIEF vind ik normaal al te duur.. mijn man is trouwens heel anders die zou wel meer eraan uitgeven, die koopt ook makkelijk een polo voor zichzelf van 80 euro (zie je mij halfdood neervallen bij de kassa) ik ben zo helemaal niet misschien omdat we het vroeger altijd arm hadden en ik niet zoveel waarde hecht eraan, waar ik weer waarde aan hecht is lekker en goed eten, schone en lekkere beddengoed en als er iets nodig is zoals een bakerzak dan denk ik daar ook niet bij na en koop het gewoon en OJA ik koop teveel kleine dingen zoals speelgoed, boekjes e.d.
dat had Julian net ook!!! hij was boos omdat wij eerst ons bed gingen verschonen omdat hij die had ondergepoept!!!! Dus daarna wilde hij niet meer...hij moest gewoon huilen!!!! en ik moest met hem lopen aan de borst voor afleiding!!! en toen wilde hij niet meer loslaten rare kids!!!
Ze wil nog steeds niet drinken en ligt nu in de box. Ze is wel stil. Als ze echt honger had, had ze dat niet gepikt.
minius....Julian slaapt overdag ook maar hazeslaapjes....echt niet veel...vind het niet erg want hij slaapt s avonds om half 10 (nu dus) tot morgen vroeg 7 uur en dan slaapt hij met mij nog verder tot 10 uur
voor straf koop ik voor mijzelf geen nieuwe kleding!!!! moet eerst afvallen...maar die koopneiging blijft 8) dus Julian heeft mazzel....!
haha vind je dan wel een hele lieve mama hoor... maar ook lief blijven voor jezelf he, als is het dan geen kleding dan eens een lekker geurtje of nieuwe make up ofzo... hoef niet groot te zijn maar je moet je moeite om af te vallen wel eens in de zoveel tijd belonen ook al gaat het dan niet zo snel.... Ik moet zeggen dat ik die koopneiging tijdens de zwangerschap vooral had (vooral via internet is het TE makkelijk vind ik) nu is het weer een stuk normaler, TOCH die hormonen in mijn geval haha...
Klinkt goed! Lukas slaapt al wat eerder, maar is ook wat vroeger wakker, dus per saldo zal het ongeveer op hetzelfde neerkomen. En hij drinkt nog een keer tussendoor, Julian niet toch? Lekker helemaal doorslapen voor jullie dus! Voel je je trouwens alweer wat beter? Je was ook niet wezen werken van de week toch?