April 2009 Mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Sam0110, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Ja bij mij ook, ik was net een bonkenrekje haha.

Maar ik wil niet weer zo licht worden als voorheen, dus heb nu maar pizza gegeten hihi.

2. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Ik heb vandaag voor het eerst weer ene oude broek aan *Mijlpaal*.
    Ik kreeg hem vantevoren wel dicht maar als ik dan ging zitten, au! Dat was echt niet fijn! Maar nu, kan ik ook zitten met de broek, joepie!

En Tja, buik die heb ik nog steeds veel meer dan voorheen maar heb de hoop dat hij wat minder wordt als ik vanaf augustus weer mag gaan sporten.
    Zul je zien, nu kijk ik er naar uit dat ik weer mag gaan sporten en dan heb ik helemaal geen zin!

@jessie, hoop dat je je lunch al op hebt want daar komt hij weer:
    SCHOP!!
    En voor Rosan, slaap kindje slaap, ga maar lekker slapen, dan kan mama lekker poetsen, slaap kindje slaap, daar buiten regent het :)

En koosnaampjes: ik noem haar altijd propje en schatje.
    Ik zal er voor de rest een op gaan letten want ik gebruik er denk ik nog wel meer.

Jodie, lekker rustig aan doen dan vandaag. 3 dagen werken ineens weer is ook niet niets! Daar moet je lichaam en je geest ook van bijkomen!

3. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    @Inge, zijn Senne en Nils vandaag heel de dag bij KDV?
    Is ook wel lekker voor jou, heb je echt even tijd voor jezelf. Al zal het ook wel raar zijn helemaal geen kids thuis?
    Hoe vind jij eigenlijk de overgang van 1 naar 2 kids?

4. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0

:) :$

5. Cil

Cil Actief lid

26 jul 2008
    262
    0
    16
    's-Gravenhage
    Leonie- Je bedoelt zeker inge??? hahaha Geef niet hoor ik zou ook in de war raken hiero.....

Afvallen- jullie hebben het over afvallen enzo ik dacht laat ik ook eens op de weegschaal staan.
    Voor ik zwanger was woog ik 55 kilo, tijdens mijn zwangerschap ben ik 21 kilo aangekomen en woog ik 76 kilo. En nu weeg ik dus 57,5 kilo JIPPIE!! Ben dus 18,5 kilo kwijt.......zonder er ook maar iets voor te doen. (sorry meiden)

Groetjes

6. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    haha leonie, ik neem aan dat je mij bedoelt??

Senne en Nils zijn alleen de ochtend geweest. Nou ja tijd voor mezelf. . . ik heb de boodschappen gedaan en daar lekker mijn collega's even gekletst en toen ik thuiskwam even hier gezeten, opgeruimd en toen kon ik ze weer gaan halen (heb ze ook pas om 9:00 gebracht).
    Ik vind de overgang van 1 naar 2 kinderen eerlijk gezegd heel erg meevallen. Maar ik moet wel zeggen, dat ik zelf vind dat we 2 hele makkelijke kindjes hebben. Senne huilt alleen wanneer ze honger heeft (dus bijna nooit haha) en Nils is zo lief, ook als baby. Iedereen zei, wacht maar bij de tweede dan krijg je het dubbel, die wordt dab het tegenovergestelde van Nils. Maar wij hebben het geluk dat dat niet zo was en dat ze zelfs nog rustiger is dan Nils.
    Het enige wat me nu dus een beetje 'tegenvalt' is het huilen van nils 's avonds. Vind het evht heel moeilijk en weet ook niet zo goed hoe ik ermee om moet gaan. Maarja, ook dat zal wel weer goed komen ga ik vanuit.

Poeh ze lieten me net even schrikken op het kdv.
    Ik zei "tot volgende week", zegt de leidster ineens, maar ze komt volgende week woensdag toch nog nie, want haar contract gaat pas de 16de in en woe is het de 15de. . . oeps helemaal niet aan gedacht. Gelukkig kon ze woensdag wel terecht, dus dat probleem is opgelost. Maar nu zat ik me net dus te bedenken dat Nils zijn contract ook wijzigt en dat dat dus waarschijnlijk dezelfde datum in gaat. Nou maar hopen dat hij dan ook de hele dag terecht kan i.p.v. alleen de middag. Ik had net al hebeld, maar kreeg de invalster aan de lijn (die ik trouwens nog nooit gezien had en dus ook echt niet leuk vond!! Ze stelde zich nog niet eens voor) en moest straks ff terugbellen want de leidster was even eten. Maar de woensdag is meestal rustig dus zal wel lukken hoop ik!

7. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    uhhhm Cil. . . . dat laatste bericht van je vin ik dus echt

niet leuk!!!!!!!:x:(:$:p

8. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    het leven is niet eerlijk!!! :) ik wil ook zoveel afvallen....:p wel cool hoor die grote woorden dan weet ik zeker dat iedereen het leest!!!

9. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Zo meneer dus om 11.00 uur wakker, fles gegeven, gespeeld, uitgebreid gebadderd en toen naar bed (hij was weer moe). Maar slapen...... ho maar. Mama dus nog een klein flesje gemaakt van 65 cc en toen sliep hij in mijn armen in. Hij moet geloof ik echt even bijkomen van zijn "gespring".

@Sushi: mijn moeder noemde mij ook altijd tante pollewop. Lief naampje vind ik dat.

@Jodie: kan me voorstellen dat je toen niet lekker kon werken, nadat je dat gehuil van Senne had gehoord. Gaat door je hart heen he? Manlief heeft hier eerlijk bekend dat hij die avond ook niet met zijn gedachten er helemaal bij was; hij was ondertussen ook aan het werk ;). Hij gaf ook toe dat hij moest leren dat dat niet altijd samen gaat met een jengelend kind dat middenin zijn sprong zit. En kindjes voelen haarfijn aan of ze de onverdeelde aandacht krijgen of niet..... Natuurlijk hoeven ze niet altijd alle aandacht te hebben, maar kereltje was zo zielig..... Het gaat nu trouwens steeds beter hier. Ik geloof dat we het ergste hebben gehad (hoop ik!). En ik hoop dat je snel bij de KA terecht kunt!

Ik moet eigenlijk aan het werk, maar echt geen zin. Ga denk ik maar foto's plaatsen in mijn album; veel leuker. Koosnaampjes: Pukkie, kereltje en zo. En manlief noemt hem altijd "grote vriend". Grappig dat meer mannen hun zoon zo noemen.

10. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant

hey keigoed meissie!!

ja ik denk dat die maand meer voor andere is als voor mezelf, en dean ALS ik weer ga werken ga ik daar een andere oplossing voor zoeken , ochtenden ipv middagen ging al veel beter maar als ik thuis ben is hij zoveel rustiger en minder gefrustreerd enzo
    Ik denk dat dit meer voorbereiding is voor mijn familie als voor mij ;)

Iemand nog tips om je kindje beter te leren praten (aan de moeders van de al oudere kindjes) dean praat nog zo slecht en ik merk dat ie er zo gefrustreerd van word.. ik zit ook te denken aan evt een logopediste??

11. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0

:d:d:d:p:)

12. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Ha ha. Moet je eens kijken bij de forum-regels ;). We schijnen niet zoveel leestekens te mogen gebruiken!!!!!!!!!! en ook niet zoveel GROTE EN GEKLEURDE LETTERS.

Volgens mij worden we allemaal ballorig van dit weer!

13. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    ehjj mijn smileys doen het niet, nog een keer

:D :D :D :p :)

14. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    Isademi, de enige tip die ik weet is veel boekjes met hem lezen en dingen benoemen. Hem niet verbeteren als hij iets fout zegt, maar gewoon de zin herhalen met het goede woord.

Zegt hij wel woordjes?

15. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Ha, tijd wordt nuttig besteed hier! :Dhaha
    Hier nuttige informatie
    Ben bij het CB geweest.
    Djemi is nu 59 cm en weegt 5760 gram helemaal "normaal" dus! Verdere testen ook ok...prikjes ook niet leuk maar ze heeft er geen last van nu!
    Ik ben bij de HA geweest...schildklier nog steeds goed...en recept voor pil gekregen...maar heel raar ze zei dat ik daar vandaag mee kan beginnen en niet hoef te wachten op de eerste menstruatie....Bij de apotheek zei de dame dat dat inderdaad kan, maar dat het de eerste 2 weken dan nog niet veilig is:$! Wel handig om te weten dus..8)..
    Ik wil zeker weten dat mijn lichaam het gewoon weer "doet" dus ik wacht gewoon tot ik weer ongi wordt...;)
    Ik ga misschien nog bijlezen maar ik ga straks vis eten en daarna nog even naar de Etos en we hebben vakantie...ik kan natuurlijk nu niet meer de halve dag achter ZP zitten..:D..

16. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik ben nu weer een beetje rustig aan het worden, ik moest de cd maken voor mijn oma haar crematie morgen en het wilde niet lukken GRRR ik moest een bestand omzetten naar een ander soort bestand en dat kon weer niet, pc liep vast, dean kwam er ook nog eventussendoor met een mega poep luiers (geloof me die ukkies zijn er niets bij hhahahahaa) en juist omdat ik het goed wil doen voor mijn oma werd ik boos.. (misschien beetje verdrietig) dus ik zei oma als je je f*cking muziek wilt hebben morgen dan graag een beetje hulp en VOILA hij brandde het goed en speelde meteen goed af... dankjewel oma!

Morgen om half 9 moet ik bij mijn ouders zijn, mijn man blijft thuis met de kindjes, mijn buuf wilde wel oppassen maar wilde ik niet ze is heel lief maar dean is erg moeilijk momenteel en wil rust voor hem (en dan voor mij als ik smiddags terugkom)

Martin zou toch alleen maar voor mij meegaan want heel mijn familie kan ie wel iets doen (vanwege het kraamfeest nog) en ik WEET dat er dan toch een opmerking gemaakt word als ze iets zeggen over dean of miley ofzo dus is veiliger thuis...hihi

Ik moet zeggen dat ik er wel veel vrede mee heb met ons oma haar dood zal morgen nog wel even huilen en mis haar telefoontjes enzo (ze belde soms wel 6 keer per dag namelijk dus het is vrij stil nu) maar ben zo blij voor haar, dit wilde ze zo graag, ze is eindelijk bij opa en heeft haar rust gevonden.

17. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    Zo, Rosan ligt alweer even in bed. De badkamer blinkt het uit (ik moest toch de benedenverdieping doen???) en ik zit nu even aan de lunch. Bedankt allen voor de schoppen :D Na de koffie ga ik weer aan t werk! Even bijlezen en misschien nog even reageren, maar dan ben ik weer een half uur kwijt van mijn poetstijd.......

18. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Het is wel fijn dat je dat voor je oma'tje kan doen inderdaad..
    Sterkte morgen meid!

19. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    haha regels zijn er om verbroken te worden anders vind ik het niet meer spannend :p

20. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Er staan weer tijdelijk nieuwe foto's in mijn album.........

Deel Deze Pagina