@Inge, heb je als vriend uitgenodigd. Alleen vrienden kunnen nl. foto's in mijn album bekijken...... @Isabel, heel veel sterkte morgen. Een verdrietige dag. Ik zit hier met 1 hand te typen. Meneer krijst erg hard als ik hem wil neerleggen..... hij wil bij mama zijn......
Ohhh Kikki wat een lollig manneke! Mooi die foto dat hij zich zo omhoogdrukt op jouw buik!! Alleen wil ik je buik niet meer zien want dan word ik jaloers hahaha
ik baal trouwens van het weer, ik heb onze gaskachel al uitgezet en die gaat nooit zomaar weer aan (altijd heel karwei) maar het is best wel koud (dus dikke trui aan in huis) ik wil weer zomer!! ik ben nog helemaal niet toegekomen aan mijn nieuwe banner snel eens wat aan doen maar heb nu niet zoveel zin dus ander keertje.. Oja wat betreft vocht hoofdpijn verhaal (helemaal vergeten te vertellen) mijn huisarts zei dat dat wel een normale reactie kon zijn op dat ik vorige week primolut had geslikt om mijn menstruatie niet te laten beginnen in Spanje maar toen ik ongesteld ben geworden (nadat ik met die medicijnen was gestopt) ben ik weer met de pil begonnen en dat kon zo'n reactie veroorzaken.De hoofdpijn is nu al weg alleen het vocht nog niet helemaal. Ik had gisteren mijn best friend aan de foon en ze zei ook al NAJAAA zoveel kilo's in 1 week dat kan niet Isabel, ze is dietiste dus ze zegt ook das vast voornamelijk vocht want echte kilo's kom je nu ook niet weer zo snel aan hoor ies (zo noemen veel mensen mij; Ies) dus ik ga gewoon weer lekker verder op mijn gemakkie, als ik ongesteld ben sport ik nooit (vind ik dan niet lekker, bloed halfdood voor mijn gevoel haha) dus vanaf volgende week weer, heb nieuwe sportschoenen gelukkig!
@kikki; echt keigoed! ik ga denk ik ook op die manier eens proberen met Miley dat spaart haar maagje dan een beetje...
Thanks voor de complimenten voor mijn kereltje (en mijn buik ). En nu weet ik ook dat alleen vrienden in mijn album kunnen kijken , met dank aan Inge .
hahaha isademi, bloed half dood hahaha Maar dat is dan weer iets positiefs van het vocht en de kilo's.
Dit is de enige manier waarop hij het leuk vindt. Zijn voetjes/beentjes steunen op de bank en zijn buik tussen mijn benen. Niet buik op buik, wil niet. Is ook erg leuk om te doen zo......
Jeetje ga even douchen, broodje eten en Esmee uit bed halen en er is meteen weer heel wat afgekletst ! hahahaha Lynnmjulian: Hahaha nou ik heb het gelezen hoor, leuk he die grote letters ! Kikk: Wat grappig dat jouw moeder je ook altijd zo noemde, mijn moeder mij ook vandaar dat ik het ook steeds zeg... Isademi: Heel veel sterkte morgen ! Coto: Fijn dat alles weer goed was bij het CB. Rest ben ik vergeten sorry... Egbimi: Jij vroeg om een leuke babygym toch ? Ik heb die van Woezel en Pip en die vind ik super schattig, is niet heel bijzonder gewoon 4 beestjes en een rammeldingetj die ze kan pakken verder geen toeters en bellen...
Euhm, andere beslissing. Vind het toch een beetje link ivm zijn bloedsuiker om de laatste fles eraf te halen. Ik blijf hem nog een maandje de fles van 21.30/22.00 uur geven. En dan kijk ik over een maandje, dan is hij ruim 4,5 maand, eens verder. Heb dan nog een afspraak bij het CB, dus bespreek het dan wel. Het schijnt namelijk heel slecht te zijn dat zijn bloedsuiker te laag is. Dan lijkt het of de kleine heel diep slaapt, maar zakt hij eigenlijk diep weg. Vond ik toch wel vrij eng klinken...
Kikki, dat is fijn om te weten. Dan kunnen we dus toch foto's plaatsen zonder dat iedereen ze kan zien. Mooi! Zou eigenlijk nog wel 1 check willen. Dus wie is nog geen vriendjes met Kikki en gaat even proberen haar foto's te bekijken?
Jeeeeeeeeeeeeee wat schrijven jullie veel!! Hihih let ik ook even een half uurtje niet op... @Kikki; waar zijn je foto's? Ik wil ze ook zien!! @Isabel; veel sterkte morgen... @Lynn; toevallig is mijn kindje ook een superkindje...hahahaha
Danielle, dat klinkt inderdaad wel vrij eng. Kleine meisje heeft de vijfde voeding echt nog nodig, dus hier geen vraagtekens over wel of niet voeding.
Egbimi; die van Woezel en Pip hebben wij ook, Tim vind hem erg leuk! Vind het speelkleed van Ikea trouwens ook erg leuk!!
Wat ik trouwens nadeel vind van meisje wakker maken voor laatste voeding....wil ik net luier verschonen...luier er onder weg....gaat ze plassen!! Dat doet ze steeds (en mama trapt er steeds weer in). Dus vaak laat op de avond nog verkleedsessies hier Ben trouwens via de trap al beneden in de hal en wc beland met de schoonmaak, dus gaat de goede kant op, ben al beneden En Bianca, snoep in prullenbak beland? Danielle dat klinkt wel eng idd met suikerspiegel. Even maandje afwachten dus nog....
Hoi meiden! jemig...wat is er hier veel afgekletst zeg, dat kan ik echt niet allemaal bijlezen hoor! We hebben een paar heerlijke dagen gehad (ondanks het weer), lekker lui gedaan en met ons mannetje ging het ook goed! Deed overdag alleen hazeslaapjes, maar daarentegen heeft ie het de nachten erg goed gedaan! 2x rond 21 uur slapen tot volgende ochtend half 7/7 uur en 1 om 22 uur tot half 8. We hebben hem nu ook niet meer wakker gemaakt voor late voeding (soms vergeet dat ik BV op verzoek geef hihi). kikki - heb je slaapschema nog gelezen hoor voor we weg gingen. Hou het nu ook bij (geprint lijstje, gemaakt in excel ) Oh en we waren nu niet naar Terschelling, daar gaan we in september naar toe. We nemen dan waarschijnlijk 1 auto mee, die we helemaal vol laden (we gaan met vrienden en die hebben ook een kleine). wwjc/brendagill - hoe ging het kolven bij jullie op het werk?? Nog tips/trucs etc?! Ik moet over 3 weken weer beginnen en ben erg benieuwd hoe jullie het allemaal doen en hoe het bevalt! pampers - zijn vanaf volgende week in de aanbieding bij de macro! 3 megapakken halen, 2 betalen (wij gaan flink inslaan, zolder groot zat ) meeschrijven - ik twijfel omdat het soms zo enorm hard gaat en er best veel tijd in gaat zitten....zucht...waarom is het ook zo gezellig hier? pientje - geen idee of je dit nog leest, maar ik wens je alle goeds toe met je gezinnetje! Heb altijd van je berichten genoten! bijpraten (wwjc en jessie ) - krijg ik nog de beloofde update van jullie? vraag voor dames die BV geven - ik ben BV begonnen met op verzoek, maar ik merk dat ik langzamerhand eigenlijk ongemerkt een beetje ben overgestapt op bepaalde tijden voeden...komt omdat ik het idee heb dat ons mannetje gewoon geen honger lijkt te hebben . Hij vertoont geen signalen van honger, maar als er al bijna 5 uur tussen heeft gezeten, leg ik hem toch maar aan en dan drinkt ie wel goed! Herkenbaar? Oh en wwjc ik las snel iets over veel spugen bij Wybe, dat hebben we hier net zo! Vriend wil het zelfs gaan vragen bij CB (en dat zegt wat!) of dit normaal is...soms zelfs 3 uur na de laatste voeding nog! Heb jij al gevraagd bij CB?