@danielle; dikke knuffel meid! Snap dat t allemaal heel vervelend is nu als je afwijzingen krijgt, maar besef dat er mega veel mensen geen baan hebben op dit moment en er tig mensen op dezelfde functie reageren dat maakt het allemaal alleen maar moeilijker (ook voor een werkgever) maar nu is t ff lastig maar ook voor jou komt er snel weer een leuke baan op je pad! @Lynn; zooo lekker geslapen jullie 2 dus! En dat schaterlachen, hier wacht ik ook op,lijkt me zoooo schattig! Hij doet wel pogingen maar lukt nog niet echt haha (meestal krijgt ie dan de hik ) Enne 900 gram afgevallen!!! Joehoe! Het begin is er!!! @kikki; nu nog kraamvisite? Pfff, moet er niet meer aan denken; alhoewel ik nog steeds op kraamvisite moet bij mn collega die bijna 2 mnd geleden is bevallen, maar goed, dat is niet mijn schuld Enne.. een kat horen door de babyfoon??? @jessie; gezellig dat die vriendin morgen komt! @sushi; ik noem mannetje altijd moppie Nou, mn vriend kwam gisteravond laat thuis, ff gekletst en toen dook hij zn bed in hahaha. Of ik toch nog ff de laatste en de 1e voeding wilde doen gisteravond en vanochtend . Had gehoopt dat de kleine man zich vanochtend weer lekker laat zou melden, maar om 10 voor 7 stond mn vriend naast mn bed: je zoon roept je (bleek ie al 5 minuten aan t kletsen te zijn hahaha) pfffff, daarna maar weer lekker mn bed ingedoken Wat is het trouwens Oudhollands takkeweer zeg Het is toevallig nu ff droog, maar voor hoe lang? Kan paardrijden wel vergeten vandaag, of ik moet willen zwemmen met t paard Een mega groot paardenfestijn hier in de buurt is voor vandaag ook al afgelast vanwege wateroverlast hopen dat morgen en zondag wel door kan gaan, is anders een flinke strop voor de organisatie. Heb t/m 440 bijgelezen, straks verder!
Wij gaan straks voor het eerst babyzwemmen ben eens benieuwd. Straks even bijlezen. Enya krijgt de laatste fles meestal tussen 8 en 9 uur.
Danielle: Dat klinkt inderdaad best eng, dan zou ik ook zeker even wachten. Indy: Fijn dat je zo'n lekkere vakantie heb gehad ! Isademi: Jeetje wat een verhaal joh, kan me voorstellen dat je je rot schrikt ! Zeppie: Veel plezier met babyzwemmen ! Tizzy: Zeker takkeweer, hoop voor je dat je nog even kunt paardrijden ! Heb ook nergens zin in verder, net even stokbrood gehaald en nu weer lekker thuis op de bank. Moet de vaatwasser uitruimen en daar heb ik zelfs geen zin in....
Julian krijgt ook gewoon 5 voedingen!!! alleen is de laatste rond half 9 en dan weer om 7 uur smorgens...maar komt overdag om de 3 uur danielle tot wanneer is dat dan...die bloedsuikerspiegel?
SCHOP SCHOP!!! Hihi. Kun je ze nog gebruiken? Of ben je al aan de poets? Ik ben hier ook nog niet helemaal klaar. Moet de banken nog afnemen en stofzuigen en daarna de vloer nog zuigen en dweilen. Ook de keuken moet nog even. Maar dat heb ik verplaatst naar morgenvroeg. Merk wel dat ik na ks nog niet de puf heb om als een razende roeland door het huis te gaan zeg. Moet nu vaker pauzes inlassen (of is dat om af en toe hier te komen beppen ) Goed te horen dat je naar KA mag al zo snel. Nou ja snel, je hebt lang genoeg in de rats gezeten met drinken van Senne, je bent nu wel toe aan deskundig advies niet dan! En ook ik ben erg benieuwd naar je outfit Isabel, dus show us
Rosan is ook vaak maar een uurtje wakker na de fles en soms wil mevrouw na 45 min alweer naar bed. Als ik dan blijf knuffelen word ze echt boos!!! :x Als ik haar dan lekker in bed lig en de slaapzak aandoe kijkt ze altijd zo blij...Yes ik mag weer slapen denkt ze dan volgens mij echt Maar als ze wakker is is ze ook altijd blij, ze wordt meestal lachend wakkerr en begint gelijk te kletsen. Op het aankleedkussen vertelt ze altijd hele verhalen tegen Elmo die op de commode staat
fijn jodie dat je al zo snel terecht kan!!! hier is mijn huis schoon en heb erzelf maar weinig aan gedaan rarara hoe kan dat....mijn lieve mama was op visite en was aan het schoonmaken toen ik julian aan het voeden was vanavond visite!!! gezellig!!!!
Nou ik ben wel aan het opruimen geslagen, het is netjes.....moet nog steeds stofzuigen, maar heb deze keer een goed excuus: Senne is in slaap gevallen in de kinderwagen hihihi. Ja ben idd toe aan deskundig advies, wat ons ook gewoon op blijft vallen dat hij veel aan het slikken is, dus wie weet is dat toch nog de verborgen reflux wat ze toen op het buro vermoedden en dat wellicht zijn slokdarm geirriteerd is ofzo door maagzuur? Tja ik weet het ook niet, het blijft gissen met een baby. Wie van jullie heeft ervaring met de mirena spiraal?
Zo, effe bijgelezen.. @Danielle : Wat rot dat je dag zo vervelend begon ik hoop dattie verder een beetje meegevallen is? Ik was net dus bij het CB en dat is zo heerlijk daar .weer werd benadrukt dat de schemas richtlijnen zijn, maar dat ik als moeder het gewoon het beste weet! Dus .volg je gevoel! @Lyn : In die zwangerschapsvitamines zitten dus ook alle vitB..dus .het zal er wel bij horen het vervelende eraan vind ik dat Djemi steeds onder de lange haren zit en ook wel eens in haar knuisjes en soms in haar mond! Verder natuurlijk door het hele huis O en goed zeg 900gram afgevallen! Het komt uiteindelijk wel goed hoor met ons! @Isademi : Goed idee, een maandje vrij kan dat dan wel zo makkelijk? O, haha je laat je familie gewoon zo wennen! Heel goed! @kiki : Hee, een uitgeslapen kiki! Zie je wel! Haha..ik moest Djemi vanmorgen om 0745 dus echt wakker maken! Helemaal uitrekken en met dat hoofdje heen en weer zo grappig hup 180ml erin en lachen! Wat een vrolijk kind hebben wij toch! Jij ook zie ik op de fotos! Hij is echt aan het veranderen he? Wat gaat dat toch hard! @Leonie : O ja, ik was helemaal blij voor je dat je zo goed met je man hebt kunnen praten en dat je het weer ziet zitten dat is heel belangrijk hoor zon relatie! Echt fijn voor je! KnuF!! O en wat een goeie tips voor dat praten! Ikke onthouden hoor! O, en we gaan dinsdagochtendvroeg rijden naar Frankrijk het is 800 km rijden dus te doen in 1 dag @egbimi : Ja, je moet echt naar de arts hoor! Krijg je een kuurtje, ben je er zo vanaf! Ja kan toch niet op de bank blijven slapen? O en jou mannetje ook in een sprongetje? @Jessie : Ja, ging dus allemaal goed meisje slaapt wel wat meer vandaag maar is vrolijk tussendoor O, en morgen is het wel droog geloof ik 20°C ofzo dus jas aan en naast de bbq zitten hihi.. @Jodie : Zo, een nacht geslapen! Mooi! En hij lijkt wat meer te drinken? Gaat de goeie kant op dus! Mooi dat je dinsdag al terecht kan! @Indy : Zo leuk he, als ze het goed doen op vakantie! @Danielle : Hier ook zon 12 uur geen flesje hoor en overdag haalt ze het echt weer in! Maar daar staat tegenover dat ze het verdeeld over 6 flesjes nog dus om de 2 a 3 uur! Maar inderdaad wat isademi zegt, je moet er zelf klaar voor zijn! Ja, dat afsluiten begrijp ik helemaal! Aan de ene kant trots en nieuwsgierig wat ze allemaal kan aan de andere kant weer minder baby .zucht genieten van elk moment dus! Zo, we hebben nu echt vakantie dus gaan lekker pizza bestellen8)!!
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat ik het forum ooit zat ben, vind het veel te gezellig, ook omdat het niet altijd over de babytjes gaat. We hebben gewoon veel gedeeld met elkaar en doen dat nu toch....Dat wou ik even zeggen! Mocht ik ooit weer zwanger zijn dan blijf ik ook lekker hier!
Wij gaan ook makkelijk eten, kip in een boemboe bakken (oosterse kruidenmix) en dan in een pita broodje met sla, komkommer, ui, tomaat, paprika mmmmmm.... Coto vandaag dit gedronken: 120, 105, 125............pfffff. En ja hoor zit weer op mijn luie reet! Grrrrrr!
nee we worden gewoon allemaal weer tegelijk zwanger!!! dat moet wel lukken dat hebben we de vorige keer ook voor elkaar gekregen!!!
@ Leonie en Kikki: Ik ben geen vriend met Kikki en idd ik kan de foto's niet bekijken. Leonie, nu heb je dus nog een bevestiging
Hier tot nu toe het volgende schema : 0745 180 1100 150 1300 100 1600 160 totaal 600 Dus vandaag gaat het heel goed! Raar kind...maar ze regelt het echt zelf!
jeetje, wat een geklets! ik ga vanvond bijlezen, nu ondertussen pannekoeken aan het bakken... Ik zag wel dat je idd niet in iemands album kan kijken als je geen vriendjes bent, handig!! Wist ik niet.....dan ga ik ook wat plaatsen denk ik. Ik weet niet of iemand het al gezegd had: volgende week pampers in de aanbieding bij de makro. 3 megapakken halen=2 betalen. Kom je op 6,43 per pak!! Nice!!
Zo, bijgelezen maar de helft alweer vergeten (vriend kwam thuis en we waren ff met de kleine man aan t spelen) @Cil; wow zeg, 18,5 kilo afgevallen!!! Echt goed zeg, en dat zonder er iets voor te doen!!! Ik weet dus niet hoeveel ik aangekomen ben in de zwangerschap dus ook niet hoeveel er nu af is hahaha (ja sinds ik SB doe 3,1 kilo, maar moet er nog steeds ca. 8 @coto; dat van die pil klopt, je kan beginnen wanneer je wilt; ik moest dat ook van mn ha en ben uiteindelijk begonnen toen de kleine 8 weken was. @kikki; ik kan je foto’s ook niet zien? Oh lees al dat je dan vriendjes moet zijn ? Ga maar eens ff Chicken Tonight maken nu, heb best honger!
Oooooooohhhhhhh, wat is mijn kleine ventje lief, maar lastig tijdens zo'n sprong. Veel erger dan bij de vorige sprong. Hij is sinds vanmiddag 14.00 wakker (na een half uurtje te hebben geslapen) en heeft tussendoor misschien een kwartiertje de ogen dicht gehad. Hij doet niets anders dan huilen en krijsen. Zo zielig. Ik begin me haast af te vragen of er niet wat anders aan de hand is? En drinken: 170/200/60/120/200 (fles van 19.00 uur al achter de kiezen): zucht. Puinhoop dus. Manlief is nu met hem in de auto aan het rijden; hopelijk valt hij dan in slaap? Gelukkig maandag CB, eens kijken of hem niet wat anders mankeert. Maar, ik denk dat het echt een sprongetje is. Hij is zo anders dan zijn relaxte zelf; vreemd en sneu voor hem. Ga hem straks maar weer lekker knuffelen . Ah en ik zie dat het zo goed werkt met die foto-albums. Fijn idee. Leonie nog even testen (just to be sure).