wel grappig want op ons september forum zijn en waren er ook een hoop weer tegelijk zwanger ik denk dat ik over ga slaan hahaha @coto; ja niet makkelijk ze willen nu dat meisje wat bij ons woont bij de zaak betrekken en dingen leren, en heb eigenlijk een beetje schijt eraan (hard he?) ik ben erover heen, ik heb altijd iedereen anders boven mezelf gesteld. Ik ben nu 1 dagje thuis met de gedachte dat er niets blijft liggen e.d. en gaat keilekker (okay op de cd branden na maar dat had meer met andere emoties te maken) ik merk aan Dean ook meteen dat ie rustiger en liever is EN aan het einde van de dag kwam ie bij me zitten met zijn boekje om alles te gaan benoemen (moet het er nodig over hebben hier hihi) Ik ben iemand die altijd alles gelijk probeert te doen, iedereen happy houden, ik vind dit thuis best wel lekker, ik doe wel wat dingen om mijn hersens actief te houden en misschien ga ik wel een thuis studie ofzo doen als ik me echt zou vervelen.. maar dit is een veel beter ritme voor ons allemaal... en eerst was het nooit zo'n probleem met Dean maar sinds een paar maanden wel en ik heb het geprobeerd maar werkte gewoon niet, ik heb gesprek gehad met mijn vader en moeder en die zeiden ook je eigen gezin gaat gewoon altijd voor. Het scheelt natuurlijk ook dat ik mijn medicatie niet meer heb en dat wel merk, het gaat goed zolang ik mijn eigen ding kan doen maar als er teveel mensen gaan trekken aan me gaat het verkeerd (en dat had ik voorheen ook niet zo erg) Maar daarnast dit is de mama die ik altijd al heb willen zijn, als ik niet thuis kon werken had ik zoiezo helemaal niet gaan werken, het werd ook steeds drukker op de zaak en icm mijn ziekte en dean zijn behoeftes is dit gewoon beter. Ik heb met mijn vader en moeder ook afgesproken dat als dit beter gaat met dean en mezelf dat ik dan ook gewoon helemaal thuisblijf dus hun kunnen ook wel tellen dat 1+1 2 is.. tenminste ik schat ze wel zo slim in Dan ben ik maar een keer ego dat ben ik niet vaak in mijn leven geweest...
@jodie jahoor ik zal mijn ugly ass outfit op de foto zetten haha kunnen jullie ook meelachen (okay op zich als ik zwanger had geweest had het een leuke outfit geweest) maar ik probeer die buik juist te verbergen this does not help, ik moet vanavond nog schoenen zoeken die erbij passen... stressy (ik weet nu al hoe dat gaat namelijk, ik ga dan gewoon net zo lang kleren rondgooien tot ik ze heb maar zal eerst aan Martin vragen of hij ze gezien heeft dat scheelt dan weer... oja en mijn benen scheren anders ben ik miss gorilla in positie outfit... @kikki; ik heb vanmiddag geprobeerd met Miley zo op haar buik en ging al stukken beter (niet zo goed als op jouw foto maar toch een begin was er) dus thanks !
ja, Kikki het werkt. Ik kan het niet meer zien. Zullen we nu weer vriendjes worden? Ik mis je wel als mijn vriendinnetje hoor!
isademi je klinkt nu al relaxter! Ik denk inderdaad dat je het zo moet doen...eerst je gezin en jijzelf...dan pas andere! Ik hoop dat het allemaal goed komt op je werk (heee, woont danielle niet in de buurt?)
Ja Tim ook, dan wil ik echt nog knuffen, maar dan trapt hij me echt van hem af... Ok, boodschap duidelijk... Denk dat wel het dan wel goed doen als de beebjes lekker vrolijk zijn toch?
Ik word nu wel een beetje bezorgt over jullie berichen over minimaal 5 voedingen.... Esmee drinkt er maar 4 van 180 cc + 6 schepjes en meer wil ze ook echt niet... Ze drinkt nu al de flesje niet altijd helemaal leeg.... Nou ja volgende week kan ik het aan het CB vragen....
Datzelfde heb ik ook. En ik voel het echt niet als een verplichting, als ik lekker ego alleen over mijzelf wil schrijven doe ik dat lekker... Vind het heel fijn om ervaringen van andere mama's van dezelfde leeftijd kindjes te "spreken", en dan dus te weten te komen dat zijn gedrag gewoon normaal is! Ik vind het ook superleuk, en ik hoop dat we allemaal zo'n beetje rond dezelfde periode weer in verwachting zijn samen...
gooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeddddddddddddddeeeeeeeeeeeeeen avond dames, @Isademi: sterkte morgen! Meisje ligt weer in bed. Vanmorgen weer lekker gesport en daarna boodschappen gedaan. Toen ik thuis kwam was mannetje het huis aan het schoonmaken. Dus dat is al gedaan. Fenna heeft weer iets nieuws. Als ze moe is gaat ze met haar linker handje langs haar hoofd wrijven. Ziet er zo lief uit. @Lijnen: passen bokkenpootjes ook in een dieet?! @Bijnamen: ik noem Fenna altijd poes. Mijn moeder vertelde mij laatst dat ze mij vroeger ook zo noemde. Dat is wel toevallig. Ook noemen we haar vaak Dramaqueen omdat ze zich soms lekker kan aanstellen. Dan is ze aan het huilen maar tussendoor stopt ze kijk even rond met een pruillipje en gaat dan weer verder met jammeren.
@kikki; thanks! Enne wat een schatje! Ik denk dat ik dat ook maar eens ga proberen om zn hoofdje omhoog te doen! Mn vriend gaat zo weer eens in het Oei ik groei boek kijken wat ons de komende dagen/weken te wachten staat! Mannetje gaat vast weer springen!
kikki, wat vervelend dat je ventje niet in zijn sas is.....wat voel je je dan moedeloos he. Al klink je nog positief! Lekker ventje is het zeg, heel guitig, vrolijk en open gezichje. En lekkere bolle wangetjes!! Hier ook een kereltje wat amper geslapen heeft vandaag. In bed slapen wil hij nu ook niet, dus ik heb hem maar bij me genomen. Dan valt hij zo wel in slaap en kan ik hem wegleggen, hoop ik Raar hoor, het ging zo goed met s'avonds naar bed gaan. Gister was ook drama, dus nu maar na 1 keer proberen bij me genomen, kheb geen zin in de stress van gister. Dan maar zo slapen, dat is relaxter voor ons allemaal.... Isabel, fijn dat je kan gaan doen wat voor jou goed voelt en wat werkt voor jullie. Qua aandacht voor de kids zal het een hele vooruitgang zijn lijkt me? Je kon ze wel altijd bij je houden, maar je bent toch aan het werk he? Lijkt me echt heel onrustig voor jullie allemaal. Het klinkt heel mooi dat je je kids mee kon nemen, maar veel aandacht kan je ze dan niet geven lijkt me (al moeten ze zichzel ook wel vermaken, maar toch). Ik hoop dat dit wat rust brengt voor jullie. Enneh....je bent nog steeds niet ego, want je doet het ook voor je kids! Leuk geprobeerd om ego te zijn, maar het is je niet gelukt!!
@Sniffy; Tim kan hier ook echt een pruillip hebben. Hij is dan aan het jammeren, en stopt dan even, en doet dan tussendoor nog even: huhu (zoiets, hahahha) en gaat dan weer verder. Moet dan altijd heel erg hard om hem lachen, hij is echt een komiek. Vraag me af of alle kindjes zo grappig zijn, maar jullie vinden je eigenlijk kleintje natuurlijk het grappigst.. hahahaha
@Kikki; ook ik vind je erg optimistisch klinken!!! Denk eraan dat het gauw weer voorbij is... Succes!!!
Hij heeft een heel half uur geslapen. Achterin de auto. Daarna was en is het weer huilen en krijsen. Het enige wat helpt is met hem rondlopen op de arm en Baby-tv (en dat doe ik nooit = wanhoop) . Ik heb dus ook niet gekookt, maar heb maar weer een scooter besteld. Broodjes kipfilet + sate gegeten . Ondertussen is het al 5 minuten stil; hij ligt nu in papa's armen tv te kijken. Pedagogisch niet verantwoord, maar wel prettig voor de oren. Fijn dat ik hier af en toe mijn hart mag luchten en dat jullie het herkennen en snappen. Ik kreeg trouwens ook een leuk mailtje van Oei Ik Groei vandaag (de E-sprongen wekker). Dat ik grote kans heb dat mijn kindje deze dagen wat hangeriger is, omdat hij in de 12-weken sprong zit. Nee, werkelijk . @MiniUs; dat doe ik ook hoor, als hij me 's avonds te jengelig wordt. Ik heb liever rust, dan de hele avond gehuil. En als ik hem laat huilen, dan wordt het krijsen en slaapt hij uiteindelijk heel onrustig in. Zeker nu wil ik hem geborgenheid geven; ze zijn nog zo klein........ En op de "normale" dagen slaapt hij zo zonder ons in en slaapt hij de avond en de nacht *Kikki verlangt hiernaar terug*.
@Danielle: ik zie het helemaal voor me hoe Tim dat doet. Want zoals je dat beschrijft doet Fenna precies hetzelfde. Even kijken of iemand me zielig vindt want dan kan ik verder met huilen hihi
Hier ook hoor. Ik noem hem dan ook wel eens "clowntje" of "showmastertje". En dan lach ik hem uit / toe........
@Kikki wat vervelend dat je mannetje zo aan het huilen was fijn dat hij nu lekker bij papa ligt ik las iets over pruilipjes nou hier kan er ook 1 wat van hoor zie maar