April 2009 Mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Sam0110, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    Hihi een echte drama"king"!!! :)

2. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    en toen kwam deze ik moest zo lachen om mijn boefje:D

3. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Jessie
    ja erg he ik moet altijd zo om hem lachen als hij zo doet

4. Tizzy

Tizzy Actief lid

9 feb 2008
    277
    0
    0
    @huilen/aandacht vragen;hier idem, ook af en toe ff wachten met huilen/jengelen of iemand m hoort en dan doorgaan
    @Egbimi; GEWELDIG!!! :D Hier ook vaak zo’n pruillipje, alleen nog geen foto van gemaakt (staat wel op de film -> leuk voor later :D), zal ik ook eens proberen binnenkort.

5. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    @Egbimi; wat een lekker ventje!!

6. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    hahah Egbimi; zie nu de 1e foto pas!! Hahaha zo doet Tim dat ook!!!

7. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    @Indy: Wat fijn dat het zo goed is gegaan!

@Danielle: Als jongens plassen kun je nog een beetje zien welke kant ze op plassen, Bij meisjes zie je dat dus helemaal niet, maar het is allebei niet handig hahaha.

@kikki: oh ja die belastingdienst. . . grrr word er ook af en toe niet goed van. Ik moet iedere keer alle toeslagen afzeggen (of terugbetalen omdat ik het niet in de gaten had) omdat ze het alleen op mijn salaris berekenen, zo irritant, niet dat ze het meteen bij alle toeslagen doorvoeren.
    Och je manneke!!! Ik heb het wel met je te doen hoor! Ik zie dat het autoritje niet geholpen heeft, ik wou dat ik nog wat tips voor je had, sorry.

@isademi: bah wat eng van miley!!! Dat heb ik gelukkig (nog) niet meegemaakt hier.
    Poeh je bent echt idd een stuk relaxter!! Goh en dat dat al zo snel invloed heeft op Dean. . . wel fijn hoor, je hebt echt een goede beslissing genomen!!
    Nomaals heeel veeel sterkte morgen!

@jodie: o gelukkig, de ha stuurt je door. Ben benieuwd dinsdag, hoop dat ze je eindelijk kunnen helpen.

@Lynn: waar heb je die moeder gekocht? hahaha

@minius: zijn die pampers dan incl. btw???? Want ik denk dat ik mijn zus dan maar es even lief aan ga kijken. . .

@egbimi: Ohhhh das een echt pruillipje, hihi goed dat de camera bij de hand was haha. o ik zie nu de volgende foto's hahha. Mooi genomen ook!!!

Hè hè ik ben er weer doorheen. Hier is alles stil. Nils was aan het huilen aan de trap en daardoor werd senne wakker. We hebben toen samen senne en tutje gegeven maar ze bleef huilen. Ik vroeg aan nils of hij weer lekker in zijn bedje ging en proberen te slapen en dan doet mama nog even senne troosten. daarna zou ik dan bij hem komen zei ik. Ja mama is sjoed, nilsje huilen, senne ook huilen, senne dietig, nilsje ff slapen, senne ook slapen. Oef, wat is hij dan toch lief. Hij is lekker gaan slapen en krijgt morgen dus een dikke vette carsauto hahaha. Ik zou bijna gaan hopen dat senne iedere avond ff huilt haha.

O ja op het kdv is gelukkig alsnog alles geregld, ze kunnen allebei volgende week terecht i.p.v. een week later. Pfff weer een zorg minder.

8. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    ik ga es kijken of ik ook wat foto's in mijn album kan zetten.

9. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    ja grappig he zoals die kleintjes nu al zo zielig kunnen doen en ook al soms echt zo kijken van ziet iemand mij wel

Mitchell heeft vandaag zijn hele schema verandert
    ik heb hem maar eens laten gaan kijken wat hij doet
    nou hij heeft nu mar 4 flessen op:$dus ik hoop dat hij wel doorslaapt en anders maar een goede leer voor morgen

om 7 uur hebben we hem wakker gemaakt voor de 1e fles

vandaag ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,normaal
    dus 7 uur 200,,,,,,,,,,, ,,,,,,7 uur 200
    om kwart voor 12 200 ,,,,,10.30/11.00 200
    om kwart over 3 200 ,,,,,,,14.00/14.30 200
    en om half 8 210 ,,,,,,,,,,,,17.30/18.00 200
    ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,21.45 200

we zien wel wat hij dus doet ben benieuwd

10. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    @Egbimi: hihi wat een schatje en dat pruillipje zo zielig...... ;)

Fenna heeft trouwens nog iets nieuws, bijten. Op mijn vinger zit ze dan te bijten en helaas ook wel eens op mijn tepel.... au!

11. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    @Bianca, Mitchell is vandaag dus ook een beetje aan het rommelen met zijn slaap- en drinkritme. Kan zo lastig zijn!
    @Isademi, jeetje ik zou me echt doorschrikken als kleine meisje echt zo koud aanvoelt. Gelukkig maar dat je even ging kijken en toen dekentje over haar heen kon leggen.
    Miley slaapt wel goed he?
    @Kikki, tja die belastingdienst, die kijken soms niet verder dan hun neus lang is.
    @Danielle, ik heb dat ook hoor dat als je laatste voeding vervroegd/ weg laat dat je iets afsluit en het gaat allemaal al zo snel!
    Ik heb soms echt het gevoel dat ik niet optimaal geniet van haar, een dag kan zo snel gaan!
    @Jodie, fijn dat je doorverwijzing hebt naar ka en dat je dinsdag al terecht kunt!
    Oh en toch spiraaltje, heb je die al eerde gehad?Hoop dat deze goed zijn werk gaat doen.
    Kan me echt goed voorstellen dat je na 7 maanden niet werken weer opnieuw een schema in je hoofd moet krijgen.
    @Danielle, kleine meisje sliep gister en eergister ook zo veel, vandaag weer meer wakker. Niet te veel zorgen maken, waarschijnlijk heeft Tim weer veel nieuwe dingen geleerd en verwerkt hij dat in zijn slaap.
    @Tizzy, fijn dat je vriend weer thuis is, al is het allemaal zo goed gegaan dan is het toch gezelliger!
    @Zeppie, leuk voor het eerst babyzwemmen! Tot hoe laat slaapt Enya door?
    @Sushi, ook al zo lekker lui. Jodie volgens mij ook al!
    @Jessie, gezellig dat je huishouden met beppen op forum afwisselt. Hele slimme keuze! J
    Leuk dat Rosan zo tegen Elmo aan het kletsen is op de commode. Heb je dat al wel eens proberen te filmen, zijn leuke beelden voor later!
    @Lynn, fijn zo’n moeder! Wil je haar volgende week ook even bij langs sturen? Mijn moeder heeft wel gezegd dat als ze 1 dag op kleine meisje gaat passen ze huishoudelijk taken wil doen maar nu doet ze ze nog niet hoor!
    Veel plezier met visite!
    @Jodie, fijn dat je toch nog wat op hebt kunnen ruimen, geeft ook wel fijn gevoel he. Ik heb helemaal geen ervaring met spiraal, ben altijd aan de pil geweest en nu weer.
    @Coto, wat lief en bezorgd van je dat je zo blij was dat het gister (en vandaag ook weer!) beter met me gaat.
    Oh, dus we kunnen nog een paar daagjes van je genieten voordat je op vakantie bent. Gezellie!
    Pizza, mmmmmmmmm!
    @Jodie, ik blijf ook hoor, zo gezellig hier!
    @Bubalica, sorry dat ik schema nog niet heb doorgemaild maar doe het vanavond nog even. Hoop dat ik nog niet te laat ben.
    @ Wwjc, stuur morgen de bonnen op, ook nog niet aan toegekomen, sorry!
    @Minius, pannekoeken mmmmmmmm! Wij hebben poffertjes op. Ook lekker!
    @Cil, 3,1 kilo is toch hartstikke netjes wat je al af bent gevallen, nu op naar de rest!
    @kikki, ik zie je man al helemaal een eind rijden om kleine mannetje stil te krijgen/slapend te krijgen. Hoe laat zou hij terug zijn oftewel hoe lang wil je mannetje slapend? Hihi!
    @Isademi, goed dat je ego bent. Je gezinnetje gaat voor!
    @Kikki, joepie weer vriendjes! Voel me meteen weer stuk rijker! *mist juich emoticon*
    @Sushi, Esmee weegt toch gewoon goed? Geen zorgen over maken hoor! En bijvoorbeeld bij Isademi krijgt Miley ook maar 4 flessen.
    Lynn en ik geven borstvoeding, dus weten ook niet wat ze binnen krijgen per keer. Misschien staat dat eigenlijk wel gelijk aan 4 flesvoedingen.
    Maar Esmee blij is, lekker poept en plast is er niets aan het handje! Gewoon lekker zo doorgaan!
    @Sniffy, lekker dagje dus gehad en mannetje die huis schoonmaakt, heerlijk!! Mijn kleine meisje doet dat sinds deze week ook ineens met haar handje, zo onwijs schattig!
    @Minius, bij jou je mannetje dus ook aan het rommelen met slaaptijden. Lastig is dat he!
    @Kikki, ik moet steeds zo lachen als je schrijft dat je een scooter hebt besteld!
    Kleine mannetje dus maar half uurtje geslapen, jammer zo kort maar is toch even rust voor hem.
    @Bianca, tjeee wat een pruillip!!
    Leuke fotosessie! Dan zie je ook hoe goed ze op hun mama letten, of op diegene die ze vast hebben.
    @Inge, wat is die Nils toch een goede grote broer! Hij wil echt het beste voor Senne en gaat dan zelf maar slapen om te zorgen dat zij ook gaat slapen. Wat een schatje! En die heeft idd een auto verdiend!
    Fijn dat het geregeld is met KDV.
    @Bianca, ik ben ook heel benieuwd! Hoe gaat het nu met jou?
    @Wwjc, waar blijf je? Hoe was je werkdag vandaag?

Bezoek vanmiddag was nog gezellig. Zo lief hadden rompertjes en pyama voor kleine meisje en een hele grote bos bloemen voor haar papa en mama.
    Zie je vaker he als je geen zin hebt dat het dan ineens heel gezellig is.
    Vanavond bankhangavondje met man, ook gezellig!

12. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    @Leonie; fijn dat de visite leuk was! Is idd vaker zo, iets waar je zin in hebt valt vaak tegen, en andersom.
    Hier ook lekker bankhangen!

Vanavond nog even op kraamvisite geweest, jee wat is dat dan weer klein zeg! Beebje was net 1 weekje oud, maar pff ben echt niet jaloers...
    Vind dit toch duizend keer leuker, ben meer van de oudere beebjes ben ik bang... Vind ik veel leuker!!

13. est

est Actief lid

22 nov 2006
    159
    0
    0
    logopediste
    Spijkenisse
    even een reactie hierop. (Ik ben logopediste, dus als je meer info wilt, moet je me even pb-en).
    Je manier van verbeteren is prima! Idd herhalen wat Dean zegt, maar wel goed. Op die manier hoort hij hoe hij het uit moet spreken, maar jij laat ook weten dat je hem begrijpt. De /r/ is trouwens 1 van de moeilijkste klanken en elke combinatie met /r/ is dus ook moeilijk.
    Je zegt dat hij alles begrijpt; wat doe je als je dingen tegen hem zegt of aan hem vraagt? Sommige kinderen snappen niet zozeer de taal, maar wel de lichaamstaal. Dus als jij naar de pamper en de vuilnisbak wijst dan snapt hij dat misschien beter dan de taal. Daarnaast is ook routine hierin verraderlijk, als hij altijd de pamper weggooit, dan snapt hij misschien niet wat je zegt, maar doet wat hij altijd doet.
    Met 22 maanden is een logopedist alleen handig als je gaat voor advies, voor Dean kunnen ze nog niets doen. Testen is sowieso zeer moeilijk op zijn leeftijd en behandelen ook. Dan wordt het indirecte therapie; advies aan jullie waarmee jullie thuis aan de slag moeten.

Nog even een vraag: waar maak je je precies zorgen over?

14. est

est Actief lid

22 nov 2006
    159
    0
    0
    logopediste
    Spijkenisse
    oh ja, Tjeerd krijgt fysio en manuele therapie voor zijn voorkeurshouding. Was toch best al heftig.. Gisteren en vandaag mee begonnen..

15. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    @est: dat is handig. . . een logopediste onder ons. . . hihi. Ik kan me voorstellen dat de therapie heftig is. Hoe vaak en hoe lang krijg je die?
    Ik ben nog steeds aan het twijfelen met Senne, op zich helpt het meer stimuleren wel, maar van de andere kant. . . mss is dat nog niet genoeg. Hopelijk zie je snel verschil bij hem.

16. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    @All: Zo foto's zijn geplaatst, maar mijn album heb ik ook alleen voor vrienden staan. Dus maak me maar even een vriendje en dan mag je kijken haha

17. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Goede manier om vrienden te krijgen haha :)

18. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    haha ja toch?

19. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0