Eergister vond ik het ook eng. (Blijft toch je hart) Maar nu heb ik er al 3 dagen last van en het is heel vervelend, maar eng vind ik het niet meer. Ik ga idd wel als dit blijft ha bellen of ik ma nog een afspraak kan krijgen. Heb nl echt helemaal geen idee wat het kan zijn. Dat Wybe teruggeeft is idd ook kl*te. Vanmorgen dus maar 1 borst gehad en dan zie je echt zo'n hele golf met een boogje uit hem komen.... Toch lijkt hij verder wel oke. Hij heeft daarna ook lekker een half uur in de box gespeeld en is nu ook lekker gaan slapen... (Ben trouwens terug aan het lezen en ik vind idd ook dat Noa erg op jou lijkt!)
Verstandig WWJC...Hoeft niks byzonders te zijn..maar wat je zegt ..het is wel je hart!!! Beter uitsluiten dan lang met iets doorlopen... Gelukkig dat hij niet ziek oogt..Wanneer moet je weer naar het CB?? Ja ..dank je .. Vind het erg leuk zoveel gelijkenissen te zien bij de kinderen.. KIKKI:WOW..lekker verwend zeg!!! heerlijk he..even uitslapen..!! Doet ons wel weer goed..
Morning ladies, Leonie: Thanks voor je woordjes, ze doet het inderdaad verder prima dus we zien het allemaal wel... Ben in ieder geval minder bezorgt nu. En inderdaad als je geen zin hebt wordt het vaak heel gezellig, gelukkig maar ! Sniffy: Dat verhaal las ik in de krant inderdaad... hahaha hoe dom kan je zijn ! Indy: Als hij goed groeit en lekker poept en plast, en lekker druk is dan zal het zeker wel goed zijn. Gewoon volgen wat je mannetje aangeeft, heb ik hier met Esmee ook gedaan en het gaat prima. ( werd wel even onzeker door de verhalen over 5 flesjes moet maar ik krijg er gewoon niet meer in... ) Vannacht weer van 21.00 tot 8.30 geslapen, flesje en nu ligt ze druk te trappelen en mopperen in de box. Hoe is het gegaan in zijn eigen kamertje ? Wwjc: Vervelend dat je niet eerder weg kon van je werk, hoop dat Wybe lekker geslapen heeft en dat het wat beter gaat. Eefje: Klinkt al een gezellig feestje zo 's morgens vroeg bij jou ! Kikki: Lekker dat je mannetje "uitgeslapen" heeft, kan je er weer even tegen aan ! En de kaasfondue was heerlijk, daarna lekker filmpje gehuurd op UPC heerlijk !!! Ga koffie pakken !
Cb is eigenlijk pas half aug voor prikjes en arts, maar ik ga hem do weer even wegen. Raadde ze ook aan afgelopen donderdag. (En do is hier altijd weeg/inloopspreekuur.) Sushi, welke film heb je gekeken?
mogguh! @Kikki: dan ga ik dat dieet maar volgen Ik weet zeker dat ik het volhoud! hihi @wwjc: balen van het spugen zeg. Weet je wat het is of niet (misschien verborgen reflux) Dat doorslapen van afgelopen week was helaas éénmalig. Ze werd vannacht om 5.00u weer wakker. Maar na 2 x het speentje te hebben gegeven sliep ze weer tot 7.00u. Toen ze om 7.00u moest drinken werd ze echt woest. Hard huilen en maaien met d'r armen. Ik heb haar uit laten razen en toen ging ze drinken........ rare wezens die baby's Leuk hoor die sprongetjes, kunnen ze die niet gewoon weglaten. Mannetje is fietsen en ik ga zo strijken.
Goedemorgen... Heb bijgelezen, maar nu even geen tijd om te reageren..moet boodschappen doen, kwam er nt achter dat er geen brood meet in de vriezer ligt.... Werken was donderdag uiteindelijk wel mee gevallen, maar ja ben toch blij als ik ergens anders zit! Toen ik thuis kwam meteen een grote glimlach van Tycgo, wat een heerlijkheid. Alleen afgelopen 2 nachten waren niet zo goed. In principe valt het wel mee, maar in vergelijking tot eerst... Gisternacht: 9.30 laatste voeding (dacht ik) lekker gaan slapen. Rond half 12 hoore ik hem weer, even tullie in gedaan en, 00.00 wakker en wilde eten...oke is goed. Daarna weer slapen tot 4.00 gevoed daarna om 5.45 gevoed, daarna 7,45 gevoed...toen geslapen tot 10.00 Vannacht...19.30 al slapen en werd wakker rond 21.00, 22.00 laatste voeding gegeven, naar bed gegaan en kwam om 3.15 gevoed, toen om 5.30, toen om 8.00 gevoed en om 9.30 oogjes open en klaar wakker, dus lekker gebadderd aangekleed en is nu in zijn wipstoeltje zichzelf aan het vermaken... Ik denk toch dat het te maken heeft met sprongetje, want als hij wakker wordt is het niet rustig wakker worden, maar gelijk huilen Ik hoop vannacht een betere nacht.... Wat denken jullie?
Hebben Soldaat van Oranje gekeken ( die film van Paul de Leeuw, best grappig ! ) en Burn After Reading ( film met Brad Pitt en George Clooney ) beetje aparte film maar best ok. Hebben jullie ook films via UPC ?
@Brenda: jij geeft toch BV. Het kunnen ook weer regeldagen zijn. Die hebben ze nl. bij 3 maanden weer. @sushi: wij hebben ook UPC-digitaal maar wij downloaden meestal films.
Ja ik denk ook regeldagen...alleen maakt hij er regelnachten van Gezeik hier thuis..vriend wil niet uit bed komen en niet douchen en niet mee boodschappen doen....kan hem nu echt wel even vermoorden!!!!
BrendaGill, ik dacht ook aan regeldagen. Of nachten in jullie geval. Maar vannacht ging het dus al iets beter dan gisternacht? Hoop dat vanavond dan nog beter gaat. Misschien is het ook wel even bijkomen van de week dat jij bent gaan werken, dat hij gewoon graag bij je wil zijn. Zeker 's nachts. En ehm...fijn zo'n vriend. Kun je niet "per ongeluk" een hoop herrie maken? Wel grappig. Omdat Wybe zoveel spuugt dacht ik toen ik bij jou de tijden las: jeej, na 2 uur alweer, dat wordt spugen.... Hihi, maar dat hoeft helemaal niet natuurlijk. Lijkt me wel lekker. Ik wil hem soms wel troosten met bv, maar als hij dan zoveel spuugt doe ik dat toch liever niet. Nu heeft hij trouwens al 2x 1 borst gehad vandaag en toch heel veel gespuugd. Denk dat ik toch bij volgende voeding (over 2,5u denk ik) dat jbpm toevoeg. Moet alleen kijken hoe. Iemand met bv ervaring daarmee? "drinken" ze dat goed van een lepeltje? En ik wil het met bv aanmaken ipv water. Misschien beetje in een flesje oplossen, maar komt dat de speen wel uit? Ik heb alleen 1 en 2 van Avent... (Alleen een beetje, dus wil geen hele fles geven.) Wij hebben geen UPC en kunnen bij onze provider ook geen films kiezen.. Maar wij hebben onze pc op de computer aangesloten en kunnen dan makkelijk films downloaden en zo kijken.
@Indy, lekker zo doorgaan met voeden dan! Volgens mij als ik haar tussentijds aan zou leggen dat ze dan ook wel zou gaan drinken maar idd hier ook geen hongersignalen of zo dus laat het ook lekker zo! Spannend kleine mannetje voor het eerst s nachts in zijn grote bedje. Ben heel benieuwd hoe het met jullie is gegaan. @Bijnamen, ook nog mijn prinsesje en scheetkontje. Die was ik ff vergeten. @ Coto, hoe gaat het nu met borsten? (Op een ander forum zou dit een hele gekke vraag zijn, hihi!) Lekken ze nog of nog harde plekken? Ik hoop het niet! En hoe bevalt volledige fv? Wat is Djemi toch een schatje! @Hihi Lynn, zou er snel achteraan gaan. Wie weet levert het je nog wat op! @Inge, haha die Nils! Stiekem bij papa en mama in bed kruipen en dan lekker slim tegen papa aan waardoor mama denkt dat het heel goed gaat! Hihi! @Wwjc, he bah Wybe wat ziekjes! Gadver! Hoop dat het vandaag weer beter gaat! En wel aan jezelf blijven denken hoor ook al is het druk op werk, kolven moet je altijd door laten gaan, anders heb je er later zelf weer last van. Snap dat je dit zelf ook weet maar misschien helpt het als je nog een keertje leest. @eefje, gezellig kinderdisco! Had maar van tevoren even aangegeven dan hadden wij gezellig allemaal op de stoep gestaan met onze kids! J Gelukkig, gezellig en fijn dat je niet weg gaat bij ons! Wil je niet missen en soms wat minder is prima! Geef jij Sam eigenlijk nog bv of is het nu volledig fv? @Kikki, oh, wat heeft hij goed geslapen! Zo fijn! Oh, jij ook al aan de schadeclaim? Telt saai op bed ook in je eigen huis ook ergens voor? Misschien dat ik beterbed voor matras aan kan klagen of zo? Viel er tijdens zwangerschap ook doorheen dus wie weet .. @wwjc, ja echt even ha bellen. Klinkt niet fijn en als je bloeddruk ook weer hoger is, is dat niet goed. Aan jezelf blijven denken hoor! Heb jij het bedje aan een kant verhoogd? Dan geeft hij misschien minder terug? Zielig he als ze dat doen? En anders even cb bellen? @Sniffy, jammer dat doorslapen maar eenmalig was. Maar gelukkig met 2x speen toch nog 7 uur gehaald. (Dat is bij mij ook grenstijd, dan mag ze uit bedje J) @Brenda, fijn dat werken mee is gevallen en thuis beloont worden met een grote lach is super! Dat zijn ineens weer mindere nachten he, bah! Kan idd goed sprongetje zijn, dan zijn ze echt rustelozer! Oh ja en wat Sniffy schrijft kunnen ook regeldagen/nachten zijn! Hoe is het trouwens gegaan met kolven op werk? Oh, gadver als ze zo vervelend en lui doen als het niet uitkomt! Hier ook een ander nachtje als normaal gehad: kleine meisje begon om 4 uur te jengelen, speen erin, 5 uur jengelen,proberen te voeden was het niet dus speen erin, 6 uur jengelen, speen erin, 7 uur weer jengelen dus uit bedje gehaald. Begint ze heel hard te lachen en terwijl ik haar uit bedje haal begint ze toch te poepen! Haha! Dus ik luier verschonen, heb haar gevoed, ligt ze tegen mijn benen aan (dus kijkend naar mij, ik benen gebogen) begint ze weer zo te lachen dus ik zeg nog: nee meisje, nu niet weer poepen. En ja hoor ze begint met uuuuuh en hoppa hele luier vol. Zelfs zo vol dat ze tot haar nekje vol zat met poep. Ons lieve zielige schatje! En maar blijven lachen! Heb rompertje in de week gezet maar ben benieuwd of het er nog uit gaan en anders kan het mooi weg! Jammer dan!
Ow BrendaGill, of nog gemener: Leg Tycho bij hem neer en zeg dan dat je dan wel alleen boodschappen gaat doen en dan weglopen. Of zou hij dan nog blijven liggen?
Leonie, als je dat in de week gezet hebt, zal er dat vast nog wel uitgaan. Anders eens met wat groene zeep insmeren voor je het in de was doet. Maar het heeft haar dus goed dwars gezeten vannacht dan. Hier trouwens idem hoor. Wybe kan gewoon heel erg spugen, maar erachteraan dan ook heel erg lachen en kletsen. (Deed hij net nl ook. Zooooo lief...) Bedje staat idd omhoog. Heb er een kussen aan 1 kant onder liggen. Cb deed er niets aan zolang hij goed op gewicht blijft. Volgende week do dus weer even wegen. En zij raadde ook dat jbpm aan. Niet van harte, maar meer omdat ik zei dat het zoveel was. (wat hij spuugde)
Bedankt voor de adviezen...vriend is uit bed eindelijk...alleen ligt ons guppie (bijnaam haha) nu lekker te slapen in zijn bedje...kan hem wel schieten, zo irritant als hij nu is. Echt een grote baby!! wwjc..vervelend zeg dat spugen, ik hoop dat het met jbpm minder wordt voor jullie. Voor Wybe natuurlijk ook niet leuk. Tycho spuugt eigenlijk nooit...Ik lees hier soms ook een poepluier 2 x in de week, maar Tycho heeft zeker 3 goede poepluiers per dag! Leonie: Ook niet zo lekker nachtje dus...zat haar inderdaad echt dwars. Toen ik Tycho overigens vanmorgen optilde om te vragen wat is er nou schatje...dit was rond 8 uur liet hij een boer en poepte ook zijn luier vol. MAar dit zat niet hele nacht dwars, ik denk idd ook gewoon regelen! En ondertussen nog steeds geen boodschappen gedaan...als ik straks in winkel kom is het brood op etc..:S
Ik ga vanaaf pas boodschappen doen. Hebben hier op 10-15min rijden een AH XL zitten die tot 10 open is. En hebben daar ook altijd nog brood. Ik wil nl niet gaan hannesen met Wybe vandaag. En manlief is hele dag werken, dus die kan ik ook niet sturen.
@Leonie ja,maar vandaag komt hij weer op hetzelfde als normaal uit gelukkig maar en fijn dat de visite zo leuk was en leuke dingetjes gekregen en geen fijne nacht gehad dus niet leuk zeg en 2 luiers volmama blijft zo bezig he als je het in de week hebt gezet zal het er vast wel uitgaan @Danielle ja dat is dan wel heel klein he nee ik ben ook niet jaloers ik vind dit heeeeeel erg leuk nu ze wat meer doen @Sniffy hahaha laat ze mij maar vertellen waar dat zwembad is dan gaan wij er gelijk in neemt eerst mijn vriend een duik en ga ik er gelijk achterna misschien dat dat sneller gaat tjonge hoe dom kun je zijn he en fijn dat ze na de speen toch nog doorsliep en och jee zo boos je kleine meid @Indy fijn dat het weer goed gaat in de avonduren en hoe is het met mama vannacht gegaan ????? @Coto ja erg he ik wilde het toch een x vast leggen en als ik nu elke x die foto s zie moet ik weer lachen grappig zijn onze kindjes toch he en heeft Djemi weer zo goed geslapen ???? @Inge wat lief zeg dat hij dan zo stiekem bij jullie in kruipt en leuk hoe hij reageeerde op de auto @Wwjc jeetje wat zileig voor Wybe en voor mama dat ze niet weg kon van haar werk dan zit je gelijk niet fijn meer he en wat naar dat je je zo voelt net wat de rest zegt denk je wel aan jezelf @Eefje klinkt wel heel gezellig zo met je kids erg leuk hoor en fijn dat je wel bij ons blijft het is hier idd wel gezellig ik moet ook elke dag even kijken en dan denk ik nee geen tijd om te reageren en dan doe ik het toch hoezo verslavend @Kikki fijn zeg dat jullie zo n goede nacht hebben gehad en mannetje heeft het dus goed volgehouden heerlijk he @Sushi een heerlijk avondje gehad samen @Brenda fijn dat het werken toch me eis gevallen uiteindelijk maar wat naar dat de laatste 2 nachten even wat minder gaan zullen misschien idd regeldagen zijn en wat naar dat je vriend zo vervelend doet vandaag dus je hebt nu 2 kinderen om voor te zorgen8) hier een goed nachte gehad 1 x eruit om de speen te geven ik hoorde hem om half 3 al een beetje jammeren en dacht nog zie hij moest die 5e fles wel,maar nee hoor speen erin en hij sliep verder tot half 7 dus gisteren de laatste fles om half 8 tot vanmorgen half 7,maar dat is eenmalig hoor hij zit nu weer netjes om de 4 uur,maar zo weet ik wel dat hij zonder die laatste kan als die er over een paar weekjes af moet en hij fruit of groente krijgt met mij gaat het wel goed nog wel hoesterig en vannacht was het wel weer minder gelukkig,maar het is nog niet helemaal over bedankt voor het vragen dames lief van jullie zo nu gaan we weer even het dorp in en weer even ergens iets drinken en kijken naar een babygym voor Mitchell tot vanmiddag dames
Goeoeoeoeiemorgen allemaal! Tja, het wordt vervelend.. om 0945 werd ze brabbelend wakker ik snel een fles maken zodat mannetje ook eindelijk eens de ochtendfles kon geven Daarna nog even op bed .ja! Ze liet het buik naar rug draaien zien! Om 1100 weer terug naar bed ze slaapt, wasmachine draait! Er komt ritme in zeg! O, was ik vergeten .ik was gister bij de HA dus en ik vroeg hoe het komt dat mijn hart zo langzaam slaat .ze voelde en inderdaad heel rustig .komt vaker voor na de zwangerschap je hart is gewend veel bloed rond te pompen (ook van het kindje) dus is krachtiger geworden en pompt dus nu minder vaak, maar effectiever.. grappig he? @wwjc : Dat bij jou klinkt echt als spanning hoor maar misschien ook wel naweeën van je pnd? Hoop dat de JBPM helpt .het is wel een vies goedje hoor .ik maakte in een klein bekertje met water het goedje net behangerslijm met een lepeltje geven is echt lastig ze moeten het eten bij Djemi zat de eerste hap gelijk over haar hoofdje gesmeerd! Het makkelijkst is echt in de voeding doen maar volgens mij moet je wel aardig wat voeding erbij doen dan? Wel slim om even te gaan wegen bij het CB! @kiki : Lekker nachtje! Hoop dat de dag ook goed wordt! @inge : Grappig hoor dat je dacht dat het helemaal goed gegaan was, en dat nils gewoon bij je man lag! Vind het heel leuk die verhaaltjes van jou te lezen van een 2 jarige...weet ik een beetje wat ons te wachten staat! @Zwembad Vorig jaar juni (net gestopt met de pil en 1 maand wij veilig gedaan) naar Egypte geweest! Niet zwanger geworden gelukkig! wel de maand daarna! @Brenda : Misschien ook wennen aan de veranderende omstandigheden? Maar sprongetje kan ook .vriend werkt niet mee vraagt om koude douche!!! @Leonie : Borsten lekken nog wel iets, maar geen harde plekken meer gelukkig! Grappig he als ze gaan poepen8)! Ik moet zo lachen om dat gezichtje dan! Meisje is weer wakker (1150) en gaat nu douchen met papa daarna flesje en daarna gaan we boodschappen doen voor de vakantie
Hallo dames, Ik lees hier een paar onrustige nachten Nou bij ons is het ook anders dan normaal (jah wat is normaal te noemen). Laatste 3 nachten wordt ze eerder wakker en een paar keer speen teruggeven, werkt af en toe wel, maar niet altijd. Vannacht is ze om 22:15 gaan slapen en om 4:00 begon het. Een paar keer speen teruggegeven, maar dan val je zelf niet zo makkelijk in slaap meer. En uiteindelijk heb ik haar om 5:30 gevoed. Ik wil dat ritme terug dat ze tot 6-7 uur slaapt @ wwjc: Hoe is het met poepen en plassen? Gaat dat nog goed? Ik zou het idd ook eng vinden, ben benieuwd of dat spul jullie gaat helpen Poepluiers: Oh, ons dochtertje doet het niet zo vaak. Ik heb al 2 keer gehad dat ze het 1x per week heeft gedaan. Heb ik al nagevraagd op het CB en op internet gezocht, maar het blijkt normaal te zijn bij volledige BV. Het moet alleen zacht blijven en dat is het ook. Maar stel je eens voor hoeveel ze dan produceert als ze het 7 dagen niet heeft gedaan Dus die vieze rompertjes, Leonie ah ik heb daar wel ervaring mee. Bij mij is het elke keer gelukt om het eraf te krijgen, idd ook elke keer in de week gezet. We gaan zo meteen ook boodschappen doen
Indy, welcome back! ! ! Tips voor kolven? Ehm, ga er echt rustig voor zitten, neem een fles water mee en wat foto's van je mannetje. En raak niet in paniek als er niet meteen wat komt. Eerste keer ging hier goed, maar door stress gister duurde het 10 min voor er een druppen uit kwam. Spugen doet Wybe dus hier ook zelfs nog 2-3u na de voeding. :S Het cb zei dat ze er niets aan deden zolang hij op gewicht blijft. Heb van hier het forum wel wat tips meegenomen als bedje omhoog, na het eten even overeind ipv meteen slapen en jbpm ga ik vandaag proberen. Ik ben hem ook maar 1 borst gaan geven en dan komt hij om de 3u ongeveer. Hij gaf het eerst ook bijna niet aan. Nu zijn zijn hongersignalen wel veel duidelijker. (Hij begraaft dan vaak zijn hoofdje in mijn borst en schud zijn hoofd dan.) Tizzy, toch wel blij dat vriend terug is? (of mag hij nog steeds wel een week wegblijven. ) Coto, Fijn dat alles bij cb en ha goed was met jullie beide. En in jouw geval wel handig om te weten dat de eerste 2wk niet veilig is. Leonie, ben blij dat alles weer goed is! Alvast bedankt voor de bon. Heeft geen haast hoor en jij zat niet lekker in je vel... komt wel. Jij gaat dan even voor. Ennuh, ik was dus gister voor Wybe aan het zorgen en vroeg naar bed gegaan. Was helemaal op. Danielle, jammer dat je gister zo'n rotdag had. Kan me voorstellen dat je fles niet weg durft te laten bij zo'n eng verhaal. Hoe ziet speelkleed van Ikea eruit? Wist niet eens dat ze die daar hadden. Vitamines, ik neem alleen vitamine D. Lynn, foto's van het dooppakje? Of komt na 9 aug? Ben erg nieuwsgierig. Afgevallen, wat goed! Toch geen Wii? Zijn ze op marktplaats dan ook nog zo duur? (Je was daar toch aan het bieden?) Ennuh...zei je wat? Iedereen heeft het erover, maar niets gezien. 8) LOL Isademi (blijf het een leuke naam vinden ), knap dat je meteen actie hebt ondernomen. Lekker een maand van je kids genieten. Je zult vast niet meer terug willen. En wat je zegt, je kunt nog lang genoeg werken. Eerst lekker van je kids genieten en als zij naar school gaan kan het altijd nog. Ennuh, foto van je jurk van vandaag? Egbimi, wat leuk, gister je "broers" op de stoep. En met kind. Hoe was het? Wat Coto ook zegt, ik zou toch eens langs HA gaan met dat hoesten van je. Leuke foto met die pruillipjes. Hihi, meneer hier kan er ook wat van. Inge en Kikki, belastingdienst..... Onze afdeling heeft die slogan niet bedacht hoor! (En wij gaan niet over de toeslagen gelukkig. ) Jodie, fijn dat je di al bij KA terecht kan. Ben heel benieuwd wat deze gaat zeggen. Lekker 2kg eraf, heerlijk hè?! Pijn in t hart kan idd van spanning komen, maar geloof niet dat ik ineens erg last van spanning heb. Zelfs nu met Wybe (omdat hij het buiten het spugen goed doet) maak ik me niet echt druk. Waar kan het dan van zijn? Merk je bij Senne trouwens wel eens dat hij heel vies gaat kijken, slikken en vervolgens slijm met vlokjes bv teruggeeft? Dat doet Wybe ook wel eens nl. Sushi, koosnaampje voor Wybe: Frutsel (hij frutselt al va geboorte met zijn handen) of Fruzzle. En als ik hem aan het lachen wil krijgen: Hoi, lekker ding! En Kikki, mijn moeder noemde mij ook altijd tante Pollewop. (Maar wij heten ook van de Pol met de achternaam. ) Cil, jeej, jij bent veel afgevallen! Kikki, zondag kraamvisite? Ik heb hier alleen de vrienden en ouders gehad. Van onze ooms, tantes is nog niemand geweest! Leuke foto's trouwens. Lekker ventje. Inge, fijn dat Nils volgende week ook plek heeft. Ik hoorde trouwens dat mijn broer nog t/m do op vakantie is. Ik ga dus even kijken of ik wat anders kan regelen om die flesjes bij je op te halen. MiniUs/Inge, hoeveel luiers zitten er in zo'n megapak? Sniffy, Wybe doet dat hier ook als hij moe is, dat linkerhandje over zijn hoofd wrijven. Hij doet het ook af en toe als hij aan de borst ligt. Ziet er zoo lief uit. Bubalica, plassen en poepen gaat hier goed. Soms maar 2x p.w ontlasting, maar blijft netjes dun. (Hoewel ze gister van kdv zeiden dat het wel heel erg dus was ->water.) Waarom zijn er zoveel postbezorgbedrijven? Ik had gister 3 briefjes in de bus liggen. 1 van tnt dat ze bij de buren hadden bezorgd, 1 van selectvracht (2de keer) dat ze vandaag nog een keer komen en 1 van DHL (Mijn Nintendo! ) dat ze eerstvolgende werkdag weer komen. ( ) Ow baha, de kattenbak stinkt. :S (En ik heb geen korrels om m te verschonen.)
ik had een mailtje gestuurd naar Purina (van Gourmet kattenvoer) Ik gebruik een blikje nl. voor 2 dagen. Maar als het warm is dan is het voer de 2e dag niet meer te gebruiken, ondanks dat het gelijk de koelkast in gaat. Mijn kat had het vorige week zelfs uitgespuugd. Ik kreeg een mail terug dat ze het zouden onderzoeken. Net werd er een pakketje bezorgd met 2 gratis blikjes en een zakje felix sticks