April 2009 Mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Sam0110, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Haha sniffy! Dan krijg je daarna zo'n zeiknat ding, heerlijk bleh!

2. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Esmee sabbelt ook op alles wat ze te pakken krijgt, als ze op haar buik ligt sabbelt ze het hele kleed onder... hahaha weet niet waarom ze dat doet... soms sabbelt ze zo hard op haar knuistjes dat je haar echt hoort smakken ! :)

3. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht

lief geluid hè, wij maar lachen en lief naar haar kijken en zij denken; wat zit je nou dom te doen, vind het gewoon lekker

4. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    *wrijft de slaap uit haar ogen*
    :) Ja, hier net zo. Alles wat zijn handjes meenemen NAAR zijn mond, gaat ook IN zijn mond. En maar driftig sabbelen erop. :) Ik moet er soms ook erg om lachen. :)

Zo, mama wakker (ff dutje gedaan), volgens mij ook meneer wakker...

5. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Allemaal in de vuistjessabbelperiode dus..
    Ik dacht eerst dat hij dan honger had..maar ook na het drinken gaat het vuistje erin..hihi..

Hij slaapt nog steeds..( om kwart voor 11 gedronken) klein slaapje gedaan...toen om half 2 weer in slaap..;)

6. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier ook na het flesje, knuistje erin ! Grappig dat al die kleintjes dat nu aan het ontdekken zijn.

7. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Wwjc
    mooie foto van Wybe
    en ik hoop dat de jbpm helpt
    lekker een dutje gedaan
    mijn "broer"is niet geweest gisteren hij kon niet dus nu komt hij morgenmiddag even met mijn echte broer ikz ei al dan moet je wel echt komen ,want ik ben best nieuwsgierig;)
    @Jodie
    het lijkt mijn moeder wel die gaat ook altijd in de slachtoffer rol zitten
    en zij dacht ook heel lang de baas over mij te zijn en ik heb haar toen een x goed gezegd hoe ik erover dacht
    en als ze nu weer zo zielig doet dan negeer ik haar gewoon en ga er niet meer op in
    nou dan draait ze vanzelf weer bij
    dus ik zou als ik jou was het ook maar even zo laten en als ze na de vakantie nog wel zo doet zou ik het er niet meer over hebben
    dan komt het vanzelf wel weer ,want elke x als jij er met haar of je vader over hebt krijgt zij de aandacht die ze wil
    ik hoop niet dat je me nu bemoeizuchtig vind,maar mijn moeder is opok altijd zo dus gewoon een tip/idee,maar dat had je zelf ook al wel door:)

sabbelen en in de mond stoppen
    hier ook een mannetje die op alles sabbelt en alles in de mond stopt
    zo lief

we hebben even geshopt
    heb zelf 3 shirts gekocht en voor Mitchell weer 2
    en we hebben een babygym(niet van woezel en pip hebben ze hier niet)we hebben nu die van litlle tikes musical ocean 3 in 1,maar het is toch niet hetgeen ik bedoelde eigenlijk
    dus ik denk dat die maar weer terug gaat of bewaar voor als hij iets groter is
    zo ga me zo even klaarmaken we moeten om half 6 bij vrienden zijn om Mitchell te brengen en om kwart over 6 bij mijn ouders
    dus druk druk druk

8. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    @Egbimi: dus weer lekker wezen shoppen. veel plezier vanavond!

Fenna had net gedronken en hup vuistje in d'r mond. Ze spuugde 2 x maar ze bleef druk sabbelen.

9. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Hahaha...tot kokhalzen aan toe?? Sam wel regelmatig...gelukkig houdt ie t eten binnen...anders blijf je bezig:p

10. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    EGBIMI: Je kon het toch niet laten he?? :p Straks moet je Mitchell 2 keer per dag omkleden..wil hij alles gedragen hebben...:D

SNIFFY: Jij of ik???? (gast) :)

11. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    hey....everybody happy?

sniffy....dat doet julian ook...dan ook niet tot spugen toe maar wel tot kokhalzen en hij gaat maar vrolijk door....en gisteren had hij dan eindelijk zijn duim in zijn mond en begon kei hard te zuigen!!!

egbimi...lekker geshopt? lekker is dat he...!

hier alles goed!!!!

12. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    nee het was spugen na de voeding, dan geeft ze altijd wat terug.

13. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    @Eefje: jij hihi

14. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    er ligt er één boos te zijn in de box

Ikmoetslapenenbenmoemaarhebergeenzininmeisje

15. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Hoi,
    @Jodie : Het is wel raar eigenlijk, dat oppassen is toch geen “recht”? Misschien moet je gewoon 1 keer zeggen dat je heel graag wil dat ze oppassen als het nodig is…of gewoon zomaar maar dat je ze niet wil verplichten tot vaste dagen….en daarmee klaar….het is eigenlijk haar probleem toch?
    @Vuistjes : Ja, hier ook sabbelen! En ook kwijlen! Soms echt niet normaal meer!
    @egbimi : Fijne avond!
    @wwjc : Is het spugen al minder?

Hier vakantiewatmeemoetwas gestreken…8)

16. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Gezellig gekeuveld meiden? Manneke doet aan bijslapen (ook wel weer saai) en ik voel me niet zo lekker. Beetje grieperig en heb ook koorts. Blijf dus lekker in mijn mandje liggen *rillerig onder een dikke deken*.

17. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    Hoi!

ik heb heel erg zitten twijfelen of ik het jullie zou vertellen of niet...maar als ik het jullie niet kan vertellen, wie dan wel?? :p
    Nou, hou jullie vast en begin maar vast te lachen :)
    Afgelopen nacht dus in ledikantje en mama was er overduidelijk niet aan toe! :D
    Hij is rond 21:30 gaan slapen en rond 23:30 gingen we naar boven, mannetje lag prinsheerlijk te slapen en ik kon alleen maar huilen, huilen en nog eens huilen....stom he? Zo'n gevoel van wéér een fase voorbij....ik zag het gewoon niet zitten om hem daar te laten slapen en wij op onze kamer, dussss..... (schaamrood op de wangen). Papa en mama hebben de matras op zijn kamertje gegooid en hebben daar geslapen :D:D:D. Ik moest papa wel beloven dat we dit niet tot zijn 16de gingen doen...hahahaha.... Wel lief trouwens, want vriendlief stelde zelf voor om dan maar samen op zijn kamer te gaan slapen als dat me geruststelde....de schat!
    Mannetje had een erg onrustige nacht (tsja, wat wil je ook met die maffe ouders bij je op de kamer), dus mama uiteindelijk ook.
    Dus vanavond geef ik mezelf een schop onder de kont en ga gewoon weer in eigen bedje slapen en ons stinkywinky gewoon in z'n ledikantje! ;)

Wilde ik jullie even laten weten, hebben jullie iets om te lachen en je hoofd over te schudden ;)

Goed, reageren komt morgen miss wel....ik ga hapjes maken, want we krijgen vanavond 15 man (!!) op kraamvisite en Indy heeft er geen zin in! (nog een schop nodig...)

Fijne avond allemaal en tot morgen!

18. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    :D:D
    Wel heel lief hoor! Ik zie jullie al liggen!!!
    :D:D

19. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    @ Bianca, ah goed zo ook shirtjes voor jezelf gekocht maar voor Mitchell kon je (uiteraard) niet laten! Hihi!
    Veel plezier vanavond!
    @ Sabbelen op vuistje, hier ook eentje :)
    @ Sniffy, dus ze hield spuug meteen tegen met haar vuistje?
    @ Lynn, fijn dat alles zo goed gaat! Lekker genieten!
    @kwijlen, jaaa, niet normaal!
    @Kikki, niet ziek worden he! Ik hoop dat het na vandaag niet helemaal lekker weer beter met je gaat. * Stuurt snel wat vitamine op en stopt Kikki nog eens lekker onder*
    @Indy, allereerst wat eerlijk van je om ons te vertellen! Maar moest wel hard lachen hoor dat jullie op zijn kamertje op de grond hebben geslapen! Hihi! :D Maar kleine mannetje heeft wel in zijn bedje geslapen, goed zo! :)
    Ik snap je wel hoor. Het gaat ook zo snel, voor je het weet moet je weer een volgende periode afsluiten. :(
    Ben benieuwd hoe het vannacht gaat, morgen weer eerlijk zijn he!?!
    Veel plezier met je bezoek (15 mensen!)

Vanmiddag kwam er ineens gezellig een vriendinnetje op bezoek, lekker bij kunnen kletsen. Daarna nog even boodschappen gedaan en ben ik onder de douche geweest met kleine meisje.
    Papa heeft haar daarna afgedroogd en aangekleed en welke romper heeft ze dan aan: I love papa! Hihi, vind het zo schattig hoe hij met haar omgaat.

Oh, nog wel iets grappigs. Nadat ik me af had gedroogd was ik op bed gaan liggen tot dat papa klaar was met kleine meisje aankleden. Daarna had hij haar bij mij op mijn buik gelegd, ik had geen bh aan of zo want ging toch zo voeden (en dan kan je zo makkelijk switchen van boob zonder iets los te hoeven maken!). De bedoeling was dat kleine meisje dan nog even hoofd omhoog zou houden, dat we dat even gingen oefenen maar zij had een heel ander idee.
    Ze kruipt zo stukje naar boven totdat ze tepel in haar mond heeft en gaat gewoon liggen drinken! Haha, hield wel haar hoofdje omhoog! Ben toen maar op mijn zij gaan liggen zodat ze wat lekkerder kon drinken :) Het slimme schatje!

20. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Hoi gast!

Sniffy en Eefje, ik help jullie voortaan wel met begroeten!
    Hihi, straks durft niemand meer zo mee te lezen.
    Maar ja, meekletsen is ook zo gezellig!

Deel Deze Pagina