April 2009 Mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Sam0110, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    Uhum en ik ben nog niet eens blond. . . . ;)

Oeh leuk sniffy, kolonisten. heb ik ook een tijdje online gedaan, verslavend spel!

Nou ik ga es ff online shoppen en van mijn wijntje genieten. Senne heeft haar flesje al weer op. Henrij zit nog een beetje te 'leren' (opleiding voor zijn werk) en ik ga lekker centjes uitgeven, goed bekeken toch?

Welteruste alvast allemaal!!

2. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Zo, jullie hebben echt veel gekletst!
    Vandaag een perfecte dag gehad....eindelijk kon mannetje haar ook eens de hele dag lief meemaken!
    Ik heb haar net uitgelachen...ze lag op mijn knieen en ik ging fluiten...ze wilde het echt nadoen...was zoooo grappig...alleen werd ze boos want het lukte niet...dus beetje huilen....oeioei het wordt een strebertje! Laatste (6e) flesje 2200 naar bed...ze slaapt! Totaal 830ml vandaag dus helemaal goed!
    @leonie : Zo mooi dat verhaal over dat zoeken naar je tepel!
    @wwjc : YES, niet gespuugd! Ik denk een wereld van verschil! Als hij inderdaad niet meer spuugt heb je echt een ander kind!

Welterusten allemaal! Goede nacht!

3. Tizzy

Tizzy Actief lid

9 feb 2008
    277
    0
    0
    Pffff bijgelezen tot 458, mss straks verder anders morgen…

@Lynn; lekker “geschapen”??? :D
    @wwjc; hoe gaat t nu met Wybe? Heb je m vanaaf nog jbpm gegeven? (en bedje schuin gezet?)
    @Eefje, leuk dat je toch blijft!!! Ik heb straks ook minder tijd ivm werk en paard en oja, beeb :D Maar ik denk de meesten wel.
    @kikki; lekker uit kunnen slapen dus vanochtend! Lekker toch, helemaal als je t niet verwacht.
    Oja, heb jouw oefening met het nekje vandaag uitgeprobeerd en het werkt!!! :D:D:D THANKS!!!!
    @brenda; vriend niet vermoord hoop ik??? :D

Hier weer alles ok vandaag, mannetje heeft vandaag voor t eerst een schaterlachje geproduceerd!!! :) Zoooo schattig!!! Helaas maar eenmalig :) Morgen maar weer proberen!
    Vannacht weer lopen spoken, dacht weer eens dat mannetje in ons bed lag en blijk dus half bovenop vriendlief te zijn gekropen om de kleine te zoeken… Vraagt mn vriend ineens wat ik doe, antwoord ik met: Niets! ;) En ga weer slapen… 8) pffffff, lijkt wel of mn slaapwandel/praatsessie ’s nachts weer terug komen die ik vroeger had hahaha
    Schoonzus is zwanger van nr. 3 en heeft gister gehoord/gezien dat ze wederom een mannetje krijgen! (de 3e dus!), waarop mn schoonma dus tegen mn vriend zegt dat wij dan maar voor een kleindochter voor haar moeten zorgen! :$:$:$ Euhhhh….. nog ff niet hahaha

Kreeg vanochtend van een vriendin te horen wiens mannetje 3 weken na de mijne is geboren dat de kleine is opgenomen in t zkh… hij huilde al een tijdje bijna de hele (!!!) dag en had erg veel last van krampjes. Hij is een dysmatuurtje dus ze gaan m nu goed in de gaten houden op t zkh wat t kan zijn… echt sneu! Het zit hun niet mee…

4. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    Zoooooooooooooooowww dames, flink gekletst weer hier vandaag en helemaal niemand die een schop nodig had ;).....
    Rosan heeft vanmorgen mama lekker laten slapen tot 9uur!!!!
    Ik vanmorgen eerst koffiedrinken met een vriend en daarna kwam mijn vriendin die ik een jaar niet gesproken had. We hadden veel om bij te praten en gelukkig was het weer als vanouds...... Zij is gebleven tot half 4, toen moesten wij naar de bbq bij mijn schoonouders. Was best gezellig en Rosan heeft lekker boven geslapen in de wandelwagenbak. Alleen hadden we geen babyfoon meegenomen maar af en toe luisteren onder aan de trap. Manlief haalde haar om 18:45 huilend uit bed....helemaal rood gezichtje en dikke snottebellen aan de neus hangen...aaaaaaaagggghhh echt zielig! Tegen 21:45 waren we thuis en heeft Rosan de fles gehad en toen lekker naar bed. Mama is daarna hier gaan bijlezen en nu zakken de oogjes hier dicht dus ga afsluiten en lekker naar bed! ohhhhh grrr moet bed nog opmaken......
    Morgenvroeg gaan we naar zwager en schoonzus koffiedrinken en smiddags krijg ik alvast wat verjaardagsvisite. Morgenavond gaan we even op de koffie bij vrienden. Dus denk dat ik morgen even moet afkicken van zw.pag :(....net als vandaag......:(
    Wat me het meest bij is gebleven van jullie geklets is Indy die samen met manlief lekker heeft gelogeerd :D:D:D hahaha ik vind het echt een goeie! Hopelijk mama lekker vanavond in eigen bedje en alledrie goede nachtrust? Weltrusten!

5. Tizzy

Tizzy Actief lid

9 feb 2008
    277
    0
    0
    @wwjc; lees al dat je een kussen eronder hebt gelegd, wij hebben boeken onder de poten gelegd, mss ideetje?
    Ja, ben idd blij dat vriend terug is, mis m stiekum altijd best wel als ie weg is ;)
    Ahhh, wat een lieve foto met zn knuffeltje!
    En wat goed van Wybe dat ie niets gespuugd heeft!!!
    Oh Wendy, die foto waarop je Wybe in zn gezicht blaast!!! Doet mannetje hier ook zo, vergeet dan altijd foto’s te maken… :(
    @leonie; idd scheetkontje dan als haar hele romper eronder zat :D
    @egbimi; welke babygym heb je gekocht?
    @sniffy; wat aardig van Purina dat ze gratis blikjes opsturen! Helaas hier een “nier problemen” kat rondlopen (die meer spuugt als de baby :D) met dure voeding, wou dat ie gewoon Purina oid kon eten.
    Ah, ook zo’n lieve foto! En hihi die praat foto! :)
    Al gewonnen met Catan ondertussen??? Ik zit ook ondertussen een spelletje te doen, ga ik zo mee verder!
    @jodie; vervelende situatie zeg met je moeder; weet zo ook geen tips, heb een hele hechte band met mn moeder. Misschien maar eens bot tegen haar zeggen/vragen of ze weer normaal kan doen?
    Hier gaat de kleine straks 3 dagen naar het kdv zodat de oma’s niet op hoeven te passen en wij hun elk moment spontaan kunnen vragen of ze op willen passen en dat t geen verplichting word (mn moeder kon dit wel waarderen)
    Hahaha, wat een verhaal van je buren!!! :D Wat goed dat je zo’n opmerking durft te maken!
    @knuistjes sabbelen; hier ook 1 die de hele dag op zn rechterknuistje sabbelt… kwijlen ook trouwens!
    @kikki; nog steeds grieperig nu? Beterschap alvast!
    @Indy; whahaha, moest erg lachen om je slaap verhaal van gisteravond! Ben benieuwd wat je vannacht gaat doen! :D
    @leonie; ahh wat schattig dat je kleine meisje zelf je tepel zocht! Hier zoekt mannetje ook wel eens maar ben bang dat er niets meer uitkomt :D
    @minius; hahaha ook al zo’n slimme baby die snel toehapt als je t niet doorhebt! :)
    Oh wow, maat 68 alweer!!! Hier net begonnen met 62 shirts en 56 of 62 broekjes!
    En oh wat een lieve foto, ook al zo’n dikkoppie :D (hier ook!) Ohw, 7300 gram lees ik!!! (ons mannetje is 2 dagen ouder en woog op 30-06 5750 gram… hihi
    @lynn; daar hebben we t lachende mannetje weer!!! :)

Wie weet er trouwens nog iets tegen zuurbranden bij ons mannetje? Hij begint dan echt te hyperventileren (lijkt t op althans) en half kokhalzen; hij doet t vnl als hij lacht of net gelachen heeft (dus niet direct na de voeding)… (mn moeder zei al vanaaf dat ik m pestte door m zoveel te laten lachen, dus mocht m niet meer laten lachen whahahaha)

Zit hier trouwens heeeeerlijk aan de Malibu Cola, mjammm!!!

6. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    goedemorgen

@Eefje
    erg he mijn vriend zei gisteren ook al ik weet niet wat ik hem aan moet doen hij heeft zoveel kleren
    maar het is ook zo leuk allemaal:)
    @Kikki
    ook niet lekker ziek maar goed uit
    beterschap
    @Indy
    ik moest wel even lachen,maar netjes dat je daar bent gaan liggen en je hem niet uit zijn bedje hebt geplukt
    ik heb de 1e nacht wel 5/6 naast zijn bedje gestaan dus misschien verstandiger om dan bij hem op de kamer te gaan liggen;)
    hoe is het vannacht gegaan ?????
    @Leonie
    wat lief he als die stoere mannen ineens zo veranderen in van die hele lieve zachte mannen:)
    en dat klinkt wel heel leuk van je meisje
    hoe goed ze dat al door hebben he mooi hoor
    @Wwjc
    fijn zeg dat het beter lijkt te gaan
    ik hoop voor Wybe en mama dat het zo doorgaat
    leuke telefoongesprek hhaha
    en die foto erg grappig koppie heeft Wybe zo :D
    @Minius
    fijn dat Lukas weer redelijk goed is gaan slapen
    en maatje 68 alweer gaat hard he met onze kleintjes
    en mooie foto hoor van jullie mooie mannetje
    en Tim is ook een mooi mannetej en met zulke mooi kindjes verveel je mij niet hoor:D
    @Jodie
    hahahahahahaha en dat je het ook vraagt
    ik ben daar wel te schijterig voor,maar ik zie het zo voor me
    @Lynn
    wat een schatje is Julian zeg mooie foto
    en gezellig door papa heen kletsen ach nu zeggen papa en mama er toch nog niks van:D
    mooie doopkaart hebben jullie
    en wat is JUlian een vrolijk kereltje zeg bijna elke foto zie je die mooie lach van hem
    @Inge
    is het de hele avond en nacht goed gegaan met Nils ????
    en ja dan word het wel eens tijd om te gaan shoppen voor Senne :)
    @Sniffy
    wat een lieve foto idd
    @Tizzy
    lijkt me ook vermoeiend als je zo vaak s nachts wakker bent dooe het praten/slaapwandelen of heb je daar geen last van ???
    en wat zielig idd voor je vriendin ik hoop voor ze dat het meevalt allemaal
    ik heb van little tikes de ocean 3 in 1 gym gekocht,maar Mitchell kan er nog niet zo heel veel mee hij valt me toch en beetje tegen
    dus ik heb een gewone ouderwetse erbij besteld die hebben ze op het kdv ook en die vind hij heel leuk
    @Jessie
    dus een leuke dag/avond gehad
    en leuek dat het weer als vanouds voelde bij die vriendin dat is toch wel fijn dan
    veel plezier vandaag

all
    het was gisteren erg gezellig en leuk om zo met de hele familie te eten
    we hebben goed gegeten het heeft goed gesmaakt allemaal
    we zijn naar een restaurant geweest waar je onbeperkt mag eten en drinken
    en ik ben gek op vis dus heb veel vis gegeten

hier is het gisteren goed gegaan bij de oppas ze hebben MItchell gelijk op bed gelegd toen wij weg waren
    en Mitchell heeft om half 8 de laatste fles gehad ik dacht nog als we hem gaan ahlen dan zal hij wel wakker worden en nog een flesje willen,maar nee hoor hij sliep lekker verder
    en vanmorgen om 7 uur heb ik hem wakker gemaakt
    dit is al de 2e x dat hij voor maar 4 flessen komt :$
    als hij er genoeg aan heeft vind ik het wel best eigenlijk
    en als hij er weer 5 wilt ook goed

alleen nu ging ik vanmorgen de tas uitpakken en zag ik dat het busje met voedingen leeg was
    er zaten 2 voedingen in en nu vermoed ik dat die vriendin allebei de voedingen in 1 flesje heeft gedaan :$
    ga haar straks wel even bellen en het vragen,want het lijkt me niet goed voor Mitchell

7. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    Oei egbimi, dat hoop ik toch niet. . . Lijkt me ook niet echt goed.
    Maar wel fijn dat het verder allemaal goed is gegaan.

@Jessie: Jij hebt zo te zien een gezellig dagje gehad gisteren. Leuk dat je weer contact hebt dan met je vriendin. O en vandaag ook weer een druk dagje, succes met afkicken haha.

Het is hier vannacht muisstil geweest. Omdat Nils eergisteren weer zo goed ging slapen na het plassen, hebben we besloten om voortaan nog even te laten plassen als wij naar bed gaan. Hij viel meteen weer in slaap. Eigenlijk hadden we met hem afgesproken, dat hij nu 2 nachtjes goed moest slapen en dan een auto kreeg (anders wordt het wel een hele dure beloning haha), maar omdat hij het zo goed deed hebben we gisteren maar weer een autootje op zijn nachtkastje gezet.

Wij gaan dadelijk even op kraamvisite bij vrienden van ons. Meisje is 23 juni geboren. We zouden eigenlijk vorige week vrijdag gegaan zijn, maar toen had haar oudste zoontje waarschijnlijk kinkhoest. Dus was verstandiger als we niet kwamen met Senne. Ik weet eigenlijk niet of het nu kinkhoest was of niet. . . nou ja, horen we dadelijk wel.
    Verder vandaag een lekker rustig dagje.

Nou heb eindelijk een outfitje voor Senne bij elkaar kunnen puzzelen. . . . want ze moet er natuurlijk wel leuk uitzien haha. Heb gisteravond nog een beetje gekeken op internet, maar kon zo gauw nog niks leuks vinden. Vanmiddag nog maar even kijken. Weten jullie nog leuke sites???

8. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    O ja, vanmorgen om 5:15 hoorde ik nils bij ons op de kamer, maar hij kon er volgens mij niet bij haha. Hij is weer terug naar zijn eigen kamer gegaan en heeft de lamp aangedaan en is mijn autootje gaan spelen hahaha. Om 6:00 kwam hij maar weer eens een kijkje nemen en toen heb ik maar niet meer gedaan alsof ik sliep haha.

9. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Het was gisteren een mooie dag, beetje zonnig en mooie dienst, zoveel mooie bloemen en toen we thuiskwamen waren er steeds 2 witte vlindertjes in de tuin aan het dansen, wij waren aan het "geinen" dat dat ons opa en oma waren.

Ze is in Uden gecremeerd, het is zo mooi daar! En zulke lieve mensen.

Ja heb er heel veel vrede mee ons oma is er niet meer maar heb veel rust ermee.
    Mijn zusje had nog gesproken over oma (vond ik echt wel knap!) zij was zoiezo de laatste paar dagen bij oma geweest dus was ook wel gepast..)

Ik denk dat ik vandaag nog even door haar kamer wil lopen om te kijken wat ik graag zou willen hebben (voordat de aasgieren komen je kent dat wel) volgende week zondag komen de andere familieleden haar kamer leegruimen, had al een afspraak staan voor die zondag maar die ga ik afzeggen want wil er graag bijzijn, ik ga niet een stelletje vreemden (voor haar) haar huis laten leegruimen die geeneens weten wat voor haar belangrijk was..

Verder een beetje rustige dag houden vandaag, beetje opruimen, mijn man gaat de F1 kijken dus niets bijzonders....

10. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    IMD: Klinkt als een mooi en waardig afscheid..En wat lief dat die 2 vlindertjes uitgerekend toen rond-vlogen..Tuurlijk..moet je erbij zijn met spullen opruimen..zou het ook niet door vreemden laten doen..Er zijn vast wel dingetjes waar je mooie herinneringen aan hebt en bij de familie moet blijven..

Goedemorgen gasten!!!!
    Jullie mogen best mee schrijven hoor!!:)

INDY: weer op eigen bed geslapen??:D
    WWJC: Jiehoe...goed van Wybe!!! Heeft hij het volgehouden??? (niet meer gespuugd?)
    INGE: hihi wat schattig dat hij dan weer naar zn eigen kamer gaat en met autootjes gaat spelen..zie ik hier niet zo snel gebeuren..Direct spelen en schreeuwen..maar ja de 2 oudsten zoeken elkaar op ..dat is wel een beetje anders..

Ligt iedereen nog te ronken???
    Of een lekkere luie zondag?? Of juist heeeeeeel druk??

11. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Wij zijn ook wakker hoor! Senne heeft vanmorgen lekker even bij ons gelegen, neemt met die lange armen van hem veel ruimte in hahaha.
    Verder hier ook een luie dag, het is toch k..weer.

Nou durfde het tegen hun wel te zeggen, weet dat ze het andersom ook wel zouden doen...Als ik er ook weer aan terugdenk, jeminee de hele buurt kon meegenieten haha, ik piste in mijn broek.

Ieeeuuu op tv is een liposuctie, ik vind dat zo goor he bah!

Indy hoe ging het vanacht?

Wwjc mij is toen verteld dat je beter wat onder de pootjes kan zetten dan iets onder het matras stoppen. Dit omdat ze anders wat in een knik liggen, niet de volledige steun van het matrasje zeg maar....

Ik ga even wat te eten zoeken....

12. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    #4692 Kikki, 12 jul 2009
    Laatst bewerkt: 12 jul 2009
    Welkom gast :D. Ik zal Sniffy en Eefje even helpen ;).

Hier alles goed. Net als Fenna zat meneer hier op de top van zijn sprongetje; maar volgens mij hebben we het ergste gehad. Hij is weer wat relaxter en heeft vannacht weer van 22.30-07.30 geslapen en toen moest ik hem echt wakker maken. Hij was gisteravond wel onrustig, maar ja, we can't have it all....... Morgen tweede keer prikjes, dus dan zal de hele boel wel weer helemaal ontregeld worden *grommeldebommeldebom*. Met mij gaat het wel redelijk. Griep zet geloof ik niet echt door. Hoop ik 8).

Ach en zo lief: hij vindt het nu echt leuk onder de babygym, brabbelt heel erg veel, begint nu te grijpen, kan heel ver kijken, stopt alles in zijn mond (vooral spuugdoekjes en vuistjes) heeft zijn handjes een beetje ontdekt en houdt zijn hoofd steeds meer rechtop. Maar, op de buik vindt hij nog steeds niet leuk en omkleden is ook strafwerk :(.

@Sniffy: wat is die site voor online Kolonisten. Ik ben aan het bordspel verslaafd, zeker aan Steden en Ridders. *Kikki wil ook spelen!*

@Isademi: fijn dat het een mooi afscheid was. En koester de warme herinneringen en ik zou ook zeker een paar mooie aandenkens willen hebben. Ik heb van mijn oma's niets van financiele waarde, maar wel van emotionele (speciale porseleinen kopjes, snuisterijen e.d.).

@Egbimi: leuk om te lezen dat het gisteren zo gezellig was en de voeding door de oppas :$. Ik zou ook schrikken zeg.

Wij krijgen dus vanmiddag nog kraamvisite. En volgende week ook nog en in augustus ook nog. Kan 'ie zelf de deur open doen :D.

13. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja ons oma had niet echt iets van waarde maar wel emotionele waarde en dingetjes waar ik vroeger steeds aan wilde zitten en nooit mocht hahaha en dingen van ons opa nog.. en ons oma heeft ergens zo'n heel mooi edelweisje ingelijst die vond ik altijd zo mooi juist DAT soort kleine mooie dingen die vreemde mensen niets vinden, kijk kleding, lakens, bestek, meubels (allemaal van de tweedehandswinkel in the first place dus niet speciaal of van emotionele waarde) dat gaat gewoon weg als het vies is (kleding) en terug naar de tweedehands winkel qua meubels / schone kleding e.d.

Ik heb zaterdag ook nog een vrijgezellenfeestje, gelukkig is het op een zaterdag dan kan Martin gewoon op de kindjes passen en kan ik rustig weg, ik blijf alleen niet heel de dag weg dat vind ik voor mezelf te lang (en dan word ik te moe) ze willen om half 10 ergens staan, dan naar een high tea plek, dan naar de efteling en dn savonds ergens eten enzo (en efteling is tot heel laat open) maar ik denk dat ik rond een uur of 7-8 terug wil zijn, net optijd om dean op bed te leggen en een kussie te geven...

14. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    @Indy: was ik vergeten; ik moest erg lachen om je bekentenis :D. Hoe ging het vannacht? Nu op de gang geslapen ;)?

15. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Goeiemorgen..
    Meisje kwam weer om half 10…:Dmaar wel onrustig vannacht…we hebben 3x het speentje er weer in gedaan:(…om 2 uur, 5 uur en 7 uur! Wel apart! Misschien voelt ze mijn vakantiestress?
    @egbimi : Heeft ze niet toch 2 voedingen gegeven? Zal toch niet in 1 flesje gedaan zijn:$?
    @Inge : Fijn dat het zo goed gaat bij jou! En aah, ik zie nils al helemaal je kamer opkomen…huuh? Geen plek..nou ja dan maar weer terug!
    @isademi : Fijn dat het allemaal goed gegaan is gister, het was en mooie dag ervoor! Idd eerst zelf kijken wat je wilt houden! Mooi, van die vlinders…ik geloof daar wel een beetje in…
    @kiki : Goeie nacht gehad! Maar waarom maak je hem dan wakker?
    @Indy : Ja, ben ook benieuwd hoe het gegaan is vannacht:D???

Ik ga inpakken!

16. Tizzy

Tizzy Actief lid

9 feb 2008
    277
    0
    0
    Good morning… euhhh middag! :D
    Hier weer een relaxte nacht gehad, mannetje melde zich netjes om half 9 :)
    Vanaf vanaaf gaan we proberen de laatste voeding een uur naar voren te halen.
    Vannacht geen rare dromen gehad of gepraat in mn slaap hahaha
    Heb net voor de voeding nog ff met mannetje voor de spiegel gestaan en een lol dat ie had, hij hing weer tegen schaterlachen aan, zoooo lief! En op het andere moment word ie ineens heel verlegen…
    Hier ook een luie dag, vriend gaat ook F1 kijken (in de eetkamer) en ik ga paardensport kijken op tv :D (in de woonkamer :D)

@egbimi; is ook vermoeiend dat dromen en praten in je slaap, mn moeder zei al: begin je weer? Vroeger had ik dit heeeeel vaak, dus verwacht weer zo’n periode nu… pffff
    Wat goed dat Mitchell nu al 2 nachten met 4 flessen kan!!!
    En? Wat zei de oppas? Heeft ze idd 2 voedingen in 1x gedaan? :$ (Zou wel erg dom zijn…)

17. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    Goedemorgen (eehh middag) allemaal!
    Nou, papa en mama hebben braaf in eigen bedje geslapen hoor, goed he? (krijg ik nu ook een cars auto Inge? ;)
    Gisteravond dus drukke avond en aangezien ik niet helemaal de regelmaat bij ons ventje weg wilde halen, hebben we hem rond 20:00 in badje gedaan en vast z’n slaapzakje aan en daarna nog even beneden gezeten zodat iedereen hem nog even kon bewonderen. Hij zat met grote ogen rond te kijken en op een gegeven moment was ie er klaar mee en begon te jengelen, dus mee naar boven genomen, nog even aan de borst en toen in ledikantje gelegd (toch weer even slik). Meneer viel als een blok in slaap (21:30). Laatste bezoek om half 1 de deur uit, wij opruimen en naar bed…uiteraard even bij mannetje gekeken en die lag nog prinsheerlijk te slapen. Mama even staan dralen bij ledikantje, maar na een diepe zucht toch naar eigen kamer gelopen. In eigen bed nog even verder zuchten
    J waarop vriend vroeg ‘of wil je vanacht daar weer slapen?’ Ik al bijna enthousiast, maar heb verstandig gezegd ‘nee, ’t is beter zo’. Alleen…dit was nu weer een onrustige nacht…ik hoorde mannetje voor de eerste keer rond 3 uur, dus heen gelopen, speen erin en weer terug naar eigen kamer. Dit ging een paar keer zo door, heb zelfs nog zitten twijfelen of ik hem zou proberen te voeden, maar zodra de speen erin gaat is ie weer rustig en slaapt weer verder…totdat hij de speen er weer uit gooit….na een paar keer uit en in bed heb ik papa een keiharde por gegeven (oooh Indy!) en die snapte de ‘subtiele’ hint meteen J. Kereltje is van 3 tot 5/half 6 dus onrustig geweest (net als vorige nacht) en daarna weer rustig tot half 7. Toen bij ons in bed voor voeding en daarna lekker met z’n drietjes verder liggen slapen tot half 11!

Zo, intussen ook even bijgelezen…het was weer gezellig hier gisteravond merk ik al J
    Leonie – hihi moest lachen om je verhaal dat je meisje omhoog was gekropen richting je boob J haar een beetje lekker lopen maken ;)
    wwjc – wat fijn dat het met jbpm beter lijkt te gaan! Hoe gaan de nachten nu? Ons mannetje spuugt ook zo enorm veel, ik blijf aan het vegen en slabbetjes verschonen, maar verder is hij wel enorm vrolijk!Maar zet me wel aan het denken om het dan misschien ook te gaan proberen…
    haha en die foto van Wybe als je in z’n gezicht blaast!
    minius – hahaha onder de douche en dan HAP! Ik zie het zo voor me
    J
    Ik had idd niet verwacht dat vriendlief het voor zou stellen, hij is normaal gesproken zo enorm nuchter….daarom vond ik het ook zo enorm lief dat hij er zelf mee kwam! Maatje 68 alweer….gaat hard he? Ons mannetje gaat ook die kant op…zucht… Maar wel goed dat ze dat allemaal op mama’s melk doen he?!
    jodie – dat verhaal met de buren, hilarisch!
    Eefje28 – ik geniet altijd van je berichten! Je klinkt zo lekker vrolijk en relaxed en dat met 3 kinderen! Ik vind het knap, ik vind één soms al druk genoeg ;)

lynnmvjulian – he gelukkig, nog iemand die het zich wel voor kan stellen J
    Geniet er nog maar lekker van dat Julian nog bij jullie op de kamer ligt en anders gewoon vast matrassen klaarleggen op zijn kamertje :D Wat een leuke foto trouwens van Julian! Is hij zo lang of lijkt dat zo door de foto?
    inge1983 – ik vind je verhalen over Nils juist erg leuk, dus gewoon doorgaan! Kunnen we ons een beetje voorbereiden wat ons te wachten staat
    J
    Is het echt waar dat het alleen maar nóg leuker wordt?
    sniffy – wat een leuke foto dat ze aan het ‘praten’ is! Echt schattig! En gewonnen met Catan? Of zit je nu nog steeds met wallen onder je ogen te spelen? :p

coto500 – fijn dat je zo’n lekkere dag hebt gehad gisteren! Ga je nou komende week op vakantie?
    tizzy – hihi bovenop vriend gekropen om de kleine te zoeken
    J
    jessie81 – klinkt als een druk weekend bij jou, maar wel gezellig zo te horen?!
    egbimi – nee hem uit z’n bedje plukken ging me idd te ver, dus dan maar zo ;) Fijn dat het allemaal goed is gegaan met Mitchell.
    kikki – hahaha ken je me goed ofzo?
    J Ik zei namelijk ook al tegen vriend, dat ik dan de volgende nacht op de gang zou gaan slapen, steeds een stukje verder J
    isademi – fijn dat het afscheid zo mooi was en bijzonder met die vlindertjes!

18. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    @Coto: ik maak hem wakker, omdat hij anders erg moeilijk aan zijn 5 flessen komt. Vanavond gaan we gewoon de laatste fles vervroegen naar 21.00/21.30. Blijkbaar kan hij het steeds beter aan om lekker door te slapen.

Vraag: mijn manneke krijst gewoon als ik een shirtje aan of uit wil doen. Met name de armpjes leveren een mooi concert op. Dit is pas sinds kort. Hij vond aan- en uitkleden nooit super leuk, maar dit :(? Ik ga haast denken dat het hem echt pijn doet? Herkent iemand dit?

19. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Hey, ik zie een bekende gast. Hoi Marijke1972, hoe is het?

20. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    herkenbaar Kikki! Hier net zo. Hij is heel vrolijk op het aankleedkussen, maar...de romper over z'n hoofd gaat nog nét goed, maar gezicht begint dan al te betrekken en bij het shirtje is het mis....we proberen het spelenderwijs een beetje te doen (door het shirtje heenkijken en kiekeboe roepen net voordat we 'em snel over z'n hoofdje doen). Daarna is ie wel snel weer wat vrolijker...is dat bij jou ook zo? of blijft hij krijsen?

Deel Deze Pagina