April 2009 Mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Sam0110, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    #4721 coto500, 12 jul 2009
    Laatst bewerkt: 12 jul 2009
    @egbimi : Ik krijg gewoon kippevel van zo'n verhaal! Waaah...eigenlijk belachelijk dat iedereen zomaar kinderen mag krijgen! En als je heel graag wil adopteren moet je door een heel circus van keuringen en andere dingen!
    @wwjc : Zo, wel fijn dat dat jbpm helpt! Nu nog een manier om het erin te krijgen!

2. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Egbimi, wat een verhaal. :S Dat is echt niet te geloven! Zoveel moeite is het toch niet om een kind te verschonen en eten te geven? :S Waarom hebben zij een kind gekregen? Was het een ongelukje dan?
    *Wendy's moederhart doet zeer van dit verhaal!!!*
    (Zelfs met mijn pd zorgde ik iig wel voor Wybe!)

3. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    Ben ik even tussen de visites door :D
    Vanmorgen was erg gezellig en vanmiddag ook, Rosan heeft samen met nichtje van 2 op speelkleed gelegen echt zo lief! Nichtje is helemaal idolaat van Rosan, wil steeds aaien en kusjes geven :)
    Bianca wat een sneu verhaal van je "broertjes" kleine! Klinkt een beetje als een slechte moeder!!! Idd misschien toch eens even een goed gesprek met hun aangaan?? Of als jij je niet de aangewezen persoon vind iemand anders in hun omgeving?
    Zo iemand is het echt niet waard zon klein wonder te hebben......zoveel mensen die graag kinderen willen en ze niet kunnen krijgen of niet door adoptieprocedure komen na 10tallen jaren en zo iemand....grrr!!!!!
    Zo, Jessie gaat even eten en dan wandelen we door naar de volgende visite!
    doei!

4. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    @Egbimi; jeetje wat een verhaal!!
    Wat sneu zeg...... Ook mijn moederhart breekt, kan toch niet dat je zo met je kleintje omgaat?

Gelukkig is de visite weer weg, jeetje wat een gedoe!!
    Echt vreselijk wat een opvoeding krijgen die kindjes... (lees; geen opvoeding)
    Ik weet dat ik er nu nog niets over mag zeggen omdat we zelf ook nog onze Tim groot moeten krijgen, maar het gaat bij ons in elk geval niet zo!
    Jeetje..

En nu ben ik moe... hahaha

Zo lief, Tim kan echt elke dag wat nieuws, nu brabbelt hij heel wat af.
    Ons ventje zit echt in een groeispurt, vind dat hij lang word!
    Gelukkig ging het bij mijn ouders weer heel goed, mijn moeder vind hem echt zo'n lief en tevreden ventje, en dat vind ik zelf natuurlijk ook..;)
    Hij oogt zo tevreden en blij. Ja, ik denk dat we het wel goed doen allemaal...;)

5. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Danielle moe= kater?:D:D:D

6. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    @Jodie; ja... en niet zo'n kleintje ook niet.. hahahaah
    Tim ligt lekker in zijn bedje te slapen, vriend en ik liggen lekker op de bank, en vriend heeft zijn ogen ook al mooi dicht.
    Denk dat ik maar even mee doe.... hahaha

7. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    ik weet niet of de ouders van hem er wat van gezegd hebben,maar zijn ouders kennende zullen die wel iets gezegd hebben
    hij is heel gek met het ventje en doet alles op zijn manier,maar dat is niet helemaal de goede
    hij probeert het wel en ik zei ook al tegen hem van dit is toch niet goed
    en tussen hun zit het ook niet lekker,maar hij wil niet bij haar weg om het kleine ventje
    maar hij zei wel als het moet dan ga ik,maar neem de kleine mee
    haar ken ik niet en die ouders ook niet dus ik vind het lastig om met haar erover te hebben,maar ik wil dit eigenlijk ook niet zo door laten gaan
    mijn andere broer en schoonzusje wonen bij hun in de buurt en die kennen haar wel dus ik ga eens aan haar vragen of zij er eens heen wil gaan om te kijken hoe het gaat
    maar het lijkt mij dat ze op het buro er ook wel iets aan doen die zien dat toch ook wel:(
    of ik moet daar eens heen bellen en het te vertellen misschien kunnen hun er iets mee
    het is zo n leuk en lief kereltje hij begon te lachen als ik tegen hem praatte zo lief
    o ja hij heeft ook zijn tongetje vast zitten er zit een velletje aan zijn tongetje en aan de onderkant/binnenkant van zijn mondje
    hij kan zijn tongetje niet helemaal omhoog doen
    heel apart
    en idd dat hun zomaar een kindje krijgen is echt niet te geloven en ik vind dat ook best pijnlijk bij ons is het een hele moeilijke en pijnlijke weg geweest en hun krijgen het zomaar

@Wwjc
    ik heb ook al gevraagd/gezegd tegen hem heeft zij misschien een potsnatale depressie
    hij zegt/denkt van niet zo was zij ook al toen ze nog niet zwanger was
    en het was niet gepland

8. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Is echt onzin als je de kleine erkend hebt tijdens de zwangerschap en daarna het ouderlijk gezag hebt geregeld (formulier opsturen naar de kantonrechter volgens mij is dat wel iets veranderd maar niet veel) dan hebben jullie allebei evenveel RECHTEN en PLICHTEN tegenover het kind en elkaar (wat betreft het kind) dus slaat echt helemaal nergens op, het is vaak een "smoesje" dat het zovel werk is omdat mensen voor hun gevoel toch vaak willen trouwen alleen qua erfrecht moet je even nakijken want JIJ hebt nergens recht op als je partner komt te overlijden als je dat niet hebt vastgelegd..

9. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    KIKKI: Kraamvisite nog gezellig?? Nou ja 'kraam'.....Hier 'moeten' ook nog steeds mensen komen...Ik zei al: wacht nu maar even tot April kun je zn eerste verjaardag vieren..;)..Vind het nu niet meer zo nodig...Eerst willen ze allemaal direct aan je kraambed staan..(deden we niet aan, je kan best een weekje of 2 weken wachten) dan denken ze blijkbaar dat ze niet welkom zijn..(pff doodmoe wordt je van sommige mensen) en komen ze maar niet meer!! Terwijl je vriendelijk uitgelegd hebt dat je de 1e week even rustig aan wilt doen..Maar ja .. Graag of niet!
    COTO: Lukt het allemaal een beetje?? Maak je niet te druk.;) Ben ff kwijt waar en wanneer je gaat??:)
    Hihi een jaar geleden gemaakt!! Zou niet eens meer weten precies..manlief weet t nog wel..:p
    LEONIE: Aah nee ....Ziek?? Tjonge kan er ook nog wel bij...wanneer houdt t nu eens op bij je!??:( Beterschap!! *knuff*
    EGBIMI: Nou tjonge jonge...:$ Wat zielig!!! JA alsjeblieft ..probeer er wat aan te doen...Hoe dan ook..via via.. dit kan echt niet..en dan issie nog maar een paar week...hoe moet t straks????????? En het bureau...weet niet...je kan wel een soort 'alarm' af laten gaan..door te bellen..maar verder hebben ze hun beroepsgeheimen natuurlijk...maar je kan altijd je zorgen melden...zou ik echt doen...wat sneu voor dat hulpeloze jochie!!!!! *snif*

10. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Kraamvisite bleef drie uur hangen, met best wel "druk" meisje van 3 jaar. En zij kon nog totaal niet praten (!) en was helemaal geobsedeerd door poppen. Best wel bizar als ik eerlijk ben...... Want kwam je aan haar poppen, krijsen, niet normaal meer. Wil ook alleen eten met een aantal specifieke poppen om zich heen enz. Ik zit in het onderwijs en heb al best veel met bepaalde stoornissen te maken gehad en vermoed hier een bepaalde vorm van autisme.

@Egbimi:
    meid, wat een naar verhaal. Kippenvel als ik het lees. Ik vind eerlijk gezegd dat je er goed aan doet om dit te melden bij het CB of om in ieder geval je andere broer in te schakelen (en in het uiterste geval de kinderbescherming). Stel het loopt uit de hand (want zij drinkt), dan vergeef jij het jezelf nooit. Eigenlijk moet hij gewoon weg gaan bij haar, want bij haar blijven lijkt mij niet beter voor het kind. Er is gewoon sprake van verwaarlozing door de moeder. Beroerde situatie en zo sneu voor het kind. Brrrrrrrr

11. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    @kikki ja dat lijkt me ook wel raar met 3 jaar nog niet praten en zo obsessief doen met haar poppen als ik heel eerlijk ben ben/was ik daar wel eens bang voor bij Dean omdat hij hetzelfde doet met zijn auto's en ook nog slecht praten enzo (vooral omdat mijn buurjongen licht autistisch is en mijn buuf ook veel dingen herkende en dat vond ik best eng) ik probeer dat nu even los te laten want dean doet merendeels ook als een "normale" 2 jarige en je kan soms ook spoken zien (als je ze "wil" zien) maar dat meisje klinkt idd niet helemaal "gezond" qua omgang e.d.

12. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Jeetje Bianca wat een verhaal van dat mannetje! Dat moet echt niet kunnen, wat zielig voor hem!

13. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Hallo Stamboom!

14. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Dames, ik ben zo moe. Ik na nu al richting bedje. Nog een klein beetje was opruimen op onze slaapkamer en dan douchen en dutten. Morgen van 9.45-13.45 werken en kijken of ik een afspraak kan krijgen bij de ha voor 's middags. Wybe mag toch hele dag naar kdv. (Hoewel ik hem liefste zsm op zou halen natuurlijk. En dit is nog wel het goede kdv! :))
    Ow en morgen komt DHL nog een keer voor mijn Nintendo! Maar grote kans dat ik dus niet thuis ben. :(

Trusten voor strakjes!!!

15. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje meiden dat is niet bij te lezen hoor, maar ik haak gewoon weer in hahaha

Hier ook lekker bank hang dagje gehad, net sushi besteld dus daar zitten we op te wachten....

Tot morgen !

16. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Hallo dames,

@Kikki: hahaha geobsedeerd door poppen.
    I'm chuky, wanna play...... :p

Ik speel Kolonisten van catan op |-- Xplorers --> Speel het hier online!! even aanmelden en spelen maarrrrrrrrrrrrrrrr!

@Tizzy: speel jij ook Catan?

@Egbimi: jeetje wat een verhaal zeg van je 'broer'. Wat een rare snuiter zeg die vriendin. Ik hoop dat er wat aan gedaan wordt door die ouders.

Gisteren was Fenna erg aan het boeven en had weinig geslapen. Ze heeft vannacht van 23.30u tot 8.00u geslapen :) . Zou ze dan toch gaan doorslapen. Ik hoop het wel. Dat zou wel precies 'op tijd' zijn voordat ik ga werken.

17. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant

???

Doet me wel meteen aan denken, wij vonden de stamboom van mijn oma tot in 1400 nog wat (mijn oma was van adel was een dochter van een baron ofzo, geen idee zij noemde het een freulle?) was wel leuk om te zien zo'n stamboom!

18. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Hi hi, we hadden weer een gast met de naam Stamboom (zag ik onderin de site vermeld staan). Dus, a la Sniffy heb ik haar even begroet.........

19. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    @Sniffy: heb even snel gekeken, maar zag dat ik Java nodig heb. En ik werk met de Mac, dus da's lastig :(. Zal van de week eens kijken of dat ook anders kan *wil ook spelen*.

20. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    @Leonie: Haha ja goed bekeken, dat wel, heb alleen nog steeds niks kunnen vinden. Ga zometeen nog maar even shoppen op internet.
    Oei, niet ze lekker zie ik, doe maar lekker rustig aan en heel veel beterschap!

@Tizzy: haha nee heb beneden in de kamer de kast opgeruimd. Alle papieren uitgezocht en de mappen naar zolder gedaan. daar hebben we een tijdje geleden laminaat gelegd en een kast geplaatst voor alle papieren en zo. Nu nog een bureau en dan gaat de pc naar zolder, en dan wordt de zokder, speelkamer, waskamer en computerkamer in 1. Speelkamer voor als ik aan het strijken ben en zo en voor het grotere binnenspeelgoed straks als nils wat ouder is en ik hem alleen boven kan laten zeg maar.

@wwjc: Ik zal kijken of ik straks een foto van haar kan maken bij de laatste voeding. Kan nu niet naar boven want dan ben ik bang dat nils wakker wordt. Maar ze had een grijs rokje aan met een witte legging en een roze gestreept truitje met witte mouwen.
    Wat dat jbpm zo goed werkt!! Dat zal een hele opuchting voor jullie allemaal zijn! En tja ook afscheid moeten nemen van maatje 56? Senne heeft nu nog een shirtje aan 56, maar zit toch behoorlijk krap, maar had ff niks anders met lange mouwen, kun je nagaan hoe nodig ik moet shoppen.
    Zo je bent ook al flink bezig geweest in huis, en dat op zondag haha.

@Egbimi: weer lekker wezen zwemmen? Ik denk dat wij er ook maar eens mee gaan beginnen, al zie ik mezelf nog niet zo in een badpak haha, maarja, daar kijken ze dan maar ff langs.
    Tjee, wat een verhaal zeg!!! Misschie toch even het buro bellen ja, ik weet niet of hun er iets mee kunnen doen, maar daar kom je dan wel achter.
    Ben echt benieuwd wat de oppas nu met de voedingen gedaan heeft, want het lijkt er idd op dat ze toch die 2 voedingen in 1 flesje gedaan heeft.

@Jessie: oh wat een lief nichtje heb je!

@danielle: wat leuk dat het allemaal zo goed gaat met Tim. Je klinkt/leest heel trots!!

@kikki: dat is id wel een beetje raar gedrag voor een 3 jarige, als ik naar mijn neefjes en nichtje kijk.

hahaha sniffy, jij bent erg hahaha

Ik heb toch nog even een foto van senne kunnen maken in haar outfitje van vandaag. Ze was net klaarwakker dus heb haar maar ff naar beneden gehaald, maar eerst nog even wat fotoos gemaakt. Even verkleinen en dan komen ze eraan.

Deel Deze Pagina