Hmmm denk dat ik me dan maar af moet melden van dit forum... 8) Kun je me niet meer vinden / opsporen om dat te melden hahaha
Aha, ik moest bij kaakjes ergens heel anders aan denken, dus moest hard lachen om typfout. Blijkt het geen typfout te zijn
Grrrr Nou euhhhh dan moet je t maar gaan melden, ben toch nie bang! (En anders haal ik m grote broer erbij )
Zow, heb net een heerlijke bak aardbeien met slagroom (light hahaha) op, is toch wel Sonja proof of nie?
Ja, light versie is vast SB-proof! Aardbeien,mmmmmm! Ik ga ook slapen, tot morgen maar weer. Hoop dat ik me dan weer stuk beter voel!
Truste!!! Hoop dat je snel weer opknapt! (t word in elk geval beter weer de komende dagen, mss scheelt dat!)
Inge1983 Veghel is me te ver voor Cars-autootje Geef em dan maar aan Nils J Gaat hard dan hè, als je dan weer zon kleintje van 3 weken ziet? Coto500 en, inmiddels alles gepakt? Veel moet je dan meenemen hè? Gaan jullie op camping of in een huisje of? Wij hebben afgelopen ook vast even kunnen testen of we genoeg bij ons hadden paar dingen die we vergeten waren en die ga ik even toevoegen aan het lijstje wat mee te nemen J leonie hè vervelend dat je je zo kl*te voelt, gaat t inmiddels al wat beter? Lekker door je mannetje verwend? vruchtje24 leuk babyzwemmen! Kun je daar gewoon voor een keertje aan meedoen? Wij hebben (nog) niets geregeld mocht er met ons beide iets gebeuren moeten we nog wel doen! kikki en, hoe was je bezoek? Was je nog op tijd in de kleren? J Succes morgen met de prikjes! tizzy wij hebben ook alles op langstlevende, maar toch ook nog maar ff checken voor zekerheid! Fijn dat het herkenbaar is dat niet helder nadenken Pfff zoo dom, dan zit ik bij de kapper en denk ik o god, echt waar? Jemig dan moeten we nodig iets gaan regelen! En met jouw reactie dacht ik ineens ach ja, wat stom wij hebben ouderlijk gezag al lang geregeld bij kantongerecht pfff domme muts ben ik ook! wwjc fijn dat het nu beter lijkt te gaan met jbpm! s Nachts een speentje werkt nog niet ipv voeden? egbimi fijn om te horen dat het uiteindelijk wel goed komt met dat slapen van mama Hier ligt kleine ook praktisch hele dag met slab, anders blijf ik droge kleertjes aantrekken nu alleen maar keertje nieuwe slab gedurende de dag J Wat een verhaal zeg met je broer! jessie81 - grappig dat je tussen de visites door hier even kwam buurten Was de laatste visite ook leuk? isademi zie mijn antwoord aan Tizzy J Was storm in een glas water .hihi. Erkenning hebben we gedaan, ouderlijk gezag ook geregeld, we hebben samenlevingscontract en testament nu alleen ff checken of testament nog goed is nu de kleine er is sniffy fijn dat Fenna zo goed heeft geslapen! Wanneer moet jij weer beginnen met werken? Jij ook succes morgen met de prikjes Wat waren jullie weer lekker melig vanavond! J Over aardbeien gesproken ..ben ik dol op, maar volgens mij krijgt ons ventje er last van .snik heb vanochtend aardbeien gehad en hij heeft me nu toch een krampjes zooo zielig . Ga em even troosten en hopen dat ie alsnog in slaap valt (laat voor zijn doen nu ) Slaap lekker allemaal! (Indy gaat gewoon weer in eigen bedje slapen en ventje ligt al braaf in ledikantje...zucht...)
Vraagje (ja, ik had al lang moeten slapen): manneke kan hier niet poepen (zo zielig), dus ik had zo straks getempt en zag 37,6. Helaas daarna niet gepoept, dus net weer getempt en ineens 36,4 . Zit 2 uurtjes tussen (en nu nog steeds geen poep 8)). Nu vroeg ik mij af of ik mijn manneke soms te weinig toebedek met slapen. Hij ligt hier in romper met korte mouw + t-shirt lange mouw en lakentje over blote beentjes (lakentje niet over de buik). Ik heb hem ondertussen maar een romper met lange mouwen aangedaan en een slaapzakje en daarover heen het lakentje. Wat doen jullie de kleintjes nu aan? EDIT: ik weet niet wat hij normaal eigenlijk als temp. heeft. Ik voel altijd zijn nekje. Maar, nu om het poepen te stimuleren, had ik hem ook maar even aangezet. Misschien dat hij wel vaker schommelt *ga ik maar eens testen*.
@indy; das idd het enige nadeel van bv dat je bepaalde vruchten beter niet kunt eten... toen ik de 1e week nog bv gaf vroeg ik aan mn vriend of ie sinasappels wilde halen, kreeg meteen op mn donder van de kraamhulp, mocht niet @kikki; kleine hier slaapt in een romper met lange mouwen, sokjes aan en in de pacco, en dan nog dekentje in hoeslaken erover, heeft ie t lekker warm maar niet te.
Wat zielig trouwens dat ie niet kan poepen... ook geen scheetjes oid? Ben je al gaan fietsen met zn beentjes? (mss helpt m dat iets?)
Hij poept normaal iedere 24 uur (en vaak wel 2x per 24 uur). Nu al meer dan 48 uur niet en hij heeft krampjes tijdens het drinken en vlak erna. Je ziet hem ook echt drukken en er kwam net alleen een beetje een groen zacht windje (en daarnaast laat hij wel gewone windjes). Ik heb fietsen al geprobeerd, Infacol en nu dus tempen. Ik ga morgen anders maar wat sla-olie toevoegen aan de fles, maar ik moet toch morgenvroeg eerst naar het CB, misschien hebben zij nog andere tips.
Hmmm vervelend zeg... mss kun je Sab Simplex nog proberen? Hebben wij hier vanaf de geboorte gebruikt. Hoop echt dat CB nog tips heeft! Zoooo zielig he die kleintjes met krampjes.... Ik ben nu volgens mij ook incognito hiero gnagnagna, zie althans een sterretje achter mn naam!
Ja, echt zielig. Hij heeft er anders geen last van. Wij gebruiken sinds een paar weken ABC Dophilus (soort van vitaminepoeder) en omdat dat twee weken duurde voordat het ging werken, hebben we ook Infacol gebruikt. Maar, toen de Dophilus ging werken hebben we de Infacol in de kast gezet en al weken niet meer gebruikt. Infacol werkt in principe zo goed als direct, maar is wel een synthetisch medicijn (vandaar liever niet). Maar goed, heb het vanavond dus maar weer gepakt en morgen vroeg maar weer, wie weet *mist smekende smiley*. En wat voor iets is Sab Simplex?
Sab Simplex is iets uit Duitsland (word hier zelfs op t CB aangeraden) en is bijna nergens te krijgen (behalve Duitsland), weet toevallig 1 drogist die t verkoopt hier in de stad. Zijn druppels die je door de voeding moet doen, check deze site maar ff en dan onder baby's, lees al dat ze het ook opsturen naar mensen! www.sabsimplex.nl
Thanks! Infacol wordt trouwens hier geadviseerd door het CB en werkt ook goed. Ik ga eerst dat nog een dagje proberen (nu nog maar 1 keer gedaan) en anders achter de Sab Simplex aan. Wij hebben hier ook een DA en anders ...... woont mijn halve familie in Hengelo/Enschede .