goedemorgen!!!! sorry heb het heel druk (lees met de wii fit) en julian natuurlijk!!! Hier is mijn man lekker een week je thuis (lees zit op zolder zijn scriptie te maken) maar dan hoeft julian gelukkig niet weg!!!! ik ga zo even bij lezen !!! eerst maar eens ontbijten imd wat is jou echt leeftijd op dat dding....? die van mij 35 erg he?
Zo, de prikjes zijn weer binnen . We hadden een nieuwe CB-arts; wel een fijne vrouw. De officiele maten van ons manneke: 5900 gram, 56,5 cm. (ik dacht langer) en hoofd: 41,8 (dikkop). Verder was alles helemaal goed; geen voorkeurshouding (wat ik wel dacht), alleen op de buik liggen en hoofd optillen was een ramp. Ik heb haar mijn oefening verteld (tussen benen op het schaambeen, zie foto) en die vond zij ook super. Blijven doen! Wel moet hij het ook op de buik gaan leren, maar ja........ Zij zei ook: ieder kindje ontwikkelt zich in zijn eigen tempo. Als hij met boeren en zo zijn hoofd goed op kan houden e.d. dan gaat het de goede kant uit. Oh ja, wat betreft de laatste fles: tussen de 3 a 4 maanden gaat de baby het zelf aan geven. Moet jij hem 's avonds wakker maken, laat hem dan liggen; wordt hij alleen maar onrustiger van (had ik hier ook al eerder gelezen). Geef rond 19.00 uur de laatste fles. En kies dan voor: 4x200 of evt. 4x240 of 5x180/200 en in het laatste geval dus overdag minder tijd ertussen. Haar advies: kijk naar je kind en hij mag dus wel ca. 12 uur tussen de voedingen hebben en maximaal 1000 cc per dag. Er is een kleine kans dat de baby toch om 04.00 uur komt, maar eigenlijk gebeurt dat nooit. Zo wel, dan was het nog net iets te vroeg. Je kunt dan ook gaan rekken met de speen. Waarschijnlijk is het na 2 nachten afgelopen...... Wij kiezen ervoor om 5x180/200 te gaan geven en dan minder tijd ertussen (07.00/10.00/13.00/16.00/19.00). En het voordeel hiervan is dat ik het probleem rond lunchtijd heb opgelost. Hij kwam altijd al rond 13.30 voor de fles van 15.00 uur. Ik ben benieuwd.......
@Indy toch fijn om te weten dat het zelfs met mama goed komt wat betreft het slapen en idd hier ook een paar x per dag slabbe vervangen en geen kleertjes hoe is het vannacht gegaan????ik lees het al fijn dat het beter ging en nu idd maar proberen het ritme op te pakken is wel zo fijn dan he voor als je weer moet werken @Kikki hoe is het nu met kleine mannetje heeft hij al gepoept??? @Thalina je hebt dus gezellig gehad vrijdag heerlijk he je zult de dag erna wel brak zijn geweest half 4 op bed en 7 uur eruit pfff fijn dat jou mannetje het zo goed gedaan heeft bij je ouders fijn is dat dan he en mooie foto s zeg netjes gedaan hoor en die hanekam staat hem goed @Sushi echt nog genieten deze week hoeveel dagen ga jij werken dan ??? en lieve vriend heb jij zeg alles al lekker schoon Esmee de fles genieten hoor @Brenda fijn dat het vanochtend al beter ging met weggaan en ik hoop ook voor je dat de nachten snel weer beter gaan en ik zou dan mijn kindje ook lekker vasthouden bah ik hou daar ook niet van zeg @Isademi ach wat sneu zeg van Dean zijn vinger,maar wel weer grappig dat zijn vinger vandaag extra au doet dus je bent de hele dag druk met kusjes geven is ook geen straf toch en idd fijnz eg zo vroeg te bellen dan zou ik ook gelijk denken dat er iets aan de hand is @Eefje dus ook druk geweest met kusjes uitdelen gelukkig viel het mee met de knietjes van je meisje @Jessie gefeliciteerd met je verjaardag hoe jong ben je nu????en leief van je ,maar ik hoef geen gebak de kilootjes moeten er weer af @Lynn toch maar de wii gehaald leuk is dat ding he ik ga vandaag ook maar weer eens beginnen het kan nu wel weer fijn dat je man lekker thuis is en Julian niet weg hoeft hier weer een goed nacht gehad om 20.00 uur de laatste fles gehad en vanmorgen om 7 uur moesten we hem weer waker maken gisteravond kregen we ook nog kraamvisite ja erg laat,maar doordat ik in het zkh heb gelegen moeten er nog veel mensen komen geen zin meer in eigenlijk ,maar ja het hoort erbij he het was heel gezellig en Mitchell heeft weer een leuk setje kleertjes gehad gisteravond ging mijn vriend Mitchell steeds boven zijn hoofd hangen en weer naar beneden en dat een paar x en lachne dat hij deed echt de 1e x dat wij hem zo hebben horen lachen echt geweldig de visite moest ook erg lachen wat een geluid kan er dan uit zo n kleintje komen he echt super het is echt genieten zo n klein tje in je leven
@Kikki fijn dat jou mannetje zo goed groeit en ik hoop voor jou en hem natuurlijk dat hij er geen last van krijgt (prikjes) en wat fijn dat je dat hier neerzet van die voedingen hier is het nl de laatste dagen ook de laatste fles tegen half 8 maar je mag dus wel 240 voeding geven???? dat is wel fijn dan ,want gistern wilde MItchell nog wel iets meer na de fles ,maar nu weet ik dat dat dus mag thanks
JESSIE GEFELICITEERD!! Fijne dag.....ook voor mij geen gebakje... wil eerst 3 kilo kwijt.. Grappig ik zat toevllig net nog te kijken of ik kon zien of er iemand jarig was...(nee dus, kon t niet zien) EGBIMI: Schattig zg dat hij zo moest lachen..
Jaah Tim past qua broekjes in 62!! Jee wat gaat het hard... Vind 62 wel leuk, want dan heb je net wat leukere broekjes in dan 56. Hij heeft gewoon de hele maat 56 overgeslagen! Ik maak hier nu al ongeveer een uur aanstalten om te beginnen met het huishouden. Moet vreeeeeeeeeeeselijk veel doen, maar ben nu nog ff lekker een kopje koffie aan het drinken... Oh ja, en ik heb ons ventje vandaag echt aan het schaterlachen gemaakt, zooooooooooooooooooooo lief!! @Jessie; van harte gefeliciteerd met je verjaardag! @Thalina; zooo wat een supermooie foto's zeg!!! Gaaf! Zo. Nu ga ik ff lekker wasjes draaien, ramen zemen, beneden schoonmaken/stofzuigen/dweilen! Toedelssssssssssssssssssssss EN IK WIL NU EEN BAAN!!! zo. dat moest ik ook nog even kwijt.
Het mag wel, maar het verdiende niet de voorkeur, maar lag aan het kind. Wat ook kon was 2x200 en 2x240......
KIKKI: Wat een lekker propje.. ... about voedingen: Sam drinkt nog steeds maar 5 keer pd 130 cc ok ff rekenen dat is 650 pd!!! Hmmmmmzzzzz...nou ja..hij wil dan echt niet meer en duwt de fles weg
Ik heb woensdag mijn solligesprek om 13.00 ipv donderdag. En weet je ik ben beetje dom geweest...ik heb de vacature niet opgeslagen en hij is al verwijderd van internet!!!!
Hier een beroerde Leonie. Voel me nog steeds niet lekker, blijf overgeven. En heb echt hele erge hoofdpijn, keelpijn en oorpijn. En zoooo misselijk. Griepje te pakken denk ik. @Kikki en Sniffy, veel succes met de prikjes vandaag! @Indy, goed zo weer een nacht met je matras in eigen bed! Zonder gein, snap dat je er erg aan moet wennen, maar dat gaat ook best snel hoor. Knuf! @kikki, meestal bij mijn kleine meisje als er een klein beginnetje is gemaakt volgt binnen een paar uur de rest van de grote boodschap. Hoop dat dat bij je mannetje ook het geval is (geweest). @Thalina, leuk een vrijgezellefuif! Weinig geslapen dus! Fijn dat maarten Jacob het ook zo goed heeft gedaan! Ook veel succes met prikjes! Wat een prikjesdag bij onze beebs zeg! Mooie fotos! @Sushi, nog een weekje extra veel genieten van Esmee dan! Maar dat zal vast wel lukken! @Brenda, wat jammer dat Tycho s nachts zo onrustig is,voor hem maar ook zeker voor jullie! Fijn dat je vanochtend met een beter gevoel weg bent gegaan naar je werk. Slim van je om lekker thuis te blijven met Tycho en lekker op tijd met hem het bedje ingedoken. @aahhh Eefje, wat een slopende nacht zeg! Ja, de veel van ons hebben te doen met 1 kindje dat eventueel niet slaapt maar jij hebt nog 2 kindjes die dan vroeg wakker kunnen zijn. Knuff! @Indy, dus verlof zit er nu officieel op! Veel plezier in je vakantie! Goed van je hoor om dan ook maar meteen op te staan, ik zou dat denk ik nog 2 weken uitstellen als ik nog 3 weken vakantie had, haha! Maar wel lekker actief van je! Je mag bij mijn tuin ook nog wel even langskomen hoor! J @Isademi, aah die vinger van Dean. Ja, ik snap wel dat hij steeds zegt dat het au doet, steeds een kusje van mama is ook erg fijn! Wat leuk dat hij ineens zoveel aan het praten was, go Dean! @Eefje, tjee dat kwam dan helemaal niet goed uit met de kinderbedtijd bij jou! Gelukkig toch nog allemaal goed gekomen, dankzij super mama! @jessie, gefeliciteerd! En gebak ben ik altijd voor in maar denk dat het dan zo onder in de wc ligt, dus sla toch maar over L @Lynn, dus toch de wii fit gehaald, haha je kon het toch niet laten. Gezellig man weekje thuis! @Kikki, fijn dat de prikjes er weer op zitten. Ben benieuwd of hij nog ergens last van krijgt, hoop het niet! Goed gegroeid hoor! Ben benieuwd hoe het gaat met je nieuwe flessenschema! @Bianca, ook al zon goede nacht gehad. Heerlijk! Leuk dat bezoek zo gezellig was en dat Mitchell ze leuk heeft ge-entertaind! Wat is het toch een schatje! @Danielle, joepie dan maat 62! Het gaat zo snel! Oh en een schaterlach, zo leuk zijn die! Ja, ik zou willen dat ik je zo een baan kon geven maar helaas. Het wordt echt niks meer met je oude werk? Is dat helemaal afgehandeld? Hoop dat je snel een positieve reactie krijgt op je brieven! Knuff! @Brenda, hmm dat is lastig! Wel spannend woensdag al gesprek! Oh, kleine meisje begint nu echt te huilen dat ze wakker is. Was net ook maar toen sliep ze toch weer door maar nu heeft ze het huilalarm echt aangezet. Ga haar uit bedje halen en voeden. Doei!
goedesmorgens, @Jessie: GEFELICITEERD!!! Past dat gebak niet door de USBuitgang @Indy: ik moet vannacht weer gaan werken Ach dan kan ik weer verder gaan met verlof alleen dan op mijn werk Moet zo gaan strijken en de was opvouwen.
Nou, meisje zit wel in haar sprongetje vannacht wel 5x eruit om de speen erin te doen .ze ligt dan met haar ogen dicht als een soort Stevie Wonder te bewegen speen erin hoofdje gaat weer opzij slapen .half uur later..hetzelfde . Pppffff 1 uur,half 2,2 uur 3 uur ,7 uur .Daarna half 10..wakker honger! @Eefje : Ben al blij al we zelf nog meekunnen! Je er ligt overal wat! En dat moet mee! @Indy : Het zijn houten chalets op een camping Location de chalets bois au camping du Domaine de Chalain (Jura). Dus voor stiefzoon van bijna 12 genoeg te doen en voor papa en mama wel wat luxe (afwasmachine en magnetron, tv, wifi)..wat was je vergeten dan? @kiki : Ja, moeilijk he wat moeten ze aan? Bij jou lijkt het inderdaad iets te weinig? Ik heb een romper lange mouw, broekje, zomerslaapzak, laken, deken en dat alles tot oksels . Maar misschien is dat wel een beetje veel? En is ze daarom wakker steeds snachts? OOOOooo En, zielig zeg dattie niet kan poepen! Hier gaat ze ineens 3x per dag MAAR ik ben sinds gister over op mineraalwater..omdat ik dat in Frankrijk ook ga doen, wilde ik haar hier laten wennen misschien komt het daardoor? @Thalina : Zo, stoer zeg, je mannetje al logeren! En wel fijn dat hij het zo goed heeft gedaan! Wat een gave foto! Special effects? @Sushi : Nou, geniet er zeker nog maar even van! Hier ook nog maar 3 weekjes! Raar idee hoor! Zo, jij hebt echt een modelvriend! @Brenda : Niet handig die regelnachten! Wel fijn dat het weekend nog goed is gegaan Maar roken ze daar dus gewoon waar je zwangere nicht bij is? En zouden ze ook roken waar jou kleine bij is??? Ik ben ineens heel anti-rook, terwijl ik vorig jaar en nog wel eens eentje opstak stom he? O en succes met je gesprek misschien kan je vragen of ze de vacture nog een keer mailen? @Jessie : Gefeliciteerd met je verjaardag!!! @Leonie : Jee, toch ziek geworden! Heel veel beterschap meisje! Zo, ik ga wat doen 8)
@Danielle het gaat echt hard he ik heb al bijna 2 kisten vol met kleertjes en hier ook maatje 62 sommige dingen 68 ligt eraan hoe het valt en leuk he als ze gaan schaterlachen nou heb je je koffie al op ???dan hup aan het werk @Kikki nee ik laat hem gewoon op 200,maar als hij echt meer wil dan weet ik nu dat het wel mag @Eefje dan drinkt Sam niet zo heel veel als ik zie dat MItchell vorge week 5x 200 op dronk en nu 4 x 200 maar ja als hij echt niet meer wil je kan het er niet in duwen en hij groeit goed dan is het toch goed @Brenda o dus een dagje eerder spannend dus en idd niet heel handig,maar je weet toch nog wel waar het over gaat @Leonie beterschap naar he als je je zo beroerd voelt ik zal zo eens even mijn giga luch klaarmaken (ik ben aan de shakes)en dan nog even naar de bank lopen ,want vandaag komt onze zonnewering en ik zal nog even een wasje gaan draaien
Even snel: Jessie gefeliciteerd met de je verjaardag!!!!! Ik zou wel een gebakje lusten, maar ik denk dat ik maar oversla hahaha. Nog een hele fijne dag! Zo ik ga even senne flesje geven en daarna met nils lunchen en dan weer verder aan de poets. Pfff badkamer is gepoetst, nils zijn kamer is helemaal klaar, onze kamer gestofd, moet daar alleen nog stofzuigen en senne's kamer moet nog helemaal. derde wasje draait al weer. Dus straks beneden nog aan de poets en dan vanavond of morgen de was strijken en opvouwen. Hbe de was nu lekker buiten hangen, dus is dan fijner om vanavond te strijken, strijkt zo fijn als het buiten heeft gehangen haha. Nou tot straks misschien een keertje
@brendagill: hoop dat ie snel door zijn sprongetje komt!! @eefje28 heerlijk vroege kindjes @indy1973.: haha handje in de mond.. hier ook zo ver mogelijk.. en dan kokhalzen en huilen en daarna gewoon weer doen onkruid ze @sushi zooo wat lief zeg van je vriend! @isademi.. oo erg is dat.. altijd als ze net lekker slapen:x @jessie81 van harte gefeliciteerd met je verjaardag @egbimi lekkere nacht hoor!! en leuk is dat he mj vind het ook zo leuk als ie boven ons heen zwaait op mijn man zijn hand @leonie27 mexicaanse griep virus??? @coto500 alleen bij de eerste foto.. vond het wel een misterieus effect hebben hij lag gister om 22:00 en kwam rond 7 uur.. kon nog wel rekken maar dan kwam ik in de knoei met het CB daarna nog doorgeslapen tot 9 toen moest ik er echt af.. want moest de honden nog uitlaten en dan naar het CB hij weegt minder dan ik dacht.. 6030 gram en 61 cm hoofdomtrek 41.5 cm hij zit overal precies in het midden lekker aan het brabbelen daar.. alles was goed. heeft even gehuild bij het 2de prikje bij de eerste helemaal niets. hij ligt nu te chillen naast me in de maxi ooo als het goed is krijgt ie vanmiddag zijn gaatje!
Ik heb de vacature weer, heb intermediair even gebeld Ben blij kan ik me goed voorbereiden op het gesprek! Coto...Ziet er leuk uit die chalets!! Ben jaloers Ik weet niet of ze zouden roken waar Tycho bij is maar ik had toch geen zin om daar heen te gaan, heb niks met die nicht van mijn vriend. Zal het je nog sterker vertellen zij rookt zelf als een ketter door terwijl ze zwanger is... Wat betreft kleden in de nacht, mijn ventje heeft romper met lange mouw aan en ligt dan in slaapzak, verder niks, is dit te koud denken jullie?? Als ik hem eruit haal zijn zijn beentjes en voetjes lekker warm.
Jessie: Gefeliciflapstaart ! Kikki: Fijn dat je mannetje weer lekker gegroeid is ! Hier lukt het op de buik liggen ook niet zo, ze vind het gewoon echt niet leuk en gaat dan krijsen.... Goed om te horen dat die laatste fles er dus uit kan ! Egbimi: Ik ga 4 dagen werken en mijn vriend ook 4 dagen, ben op vrijdag altijd vrij dus lekker lang weekend ! Heerlijk dat je mannetje weer zo goed geslapen heeft ! En inderdaad genieten he dat lachen van ze ! Kan ik de hele dag naar kijken ! Danielle: Lekker druk huishouddagje heb jij zeg, wel lekker als alles gedaan is hmm ga misschien ook maar even de ramen zemen.... BrendaGill: Ga alvast voor je duimen ! Oeps dat is niet zo handig inderdaad... hihihi kan je niet nog om een kopie van de vacature vragen ? Gooi het op een virus op je pc of zo.... hahaha lees dat je hem alweer hebt goed hoor ! En wat kleding in de nacht betreft, Esmee krijgt hier alleen nog een lakentje erover heen maar dat is meer zodat ik haar een beetje "vast" kan leggen. Is niet te koud hoor denk ik. Leonie: Heel veel beterschap ! Coto: Pff heftig nachtje zo meid, hoop dat ze snel haar ritme weer oppakt. Inderdaad raar idee he dat je straks weer moet werken en dan niet meer de hele dag met je kleintje bent, maar je hebt nog lekker 3 weekjes ! Extra genieten ! Danielle: Gaat snel he, hier ook maatje 62 ze kan 56 ook echt niet meer aan. Inge: Jij bent ook al zo lekker aan het poetsen, goed hoor ! Thalina: Fijn dat alles weer goed was bij het CB Ik ga nu ook echt wat doen, broertje kwam even onverwachts op de koffie gezellig maar heb nu nog steeds niet gedaan Ga maar eens beginnen, tot strakjes ! *Geef mezelf deze keer een schop onder mijn bibs * hahaha
@Nachtkleding: Fenna heeft een rompertje met lange mouwen aan en een slaapzak. Ze ligt verder gewoon onder haar deken en laken maar het deken is enkel (dus niet dubbelgevouwen zoals ik het eerst had.)
Sushi hahah ik had ook gezegd dat mijn pc gecrashed was Hmm ik heb het idee als ik nog een deken over die slaapzak doe dat hij dan vergaat van de hitte, omdat ik het zelf ook zo warm heb onder deken...en zo klein lichaampje is nog sneller opgewarmd...