April 2009 Mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Sam0110, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Oooooooh geloof ik goed nieuws!
    Had enige tijd gereageerd op een commerciële functie op kantoor, en had daar een afwijzing op gekregen.
    Nu had ik een leuk en pittig mailtje terug gestuurd, of ik toch niet alsnog eens mijzelf mocht komen voorstellen etc.
    Dacht; wie niet waagt, wie niet wint...
    En nu zag ik dat ze gebeld hadden!!!

Hihihi, durf nu alleen nog even niet terug te bellen, even eerst een soepje eten.
    Dan ga ik bellen!! Hooooooooooooooop het zo.... Heb zo ontzettend veel zin in werken!!!

2. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Danielle...spannend, ik hoop het ook voor je! Snap dat je zin hebt in werken, hoeveel uur wil je gaan werken?

3. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Mijn kind een propje :p? Ach, hij komt ca. 250 gram per week aan...... Oh, en die voedingen zijn gebaseerd op het feit dat mijn manneke al op 5x200 zit (hij drinkt gemiddeld 900 cc per dag). Deze CB-arts zei: kijk gewoon naar je kind (zegt mijn huisarts ook), hij geeft het zelf het beste aan. Heerlijk zulke adviezen!

4. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    #4864 Kikki, 13 jul 2009
    Laatst bewerkt: 13 jul 2009
    Kleding 's nachts ook even gevraagd bij CB: gewoon wat we zelf ook aan hebben. Advies: romper lange mouwen, (zomer)slaapzak en eventueel een lakentje. Coto, misschien iets te warm?

Hi hi, heb alles gevraagd waar we het de afgelopen dagen over hebben gehad. Oh ja fruithapje, liever pas beginnen rond 5 maanden (liefst nog het dichtst bij de 6 maanden), dat is het beste/veiligste. Maar ook hier geldt weer: kijk naar je kind, wat heeft het nodig........

5. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    @Thalina: geweldige foto's; schitterend!

@Leonie: hmmmm *een heleboel vitamientjes richting Leonie*. Beterschap!

@Danielle:
    You Go Girl!

@Eefje: pffff, dat zijn slopende nachten. Luciferstokjes nodig?

@Coto: heerlijk, vakantie!

Manneke ligt vrolijk in de box. Is wel ontregeld. Slapen, wat is dat? Maar, hij is nu vrolijk bezig onder de baby-gym (hij lacht niet, maar is wel aan het rondkijken), dus ik hoop dat hij zo blijft *mist smekende smiley*.

6. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Hallo Voorjaar! Hoe is het?

7. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Dames ik heb een groot probleem....
    Mijn kind wil geen melk uit de diepvries...hij drinkt het echt niet en verse melk is nu op thuis...voor morgen zal ik wel genoeg hebben vers

Wat moet ik nou doen??

8. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    hieperdepiep hoera JESSIE!!!!!!
    ik pas voor de taart misschien volgend jaar??? ;)

hier alles nog steeds goed!!! Sorry ik heb niets te melden vandaag :D!!!! Ja dat ik zo weer moet werken!!!!

leonie: beterschap.....hoop dat je snel opknapt....vraagje merk je het ook aan je bv?

danielle: succes...en ik ben ook altijd zenuwachtig als ik voor zoiets moet terug bellen.....ik ga voor je duimen!!!!

vakantie!!! ik krijg ook zin om weg tegaan....maar helaas hebben we besloten om dit jaar rond het huis te blijven...maar rons april/mei volgend jaar dan lekker naar de zon!!!!

drinken...julian komt nog steed 6x.....om +- half 7 half 10 half 12 half 3 en dan half 6 en half 9!!!! en hij krijgt de fles van half 6 van man en dan drinkt hij zo 200cc weg!!!!! maar ik krijgt erzelf maar 160 cc uit de kolf....

9. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen

Ja dat probleem hebben wij hier ook!!!! Julian gaat er van kokken!!! verwend kind....misschien meningen met verse melk???;)

10. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Ja Tycho kokt er dus ook van...heb jij dat al geprobeerd mengen met verse melk?

11. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    nee want ik heb niets meer in de vriezer....ja 1 fles maar die is voor in de zomervakantie als ik niet genoeg heb...

maar ik ga het dan maar proberen....:)

12. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Ik heb CB even gebeld. Zij zeggen ja toch grotere voorraad in kkoelkast aanmaken, Mag 3 tot 5 dagen in koelkast bij 4 graden. Ik heb normaal ook meer in de koelkast, maar gisteravond met kolven had ik niet zoveel productie...was moe etc.

Ik mag ook mengen met melk uit de koelkast en je mag het oo kmengen met hypo allergenen voeding, maar dat wil ik niet. Ik wil gewoom volledige borstvoeding geven tot min 6 maanden.

Ga ik maar na aantal voedingen als ik thuis ben extra kolven...voor morgen heb ik genoeg want dat kolf ik vandaag op werk af natuurlijk! Maar ik moet ook genoeg hebben voor vrijdag

13. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    ja...ik heb altijd 2 flessen in de koelkast en kolf op mijn werk.....
    succes...wat een gevogel he.....

14. zeppie

zeppie Actief lid

9 feb 2008
    268
    0
    0
    Landgraaf
    @Jessie Proficiat.
    @Danielle1982. En weet je al iets ?

Zo ik ben lekker aan het werken en dacht even een beetje lezen loool.

Weet iemand raad ? Enya poept normaal om de 2a3 dagen en is heel erg groen kan dit kwaad ?

15. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    @babydoekjes: weet niet meer wie het vorige week vroeg maar de doekjes van NATUSAN zijn bij TREKPLEISTER in de aanbieding. 6 stuks voor 8,99!

16. Tizzy

Tizzy Actief lid

9 feb 2008
    277
    0
    0
    Tot 484, zo verder na de lunch :)

@sushi; oei, alweer bijna aan t werk! Ik heb gelukkig nog 3 weken vakantie nu, begin 3 aug. weer. Heb dan 6 maanden thuis gezeten, jij zelfs 7? Vind t ook niet erg om weer te gaan werken, heb t gevoel dat mn wereldje nu wel heel erg “baby” begint te worden, ondanks dat ik wel mn werkmail al lees e.d. om toch op de hoogte te blijven. Maar vroeg opstaan nu al? Neh, nog maar ff niet haha
    @eefje, scherp zo vroeg op de ochtend!! :D (schrijffout Brenda)
    @Indy; jij gaat ook al zo vroeg opstaan nu om te wennen, goed hoor!
    @Kikki; hoe gaat t nu met de kleine?
    @brenda; haha, ook al zo’n slimme vriend die steeds zegt: heb je niet gevraagd! Hier ook zo een! Word je soms moedeloos van…. ;)
    @Jessie; GEFELICITEERD!!!! Ik lust wel een stukkie gebak! :D (kan ik zo komen halen hahaha want volgens mij woon ik niet zo ver van jou vandaan :D)

Jippie!!! Net een “voor de zwangerschap” broek aangehad en hij past!!!! Zo heel langzaam begint alles dus weer te passen, heeft SB nog enigszins nut! (en de groene thee :))

Mannetje heeft weer heerlijk geslapen, volgens mij heeft mn vriend m om 06:30 uur wakker moeten maken voor de voeding (ik sliep nog :D) en vervolgens heb ik m om 10:45 uur weer wakker moeten maken, de slaapkop! Hij slaapt wel errrrg veel momenteel!

17. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Coto
    o naar is dat he Mitchell heeft daar ook altijd last van tijdens sprongetje
    en het zou idd ook warmte kunnen zijn
    en die chalets zien er erg mooi uit zeg daar vermaken jullie je vast wel
    @Inge
    zo ook druk vandaag
    en hier hangt de was ook heerlijk buiten
    ik vind dat zo fijn als het buiten kan hangen dan ruikt het ook weer zo fris
    @Thalina
    ja mooi is dat he hier kijkt Mitchell dan ook de hele kamer rond
    en ben benieuwd naar zijn oorbelletje:)
    succes als jullie gaan vandaag
    fijn dat alles goed was op het cb heerlijk he
    ik hoop dat MJ ook verder geen last van de prikjes heeft
    @Brenda
    fijn dat je de vacature weer hebt slim om te zeggen dat je pc gecrasht is:D
    en moeilijk als Tycho dat niet wil drinken ik heb geen tips voor je
    ik hoop dat de andere bv dames wel tips voor je hebben
    @Sushi
    ook druk in huis
    gezellig je broer op de koffie ik vind dat ook altijd zo gezellig en blijf dan ook altijd teuten terwijl er dan nog genoeg te doen is:Dach ja moet kunnen
    @Danielle
    ik hoop het voor je ik duim heel hard met je mee
    duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim en gaat zo door:)
    @Kikki
    fijn dat je mannetje verder niet lastig is en heerlijk ligt te genieten
    @Zeppie
    groene ontlasting kan geen kwaad als het maar niet te lang duurt
    het kan zijn dat ze honger heeft(maar dat merk je wel neem ik aan:D)en het kan ook een virusje zijn,maar niet ernstig,maar het moet niet te lang duren

SLAPEN
    hier ligt Mitchell in een shortama in de pab met een deken en lakentje en zo slaapt hij het het beste als het erg warm is alleen in romper in de pab en dan alleen een lakentje

hier slaapt Mitchell alweer
    hij is nu vaak met voeden erbij zo n anderhalf uur wakker en slaapt dan vaak 2/2 en half uur
    ik ga zo even wiien

18. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    @ Lyn zeker een gevogel. Ik heb nu op werk totaal 400 cc al gekolfd, dus dat is voor morgen zeker weten genoeg. Ik zorg nu ook gewoon voor genoeg in de koelkast, maar ja in de vriezer ligt ook heel veel ik ging er vanuit dat drinkt hij wel. Maar we hebben erg kieskeurige mannetjes!

Vriend heeft hem om 12.30 gevoed, ik ben rond 16.00 thuis...hoop dat hij het red en anders ga ik eerder weg.

@ Bianca, Tycho is nu ook veel langer wakker, echt leuk, lekkero m zich heen aan het kijken en brabbelen heerlijk.

@tizzy ja daar word je inderdaad behoorlijk moedeloos van...maar ja je leert er mee leven ;)

19. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    @Zeppie: geef je BV?

20. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik mag lekker op gesprek komen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Eindelijk wat vooruitzicht!!!

Deel Deze Pagina