@ Indy, ze dronk heel goed uit de fles de eerste keren maar ging daarna moeilijk doen. Nu geven we haar ongeveer 2x per week een flesje en gaat het beter. Al doet ze in het begin nog steeds moeilijk. Ga snel verder lezen hoe het misschien vandaag is gegaan met flesje. @Wendy, ik vind ze wel flauw bij jou doen hoor op werk! Dat jij je laatste half uur per se op het werk moet kolven ipv naar huis gaan om te voeden. Oh en domme vragen bestaan trouwens niet! Kleine meisje ligt hier in slaapzak omdat ze dan rustiger slaapt en langer slaapt. Slaapzak geeft wat geborgenheid, merk ook dat als ik hem niet aan doe ze sneller wakker is. En straks is het fijn want het is lastiger gaan staan etc. met zon slaapzak aan maar dat is voor latere zorg. Nu geeft het geborgenheid. Ik zou het bij Wybe ook eens proberen, misschien helpt het hem ook met langer slapen. En wat een leuke foto! Echt een mooi mannetje! @Thalina, ja, knopje zit in zijn oor! Knap van hem hoor dat hij maar zo kort heeft gehuild, een echte bikkel! Vervelend dat hij nu wat slechter drinkt, maar hij is nog vrolijk en zo dus dan zal het allemaal wel kloppen. Hoop dat PCM goed zijn werk doet! @Tizzy, jij bent echt een avond- / nachtmens he? Wat jammer dat je kleintje zo ging huilen onder de douche, is ook niet leuk voor vriend. Snel nog maar een keertje proberen, misschien vindt hij het dan wel leuk. En ja wat kunnen ze dan schreeuwen/gillen he, als de buren niet beter zouden weten zouden ze echt denken dat het kindje heel wat wordt aangedaan. @Bubalica, sorry dat ik schema niet door heb kunnen sturen. Ik houd me eigenlijk altijd aan een afspraak maar nu door ziek zijn niet gelukt. Vind het wel echt lullig. Hoop dat je eigen schema gaat werken en dat de avond en ochtendvoeding ook goed blijven. Ben wel benieuwd, zou dat ook wel graag zo doen straks. Heb nog even gesnuffeld op internet voor je en misschien heb je iets aan deze site: http://mystique1980.proboards.com/index.cgi?board=overstappen&action=display&thread=61&page=1 En idd nieuwe periode he als ze gaan wennen op kdv, dikke knuffel! @Sniffy, joepie je eerste nacht zit er weer op, fijn! Slaap maar lekker bij! @Wendy, joepie Wybe doorgeslapen! Goed zo en erg fijn! Nu hopen dat hij het vanaf nu snapt! Hihi! @Eefje, hoe gaat het met al het wassen? Is echt niet leuk! @Brenda, wat een slopende nacht zo zeg! Hoop dat hij het idd snel door heeft dat hij door mag/moet gaan slapen. Ik kan mijn dochtertje wel even met hem laten praten? Misschien dat babytaal onderling helpt! @ Danielle, Tim was er vroeg bij dus vanochtend, bah! Succes met opruimen, geeft daarna altijd wel fijn gevoel he. Haha en je vriend maar zoeken! @Sushi, wel knap hoor van Esmee dat ze zich met trappelzak en al omdraait. Misschien bedje andersom opmaken, hoeft ze zich s nachts niet om te draaien Veel plezier met vriendin! @Bianca, fijn dat Mitchell heeft doorgeslapen. Kleine meisje heeft dat hier ook dat als ik even ga kijken ze toch wakker wordt of in ieder geval onrustiger, dus ik mag ook niet meer bij haar gaan kijken van mannetje. Hoop dat jbpm helpt! Oh bah oorwurmen! Bleeh! Vind het ook vieze beesten! Hangen de rolluiken trouwens al? Bij ons komen ze donderdag, jippie! @Thalina, heerlijk nachtje dus gehad, fijn! Ah, wat leuk dat hij zich zo vermaakt in badje. Lijkt me er echt schattig uitzien! Hij slaapt nu overdag ook wat beter/langer he? @Loeka, nog gefeliciteerd! En 15 paginas terug gelezen, wat een werk! Wat makkelijk dat ze op de fiets mee kan, nog nooit van gehoord dat dat met maxi cosi kan. Straks eens op internet opzoeken. Ik vraag me precies hetzelfde af of ik de laatste voeding niet kan laten zitten, die van 11 uur dus. Maar ik maak haar dan wakker en dan drinkt ze wel een kwartier dus denk dan weer ze zal het wel nodig hebben. Lastig he, we kunnen niet meten wat ze binnen krijgen dus blijft groot vraagteken vind ik. Kan je dus eigenlijk niet helpen, heb hetzelfde dilemma. @Indy, na ja in ieder geval al geen krijsen meer bij de fles, dat is al een klein stapje. Hoop dat hij er nu ook snel uit gaat drinken. Hihi lees dat Brenda hetzelfde schrijft! @Bianca, haha al die kleurtjes! Hard gewerkt vandaag weer in huis! @ kleding en gewicht, zit nog 6/7 kilo boven start gewicht zwangerschap en dat was al 10 kg boven het gewicht wat ik eigenlijk wil. Dus moet hier nog flink afvallen. Pas oude broeken wel maar die gaan meestal maar net dicht dus dat zit niet lekker. Heb soms nog even zw.broek aan, die zitten dan zo lekker ruim. Vanaf augustus mag ik eindelijk weer gaan sporten, dus hoop dat dan de kilos er alsnog af willen gaan. En als ik stop met bv (over maand of 2/3, hopelijk) dan ga ik ook weer SB doen. Heel actieplan dus J @Thalina, haha dat mondje op die foto! Moest echt lachen! @kikki, fijn dat jullie goede nacht hebben gehad. Wat vervelend dat hij vanochtend slecht in kon slapen en 38 graden had, gelukkig was daar mama die hem lief tegen zich aanhield! @pientje, fijn toch nog snel wat van je te leren. Ik hoop je na de zomervakantie, als de kids weer naar school zijn, toch weer hier te zien! Kan altijd hopen, toch? We zien wel of het ook echt gebeurt! @Sylvie, tjee een onrustige nacht dus gehad, lastig! Oh en wat ben je actief aan het strijken zeg! Goed zo! Hihi mijn reactie was te lang, dus rest in volgende bericht
Vannacht was hier ook drama. Ik werd zieker en kleine meisje ook. Ze heeft tussen 00.00 1.00 uur 4 x gespuugd/overgegeven en ze bleef maar huilen. Dus wij haar temp gemeten en die was 39.2!! Ik heb toen om 1.30 hapost gebeld om te vragen wat we moesten doen aangezien haar temp ook steeg. Terwijl dat ik met hen aan het bellen was viel kleine meisje in slaap, dus adviseerde hij dat we haar lieten slapen. Rust was heel goed voor haar. Ze plaste nog goed dus dat was prima zei hij en we hadden haar net een nieuwe PCM gegeven dus ze kon het hebben zei hij. We hebben haar dus toen laten slapen alleen lag ze bij man op arm en die lag op een gegeven moment niet meer lekker, maar als hij bewoog ging ze geluidjes maken dus is hij zo maar blijven zitten op de bank. Om 3 uur werd ze weer krijsend wakker! Wij meteen temp gemeten en die was 39.2, iets lager dus. Ik heb toen met haar rond gelopen om haar te troosten na een half uurtje was ze weer rustiger. Man hing ondertussen wel weer aan de lijn met hapost of het wel klopte zo en of we niet hoefden te komen. We mochten wel langs komen van hem maar zoals hij het hoorde kon hij niet veel meer doen dus was het beetje zinloos. Was hele aardige meneer, dus ik geloof hem ook echt. Hij hielp ons echt goed aan de telefoon. Nou, om 4 uur schone luier gegeven, geprobeerd te voeden maar ze was alleen aan het huilen dus dat werkte ook niet. Toen maar in voedingskussen in haar bedje gelegd. Dat werkt wel vaker bij haar, geeft toch soort van geborgenheid voor haar. Ik heb haar handje vast gehouden en uiteindelijk is ze om 4.30 uur weer in slaap gevallen. Man is om 5 uur maar naar bed gegaan om toch iets te slapen. Ik wilde hem om 4.15 uur volgen maar toen begon ik aan mijn overgeefsessie Echt ik bleef maar overgeven, en tegelijk moest ik naar wc dus schoot echt niet op. Voelde me echt hondsberoerd! Om 6 uur lag ik uiteindelijk in bed en ben in slaap gevallen. Om 6,45 uur ging wekker van man weer, die is echt brak gaan werken.Zielige hij! Om 7 uur werd meisje wakker om te eten, gevoed. Temp gemeten was 38.7 dus weer wat lager. Daarna is ze nog tijdje jengelig/huilerig wakker geweest maar om 9 uur viel ze in slaap tot 11 uur. Om 12 uur weer gevoed en sinds 13.00 uur slaapt ze weer. Temp was nog steeds 38.5 dus gelukkig niet meer gestegen. Hoop dat ze nu tijdje slaapt en het er even uitslaapt. En met mij, leef ik nog? Voel me heel beroerd en erg moe maar op de een of andere manier kom ik niet in slaap dus maar even hier gaan kijken. Ga nu maar op bed liggen met dvd gooische vrouwen, tot later!
Sorry voor lange berichten maar krijg het op de een of andere manier niet korter opgeschreven. Hallo Jacolien, schoonzus van Thalina! Wat grappig!
@leonie27 ja hij slaapt nu beter overdag gelukkig.. mag ook wel na 6 weken bijna niet slapen zo hey wat heb jij een drukke en ook best enge nacht achter de rug!! echt eng als je meisje zo hoge koorts heeft!! hoop echt dat ze snel opknapt en jij natuurlijk ook!! en je arme vent moet ook nog werken.. als ik hem was had ik me ziek gemeld
Sylvie jaaaa je bent er weer!!! Pientje graag gedaan, vind het echt heel jammer, maar zie dat je nog niet weg bent hihihi. Leonie wat ben je ziek bah niks aan! En arm klein meisje, hoop dat jullie snel weer beter worden! Moet kwart voor 3 bij de kinderarts zijn, ben erg benieuwd. Wel k*t, vriend had Senne nog niet op bed gehad, en ik heb hem om 12.45 de fles gegeven en nu slaapt hij dus, moet ik hem zo weer wakker maken, zielig! Gister 21.30 laatste voeding, half 1 was hij er weer, toen elk half uur whee whee (half 1 wel flesje gegeven in de hoop dat hij door zou slapen) uiteindelijk krijste hij om 5.45 zo hard dus weer flesje. Gister in totaal 560 gedronken....dus vandaar dat ik hem om half1 ook heb gegeven...Pfff en ik moest dus om half8 werken. Na de fles kwart voor 6 vroeg mijn vriend waarom leg je hem niet in bed? ikke: waarom hou je je gewoon niet stil....ik was dus een ietsiepietsie chago haha. Hij heeft een grote woezel&pip gekregen (30/35 cm ofzo?) mijn broer werkt bij een speelgoed inkoop/verkoop dinges en kan vaak heel goedkoop spullen kopen. De woezel was 9 euro ofzo? De pip 4 euro, die konden ze niet verkopen omdat hij vies was, even wassen en weer een schone pip. Eetset komt nog (papbord, broodbord, beker en lepel en vork). Vanmiddag reageer ik verder, moet nu weg.
Leonie, vind het echt zo rot voor jullie. Hoop dat jullie snel opknappen! En wat fijn dat je zo een aardige HA aan de tel had. Komt ook niet vaak voor, vaak schepen ze je snel af. Is mijn ervaring dan, gelukkig heeft hij jullie goed geholpen. @Jodie, ook niet zo een lekkere nacht dus1 als ik straks thuis ben, mannetje voeden en dan ga ik echt even lekker op de bank liggen!
Oh, Jacolien is schoonzus van Thalina . Leuk! @Leonie: jeetje meid, wat een k*tnacht. En naar hoor dat jullie je allebei zo slecht voelen. Wat voel je je dan hulpeloos he, als je kleintje ziek is? Wel bikkel hoor dat je man is gaan werken; hij had zich volgens mij beter ziek kunnen melden, wat Thalina ook schreef......
Gewoon lekker gaan bijkomen op de bank; lijkt me heel verstandig! Jij hebt ook een zware nacht gehad!
Loeka zal hier straks ook rond half 7 opstaan worden (kreun!) Krijgt ze bij jou elke dag een flesje? ik kolf nu praktisch niet meer, maar ga ik nu wel weer oppakken omdat we vanaf nu elke dag flesje willen proberen. We hebben flesje zaterdag en gisteren geprobeerd toen ie echt honger had, maar dat schijnt geen goed idee te zijn als ze de fles niet meer willen, dus nu ander tijdstip uitproberen.. egbimi wij gebruiken de avent flessen met bijbehorende spenen en dat ging altijd goed! Hij heeft ook de gewone spenen van avent. Dat extra kijken herken ik wel hoor! Doe ik s avonds ook altijd als wij naar bed gaan, heeeeeel zachtjes sluip ik dan zn kamertje binnen, kijk even en glip dan weer weg J thalina gaat goed bij jou dus! Je zou bijna overwegen om morgen weer prikjes te gaan halen J kikki we blijven nog even proberen met de spenen die we altijd gebruikten (avent) en dan maar kijken . jessie81 dezelfde speen dus als egbimi ook aangeeft. Hou het even in mn achterhoofd! sylvie dacht al dat je de wipstoel bedoelde leonie zie mijn antwoord aan Loeka, misschien ook iets voor jou? Hoezo trouwens hopelijk stoppen met BV over 2/3 maand? Jemig, klinkt echt als een ziekenboeg bij jou, zielig! *indy nog harder duimen voor beterschap* jodie hahaha waarom hou je je gewoon niet stil moet even lachen J Het is hier bal vandaag! Normaal gesproken slaapt kereltje s middags nog 1.5/2 uur, maar nu maar 3 kwartier en ligt nu te jengelen/mopperen in de box mama kan er niet zo goed tegen vandaag Hij gaat morgenmiddag trouwens een middag naar de gastouder om te wennen (althans mama dan ) Kunnen we meteen even kijken of hij daar wel de fles wil Volumeknop wordt harder gedraaid, dus Indy gaat in de benen .
Ja, ben er nog even. Heb echt geen rust. Indy ik bedoel met hopelijkk 2/3 maanden borstvoeding dat het mij lukt om het nog tot dan te doen. Soms lijkt het of de bv minder wordt, meisje heeft dan moeite met drinken dus ben heel bang dat mijn bv terug loopt. Vandaag trouwens weer niet, zelfs niet nu ik al paar dagen ziek ben. dikke knuffel voor jou met jengelig mannetje!
Zo, manneke is weer wakker. Was weer beter te pas (meestal na slaapje). Temp. was nu 37,2 en hij heeft 190 cc gedronken. Lijkt me prima! En hij lacht weer heerlijk naar mama *zwijmel*. Oh en ik weet nu waarom ik nergens zin in heb, volgens mij moet ik ongesteld worden. Had paar dagen terug al vreetkicks en nu zo'n onprettig gevoel daar beneden..... Ik was a.s. donderdag 4 weken geleden voor de 1e keer ongesteld geworden na de bevalling, dus zou wel fijn zijn als het komende dagen doorzet. Ben ik weer regelmatig (en niet zwanger ; we hebben het veilig gedaan, maar toch......). Oh oh, er ligt er 1 te poepen in de box. Tuurlijk, net een schone luier aan .
Oh ja vergat ik te vertellen...ik ben vanncht ook ongesteld geworden voor de eerste keer. Dat verklaard mijn sagoo buien afgelopen week tegen vriend, de hoofdpijn, rugpijn en buikpijn... nu weet ik weer hoe het voelde helaas
Jeetje Leonie, wat een narigheid vannacht!! Je klinkt nog zo opgewekt!! Rust maar lekker uit, en blijf heeeeeeeeel goed drinken. Beterschap voor jou en jullie kleine meisje!!
@Thalina staat MJ erg leuk en die 2e foto echt zo van wat moet je stoer kereltje @Kikki ja ik heb het ontdekt hoorveel vrolijker zo wij hebben ook de deur los staan en ik doe ook geen licht aan tot zover ,doe ik het goed,maarrrrrrrrr ik moet altijd ook even voelen of even dichtbij staan en dat is niet goed natuurlijk erg he maar fijn dat mannetje goed geslapen heeft heerlijk he maar wat naar dat hij nog iets verhoging had ik hoop dat het nu beter gaat goed beziet het verwelkomen van nieuwe gasten @Jessie o ok ,want de man van de winkel zei ook al dat het niet goed was zo en wij Mitchell maar uitlachen dat hij het niet goed deed @Sushi k heb er ook nooit zin in bah strijken ik gebruik nu de shakes van weightcare van de drogist en werkt echt goed veel plezier met je vriendin(die er waarschijnlijk al lang is) @Silvie wat naar dat je zo n slechte nacht hebt gehad fijn dat Laure er geen last van heeft zo kun jij toch nog even kijken zonder dat ze wakker word ik slaap zelf ook heel licht dus misschien een trekje van mama zo druk aan het stijken zeg ik heb k nog wel een wasje voor je @Leonie odus jou is het ook al verboden na een bepaalde tijd kijken wij hebben een zonnewering en vanavond word die opgehangen door mijn vriend en ene buurman krijgen jullie overal rolluiken???wij willen er nog wel 1 voor bij MItchell zijn kamer en jij bent ook idd nog heel wat van plan met afvallen hier net zo en jeetje wat een zware nacht hebben jullie gehad zeg en wat zielig voor jullie meisje dat ze zo ziek is/was ik hoop dat het beter met haar gaat en met jou ook natuurlijk is ook niks aan zeg als je je zo voelt en nu je moeder bent kan je niet de hele dag in beda gaan liggen je moet door he dat merkte ik toen ook heel goed ,maar ik deed het met liefde en jij vast ook beterschap voor jou en meisje @Jodie succes (je bent er al of geweest) jeetje wat een nacht ook lijkt me idd wel heel moeilijk als je kindje niet goed wil drinken en hij dan zo krijst ik hoop dat er iets uitkomt en dat ze het dan goed kunnen behandelen en haha echt zo n opmerking zou ik ook maken en leuk die woezel en pip Mitchell heeft een grote gele(ik weet niet wie wie is)en het eetsetje heeft hij ook zo leuk @Indy ok dan zal het wel niet aan de speen liggen jij gaat dus ook nog even kijken gelukkig ben ik niet de enige hier en morgen dus voor het eerst wennen spannend zeg @Brenda zou jou vriend hier stiekem meelezen haha n naar he die ongi heb het hier ook echt gemist hier kleine man weer opgehaald en daar was hij om 10 uur alweer gekomen voor een fles en weer 50 laten staan en veel gespuugd nou ik snap het niet zo goed,want hier is hij altijd tegen 11 uur dus het kan daar wel eens half 11 zijn en hij maakt hier altijd alle flessen leeg ik word er soms wel een beetje naar van dat het daar altijd anders gaat als hier zo kotm zijn ritme ook weer in de war zal het ze toch nog eens duidelijk zeggen dat hij bij het eerste jengelen er niet uit hoeft,maar dat hij zijn speen dan wil verder gaat het wel goed daar en zij ze gek met hem en ze verzorgen hem verder ook heel goed dus dat is ook heel belangrijk net weer even 3 kwartier gesport heerlijk gevoel geeft dat
ik heb weer een lekker dagje gehad, anderhalf uur strijk gedaan en voor mijn gevoel slonk de stapel niet erg (haha nu ben ik niet goed in strijken dus wel erg sloom maar is ook een giga stapel) morgen weer verder. Onze vogelkooi schoongemaakt. Veronica gids opgezegd (wij kijken via schotel dus dan heb je geen blad nodig en ik was steeds te lui om deze op te zeggen) ik heb mijn verzekeringen gebeld en miley toegevoegd (zorgverz. allang gedaan, dit was mijn doorlopende reisverzekering en aansprakelijkheid e.d. ) Ik kom echt aan al die dingen waar ik normaal nooit aan toe kom haha, ik heb geen vieze was of vaat liggen (alleen nog was die gestreken moet worden) Ik heb vandaag nog een luiertaar gemaakt met oude, te kleine luiers als kadootje voro aankomende kraamvisite (een vriendin van me kan elk moment bevallen en heb nu al een paar dagen niets gehoord dus denk toch dat het zover is (ik laat haar wel met rust tot ze zelf eraan toe is, ik weet hoe alle mensen aan je kop kunnen zeiken soms die eerste tijd dus komt vanzelf wel goed) ik heb zo'n gevoel dat het een meisje is (ik kan niet uitleggen waarom heb ook al roze linten klaarstaan enzo (haha maybe i'm wrong maar dan pakken we ander lint) Morgen ga ik allemaal bonnetjes sorteren voor mijn man, om BTW terug te vragen, ligt nu verzameld in een doos (gelukkig niet over het huis) Manlief is ziek dus werkt maar een kort dagje vandaag (hij ging vanmorgen geloof ik om 5 uur weg (ik lag heerlijk te snurken hihi) en hij zou rond 18-19 uur thuis zijn... ik had gisteren ook al lekker mentholbadje gemaakt en een flinke borrel ingeschonken voor het slapen gaan, hij heeft keelpijn, is verkouden, koppijn, spierpijn kortom gewoon niet lekker) gisteren had ie gewerkt van 5 tot 20 uur savonds dus had hem lekker in de watten gelegd.. Er was vorige week een man hier (om de badkamer van mijn ouders te gaan doen) en die keek naar dean en zei ; leuke leeftijd he en tegen mijn vader zei hij; ja daar kan ik echt veel meer mee als met zo'n baby"geval" die hebben ongeveer 4 minuten per dag hun ogen open en mijn vrouw doet alles alleen dus heb ik toch niets aan. Ik zei dat ik dat dan erg jammer voor hem vond want jusit baby KAN OOK heel erg mooi zijn voor een man, die laatste fles pak je van mijn man echt niet af al moet ie ervoor uit Groningen komen en moet ik het uitstellen met een speentje tot 23 uur haha das MIJN momenje met mijn meissie, hij vind het ook altijd erg fijn als ie dean nog even goedenacht kusje kan geven. Hij zei ja mijn vrouw geeft borstvoeding dus dan ben je al man niet nodig, ik ben toen maar niet verder in discussie gegaan misschien voelde hij zich al kut genoeg of is hij te dom om mee te discuseren ik vond het in elk geval erg sneu voor hem..(zoiezo de gedachtegang alleen al) heeft iemand hier nog interesse in tomme tippee flesjes (ik heb 3 kleine en 1 grote) ik gebruik weer gewoon avent misschien is dit wat voor de BV mama's die ook een flesje willen gebruiken? PM of mail me maar als je interesse hebt, ze staan nu hier thuis in de verpakking bij me met een setje extra spenen..
Indy - ik probeer elke dag een flesje te geven, maar als ik eerlijk ben doe ik dat niet. Wel om de dag ofzo. Ook vind ik het makkelijk een flesje mee te nemen als we de stad ofzo ingaan. Als kleine honger krijgt hoeven we niet hals over kop naar huis of een rustig plekje zoeken om bv te geven (wat in de stad nogal moeilijk is vaak). En nu voor kdv moet ik ook wel kolven (maar ik heb er een hekel aan!!! zoveel moeite voor 100 cc ofzo en dan als ze niet alles opdrinkt meot er wat worden weggegooid ooohh dat vind ik zo naar!! Ze wil trouwens alleen van flesje drinken als ze echt honger heeft!! anders gaat ze alleen sabbelen of kokhalzen....grrr Trouwens, las dat jullie je kleine in eigen kamer laten slapen nu? Zit ik ook over te denken want wil dat sowieso gaan doen als ik weer moet werken, maar wil het nu ergens nog niet (ben zo bang dat ik niet wakker word als er iets is!!). Maar de wieg wordt ook een beetje krap, al een aantal keer haar dwars in wiegje gevonden in ochtend!! Haha ziet er komisch uit maar vind het toch niet zo prettig... Danielle - wanneer mag je op gesprek? spannend!! Leonie - oh wat vervelend allemaal. Lijkt me ook naar zeg koorts bij zo'n kleintje, en dan zelf ook nog zo beroerd.... heel veel sterkte... jij hebt wel veel pech hoor! Eerst ook met je lage bloedwaarden enzo!! hoop dat je je snel beter voelt... Oja en maxi cosi houder op fiets werkt goed. Vond het de eerste keer wel eng maar vanochtend ging het erg goed en is de enige oplossing voor straks met werken (anders moeten we een tweede auto kopen en dan nog zou het niet handig zijn want wil met trein naar het werk ivm files en zekerheid op tijd aankomen bij kdv...). Ik heb wel een nieuwe extra stevige mamafiets gekocht (voor mijn verjaardag...) hier - kleine vanmiddag weer naar KDV gebracht, ben nu thuis en vind het wel stil eigenlijk. Denk dat ik haar zo maar weer ga ophalen haha... (verheug me er nu al op om haar weer te zien...) nog even snel wasjes doen en opruimen
Leonie - zat net te kijken naar die afbouw site link van jou. Wil je bv gaan afbouwen ivm werken? Ik zit ontzettend te twijfelen of ik moet proberen volledige bv te blijven geven met werken of dat ik alleen de ochtend en avond voeding blijf doen en rest met fles.... nou ja, kan het altijd even aanzien hoe het gaat en hoor positieve verhalen hier van wwjc en brenda....
@egbimi: ieuwww vieze beesten hè. Ik hou ook niet van al dat gekruip en gekronkel. @Sushi: wij hebben ook de kaarten via AH. Ik heb er echt zin in. @Loeka: ik denk dat 4 voedingen te weinig is. dan heb je dikke kans dat ze 's nachts weer komt. Ik had gisteren nl. op het CB gevraagd hoelang ze de voeding van 23.00u nog moet. De arts zei dat ze dat zelf aangeeft en als ze er nu op doorslaapt gewoon nog even geven. @Indy: dat is al wel goed dat het niet gelijk krijsen was. Hopen dat het echt werkt. *gaat even verder bijlezen*