@WWJC: lekker lomp van die bestuurder. Zat je bijna in een Suzuki Salto hihi Hopen dat het meevalt met je buik.
Loeka - ik heb ijsblokzakjes van de HEMA (ergens gelezen dat het handig is dat die blauw zijn, mocht er dan een stukje plastic aan het mama-melk-blokje blijven hangen, dan valt het op...maar goed dat zie je ook wel drijven dan lijkt mij..). Ik doe de melk er altijd samen met hubbie in en dat is 't heel makkelijk (1 zakje openhouden en ander gieten). Verder heb ik nog 2 zakjes met 100 ml liggen en die kan ik dan evt aanvullen met mama-melk-blokjes tot de gewenste hoeveelheid. En je drukt vrij makkelijk zo'n blokje eruit. hoe was het gegaan bij het KDV?? ik mag morgen wennen buik - vindt ie hier soms wel leuk, soms niet...gisteravond wel, voordat we 'em in bad deden...hij bleef z'n koppie maar rechtop houden, zo leuk! 4 voedingen - als ik 'em ergens tussen 21 en 22 nog weer aanleg, dan drinkt ie toch soms weer 5 minuten en dat doet ie overdag soms ook, dus op zich kom je dan toch wel aan 5 voedingen (min of meer ) jessie81 - hihi voor het zingen de kerk uit....ik ben benieuwd of het op tijd was sniffy - hoeveel vries jij in in die bekers van avent? ik vind het zo zonde als je bijv 150 ml ineens invriest en je kunt de helft weggooien. bubalica - venkelthee...hmm...ga ik ook maar es proberen. Helpt toch ook tegen krampjes bij de kleine? en hoe vaak drink je dat dan per dag? Kleine ligt nu nog steeds te pitten in de kinderwagen, raar kind Hele schema weer op de kop! 8) Dat wordt vanavond niet om 21 uur naar bed....
Je kunt trouwens ook ijsblokjes in zo'n vorm maken (in zo'n open bak), maar dan moet je ze (voor bactieriën) wel als ze bevroren zijn in een zakje verder bewaren. (En volgens mij vriest het dan aan elkaar en heb je er nog niets aan, maar goed. Ik heb het nog niet geprobeerd, dus mag er niet over oordelen. )
@Indy: ik kolf nu zo'n 160 af in de beker. Ze drinkt het nagenoeg op. Uit de fles hoeft ze nl. niet veel moeite te doen en drinkt daarom alles op. Vorige maand dronk ze nl. 140 weg. Dus doe er nu iets meer in. De regeldagen komen er ook weer aan dus dan weet ik zeker dat ze genoeg heeft als ze bij oma is.
Leonie fijn te horen dat het wat beter gaat bij jullie! (niets voor niets duimen lopen draaien J) Trouwens rolluiken schelen wel veel! Althans, wij hebben ze en bij de vorige warme periode konden wij het vrij koel in huis houden. Toen we dit huis bouwden, hebben we ze meteen erin laten zetten is standaard bij duitse aannemer en zitten ze ook mooi weggewerkt in de muur J Voor de klas .dan is kolven idd niet handig! Ik heb eigenlijk geen idee hoe lang ik wil doorgaan, ene kant in ieder geval een half jaar en verder kijk ik gewoon hoe lang ik me er prettig bij voel! wwjc - ik heb flessen van avent en daar passen de mama-melk-blokjes wel in J. Ik kolf nu eigenlijk helemaal niet meer, alleen dus als de kleine keer fles krijgt, dan kolf ik die voeding. Welke zakjes gebruik jij nu? hahahaha dat filmpje van een snurkende Wybe, geweldig! Wat heb je toch een prachtig en sterk kereltje! (ook even filmpje gekeken waar ie zn hoofd rechtop houdt) sniffy suzuki salto..wahahahaha. Wat drinkt de kleine bij jou al lekker veel dan uit de fles, goed zeg! Doe jij ook kolven als ze de fles krijgt? Of nog extra tussendoor?
Ik kolf nu in de nacht om 6.15u. Dat geef ik dan mee naar oma. En als ik thuis kom voed ik haar ook nog.
@Sniffy ja die repen en shakes werken erg goed he ik gebruikte eerst herbalife en dat werkt ook heel goed ,maar duuuuuuur dus toen maar een goedkoper alternatief gezocht en het werkt net zo goed alleen die repen van herbalife zijn zooooooooo lekker @Indy nog iets gekocht vanmiddag??? @Jessie wat een leuke foto van je meisje ik vind die pamperkontjes altijd zo lief leuk nog verjaardags visite o o voor het zingen de kerk uit nou ben benieuwd over 2 weken en fruitvliegjes zijn idd ook niet echt fijn ja mag altijd nog graag even kussen of knuffelen,maar het mag niet meer ok geen geel meer dus ja ik vind het ook wel fleurig zo @Kikki wat naar dat je mannetje zo uit zijn doen is vandaag idd die rot prikjes ook fijn dat je ongi bent @Danielle ik heb geen idee ik gebruik helemaal geen emmer of iets wij nemen gelijk de luiers mee naar beneden en gooien het gelijk in de container maar er zullen vast wel zakjes zijn die je kan gebruiken en goedkoper zijn en jeetje Tim lekker aan het smeren hij wilde gewoon graag in bad goeie oplossing van hem @Leonie de zonwering word toch niet vanavond opgehangen de buurman kan niet dus nu word het morgen ik hoop het ja dat zijn idd dure dingen die luiken ja wel balen van dat schema nu ligt alles weer in de war,maar goed zal het nog wel even zeggen idd @Wwjc ja heel fijn die jbpm het spugen is nu idd minder tot niet meer heerlijk hoor ik doe ook maar 1 schepje ben anders bang dat het weer teveel is Wybe doet het ook nog steeds goed met die jbpm en wat naar zeg dat je een ongeluk hebt gehad ik hoop dat je niet al teveel last van je buik hebt/houd en balen van je auto,maar daar ben je voor verzekerd en is maar materiaal nou hier een mannetje die een beetje ontregeld is,maar goed dat komt ook wel weer goed we hebben eindelijk de goede babygym gewoon zo n simpele met een heleboel speeltjes nou het bevalt erg goed ,want hij is er toch druk mee die andere luxe breng ik mooi weer terug dat is toch niks voor baby s o ik ga weer ,want er moet er 1 naar bed
haha, typ 1x mijn reactie hier op zw.pagina en meteen loopt mijn comp. vast! @Wendy, jeetje dat zal schrikken geweest zijn als zo'n busje ineens achteruit gereden komt! Hoop dat je snel minder last hebt van je buik, en anders even bellen hoor! ga straks nog even naar je filmpje kijken. Mannetje ligt hier te slapen op de bank, en anders wordt hij straks wakker van het gesnurk van Wybe @ Indy, ja duimen heeft tot nu toe geholpen (en alle vitamientjes van de andere dames!). Ga je nog even door met duimen draaien? Voor de rest weet ik het ff niet meer.
Leonie: Hahaha ja dat is een goed idee, dan kan ze gewoon lekker blijven liggen. En wat een heftig nachtje zeg, hoop dat jij en je kleine meisje snel beter zijn ! Jodie: Wat super leuk een grote woezel en pip ! Ben helemaal fan van ze, ons geboortekaartje was ook van Pip... Indy en Loeka: Hier ook om half 7 op vanaf volgende week ! BrendaGill: Lief van je vriend, ze leren het nog wel Egbimi: Wat zijn we lekker gezellig met de kleurtjes vandaag ! Wordt er helemaal vrolijk van ! Ik kijk het nog even aan en als die laatste kilo's er niet af gaan ga ik het ook proberen ! Goed dat je gesport hebt, roep ik al 3 weken hahaha Isademi: Jammer dat die man daar zo over dacht inderdaad, misschien voelt hij zich inderdaad nutteloos maar dat is zeker niet bij elke man zo gelukkig ! Sniffy: Leuk, ik heb er ook zoveel zin in ! Kikki: hahaha nee eerder misselijk denk ik Jessie: Nee ik vind het niet eng, had wel lakkentje gedaan ook maar het is een enorme draaikont. Leuk he die Elmo, zat bij het Sesamstraat pakket hebben ook een leuk boekje met allemaal geluidjes die Elmo maakt. Wwjc: Jeetje wat zal jij geschroken zijn, gaat het weer een beetje met je buik of nog steeds last van ? Esmee gaat steeds beter van rug naar buik draaien en doet dat nu dus ook in de box maar dan ligt ze met haar hoofd tegen de spijlen...... gevolg..... krijsen !
@Egbimi, doen jullie de luiers niet in een luiercontainer? Hier kunnen we de luiers wegbrengen naar een luiercontainer, dat scheelt echt enorm in afval (en stank) in de bak. En plastic word hier nu ook gescheiden ingezameld. Ideaal! @WWJC wat zul jij geschrokken zijn zeg! Sterkte en hopelijk houd je er niks aan over! De ks/wond wel goed in gaten houden hoor! *Knuff*
JIPPIE!!!! Zowaar 1 mama-melk-blokje via de fles naar binnen!! Ging niet echt heel soepel, maar toch.... mama zat bovenaan de trap te luisteren hoe papa heel geduldig de fles gaf het begin is er in ieder geval! Morgenmiddag naar de gastouder en dan bij haar de fles proberen...als 't echt niet gaat, belt ze me en dan kom ik hem alsnog voeden... egbimi - moest ff nadenken hoor toen je vroeg of we nog iets gekocht hadden we hebben ff wat boodschappen gedaan zitten 'gelukkig' geen kledingwinkels hier in het winkelcentrum, dan moet ik echt naar de stad. Fijn dat je zo'n leuke babygym hebt! Ligt Mitchell al in bed? lekker op tijd zeg! zo ver is die van ons nog niet helaas.... Maar ja, meneer heeft net 2 uur liggen pitten, dus om 'em nu meteen ook de nacht in te sturen, is denk ik een beetje TE... Leonie - ik duim verder voor je hoor! sushi - van rug naar buik, knap hoor! hier iemand die het nog veel te leuk vindt op de rug.....
Ben bij de KA geweest, een lieve vrouw. Senne woog 12 juni 6250 gram en was 61 cm... Vandaag was hij 6780 gram en 66 cm.....Goed gegroeid, ze zei dat hij nu niet meer met 250 gram per week groeit. Nu dus ongeveer 530 gram in ongeveer 5 weken. Vandaag zijn we begonnen met Losec, pilletjes tegen maagzuur. Dit moeten we 3 weken proberen, is het dan nog hetzelfde dan kunnen we er mee stoppen en is dat niet waar Senne last van heeft (maagzuur). Keeltje, mondje, buikje enz allemaal goed. Vrolijke mooie (natuurlijk!) baby. Dus dit maar weer proberen.... Over de voeding ivm mijn allergien heeft ze veel uitgelegd. Vroeger mochten ze bij kans op allergie pas met 1 jaar bijvoeding (!) later werd dat 4 maanden, en de CB's zeggen oke dan doen wij 6 maanden. Hept de losec niet, dan heeft hij misschien wel behoefte aan wat anders dan melk en mag ik wel wat geven. Ook gaat het met name op voedselallergien en niet om de allergien die ik heb (hooikoorts, huisstof, katten, honden, paarden, bepaalde bomen, pollen, wol enz.) wist ik veel, mij is anders verteld! Als de losec werkt en hij drinkt goed dan wacht ik wel langer en anders beginnen we met 4 maanden met bijv. rijstebloem, zodat hij in elk geval nachts wat langer slaapt en misschien af en toe wat fruit. Nu eerst bijlezen.
@Sushi, zo Esmee steeds beter draaien van rug naar buik. Oh ja en dan komt ze tegen de spijlen aan, is niet leuk! Dan moet je voortaan ook extra opletten op de commode dan. Hier eigenlijk nog geen poging om van rug naar buik te draaien. Andersom wel volop! @jessie, wat fijn een speciale luiercontainer! Dat hebben wij hier ook niet hoor! Ze gaan wel binnenkort starten met plastic apart inleveren maar dat moet je dan inleveren op een verzamelpunt/ daar in een container doen. @Indy, Joepie goed zo van je mannetje! *mist juichemoticon* het begin is gemaakt! Duimen helpt nog steeds hoor, voel me echt al stuk beter! En kleine meisje ook! @jodie, Senne is vooral in de lengte veel gegroeid zeg! Knap van hem hoor! Kun je misschien het slechte drinken van hem beetje los laten, hij doet het heel goed. Zal beetje geruststelling zijn, toch? Klinkt goed het gesprek wat jullie hebben gehad! Ik hoop dat die Losec gaat helpen, dan weten jullie meteen dat dat het is. Maar hoe geef je hem eigenlijk het pilletje? Slikt hij dat gewoon door? Hoe is jouw gevoel bij het gesprek?
Hi hi, jij ook al Leonie? Vreemden begroeten...... @WWJC: jeetje meid, dat was vast schrikken. Het zit jou ook niet altijd mee he? En foei Sniffy (Suzuki Salto, haha). @Jodie: ik hoop dat maagzuur het antwoord is! Fijn dat het een goed gesprek was! Hier gaat het even niet goed. Manneke is al de hele dag onrustig. Wordt steeds erger. Niet stil te krijgen en hij kan erg hard krijsen tegenwoordig (arme buren). Wil ook niet meer drinken. Is echt een reactie, net als vorige keer, op de prikjes. Hoop echt dat het morgen beter is!
hallo allemaal, Heb even snel erdoorheen gelezen. Ik zag Leonie en haar meisje behoorlijk ziek zijn. . . Heel veel beterschap, enm rust maar heel goed uit en veel water drinken! Poeh wat zul je geschrokken zijn met de koorts van je meisje, dat is niet niks! En Wybe doorgeslapen!!! Wat goed! Tjonge wat een sukkel in dat busje! Hoop dat je niet teveel last hebt van je buik. Isademi die in de gaten heeft dat ze nu tijd heeft voor andere dingen haha, wel leuk om te lezen, hoe je leventje verandert! Sniffy wat heb jij een humor hahaha suzuki salto hahahaha ik kwam niet meer bij!! Egbimi wel vervelend als ze op het kdv niet het ritme van mitchell aanhouden. Ik zou er ook iets van zeggen ja. O en nu een goede babygym gevonden, er kan dus flink gegymd worden door Mitchel haha. Zo ik ben hier vandaag maar een paar keer geweest en heb wel gelezen, maar het bleef niet echt hangen, sorry als ik belangrijks gemist heb. Ben vandaag voornamelijk met de kindjes bezig geweest, moet morgen weer beginnen met werken om 7:00. Vanavond dus op tijd naar bed, dalijk even de spulletjes voor kdv alvast klaar zetten. henrij had zostraks toen hij thuiskwam pas in de gaten dat hij morgen de kinderen weg moet brengen haha. Ik heb er eigenlijk wel zin in, maar krijg nu wel een beetje kriebels in mijn buik raar hè? Nou ik ga nog even een beetje strijken en alles voor morgen klaar zetten, henrij zal het wel druk hebben morgenvroeg, want ik ben om 6:40 de deur uit haha. Doei en mss tot morgenavond!!
Waarom loopt de tijd nog steeds twee uur achter op dit forum? Of ligt dat aan mijn computer? Verder heb ik heel veel gelezen en ben ik nu alweer vergeten waar ik allemaal op wilde reageren......lekker slim... bv - ik wil graag doorgaan tm 6 maanden en zelfs evt. nog langer maar heb een beetje angst als er tandjes gaan komen want daar heb ik slechte verhalen over gehoord haha...en verder... kan iemand mij vertellen waarom bv flesjes voedingen maar rond de 100-120 cc zijn (ook 5 voedingen hier per dag!!) en fv al richting de 200 cc???????? En bedankt voor de tips over de diepvrieszakjes, ga die van HEMA ook eens proberen... kdv - ging goed vandaag....ze had veel geslapen en heeeeeeel moeilijk gedaan met voeding, ze kregen er met heel veel moeite 60 cc in....en ze hadden de overige 60 weggegooid!!! was ik niet zo blij mee... verder had ze op het laatst haar kleren ondergepoept dus had een andere outfit aan....en leuke nieuwe jurkje zit nu onder de oranje poep.... sushi - ja hier ook straks half 7, terwijl het "vroeger" half 8 was.... en ik ben al geen ochtendmens dus dat wordt heel erg wennen!!! heb jij zin om weer te gaan werken of zie je er tegenop? Jij begint met nieuwe baan toch? wat ga je doen? vraagje Hebben jullie trouwens geen angst voor de mexicaanse griep voor onze kleintjes? Of ben ik de enige miep die zich daar soms een klein beetje zorgen om kan maken? Kleine kan tegenwoordig steeds vaker haar eigen speentje er weer inkrijgen. Wel met hele arm en vuist, nog niet subtiel met handjes en lukt alleen als ie er 'goed' voorligt maar is erg grappig om te zien. Haar hele lichaampje en alle armpjes en beentjes doen mee dan haha...verder ook nog beduchte rugslaper, rollen zie ik nog niet zo snel gebeuren hier haha En wordt er bij jullie ook steeds meer gebrabbeld? Echt zo leuk, ook soms een heel hard kraaitje / gilletje. Vaak gaat ze er dan zelf daarna om lachen - übercute!!
Leonie dat had ik dus al losgelaten na het wegen 5 weken terug, toen was hij ook goed gegroeid dus ik dacht het zal wel goed zijn. Maar hij slaapt de nachten ook niet meer door, puur omdat hij te weinig voeding krijgt.....en dat is heel erg vervelend en vermoeiend. Ja heb een heel goed gevoel bij het gesprek, en nu maar hopen dat hij wat beter drinkt. En anders doen we over een paar weekjes een schepje rijstebloem door de laatste fles, zodat hij in elk geval wat langer slaapt..... Hoe gaat het met jou Leonie?
Indy: Fijn dat het gelukt is joh ! Helemaal super ! Jodie: In ieder geval fijn dat Senne goed gegroeid is en nu maar hopen dat hij goed reageert op de medicijnen ! Leonie: Ik laat haar inderdaad niet meer alleen op de commode liggen, het is echt een wiebelkont ze heeft het nu echt door en is voor je het weet weer gedraait.... Kikki: Hoop voor je dat het morgen beter gaat ! Dat krijsen is ook iets van de laatste dagen hier hoor, volgens mij hebben ze de volume knop ontdekt... Inge: Ik begrijp je volkomen hoor met je kriebels ! Ik heb hetzelfde, wilde heel graag weer aan het werk maar nu het dichterbij gaat komen besef ik dat ik dan Esmee niet meer de hele dag om me heen heb en dat vind ik dan weer heel erg jammer.... succes morgen ! Loeka: zie reactie aan Inge .... Ik ga als Management Assistent aan de slag bij Defensie, heb wel heel veel zin in mijn nieuwe baan ! Enneh ik ben ook geen ochtend mens en nu moet ik ook nog met de auto naar Utrecht dus moet wel echt goed wakker worden 's morgens ! Ik maak me ook wel een beetje zorgen om die griep hoor, terwijl ik echt wel een nuchtere moeder ben tot nu toe vind ik zelf maar vind dit toch wel beetje eng ! Gezellig gekletst met mijn vriendin vanmiddag, super leuk haar dochtertje is nu dus 7 maanden en ze lag samen met Esmee in de box wat een verschil joh nog maar 4 maanden en die van ons is net zo groot !!! Ga lekker in de tuin zitten met een glas Martini, PROOST !!