Eefje28: Nieuw Vennep is een erg leuk dorp of Hoofddorp. Nieuwbouw wijk met dus veel jonge gezinnen. Genoeg vriendjes en vriendinnetjes dus voor de kids. En nog het belangrijkste redelijk betaalbaar. Waarschijnlijk nog duur vergeleken Groningen, maar voor de randstad valt het mee. Het is ongeveer 15 á 20 minuten rijden naar Amsterdam met auto. Ook kan je goed met trein of snelle buslijn (Zuidagent). Wat betaal je in Groningen voor een eengezinswoning? Hier denk ik vanaf 230.000
Even ego... Mannetje heeft doorgeslapen!!! Geslapen van 19.30 tot 22.00 toen geknuffeld en gedronken. Van 22.30 tot 5.30 gedronken (ik stond op klappen) daarna nog geslapen tot 8.45!! Heerlijk en meneer wil alleen maar op zijn zij slapen...ook iets nieuws. Ik reageer later vandaag of morgen, heb om 13.00 sollicitatie dus nog ff voorbereiden!! En Eefje, Zoetermeer heel gezellig en kindvriendelijk Doeiii
@Wwjc ik leg hem niet zo vaak onder de gym hoor hij ligt meer alleen in de box zonder iets en dat vind hij ook leuk,maar hij heeft wel variatie nodig hij vrveelt zich snel zeg maar ja ik weet dat de voeding dikker word,maar hij doet er met een andere speen veel korter over dan met speen 1 en dan gaat hij huilen dat hij niet genoeg heeft terwijl hij al aan de maximum zit en dan gaat hij zeker spugen ook met jbpm(1 schepje),want hij krijgt dus ook al friso comfort tegen het spugen en dat helpt al niet ik ga het nog wel eens proberen met speen 2,want hij moet toch een x over je nintendo ds bevalt goed neem ik aan @Bubalicia fijn dat het goed ging op het kdv en dat ze zo blij met je dochtertje zijn en idd heerlijk als je een makkelijk kindje hebt @Tizzy goed keus zeg lekker vers fruit chocola maar even laten liggen dan @Thalina nou idd een rare dag qua voeding dus maar wel fijn dat hij het gehaald heeft en hier deed Mitchell in het begin ook mee hoor als er een baby ging huilen dan zag je bij hem ook dat koppie betrekken gisteravond zat mijn vriend op hyves te kijken ziet hij bie www MJ staan zegt hij he dat baby tje heeft een oorbel hoe oud is die??? ik zeg 3 maanden hij huh wat jong nog, hij vond het wel heel stoer staan het gaat goed met MJ he heerlijke nacht ook en nu alweer 165 cc hij doet het goed heerlijk hoor veel plezier met de felicitas dame veel succes vandaag met je moeder @Sniffy idd vreemd dat jij om die tijd alleen op het forum bent ik vind dat niet normaal hoor er kunnen er toch wel meer online zijn was je aan het werk @Sylvie fijne nacht gehad dus heerlijk he en veel plezier met shoppen vandaag ,maar dat komt vast wel goed @Eefje wat een werk is dat he om alles schoon te maken dan en leuk he dat brabbelen en bellen blazen hier ook een mannetje dat daar heel druk mee kan zijn en tips voor verhuizen heb ik niet voor je wij wonen nl in een boerengat @Minius zo mannetje heeft het idd wel lang volgehouden en idd hier gisteren ook een jongentje dat slapen niet echt nodig vond en idd je kunt ze niet in slaap knuppelen(moest wel even lachen zoals je dat opschreef) @Brenda zo heerlijk zeg dat Tycho doorgeslapen heeft zo kun je vandaag ook fris en fruitig op je sollicitatie gesprek verschijnen veel succes vandaag en ik hoop dat je word aangenomen(maar dat zal je pas over een par dagen weten?) hier weer een goede nacht alleen nu blijkt dat vriend om 1 uur de speen heeft gegeven en ik om 5 uur(mama moest plassen en kon het niet laten om even te kijken) en hij heeft geslapen tot 8 uur vanmorgen we hebben hem maar laten liggen en nu ligt hij in de box te spelen hij zal zo wel weer moe zijn en naar bed moeten meestal na anderhalf uur dan ga ik even douchen en daarna even strijken bah zeg ,maar ja het moet he
Thanks voor het meedenken.. Eeeh voor nog geen 2 ton heb je hier grote vrijstaande huizen... Een eesgezinswoning 2 onder 1 kap of rijtjes huis ook al vanaf 120.000 / 130.000 (ook goedkoper) Ligt een beetje aan de plek uiteraard. EDIT: Heb je daar trouwens geen (over) last van Schiphol??
ik las iets over de mexicaanse griep mijn kleintjes hebben een betere weerstand dan mij en komen minder in contact met vreemde mensen dus dat zal wel meevallen, ik ben eerder bang voro mezelf, ik ben zo'n slechte weerstand dat ik normaal al griepprik krijg van de huisarts natuurlijk doe ik het 1 jaar niet (afgelopen jaar) en nu komt dit maar goed deze had oiezo hiervoor niet geholpen..
eefje28: whaah wij gaan wel verhuizen naar Groningen . Wat goedkoop zeg........, Nee wij hebben totaal geen last van de vliegtuigen ook niet als we niet de tuin zitten. Ze vliegen hier niet overheen.
Echt schande, maar mijn lieve vriendje kreeg nog een vaderdag cadeautje van mij. (wou een naambordje, maar kon telkens geen mooie vinden) Nu heb ik zo'n superleuk idee, en ook al besteld!! Een supermooie foto van Tim laten bewerken door mijn zus, en deze op canvas laten drukken.. Hoop zo dat ie heeeeeeeeeeeeeeel mooi wordt!! Deze is het: Bekijk bijlage 4089 Nu ga ik even verder lezen!
Hebben jullie ook nog steeds van die emo dagen, dat je tranen van ontroering om niets hebt? heb het vanmorgen al 3 keer gehad, haahha Eerst toen ik vanmorgen om het hoekje keek, en zag hoe ons ventje zo lekker lag te slapen, net toen ik de foto zag hoe hij geworden was, en gewoon omdat ik een mooi liedje hoorde op de radio. Vreselijk.. Hahahha
@brendagill wat goed hey dat ie doorgeslapen heeft, ze leren het wel s6 met de soloicitatie speen: hier gebruik ik 3 met 2 dronk ie weinig en lang @egbmi haha nou leuk dat hij het toch stoer vond staan ook heerlijk geslapen!! @danielle1982 wat leuk zeg, denk dat je vriend er wel blij mee is nou mevrouw is weg heb hoteldebotel besteld oo en toen ze net binnen kwam had ik dse honden in de bench gedaan en die begonnen te blaffen MJ schrok daar zo van (terwijl hij het vaak genoeg hoort) dat ie vol begon te huilen, moest hem echt troosten. vanmorgen een zwangerschapstest gedaan aangezien ik nog niet og ben en we het 1x zonder condoom hebben gedaan... "gelukkig" negatief... haha krijg nu wel in eens og krampen oee moet nodig naar de wc
Goeiemorgen! Nou, het heeft wat moeite gekost om hem in slaap te krijgen, maar uiteindelijk is hij in mijn armen op bed in slaap gevallen. Om 21.45 heb ik hem al sluipend in zijn ledikantje gelegd en heeft hij geslapen tot 07.15 . Hij was even wakker rond 04.00 uur (beetje jengelen), speentje gegeven en hij sliep weer door! Hij heeft gedronken rond 07.30 en om 08.45 zag ik weer wat gaapjes, heb ik hem weer in bed gelegd en is hij zonder enig tegensputteren in slaap gevallen . Maar goed, zo startte de dag gisteren ook, dus ik wil niet te vroeg juichen....... Ik snap alleen niet waarom hij de laatste dagen in de loop van de dag steeds moeilijker gaat doen met inslapen. Hij had dat ook al een beetje voor de prikjes en nu nog erger dus. Terwijl tot vorige week hij ook 's avonds zonder mekkeren ging slapen. En we weten ook niet wat wijsheid is. Laten liggen 's avonds in ledikantje en dus laten krijsen. Of bij hem blijven zitten, dan huilt hij ook, maar minder hard of uiteindelijk dus in mijn armen in slaap laten vallen. Manlief en ik zijn zoekende (en gisteravond ook nog woorden hierover gekregen, zucht). Vanavond willen we proberen: badje rond 19.30, daarna laatste fles en dan hopen........ In ieder geval slaapt hij wel nu consequent de nachten door, dat scheelt wel! @Eefje: Verhuizen? Uit Groningen richting A'dam? Nu is A'dam zelf onbetaalbaar en de polder als uitwijk lijkt mij persoonlijk niet aantrekkelijk. Dus, waarom niet ergens tussen Zwolle en Utrecht in? Denk aan kleinere plaatsen rondom Amersfoort, Utrecht, Hilversum e.d., zoals Huizen, Harderwijk e.d. Dan woon je al een stuk meer in de buurt van A'dam en is het beter betaalbaar dan in de hoofdstad en naaste omgeving. Zelf woon ik graag in de driehoek Zwolle-Arnhem-Utrecht. Lekker in het midden van het land en goed betaalbaar. @Sniffy: hmmm, viel me mee dat Tizzy rond 03.00 uur niet online was........ @Egbimi: wat raar, een speentje van een ander kindje op jullie fles?! Vind ik zelf geen prettig idee. En wat betreft dat voedings- en slaapschema; mij viel bij de intake ook al op toen ik zei dat ons manneke soms wat onrustig was 's avonds, dat ze als eerste reactie gaven "dan geef je toch een flesje extra ". Ik ga het daar ook zeker, indien nodig, het met ze over hebben. Hij is al Dik Trom genoeg . @Mexicaanse griep: ik had vorige week hier al aangegeven dat ik me hier best wel zorgen over maak. Ik zit zelf in het onderwijs en straks die kleine naar het KDV. En precies als ik weer moet beginnen en hij naar de KDV gaat, wordt een toename van de Mexicaanse griep verwacht (half/eind augustus). Maar ja, manlief is heel nuchter en zegt "je kunt hem moeilijk opsluiten". Nou, ik speel wel eens met de gedachte om van half augustus tot januari onbetaald verlof op te nemen....... Maar, daar ben ik nu al te laat mee en zal mijn werkgever nooit goedkeuren. Maar, jullie zien, ook ik ben zo'n bezorgde miep. En wat dacht je van mijn zwangere vriendinnen?!
Hallo Twijfeltje! Van harte welkom! Of twijfel je of je wilt meeschrijven of niet ? Kun je gerust doen hoor, als je april-mama bent.
@Tizzy, zo jij bent goed bezig, aardbeien en ananas, wel lekker!!! Ik ben druk bezig het overgebleven gebak opkauwen van mijn verjaardag haha.... @Thalina, wat grappig dat MJ lekker meehuilde met kleintje van je vriendin. Raar dat kindjes elkaar aansteken he. En Rosan schrikt ook steeds vaker als Schumi blaft, de eerste weken reageerde ze er helemaal niet op. Maar nu wel vooral als ze lekker in gedachten de fles aan het leegdrinken is, dan slaat ze ineens de handjes omhoog, spuugt de speen uit en zet het dan op een jammeren. Ik had Schumi (Jack RUssel) toen niet vastgedaan toen mevrouw van Felcitas kwam en ze vond het niet erg gelukig. Schumi kwam steeds met speeltjes naar dr toe en wilde spelen haha. En steeds tegen dr op springen en ze had panty;s aan, whaha. Gelukkig bleven ze heel. En ook hier plezier gehad "zonder", als het goed is niet tijdens vruchtbare dagen dus verwacht geen zw.schap. @Sniffy, zo jij was nog laat wakker, snachts kolven poeh petje af! Rosan was vanmorgen om 4:45 wakker en had volgens mij last van vastzittende scheetjes en daarna krijsen om een flesje. Mama was nog beetje moe, gaaaaaaaaaaap. Maar daarna heeft ze lekker geslapen tot 10uur. Ik moest eigenlijk om 8uur beneden zijn want de telefoon van werk staat weer naar mij doorgeschakeld vandaag. Maar was pas om 9:15 beneden en had maar 1 oproep gemist, van mijn collega. En tot nu toe heeft er niemand gebeld......lekker rustig thuiswerkdagje dus! Hihi lekker veel tijd om hier te beppen @Sylvie, veel plezier met shoppen vandaag. Je hebt er heerlijk weer bij! @Eefje, oh wat heerlijk lijkt me dat als ze beginnen te schaterlachen. Rosan heeft dat soms wel eens per ongeluk heb ik het idee. Ze maakt dan zon schatergeluidje en schrikt erdan zelf van hihi. En brabbelen kan ze ook erg goed, ben benieuwd hoe dat zal gaan als ze straks kunnen praten, kletsen ze ons dan ook de oren van het hoofd? En verhuizen naar de Randstad vanuiit GRoningen lijkt me wel een hele omslag of niet dan? Maar ook daar heb je vast leuke dorpen/steden waar het ook wel rustig is. Ikzelf heb er niet zoveel kijk op, hoop dat jullie iets zullen vinden naar beides tevredenheid. @Brenda, heel veel succes met je sollicitatie! Duimen draaien hier als een gek in de rondte!!! @Egbimi, dus Mitchell weer een goede nacht gehad met een kleine onderbreking door stiekem spiekende mama EN bah weer aan de strijk...ik ben nu eerst alles aan het wassen zodat het lekker buiten kan hangen, misschien later op de dag eens strijken of zo.....bah bah bah. Mexicaanse griep, ook hier wordt er regelmatig over gepiekerd hoor. Maar je kunt er zo weinig tegen doen......al die vakantiegangers straks en ze komen allemaal weer terug naar NL.......Mijn collega belde vanmorgen ook al op dat ie fikse griep heeft (vorige week naar Frankrijk geweest op vakantie)....ik plaagde hem al of het niet de Mex.griep was. Hij kon er niet om lachen, was nogal sjaggie haha. @Danielle, wat een supergave foto van Tim. Manlief zal m vast prachtig vinden!!!! En hier ook soms van die emo-momenten. Kom je op slaapkamertje en zie je je baby zo heerlijk lekker slapen in dat grote bed! Ik kan mn tranen soms maar net bedwingen...... @Kikki, vervelend dat mannetje zo onrustig is de laatste dagen. En wat betreft inslapen, ik vind het altijd "zielig" om langer dan 20-30min te laten huilen. Maar aan de andere kant, als je weet dat ie zijn buikje vol heeft en een schone luier heeft en geen krampen oid heeft.....misschien toch eens laten huilen en kijken wat hij dan doet? Huilt hij verder overdag wel eens? @Lynn, ik zwaai ff naar je terug!!!! Blij te horen dat daar alles goed is
Goedemorgen dames, Vanmorgen weer naar CB geweest en alles was prima, ze is nu qua lengte zelfs iets boven gemiddeld en ik mag gewoon de 4 flesjes aanhouden omdat het incl. de poeder op 200 cc voeding per flesje zit dus helemaal top ! Vanaf 4 maanden mag ik over op papje 's avonds ! Prikjes was krijsen ( heeft ze sinds kort ontdenkt dus ze denkt meteen gebruiken ) en daarna in slaap gevallen in de auto. Nu is ze wennen op het KDV en ik mag haar zo alweer ophalen ! Toch wel even raar om haar daar zo achter te laten..... Tizzy: Martini was heerlijk ! Egbimi: Martini was heerlijk ! En zeker leuk om die verschillen te zien, gaat dan zo snel over een paar maanden is die van ons net zo groot.... Mannetje ritme weer te pakken ? Wwjc: Ik vind Mario Kart erg leuk op de DS, oh en Touchmasters dat zijn allemaal verschillende spelletjes ! Thalina: Ze is inderdaad erg snel met draaien op het CB waren ze ook erg verbaasd.... Niets ernstigs met je moeder hoop ik ! Eefje: Leuk he dat lachen ! En lekker aan de schoonmaak ? Wij wonen in Hilversum vind ik zelf erg leuk wonen ! En is vlakbij Amsterdam en Utrecht, alleen wel files maar ja waar niet.... BrendaGill: FIjn dat je mannetje lekker heeft doorgeslapen ! En succes met de sollicitatie ! Ga nu Esmee halen tot strakjes!
ff heel snel gelezen! brenda succes met je sollicitatie! eefje....ik zou voor dat geld ook wel naar groningen willen verhuizen...hier betaal je 270.000 euro voor een rijtjes huis...en dan heb je niets bijzonders.... mexicaansegriep....ja ik was mijn handen maar vaker op mijn werk verder kan je er ook niets doen! thalina....leuk hotel de botel...vond het jammer dat ik niet mocht overleggen met mijn man! dus ik deed het niet....
@Danielle: heb ik ook hoor. Ik kan soms met tranen in mijn ogen naar mijn kindje en gezinnetje kijken. Zeker als hij zo stralend naar mij glimlacht.... @WWJC: leuke spelletjes op de Nintendo: Tetris (verslavend!), Brain Training, Super Mario e.d. Ik heb ook Sudoku erop (wel handig) en 42-All Times Classics (allemaal spelletjes zoals Rummy, Patiene e.d.). En we hebben een "speciale kaart" met een boel spelen. Heeft manlief van de week gedownload. Moet me er nog in verdiepen wat erop staat, maar schijnt erg gaaf te zijn! @Sushi: super zeg dat het met Esmee zo goed gaat. Wij mogen over een paar weken ook over op de papfles. Leuk, weer een nieuwe fase.....
Bubalica, ik gebruik speen nr 1 en nr 2 met dat jbpm. (van Avent) Ik had trouwens met zakjes van Toppits dat die dingen lekken als ik die ontdooide. Vandaar dat ik ze direct in de fles laat ontdooien. Tizzy, je hebt toch niet de verpakking van die 4 luiers weggegooid hè?! Op de achterkant van het kartonnetje staan nl 4 waardebonnen. Waaronder dus 1 voor een pak gratis luiers! Sniffy, ow ja, da's wel handig dan... om te voorkomen dat je alles onderspuit. Ongezellig hè, dat we je vannacht alleen hebben laten zitten? 8) Sylvie, veel plezier met shoppen! Hmmm felicitas hier nog steeds niets van gehoord.....misschien zelf maar eens bellen? MiniUs, hier om half 9 voeding gehad, half 1 en toen pas kwart voor 6. Is voor hem ook wel lang. Vind het wel redelijk doorslapen. BrendaGill, succes dadelijk!!! En heerlijk dat hij doorgeslapen heeft! Hihi, onze kids gaan het doorkrijgen. Egbimi, dat scheelt. Wybe kan zich echt een half uur hier op het verschoonmatje vermaken. (zonder iets om zich heen) Vreemd dat hij er met een andere speen langer over doet. Wanneer moet je eigenlijk naar een andere speen overgaan? Danielle, ow nu je het zegt......ik moet mijn vaderdagscadeau ook WEER afhalen bij de babydump. (Ze hadden eerst Wybes naam verkeerd gespeld.) Leuke foto! Hier trouwens ook vaak ontzettend emo. Als ik naar mijn mannetje kijk, als hij ligt te brabbelen of zoooo lief tegen me lacht, krijg ik gewoon tranen in mijn ogen... Kikki, en ouderschapsverlof opnemen? Dat moet werkgever redelijk snel goedkeuren. Of er moeten echt bezwaren zijn en het "bedrijf" niet zonder je kunnen draaien. Ik heb ook een kaartje waar manlief spellen op gezet heeft. Sushi, hoe is het op het kdv gegaan? Dat jij haar na die prikjes nog durfde te brengen... Ik heb hem toen de dag na de prikjes nog thuisgehouden. Touchmasters staat op mijn lijstje. Ik ga even vaatwasser in en uitruimen en de wasmachine, Wybe voeden en dan naar mijn moeder toe. Kan ik even naar de Trekpleister voor de Natusandoekjes en naar een garage voor een schatting van mijn schade. (We hopen iets van 400 euro, dan kopen we een nieuwere Alto. Laten m dan niet maken, maar strijken die 1000 euro slooppremie op en met 2000 spaargeld hebben we dan een nieuwere Alto (en auto) )