April 2009 Mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Sam0110, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Hallo Jacolien, schoonzus van Thalina!

2. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Is Jacolien soms die andere vrouw op de foto?

3. thalina

thalina Bekend lid

24 jun 2008
    701
    0
    0
    tollebeek
    @kikki dit heb ik dus 6 weken gehad.. 's nachts goed slapen en overdag een drama in bed.. ja als ik hem tegen me aan houd valt ie wel in slaap.. maar ik kon hem daarna dus niet neerleggen want dan was ie weer wakker..
    ik heb nu de speen voor overdag uitgevonden.. nou ja die had ie al.. maar even tegenhouden een paar min zodat ie goed in slaap valt en dan ga ik weg.. 9 van de 10 laat ie zijn speen wel vallen maar slaapt dan zo lekker dat ie door dommelt

nee is een vriendin van me

4. Tizzy

Tizzy Actief lid

9 feb 2008
    277
    0
    0
    @kikki; Thanks! En gevonden! Nu wachten tot Lynn mij doorlaat ;) Zal Lynn wel ff een pb sturen wie ik ben irl hihihi ;)

5. Tizzy

Tizzy Actief lid

9 feb 2008
    277
    0
    0
    Thalina; ook al zo'n leuke mama! Verklaart wel waarom alle baby's zo knap zijn hier :)

6. thalina

thalina Bekend lid

24 jun 2008
    701
    0
    0
    tollebeek
    :)haha dank je wel tizzy:D
    nee zie hier geen lelijke baby's trouwens
    en elk babytje is weer apart.. vroeger vond ik ze allemaal op elkaar lijken.. en nu zie je echt dat het individuen zijn

pff ben foto's aan het bewerken om straks te laten afdrukken (Wat scherper maken.. kleur wat beter maken enzv)
    maar ja zijn 140 foto's:p

7. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    @thalina: apart is niet goed. Als je naar de kapper bent geweest en je vraagt ; wat vind je van mijn haar? En iemand zegt apart, dan vinden ze er geen hol aan. ;)

@krampjes: hier komen de krampjes van de ontlasting die ze al een aantal dagen niet heeft gehad.

@Kikki: ik dacht ook dat jij bruin haar had ;)

hier een foto van mij samen met mijn man en nichtje:

naar dit gewicht wil ik weer terug :p

8. thalina

thalina Bekend lid

24 jun 2008
    701
    0
    0
    tollebeek
    #5188 thalina, 15 jul 2009
    Laatst bewerkt: 15 jul 2009
    apart /anders;)

wij praten in een dialect.. daar is apart weer een ander woord bedenk ik me nu

9. Tizzy

Tizzy Actief lid

9 feb 2008
    277
    0
    0
    Ik ga ff wandelen en boodschappen inslaan (en weer lekkere rauwkorst en een bak vers fruit van de groenteboer inslaan :D)

Tot straks!

10. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Ben weer aan het dieten: gevulde koek, leverworst, mars en winegums :D. En zo nog paprikachips met cola light. Hmmmmmmm. Ik ben zooooooooooo ongesteld, bah. En nog steeds 1.59 en 50 kilo, dus kan geen kwaad *zo praat ik het voor mezelf wel weer goed en volgende week mopperen dat mijn broek te strak zit*.

11. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Hij is weer wakker...... Grommeldebommeldebom. Hij slaapt gewoon niet langer dan een keer of drie een half uurtje overdag. Behalve 's ochtends het eerste deel, maar dat zal die dan wel beschouwen als uitloop van de nacht of zo. En dat weinige slapen is niet erg, als hij gewoon lekker in zijn vel zit. Maar dat gehuil. Pfffffff. Ik ga hem maar weer tevoorschijn toveren.

12. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    @Sniffy: hi hi, ik had je laatst al gehyvessed toen ik nieuwsgierig was. En verwachtte al dat je donker haar had......

13. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Danielle
    woww gaaf zeg die foto die zal je vriend vast heel mooi vinden echt gaaf
    @Thalina
    leuk is die hoteldebotel he
    die hebben wij ook besteld zo leuk is die
    we lezen elke dag al een stukje voor uit die boekjes
    @Kikki
    fijn dat de nacht goed is gegaan
    ik hoop dat het ideeetje voor vanavond werkt en dat hij dan makkelijker gaat slapen
    nou ik vond dat van die speen ook niet zo n fijne gedachte
    mijn vriend zei al ga nu maar elke x even kijken of neem anders de fles maar weer mee en dan neem je hem elke x wel mee als Mitchell komt
    en idd makkleijk gedacht geef je hem een flesje extra ;)
    wat fijn dat je het nu bedacht hebt hopen dat het zo goed blijft gaan
    en mooie foto leuk om en gezicht te zien bij de naam
    en wat naar dat het toch weer even minder gaat moeilijk hoor
    baker je hem strak in ????
    want het klinkt wel alsof hij geborgenheid wilt
    @Jess
    idd lekker thuiswerkdagje zeg
    ja ik kan het soms niet laten door even te kijken erg he :)
    de was is weer aan kant ligt weer lekker in de kast
    strijk ze als je er nog aan toe komt vandaag
    @Sushi
    fijn dat alles goed was op het cb
    hoe is het gegaan op het kdv???
    raar he om je kindje bij "vreemden"achter te laten
    ja hij zit weer aardig in zijn ritme
    ik snap nu wel waarom ze hem eruit heeft gehaald hij wil nog wel eens op zijn oude tijd jammeren en als je dan niet zijn speen geeft gaat het over in huilen en dan kan hij niet meer in slaap komen
    dus zal dat morgen nog een x doorgeven dat hij wel eens jammert om zijn speen
    o ok hier merk ik wel verschil met jbpm en ik doe maar 1 schepje,maar dat kom tmisschien omdat wij ook al comfort geven:(
    @Wwjc
    Mitchell doet met speen 1 zo n 20 min over een fles en met speen 2 zo n 10 min en met speen 3 wil ik nog niet eens proberen :D
    dus hij doet er met een andere speen niet langer over ;)
    ik heb het al aangegeven op het buro en daar zeiden ze tegen mij je kan bij speen 1 blijven als hij er het goed op blijft doen
    ik hoop voor je dat de schade dan idd iets hoger uitvalt en jullie een ander autootje kunnen halen,maar is dat jullie hoofdauto???(past daar de kinderwagen dan wel in??)
    @Eeefje,Sniffy
    goed bezig zeg :D:D:D:D
    wat een vrolijk cluppie hebben we hier he
    @Eefje
    zo jou mannetje slaapt wel lekker door dan :$
    komt hij wel als je hem vraagt dan ???
    @Sniffy
    ja mannen zijn altijd zo zielig als ze ziek zijn
    net kleine kindjes
    @Jodie
    zo dat is weer een lange nacht geweest dus
    merk je al wel dat de medicijnen iets doen????
    en gezellig even weg met een vriendin
    en leuk dat Senne ook al schaterlacht
    hier gaat het nu een stuk beter met het spugen echt bijna niks meer
    @Tizzy
    en gelijk heeft je kat
    ik vind het zo grappig als Mitchell moppert net een oud mannetje

leuk om de dames achter de namen te zien
    je stelt je echt heel iets anders voor
    nou ja jullie zien mij elke dag wel :D

Mitchell heeft om 12 uur de fles gehad en om half 2 naar bed even jammeren en toen uiteindelijk sliep hij,maar hij ligt nu nog
    dus ga hem zo maar even wakker maken
    heb net weer 3 kwartier gesport en ik ben al 1,3 kilo kwijt in 3 dagen
    heb ik altijd de 1e week dat het hard gaat ,want dan snoep ik niet meer en dan drink ik alleen maar water en ik beweeg nu dus het gaat goed komen:)

14. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Annelise
    wat leuk dat je hier af en toe komt kijken
    is wel fijn he dat je zo weet wat er eventueel nog kan komen
    kun je je wel voorbereiden zeg maar:D
    alles goed met jullie mannetje???

15. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Egbimi: Alles was goed gegaan op het KDV gelukkig, morgen weer :(
    In het begin kreeg Esmee 3 schepjes JPBM bij de normale voeding, en we zijn nu langzaam aan het afbouwen gegaan. Denk dat het is haar geval daarom niet meer uitmaakt, maar misschien komt het inderdaad omdat je andere voeding hebt... Als het maar helpt toch ! :) Je bent goed bezig met sporten en lijnen zeg !

16. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Dames jullie hebben weer veel gekletst gezellig!!
    @Sniffy, hahaha had ik niet eens door..ik bedoel natuurlijk geslapen :)

Solli ging er goed. Waren nog 8 andere dus 9 in totaal. Ze vonden het een erg fijn en leuk gesprek en vonden mij een enthousiaste meid. Ben benieuwd, vrijdag hoor ik het als het goed is. Spannend hoor!

Ik heb ook maar even foto van mij en Tycho geupload zal binnenkort ook even 1tje van mij en mijn vriend doen, maar moet ike ven zoeken naar een leuke ;) Maar jullie kunnen het ook op mijn hyves zien hoor ;)

Ga nu even lekker tv kijken met mijn mannetje!

17. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    hoi dames,

jullie hebben er weer flink op los gekletst, gezellig!
    Hier iets minder gezellig....vanmiddag dus de kleine naar gastouder om te wennen. Word ik om 15:15 gebeld, dat kereltje echt de fles niet wil en hartverscheurend huilt :$ (hoorde hem op de achtergrond krijsen). Ik was bij m'n vriendin, ben rennend naar huis gegaan (zonnebril daar in alle haast laten liggen), ijsje in de container geflikkerd (zat ik daar net te eten), fiets gepakt en als een bezetene naar gastouder gefietst (gelukkig maar 5 min fietsen). Wat een gevoelens komen er dan naar boven zeg! Mannetje lag bij haar in de armen en was net uiteindelijk toch een klein beetje aan het drinken, maar niet echt van harte....dikke rode ogen van het huilen, tranen over z'n wangetjes...dus snel bij mama aan de borst en drinken!

pfff....we hebben dus wat te oefenen de komende 2,5 week...

sorry, dat ik even niet op rest reageer hoor! Misschien morgen wel weer.... 8)

18. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    #5198 Kikki, 15 jul 2009
    Laatst bewerkt: 15 jul 2009
    @Egbimi: wij bakenen (nog) niet in. Als hij niet in zijn sprongetje zit en/of prikjes heeft gehad, slaapt hij altijd prima in. Nu dus al een week niet. Ik heb vanmiddag geprobeerd hem met lakentje in te bakenen, was echt geen succes. Als het zo doorgaat, koop ik dit weekend toch een puck-a-baby of een paco. Lastige vind ik wel dat straks op het KDV ze ook niet aan inbakeren doen. Maar ja, dan zijn we weer een maand verder. Wat is het verschil eigenlijk tussen de Puck-a-baby en de paco? Oh ja, in de wieg wil hij ook niet slapen en in de kinderwagen ook niet. Alleen in mama's armen en dan stevig vasthouden (ook niet in die van papa) ;). Ik heb natuurlijk ook geweldige armen :D.

@Brenda:
    ik hoop zo dat je die baan krijgt *mist duimende smileys*!

@Indy: ooh, arme jij. Zielig zeg. Dat wordt echt flink oefenen de komende tijd. Lastig.

19. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Hallo Laartje88! Welkom!

20. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    verschil tussen puckababy en pacco is dat puckababy een ideale tussenoplossing is (voor iets onrustige kindjes) als ze heel erg onrustig zijn en met de puckababy niet kunnen slapen dan pas vind ik de pacco een oplossing (die is veel strakker en dikker)

Deel Deze Pagina