Heb er net voor gekozen om toch alleen voor de Mini te gaan. Manneke groeit hard en is best wel dik......... Past vast niet lang meer in de Piep...... Trouwens, hoezo ongebruikt? Toch niet nodig voor Rosan? Hoe is het nu met haar maagzuur?
Rosan was een tijdje erg onrustig, maar in de P.a.b nog veel onrustiger. Ze ligt graag met handjes naast hoofd en duimt graag.....miskoop dus. Ze gaf vanavond voeding terug met een dikke klodder slijm erbij, denk dat dat haar de hele dag dwars heeft gezeten arm meisje. Ze slaapt vanaf 19:45 en moet haar om 22:30 weer wakker gaan maken voor de laatste voeding. Vind dat altijd zo zielig dan slaapt ze altijd zo heerlijk zal blij zijn als die late fles er af mag.... Morgen weer een half dagje werken en smiddags komen een oom en tante kroamschudden. Gezellig, maar betekent weer een dagje geen zw.pag. Misschien morgenavond nog even, met een lekker glaasje wijn erbij, hihi, proost! Weltrusten alvast allemaal.
Ah, wat sneu voor je meisje. En wat betreft die laatste voeding, nog een paar weken en dan mag deze eraf (vanaf 3 maanden....). En dat is ook mijn zorg bij die p.a.b. Manneke slaapt hier ook altijd met de armpjes los naast het hoofd, maar slaapt nu zo slecht in, dat ik het toch graag wil proberen. En ik heb begrepen dat je armpjes in de Mini "vrij kunt laten" (afbouwfase). Alvast een fijne dag morgen!
zo heb mijn moeder net weggebracht ze word morgen ochtend om 8 uur al geopereerd.. dat vond ze echt heel fijn.. ben je er gelijk vanaf @kiki de armpjes zitten bij de piep ook los hoor.. er zitten 2 klitteband dingen in die doe je om de middel (zodat de zak niet gaat draaien) armpjes er naast en dan de zak dicht. mijn mannetje slaapt ook als ie ooit zonder zak slaapt met zijn armpjes naast zijn hoofd.. nu probeert ie het nog maar dan komen zijn armpjes niet verder dan zijn kin ik wil ook graag de mini halen maar die zijn 50 euro... en meneer begint langzamerhand te klein te worden voor de piep ohh mijn mannetje heeft echt lekker geslapen vandaag! hij word vaak nu ongeveer een half uur/3 kwartier na de voeding moe en dan leg ik hem neer en ongeveer een half uur voor ie weer moet hebben word ie wakker en is ie altijd mega vrolijk todat ie echt honger krijgt haha kwart voor 9 heeft ie gehad zei mijn man en vanaf 10 over 9 lag ie op bed.. hmm toch nog maar wakker maken rond een uur of 12 anders ben ik bang dat ie heel vroeg komt vannacht oo hij heeft ook zijn lippen ondekt zoo leuk.. elke keer zijn bovenlip naar binnen trekken en dan grote smakken. en elke keer als je hem een zoen wil geven op de mond steekt ie z'n tong uit ze worden echt leuk nu he
@Thalina: sterkte morgen! Ik hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht, best wel spannend morgen.......
Thalina sterkte morgen! Kiki ben weleens donker geweest, maar staat niet op hyves dacht ik? Hm zelf even kijken hiihihihi. Ga je morgen snel de PAB toesturen hoor! Foto uploaden lukt ff niet, morgen weer proberen, Mannetje slaapt eindelijk dus ga ook mijn bedje in.
hoi dames....althans....is er nog iemand wakker hier of liggen al lekker te pitten? snel beetje doorgelezen waar jullie allemaal gezellig over gekletst hebben, maar even geen puf om op iedereen te reageren...paar dingen blijven hangen.. leonie fijn dat je je weer beter voelt!! morgen lekker wandelen met je meissie, lekker vooruitzicht! brendagill - fijn dat gesprek goed ging!! zal voor je duimen kikki - vervelend zeg dat mannetje zo moeilijk inslaapt! en jij was nog wel mijn lichtend voorbeeld! foto's - leuk! waar kan ik iedereen bewonderen? nou hier vanavond nog weer een nieuwe poging met het flesje! hebben nog weer even zitten lezen op internet voor tips en degene die bij mij het meest blijven hangen is 'geef alles even een paar dagen de tijd zodat de kleine er aan kan wennen'. Dus we hebben besloten om nog even verder te proberen met onze huidige flessen/spenen (avent) vooral omdat het daar eerder wel goed mee ging. We gaan nu eerst de voeding van 19:00 een paar dagen met de fles proberen, papa doet het heel geduldig en spelenderwijs (schatje!) en zowaar er ging vanavond 20 ml in...daarna alsnog de borst en zo proberen we het flesje wat op te voeren, totdat ie misschien toch een keer een flesje leegdrinkt... och het was zo zielig vanmiddag. Ik heb echt als een bezetene gefietst, er had niemand in de weg moeten staan/lopen/fietsen want Indy was er zo overheen gewalst ....had maar één ding voor ogen: mijn mannetje heeft me nodig!! dat koppie van hem met die rode oogjes en dikke tranen....krijg weer een brok in m'n keel als ik daaraan denk.. goed, zal jullie niet langer vervelen met m'n gepraat over het flesje iemand nog wat leuks te melden?
hee wat leuk al die foto's - misschien dat ik er morgen ook eentje plaats (maar moet eerst nog uitzoeken hoe ik banner kan plaatsen dus foto wordt nog lastiger ben ik bang hahaha) Indy - wat ontzettend vervelend dat je zoontje niet wilde drinken van de fles. Kan me voorstellen dat dat gekrijs vreselijk is als je niet in de buurt bent. Onze kleine meid is vandaag op KDV verblijf geweest en had maar twee keer 60 cc van flesje gedronken dus dat is veel te weinig. Toen om 6 uur thuis heeft ze wel een half uur aan mijn borst gelegen (normaal hooguit 10 minuten) dus had duidelijk wat in te halen. Hoop ook hier dat ze beter uit fles gaat drinken...(meer) Nu ligt klein al sinds 7 uur te slapen in ledikantje in haar eigen kamer en zit te twijfelen of ik haar wakker moet maken voor 5e voeding of door laten slapen... Ze heeft om 6 uur voor het laatst gegeten. Maarja als ik haar door laat slapen ligt ze niet in de wieg op onze kamer (help) en grote kans dat ze dan midden in de nacht komt... denk dat ik haar zo toch maar wakker ga maken... of wat denken jullie?
pfff zie je al fietsen ja zou ik ook doen hoor!!! en het gaat toch wel een beetje de goede kant op he met de fles.. stapje voor stapje op hyves kan je iedereen bewonderen geloof ik.. en een paar bladzijden terug staan wat foto's hmm wat te vertellen... ja weet wel wat is er iets aan je kindje dat je MINDER mooi vind?? natuurlijk alles is mooi haha zal ik beginnen.. hij heeft de lelijke tenen van mijn man geerft @loeka, ik maar dat ben ik.. ik zou haar wakker maken.. dan heb je meer kans denk ik dat ze vannacht niet komt
Als ze al vanaf 7uur slaapt zou ik haar nog wel even wakker maken. Ook omdat ze op kdv weinig heeft gedronken? Weltrusten!
Heb je nog even ge-pbt over je Hyves. Dan snap je weer waarom ik weet dat jij ook donder haar hebt gehad .
@ kikki zit net op hyves en zie dat koppie van je mannetje.. wat heeft ie trouwens een mega leuk koppie.. moest ik gewoon zeggen hij valt echt op tussen de andere fototjes
loeka als laatste voeding om 6 uur heeft gehad zou ik haar wel wakker nu...wie weet drinkt ze wel slapend (heeft mijn ventje ook wel es gedaan toen ik hem 's avonds laat wakker maakte). thalina - minder mooi?? eehhh moet ik echt even over nadenken, hoor je morgen! (als ik wat kan bedenken tenminste ) oh oh hubbie is al naar boven, dus Indy volgt snel Slaap lekker iedereen!
@Indy: ik zou haar ook nog even wakker maken. Precies om wat Jessie ook schrijft. En wat zielig vanmiddag; ik zou ook heeeeeel hard hebben gefietst! En er staan foto's van ons op ZP (van mij niet meer), maar ook op onze afgeschermde Hyves (mama2009.hyves.nl). Je kunt je hiervoor aanmelden bij onze beheerder Lynn. Zie ook een paar pagina's terug de uitleg aan Tizzy.......
hahah indy heel veel plezier oo mijn man zit een film te kijken waar ik niets aan vind... dus verveel me een beetje over internet
@Thalina: ja, mooi koppie he? Beetje stevig ventje, maar zoooooo lief! Minder mooi aan hem; hmmmmm, even over nadenken....... Hij lijkt op zijn vader .