April 2009 Mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Sam0110, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Staat genoteerd in de agenda, 12 september rond 12.00 uur ! Monkey Town lijkt me prima, hoor van vrienden altijd erg leuke verhalen daarover !

Ging op het KDV weer prima vandaag, ze heeft heerlijk geslapen daar en flesje gedronken. Nu is ze alleen jengelig en toch beetje verhogin, heb maar pcm gegeven en ze ligt nu lekker te slapen. Spuugt ook weer vandaag.... Zou dat door de prikjes komen ?

Heb heerlijk pannekoeken gegeten pff zit wel vol maar was heerlijk !

Morgen lekker vrijdag en dan moet ik bijna werken :( maar ook :) lekker dubbel allemaal !

2. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Thalina: Fijn dat ze alles hebben kunnen weghalen bij je moeder ! Goed nieuws ! Nu nog even wachten op de uitslag....

3. Tizzy

Tizzy Actief lid

9 feb 2008
    277
    0
    0
    @thalina; mooi dat het goed gaat met je mams! Altijd weer een geruststelling toch?

Kleine mannetje loopt volgens mij al een aantal dagen tegen zn 12 wkn sprongetje aan, huilen vanuit niets, bv als ik m heel iets naar boven schuif dan gelijk zo’n lipje trekken hahaha; ’s avonds is zn jengel 10 minuten nu weer een jengel half uurtje geworden. Vanaaf ook weer, kon er niets aan doen maar moest ff heel hard lachen om zn zielige “behhhh” geluidjes hahaha :D
    Hij slaapt nu alweer een half uur dus ff rust! Paps en mams allebei achter t huis met laptop op schoot :D

12 sept Monkeytown staat ook hier genoteerd! :)
    Enne… het idee van Isademi om man mee te nemen vind ik zelf niet zo’n goed idee, mocht vriendlief dit al willen (hoef ik m niet eens te vragen hahaha), ik ben meer van: paps heeft zn eigen dingetjes en moeders dus ook. :)

4. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo Jessie jij bent snel :D ik nodig je uit op hyves en 2 tellen later ben ik al geaccepteerd :D

En ik denk dat mijn man ook niet mee gaat hoor, kom lekker met mijn moppie en papa mag op de hond passen

5. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    8)hihi, ja was toevallig net ingelogd denk ik.
    Even met zus aan kwekken :) hier is het zo rustig :( ik ben er weer, daar komt het van. Altijd als ik er ben is hier "niemand" :$

6. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    Meeting, ik pas. Vind het erg leuk hier mee te kwebbelen, maar ben niet zo van de meetings.

Vandaag een drukke dag gehad. Moest even naar werk om eea te overleggen. Mijn collega is ziek en mijn invalster heeft volgende week vakantie. Baas is ook op vakantie, dus Jessie heeft zoals het er nu naar uit ziet volgende week de hele week de telefoon naar hier doorgeschakeld. Zit ikecht op te wachten.....

7. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    Owja, vergat ik bijna, heb vandaag t kadootje van mannetje gekregen.......3 pandora bedeltjes. Hihi schattig he. Hij wilde een bedel met een man, vrouw en kindje in 1. Maar die konden ze bij juwelier niet bestellen. Dus heeft ie een meisje, een schoentje en een kinderwagentje gekocht. Toch lief!
    En vanmiddag nog oom en tante op kraamvisite gehad. Was erg gezellig. Ze zijn al redelijk oud, begin 70, maar nog lekker actief echte bezige bijtjes. Lekker bijgekletst.

8. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Pfffff, ben moe.
    Vandaag lekker wezen wandelen met kleine meisje, daarna is mams komen lunchen en hebben we gezellig bijgekletst. Toen kwam nichtje ook nog langs, meisje mee in bad gedaan en daarna kwamen ze om de rolluiken op te hangen. Waren er al eerder als verwacht dus wij gelukje!

Nu ff terug lezen maar ben vrij lam dus verwacht niet te veel van reactie! Morgen zal ik weer eens ouderwets reageren!

ik zag al wel op de pagina staan de de operatie bij Thalina's moeder goed is gegaan! Heel erg fijn! Knuffel!

9. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ik ga morgenavond of zaterdag weer doorlezen. Ben hier hele middag/avond bezig geweest met van alles en komt meneer hier chagrijnig thuis. Ik heb het helemaal met hem gehad! :x Dit is niet de eerste keer en ik word er strontziek van ! :x (Beetje kwaad door het huis banjeren en met deuren lopen smijten terwijl Wybe beneden ligt te slapen) :x
    Zo... dat is eruit.
    Ik ga douchen en naar bed. En nee, ik heb geen zin om dit vanaaf uit te praten. (Ben nog te kwaad)

Morgen eerst Wybe naar kdv brengen, dan werken, snel Wybe weer ophalen en dan auto weer bij garage ophalen. (Hopen dat dat lukt vòòr 6 uur.) En dan bij mijn ouders eten. Lekker koude schotel. Maar ben dus pas laat thuis denk ik.

10. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    heb even bijgelezen en hier een korte reactie!

Indy of loeka (of misschien wel allebei of geen van beide hihi), ik ben vandaag nog bij cb geweest om te vragen of 5e voeding eraf mag bij bv-kindjes. Ze hanteren de volgende normen:
    - rond de 5 maand,
    - 4e maand kan eventueel ook maar dan moet kindje 7,5 kg zijn.
    Dit is ook om je productie te beschermen. Als je te vroeg naar 4 voedingen overschakelt kan je lichaam het misschien niet aan en gaat steeds minder melk produceren waardoor melkproductie uiteindelijk kan stoppen. En dat willen we natuurlijk niet :$

Oh ja en ik heb ook verteld dat ik haar om 23.00 ongeveer wakker maak voor laatste voeding en dat was prima. Anders had je grote kans dat ze nu ineens weer midden in de nacht komt.
    Als ik wil kan ik tijd wel steeds met 10-15 minuutjes vervroegen waardoor je uiteindelijk dus bijv. rond 10 uur uit komt, net wat je fijn vindt. Maar is wel afhankelijk van kindje of dat ook lukt om te vervroegen.

Meeting, ik weet het nog niet. Denk er even over na.

Wwjc, hele dikke knuffel!

Ik had nog iets maar ben het weer kwijt. Helaas!

11. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Ook nog een oplossing, ik ga in de auto van mijn vriend, dat is een grote, alleen rij ik er niet dolgraag in, ben kleine autos gewend dus ff paar keer weer in rijden.

12 juni monkeytown. Jessie hoop dat je je misschien toch nog bedenkt en Leonie ook....Danielle ga jij ook mee????

Vriend is aan het tennissen in de huiskamer.....op de wii haha. Hebben we te leen van de buren, daar stond hij in het stof.

Senne heeft net de laatste fles gehad en nu maar hopen op een goede nacht.

*geeft man van wwjc een schop onder de kont*

Leonie dan zou ik idd die 5e voeding houden, of als je kindje slaapt de laatste kolven. Maar goed geef geen BV....

Thalina ik zal voor jullie duimen voor een goede uitslag.

Sushi blij dat je meisje weer thuis is? Heb er misschien overheen gelezen, maar hoe is het gegaan op het KDV?

Zo dat was het voor nu, ga eerst lekker slapen!

12. Tizzy

Tizzy Actief lid

9 feb 2008
    277
    0
    0
    Grrrrrrr, heb de hele avond al ruzie met mn laptop :(
    Ben ik foto's aan t bewerken loopt ie steeds vast, elke keer opnieuw opstarten... tijd voor een nieuwe! :D

13. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Uhm 12 september doen ;)? Juni duurt nog zolang.........

Ga ook slapen, ben moe. Morgen drukke dag.

Leonie, Jessie, Danielle en de andere meiden; wel heel gezellig als jullie ook meegaan.
    *En eraan denken om Coto ook te vragen als ze terug van vakantie is*.

14. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    goedemorgen..

Nog even over de MEETING!
    Ik denk toch dat ik niet ga!
    Omdat: Ik om zowieso 10 uur in Joure moet zijn...Dan moet ik om half 8!! uit huis..1 uur in de bus naar Groningen..dan nog 1 uur in de bus naar Joure..En dan nog zeker 2 uur in de auto naar Amersfoort.
    En die 4 uur moet ik ook nog terug!!! Plus dat ik EN de kinderwagen EN maxi-cosi mee moet nemen..HELP!! Voor Sam vind ik dat niet zo..en zit met voedingen en slaapjes..:(
    Dat wordt me eigenlijk te veel..En met de trein zie ik niet zitten..
    Vind het wel jammer...Het was namelijk zo dat ik straks een weekje naar mn tante ga met Noa en Sam..( er gaat wat verbouwd worden in huis) en dan was ik al lekker centraal..(almere)..maar ik snap dat dat kort dag is en lastig!

WHAARGHHH: Laat ons een loterij winnen want ik moet een rijbewijs en een auto:D

15. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Hey meiden,

Ik kom uit het gezellige achterhoek, en zie zo'n eind rijden alleen met ons kleine ventje niet echt zitten.

Tim was gister heel de avond een beetje jengelig, kon de slaap niet vatten.
    Kwam denk ik omdat ik hem 's middags te lang heb wakker gehouden.
    Met de speen was hij tevreden, maar hij kan gewoon niet zo goed met heel veel prikkels omgaan volgens mij.
    Hij heeft dus gisteravond lekker bij mij (lekker ouderwets ;)) op de borst geslapen.
    Was wel weer eens even fijn, want ventje wil tegenwoordig alleen nog maar rondkijken en zitten, hahahaha
    En nu moet hij vanmorgen naar de creche.........:(

@Thalina; wat fijn van je moeder....!!
    @WWJC; wat zijn de mannen soms erg hé... En fijn met de deuren slaan als jullie Wybe aan het slapen is.... Niet leuk!
    @Leonie; hoe gaat het met je meid? Je klinkt niet erg "vrolijk", en heb het idee dat je nog wat kwakkelt met je gezondheid?
    En met je moeheid?

Hier moet vriend nog 1 dag werken, en dan zijn we fijn met ons drieën 3 weken. Heerlijk, kan me er erg op verheugen.
    We gaan ook nog een midweekje weg, ik hoop maar dat het allemaal goed gaat komen!
    Heb er zin in!

16. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Nou euhm Eefje; ik word al moe als ik het alleen nog maar lees!!!

17. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Ik ook!!8)

18. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Zaterdag 29 augustus zou weer wel kunnen..:p
    Ik heb nog een dagkaart voor 2 personen (trein) die loopt tot 30 augustus..Jodie je zou dan mee kunnen treinen..

Ok ok ik hou op..ik wil jullie plannen niet in de soep gooien hahaha..

19. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen dames,

Wat een vies weer vandaag, lekker weer om op de bank te hangen en lekker niets te doen !

Wwjc: He vervelend joh, hoop dat je wel een beetje geslapen hebt...
    Jodie: Alles was prima gegaan op het KDV, ze vonden haar een erg makkelijk kindje ze heeft lekker liggen slapen daar.... was wel weer erg blij dat ik haar kon ophalen om 3 uur.

Gisterenavond heb ik allemaal filmpjes gezocht op youtube van vroeger, allemaal oude tekenfilmtunes zoals de Gummiberen en de Snorkels en liedjes van Kinderen voor Kinderen. Zo grappig even terug in de tijd geweest :D

KOFFIE !!! :)

20. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    En weer een goede nacht in huize Kikki :D. We gaan zo lekker op pad, maar natuurlijk eerst forummen......

@WWJC: leeft je vriend nog of heb je hem de nek omgedraaid?!

@Danielle: oh lekker, als gezinnetje vakantie. Hier nog een weekje wachten.....

@Meeting: ok, op speciaal verzoek van Eefje, stel ik voor dat we aangeven of we:
    29 augustus willen afspreken of dat het 12 september blijft
    (de 19e en de 26e zijn al afgevallen).
    De meeste stemmen gelden.......
    Locatie blijft MonkeyTown Amersfoort (laten we daar maar niet meer van afwijken). Ik lees het wel als ik terug ben........

Deel Deze Pagina