@Thalina: dat is al vast goed nieuws over je moeder, fijn hoor. @Jessie: ik heb ook een romper met spaghettibandjes van de hema. Hier hetzelfde probleem. Ik heb er ook één van prenatal. Die zit beter.
nee hoor ik ben er ook Mannetje is trainen en ik zit op de bank. Ga zo een potje catan spelen online.
Ik ben er ook! WIj zijn aan het WII-en, nou ja ik heb even pauze met een ijsje. Vriend is aan het tennissen....
Hier ook een offday, ik ben mooooooeeeeeeee! Dus wordt een luiavondje vanavond, mannetje is ook moe! Babyfoon, hier ook eentje altijd aan als kleine meisje in bedje ligt. Is inderdaad wel dat ik wat makkelijker wordt maar heb hem altijd max. binnen 5 minuten na naar bed brengen van meisje aan staan. rompertjes Hema, inderdaad die spaghettibandjes kloppen niet, die zijn veel te lang. Dus heb ik ze korter gemaakt en nu zijn ze prima! Ik had er ook een paar van de V&D gehad maar die zijn helemaal niks. Gekke pasvorm, hoe ik hem ook schuif er is steeds een tepeltje van mijn schatje te zien. En dat is niet de bedoeling! Thalina, fijn dat jullie woensdag al uitslag krijgen en dat klinkt wel goed hoor als de arts nu al zegt dat het goed klinkt. Doen ze niet zomaar maar als je het officieël hoort, is het helemaal fijn.
ohohoh zit tegen iemand te spelen die er de ballen verstand van heeft. en dan zit ie tegen mij te zeuren
Hahaha grappig dat iedereen een offday heeft, of eigenlijk niet natuurlijk Nu maar hopen dat iedereen morgen weer een onday heeft ! Sorry flauw vond het zelf wel grappig hahaha Thalina: Fijn dat jullie sneller de uitslag krijgen, het is altijd zo'n ellende als je zo lang moet wachten ! Sniffy: Misschien heeft die persoon ook wel een offday... Nou meiden ik ga morgen naar mijn ouders en we blijven daar gezellig slapen, gaan mijn moeder klaverjassen uitleggen en lekker borreltje daarbij drinken dus ik ben er pas zondag weer denk ik.... Heel fijn weekend allemaal en als je nou iets heel schattigs wil zien moet je even naar youtube zoeken op herman van veen en dan het liedje van Alfred Joducus Kwak kijken... "spetter pieter pater lekker in het water ga maar vast naar huis ik kom en druppel later" Vind dat zo'n schattig liedje, word ik ook altijd erg vrolijk van !
ja hallo, ik lees ook af en toe nog mee. En jullie houden alles in de gaten dus durf niet zomaar stilletjes weer weg te gaan haha!
Zo daar ben ik ook weer eens. Eindelijk de werkweek zit erop. Meelezen met jullie kan ik bijna niet meer bijhouden, met 4 dagen werken en gebroken nachten ben ik kapot. Het gaat eindelijk wel wat beter met ons moppie, ze eet weer wat meer, maar is nog steeds wel verkouden. Vooral 's nachts hoest ze nog veel en aangezien ik ieder kuchje hoor is het erg vermoeiend. Volgens mij had Eefje zo'n grappige foto met die vlieg op zijn neus En Brenda jammer van die baan, ik hoop dat je snel wat anders vind. Danielle, hoe is het nu met jouw baan? Ons moppie kan wel eindelijk haar hoofd optillen, het duurde even vergeleken met een aantal andere baby's maar goed, ze kan het! Zijn er trouwens al baby's die rijstebloem krijgen voordat ze 4 maanden zijn? Zo, ik ga nog even een glaasje rosé drinken en dan lekker slapen...
Wat toevallig! Dit zet ik altijd op, en dan "zing" ik mee met het liedje, en ondertussen dansen Tim en ik de kamer rond!..
@ Indy1973: Oh één dag verschil dus, leuk! Dus jij bent ook druk bezig met het bedenken hoe straks als we gaan werken. Lastig zeg! Eindelijk hebben we ons ritme gevonden en nu moet het anders Qua slaapschema hanteer ik geen vaste tijden. Ik kijk naar haar. Ene dag slaapt ze heel weinig en wil alleen spelen en knuffelen en andere dag is ze dan blijkbaar aan het inhalen en slaapt ze tussen alle voedingen 1-2 uur. Wel is het zo dat ze dus rond 22 uur in bed ligt en rond 6-7 uur weer wakker is. Dan voed ik haar, verschonen, ff knuffelen en ze slaapt verder nog 2-3 uur. Daar zit het dus al het probleem als ik haar naar het kdv moet brengen We zien het wel @ Jodie: Goed dat het met drinken toch redelijk gaat, er waren slechtere dagen toch?! Wil je dan toch afwachten tot dat middel werkt of misschien toch eerder met de rijstebloem beginnen? @ Kikki: Dus jouw manneke had ook last van prikjes zielig is dat zeg. Hier vandaag de hele dag rond 37,8 en wat jengelig. Vorige keer was het veel beter, volgende dag was ze weer helemaal OK, maar nu heel anders. @ Thalina: Als het goed is, wordt het ook wat kouder komende dagen En wat goed dat de dokter positief is wat de operatie van je moeder betreft. Succes woensdag! @ KipKip: Goed zeg dat het wat beter gaat met je meisje. Hopelijk is het snel helemaal over. Kolven: Oh daar had ik nooit problemen mee. Ik moest zelfs kolven een tijd geleden, zo vol zaten mijn borsten. Dochtertje had meestal genoeg aan één borst en andere moest ik dan kolven. Zo zonde ik had al die melk eerst in de koelkast gezet voor weet ik veel wat (ik had altijd genoeg ), maar na drie dagen heb ik het elke keer toch weg moeten gooien. Totdat ik dacht ik ga het invriezen. Wel een gedoe, maar toch had ik het maar eerder gedaan. Zeker s nachts toen dochtertje doorslapen heeft ontdekt man man steken in mijn borsten, moest toch midden in de nacht opstaan om het af te kolven. Luiers Makro: Ik lees dat jullie allemaal druk bezig zijn met het inslaan van pampers bij Makro Hoe komen jullie allemaal aan die pasjes? Wil ook een paar dozen Babyfoon: Oh ik ben erg Ik heb hem elke keer aanstaan als ik beneden ben en dan nog loop ik af en toe naar boven om te kijken.
Avond! Ff geen puf om op iedereen een reactie te geven dit keer Heb net een pittige privé les gehad met peerd en nu dus moe haha Mannetje had zoals gewoonlijk weer een goeie dag, vanochtend kregen we spontaan mn broer + vriendin + dochter van 4 op visite, mannetje continu lachen enzo. Was ff bang dat ie daarna niet meer wilde slapen tot 14/15 uur maar zonder morren heeft ie toch geslapen! *Jeuj!!!* Merk wel dat mannetje gewoon de hele middag als ie wakker is vermaakt wil worden, hij verveeld zich vrij snel. Dus op een gegeven moment heb ik Baby TV op YouTube aangezet en lachen dat ie deed, helemaal gefixeerd aan t kijken en lachen, zooo lief, kon moeders mooi ff filmen Morgen mag mannetje weer uitslapen, ben benieuwd!!! Zow, en nu ff bijlezen!
Toch ff reactie op de babyfoon Heb m hier eigenlijk de hele dag aanstaan, zelfs als de kleine beneden is whahaha (je weet maar nooit wie of wat er boven rondspookt ) Enne.... Bubalica; ik loop ook nog regelmatig naar boven om te kijken dan, dus zo erg ben je niet
Kipkip fijn dat het met je meisje wat beter lijkt te gaan! En werken&gebroken nachten is geen goede combi, weet er alles van. Hebben ze enig idee wat er met je meisje was/is? Over de rijstebloem, ik ga vanavond een klein beetje toevoegen, maar Senne is bijna 4 maanden dus......Hij groeit wel goed op het weinig drinken, maar slaapt niet door en dat breekt nu enorm op. Msroxy hoiiiiii hoe is het met jullie? Hoe gaat het met Nienke? Kreeg zij toen ook medicijnen? Ik merk tot nu toe niet heel veel verschil, wel drinkt hij de laatste 2 dagen ietsje meer. We wachten maar weer af. Bublicia ik ga toch een beetje rijstebloem toevoegen, 1 klein schepje. Want dit is niet ol te houden. Senne is nu 16 weken en 2 weken daarvan heeft hij doorgeslapen....de rest gebroken nachten en ik kan niet meer, ook niet omdat ik weer werk pfff. Makro: een vriendin heeft een eigen winkel en dus een pasje. Tizzy klinkt als een heerlijk dagje!