@Jodie: haha dat wordt klussen. Woensdag viel het wel mee met moe zijn, maar vandaag was ik wel moe. Ben om 18:30 even een uurtje gaan slapen. @isademi: wat leuk van je vriendin!! Waar hyves wel niet goed voor is haha. @Wwjc: dan is wybe idd toch nog goed gegroeid ondanks ht spugen. Gaat het nog steeds goed met jbpm? @egbimi: wat goe ddat mitchell al kan draaien! Fijn dat alles goed was in het zkh en bij de arbo. @thalina: fijn dat alles goed is gegaan bij je moeder!! Zal een hele geruststelling zijn. @egbimi:fijn dat het nu opgelost is op het kdv. Goed dat je het gezegd hebt!! @brendagill: jammer van je sollicitatie. Maar idd wel een positieve afwijzing haha. Nou alle hoop gericht op gemeente wassenaar dan maar haha. Heel veel zucces. @Indy: haha steekt aan hè dat opruimen. Ik was het die van de week hier de kast heeft opgeruimd, poeh poeh wat een werk was dat (was al een half jaar niet meer gedaan). @sushi: heel veel plezier bij je ouders!! Klinkt gezellig, al moet ik er niet aan denken om bij MIJN moeder te blijven slapen haha. @kipkip: Wat fijn dat het al weer wat beter gaat met je meisje. En wat goed dat ze haar hoofdje optilt, Senne doet dat nog steeds niet, krijst het alleen maar uit op haar buik. Ik red het ook niet meer om alles bij te lezen hoor, sinds ik weer aan het werk ben. Zo weer ff bijgelezen hier. Hier gaat alles goed. Vandaag tweede werkdag en ik was echt kapot toen ik thuis kwam. Heb gegeten en ben toen even uurtje gaan liggen. Ik heb trouwens kleertjes voor Senne gevonden joepie!!! Ik heb een site gevonden en daar hadden ze de hele zomercollectie van babyface voor 50%. Heb 17 dingen gekocht voor 86, goed hè? Senne begint steeds meer met geluid te lachen haha erg leuk! Nils doet het ook nog steeds heel goed. Alleen vanmorgen haha moest wel lachen. . . Ik werd om 5:15 zoiets wakker en wou de deken over me heen trekken en dat lukte nit, dus ik draai me om om te kijken waarom dat niet lukt. . . . ligt Nils tussen ons in op de deken te slapen hahaha. Dus ik vroeg aan henrij of hij dat wist, maar hij had er ook niks van gemerkt hahaha de stiekemerd. Morgen komt nog een nichtje van henrij een kadootje voor senne brengen en 's middags moet we nog naar een verjaardag, bah weer zo'n drukke zaterdag. Zo ik ga lekker naar bedje toe, ben hier een uur bezig geweest om de laatste 12 blz bij te lezen, maar het is me gelukt!!
Sorry, maar ik meld me af voor de meeting van 12 september. @Jodie, Jesse krijgt al 2 weken rijstebloem in zijn laatste voeding op aanraden van het CB, omdat hij ook steeds 's nachts weer kwam, hij slaapt nu van 20 uutr tot 7 uur 's ochtends.
Durf t bijna niet hardop te zeggen (stel dat t ineens veranderd haha 8)), maar dagen zoals vandaag is hier eigenlijk standaard Mogen we onze handen mee dicht knijpen gelukkig!
oooo fijn dat bericht te lezen Marijke!!!! Hoe gaat het met Jesse? Inge ikke klussen??? oooo je bedoeld het behang? Jeetje vriend was niet eens blij, waarom ik het gedaan had, nou om te helpen natuurlijk! Nu vind hij het toch wel lief bedoeld.... Wat lekker dat je zo geshopt hebt!
Lekker slapen allemaal! Ik ga de laatste fles geven en dan slapen, morgen weer werken....en zondag....
Hier alles heel goed! Woensdag heel leuke dag gehad met shoppen. En Laure heeft oorbelletjes : -))) zo schattig !! Ze heeft eigenlijk bijna niet gereageerd, op het moment van het schieten zelf gaf ze een krijs en een minuut later was ze alweer aan het schaterlachen! Ik stond met de bibber op mijn benen maar ben nu toch blij dat ze er heeft, nu beseft ze het nog niet en kan er nog niet aan trekken ofzo en het is echt heel mooi. Verder weinig nieuws hier Ik ga een poging doen om een 30 tal paginas bij te lezen ! @ hier ook een belleblaasmeisje : -) vind wel schattig maar ze is altijd helemaal nat van het gekwijl! @BrendaGill: Ben benieuwd hoe de sollicitatie is gelopen ! spijtig dat je het niet geworden bent! @Danielle: wat een mooie foto !!! @Indy: wat erg dat je mannetje zo moest huilen bij de gastouder!!! Hopelijk komt er snel beterschap in! @leonie: Gelukkig zijn jullie allebei weer beter @egbimi: hier wil laure ook niet meer slapen na haar voeding van 16u30 (ongeveer), ze is dan meestal gewoon wakker tot 20u30 ongeveer!! @thalina: laure heeft sinds de geboorte al een moedervlekje op haar bovenbilletje, wel speciaal dat hij op net dezelfde plaats als jij eentje heeft! Fijn dat het goed is gegaan met je moeder! @indy: sinds ik Laure niet meer wakker maak voor die laatste voeding slaapt ze de klok rond ! en toen ik het wel nog deed kwam ze precies 4 uur later weer. dus ik zou zeggen niet meer wakker maken : -) Maar ik geef dan ook wel weer de fles, bij bv geen ervaring mee Laure drinkt eigenlijk vrij weinig (4-5 voedingen van 150 en soms 180ml) maar krijg er niet meer in, als je de fles er terug wil insteken begint ze te kokhalzen en dan kan haar hele fles er wel eens een keer weer helemaal uitkomen en dat is niet echt de bedoeling natuurlijk! Hier zal een meeting niet mogelijk zijn, is voor mij allemaal beetje te ver weg :- ( Leuk om fotos van iedereen te zien ! zal er één van de komende dagen ook eens eentje van mij op plaatsen @bubalica: kan het niet zijn dat ze misschien wat krampjes heeft? Soms heeft laure het namelijk ook dat als ze net in bed ligt ze ineens begint heel hard te halen en toch nog lijkt te slapen en hier zijn dat krampjes want dan hangt er ook een geurtje : -) Heb bijgelezen tot pagina 539 maar ga nu toch echt stoppen en dringend mijn bedje in! Morgen een tweede poging om weer bij te geraken!! Slaapwel !!
En Jodie???? Heeft het geholpen de rijstebloem??? Met deze vraag werd ik zo ongeveer wakker??? Haha.. Goedemorgen trouwens..
goedenmorgen allemaal beetje onrustige nacht gehad hij begon om 3 uur al... zal dat nou komen omdat ik hem rond 11 uur nog wakker maak voor een voeding.. maar ja doe ik dat niet haalt ie nooit het aantal cc hij drinkt al zo weinig pff mijn man is zijn oma aan het helpen met verhuizen dus die zie ik de hele dag al niet verder niet veel te vertellen.. ben nog steeds moe oo ja iedereen nog bedankt voor alle steunende woorden!!
Las hier over het probleem van de ochtendslaapje... Ook hier dus. Tim leg ik om 8.00 uur in zijn bedje, en hij slaapt dan weer om 8.15. Moet dus eigenlijk zorgen dat hij rond 7.45 uur op de creche is, dan kan hij daar zijn uurtjes slaap nog even pakken...
goedemiddag, @Sylvie: leuk hoor oorbelletjes. Mijn nichtje is 2,5 en is donker (die van de foto die ik laatst heb geplaatst, als het goed is ben je heb tegengekomen met lezen). Zij heeft sinds een maand ook oorbelletjes. Het zijn gouden knopjes en op dat donkere huidje staan ze echt lief. @Jodie: en hoe is het vannacht gegaan? Fenna heeft vannacht ook redelijk geslapen. Werd om 5.00u wakker en om 7.15u. Gisteren had ze trouwens ineens dunne ontlasting terwijl ze de laatste maand wat dikkere had (sorry voor de mensen die zitten te lunchen ). Nou zag ik gisteren nog een wit streepje op haar onderkaak. ze heeft er nu 3 in totaal
@Brenda jammer dat je het niet geworden bent,maar wel fijn dat het een hele positieve afwijzing was en ik hoop dat je goed nieuws van de gemeente krijgt @Thalina fijn dat de operatie goed is gegaan bij je moeder en helemaal fijn dat het er goed uitzag ik duim ook heel hard mee dat woensdag de uitslag ook goed is wat naar dat MJ vannacht wakker werd wij maken Mitchell niet meer wakker voor de fles van 22.00 uur ze slapen dan veel vaster en als je ze wakker maakt slapen ze lichter ,maar ja dan moet hij wel minimaal 800 cc drinken per dag zei iemand hier(Kikki) @Eefje wat een leuke foto s van Sam met die vlieg en idd dat koppie van hem bij die 2e foto echt heel leuk @Loeka wat een naar bericht van die ratten kreeg er gewoon tranen van zo zielig zeg @Jodie hoe is je nacht gegaan??? en idd werken en er s nachts nog uit moeten geloof ik best wel dat het opbreekt @Kikki grappig he die verschillen tussen de baby s van ongeveer dezelfde leeftijd wel fijn dat het gezellig was bij je vriendin @Jessie haha een kater maar gezellig met vrieden gourmetten was het gezellig ??? en leuk he asl je die kleine dingetjes weer ziet @Danielle wat fijn dat het goed is gegaan op het kdv @Sushi fijn weekend bij je ouders(ben je al natuurlijk) @Kipkip fijn dat het weer beter met je meisje gaat en lijkt mij ook wel zwaar 4 dagen werken en gebroken nachten ik hoop voor jou ook dat meisje snel doorslaapt bij een kennisje van mij krijgt haar zoontje al met 3 maanden rijstebloem en die slaapt nu ook door @Tizzy klinkt gezellig zo met je broer en schoonzus en dat je mannetje zo aan het lachen was en ik lees wel bij meer over babytv heeft iedereen dat ???? @Inge goed geshopt dus en zoveel voor zo weinig netjes gedaan hoor en lief zeg dat Nils zo stiekem bij jullie in kruipt @Sylvie leuke dag gehad dus en leuk zeg Laure oorbelltjes plaats je nog wel een foto van Laure met haar oorbelletjes ??? @Sniffy het slapen van Fenna word dus ook beter en heeft ze nu al 3 tandjes????? hier zijn het nog steeds witte puntjes hier gaat het s nachts ook goed hij slaapt van 21.00 tot kwart voor 8 s morgens als we thuis zijn laten we hem toch maar liggen alleen op de dagen van het kdv halen we hem er om 7 uur uit alleen nu gaat s avonds slapen weer moeilijker hij krijgt tegen 16.00 uur de fles en dan zou je denken tegen 18.00 weer naar bed ,maar nee hoor dat wil hij niet,maar hij is verder niet vervelend dus we doen hem dan maar met papa onder de douche en in de box laten we hem spelen en dan even tv kijken bij papa en dan weer de fles en dan vaak tegen 9 uur gaat hij weer naar bed,maar gisteren was het al 22.15 toen hij pas naar bed ging ach maar dan slaapt hij ook de hele nacht heel goed we horen hem niet dus wel zo gezellig voor papa die ziet hem dan ook nog
@Egbimi: ja er zitten echt al streepjes, maar nog wel bedekt met wat tandvlees. Ik wacht het maar af.
De nacht ging als voorgaande nachten dus.....pffff. Had 1 eetlepel er door, dus doe vanavond 2. Speen 2 kon in het begin wel, later de 3 standen speen, maar die gaat te snel. Dus beetje uitzoeken, beetje dikker papje maken nog denk ik. Zo weer klaar met werken, morgen nog en dan 2 dagen vrij.....Lees trouwens wel dat er meer kindjes zijn die nachts weer wat onrustiger zijn?
Het gourmetten was gisteren erg gezellig. Lekker gegeten, wijntje erbij. Dit keer maar bij 2 gelaten, ben vandaag ook super goed te pas wat een verschil bij gisteren haha. Mannetje is nu weer laminaat leggen bij mijn zus dr nieuwe huis en ik ben even aan het lunchen en straks de berg met was maar weer eens wegvouwen en strijken! Dat heb ik een beetje verslodderd en wil het toch wel graag bijhouden, het scheelt gewoon als je het gewoon iedere keer netjes wegwerkt en het geen berg laat worden! Trouwens gisteren iets bizars gebeurd hier in dorp, een fietster is door de bliksem getroffen en dood! Brrrr krijg er nog steeds de rillingen van! Een vrouw van 49jr. Echt heel erg! Rosan is weer goed te pas gelukkig, geen last meer van omhoogkomende melk. Ze slaapt ook weer erg veel! Vanmorgen om 7uur was ze wakker, manlief eruit geschopt en die heeft haar om 7:45 weer naar bed gedaan. Om 10:45 heb ik haar eruit gehaald en om 11:30 wilde ze alweer naar bed! Wat een slaapkop he? Bij welke leeftijd konden jullie merken dat baby minder ging slapen tussen voedingen door??? Rosan is gemiddeld een uurtje wakker na de voeding en dan slaapt ze door tot volgende voeding. Maar zou het ook wel gezellig vinden als ze wat langer wakker bleef, dan kun je wat meer tutten en spelen...... @Sushi, heel veel plezier bij je ouders. Geniet van je borreltje, proost! En tot zondag @MsRoxy, leuk dat je af en toe mee blijft lezen. En schroom je niet gezellig mee te babbelen af en toe hoor @Kipkip, leuk weer iets van je te lezen. Jammer dat t nog steeds niet zo gaat als je zou willen. En gebroken nachten en werken lijkt mij ook errug vermoeiend! Zielig dat meisje nog zo moet hoesten! Knuff!!! Heb je genoten van je glaasje rosé? @Bubalica, ik heb Makropasje aangevraagd via mijn werk. Mocht er 2 aanvragen, dus direct 1 op mijn eigen naam besteld Hopelijk kun jij ook ergens een pasje lenen! Ik loop ook af en toe even naar boven om even bij Rosan te kijken als ze slaapt hoor, helemaal niet erg! Is toch ook erg vertederend om te zien hoe lekker zon meisje kan liggen slapen......Al moet ik wel voorzichtig doen, want laminaat kraakt nogal en soms word ze er wakker van! En soms sta ik aan het bedje te kijken en dan is het net of ze me ruikt??? Dan kijkt ze zo ineens en slaapt dan weer verder.... @Tizzy, lekker knolgeveurd??? Lekker dat het zo goed gaat met jullie mannetje! Lekker van genieten! En euh spot je wel eens vreemden boven via de babyfoon? @Jodie, lekker geslapen? Heb je de rijstebloem er door gedaan en hielp het? En had je in eerder berichtje al gevraagd of je dat rijstebloem gewoon kan gebruiken icm medicijnen voor Senne? Denk het wel of niet, de rijstebloem maakt de voeding dikker en dat "zit" dan beter in maagje toch? Hoop zo voor jou dat het zal helpen, krijgen jullie allemaal wat meer slaap! Wel goed te lezen dt Senne overdag zon heerlijk vrolijk ventje is!!! @Inge, zo jij hebt lekker gewinkeld voor Senne lees ik! Waar heb je dat gekocht online? (ikke is van de uitverkoopjes ) Haha die Nils, zo lekker stiekem tussen jullie in gekropen. Gelijk heeft ie Maar wel lastig lijkt me als ie steeds uit bed komt? Gaat het al wel beter met slapen met Nils? Dus vandaag weer een druk dagje? Morgen wel lekker rustig hoop ik?! @Sylvie, je vroeg heeeeel lang geleden geloof ik eens waar ik die sokjes kocht voor Rosan. Schoot me nu ineens weer te binnen en volgens mij nog niet op geantwoord? Die sokjes zijn van de Prenatal. Verder kan ik ook slecht goede sokjes vinden, zijn vaak zulke rare vormen en maten! Dus Laure heeft nu oorbelletjes, wel schattig hoor. Fotootje??? @Eefje, jij was er weer op tijd bij vanmorgen hier! Heb je mannetje toen ook uit bed geschopt of ligt die nog te ronken?? @Thalina, goed te horen dat operatie van je moeder goed ging en hopen op een goede uitslag nu! Sterkte meis. @Danielle, is idd even puzzelen denk ik met slaapjes icm creche. Hier ook steeds nadenken over hoe dat straks te doen als ik weer moet werken. Maandags gaat ze naar mijn zus en daar zal ik haar dan tegen 7uur moeten brengen, leg ik haar daar in bedje en dan moet ze er weer uit om met mijn zus mee te gaan haar zoontje naar school te brengen rond 8:!5. Maar wakker betekent bij Rosan vaak ook HONGER, dus ben benieuwd hoe dat mijn zus zal vergaan........ @Sniffy, ahhhh al 3 witte streepjes? Ben benieuwd of er dan snel al tandjes door zullen komen! Mijn zus dr dochtertje had ook al heel vroeg witte puntjes, maar tandjes hebben nog wel even op zich laten wachten. @Egbimi, jij hebt ook een heerlijk tevreden mannetje zeg! Leuk om te lezen! En lekker hoor met papa douchen en tv kijken. Echt even een momentje voor mannen onder elkaar @Leonie, goed te lezen tussen de regels door dat het met jou en meisje ook steeds beter gaat. Hoe is het nu met jouw HB trouwens? Ben je alweer wezen bloedprikken? Ik gebruik geen floradix meer en ben nog niet wezen prikken, maar merk wel dat beter gaat, af en toe nog wel beetje moe maar dat is vaak op de dagen dat ik niks doe.....Als ik lekker de hele dag wat te doen heb gaat het prima. Lig wel vroeger in bed nu maar dat is ook wel lekker, lekker slapen!
@jessie: dat van die vrouw las ik op teletekst. De kans dat je getroffen wordt is 1 op 2 miljoen. Dus dat was bij jou in de buurt?! Het verschilt een beetje hoelang Fenna wakker is of slaapt tussen de voedingen. Soms ligt ze echt klaar wakker na een half uur. Dan haal ik haar er uit want dan gaat ze toch niet slapen.
Ja die vrouw fietste hier net het dorp uit, ongeveer 2,5 km van mijn huis af. Stel me steeds voor....wat als ik daar lekker had wezen wandelen met Rosan en hondje...brrrr!!!
Zo tweede poging om bij te lezen : -) kindjes in bed, mannetje werken dus lekker rustig. Hier trouwens een hele goede nacht gehad! Beide hebben ze tot kwart voor negen vanmorgen geslapen en lagen er rond 20u30 in. @eefje: :- ) leuke foto met de vlieg @jodie: wat erg dat Senne moeilijk wil eten en slapen! En dat net toen ik tijdje geleden meelas hij zo een super baby was! Hoop voor je dat er weer snel verandering in komt! Ik ken het niet rijstebloem dus geen idee of dat zal helpen. Kan goed begrijpen dat je er heel erg moe van aan het worden bent, zo weinig slaap en dan het werk erbij en je moet nog helemaal aan het nieuwe ritme wennen zelf ook. @jessie: hier ook de rompertjes met spaghettibandjes van de hema, vind ze ook zo leuk. Bij laure passen ze wel mooi maar dat komt misschien omdat ze lang en smal is : -) Hier ook altijd babyfoon bij de hand, zelf van zoontje en die is al 2en half, voel me gewoon geruster dan. Bij Laure zeker al omdat ze op haar buikje slaapt en bij Rhune omdat die soms wel eens uit zijn bed durft kruipen in de nacht en dan helemaal in paniek slaat! @thalina: goed nieuws van je moeder dat het er volgens de dokter goed uitzag! Nu nog enkele dagen afwachten op de definitieve uitslag en dan kan je eindelijk gerust zijn, succes! Hier ook al enkele dagen moe moe moe, rhune ook helemaal niet in zijn doen, zal het weer zijn zeker. De ene dag stralend zomer weer en de andere dag lijkt het net herfst! @sniffy: hier ook gouden knopjes met een steentje in :- ) lekker bling bling dus hihi Ga proberen om een foto geplaatst te krijgen dadelijk Wat snel dat Fenna al tandjes krijgt !! hier soms ook twijfel omdat ze echt met haar vingertjes in haar mondje zit te zoeken precies maar zie tot nu toe nog niets, maar zoontje was 10 maanden voor de eerste eindelijk kwam dus ik heb geduld : -) @jessie: ja dat was ik van de sokjes :- ) ai de prenatal dat bestaat hier in belgie weer niet natuurlijk! Dacht altijd dat het voor meisjes makkelijker kleding kopen was dan voor jongens maar daar moet ik soms toch echt op terugkomen hoor. Wat erg van die vrouw!! Vind het ook altijd heel eng om zulke berichten te horen Jaaaa eindelijk bijgelezen : -))) nu ga ik een poging doen om een foto te plaatsen van mijn meisje met oorbelletjes, kan misschien iemand even zeggen hoe ik die hier gewoon plaats??