Hmm Lynn, cafe noir is ook lekker! Tizzy, Gezellig die kat! Sylvie, delen gaat hier ook heel goed, maar volgens mij zijn dat ook van die fases? Kan maar zo volgende week ineens heel anders zijn. Ik ga zo echt mijn bed eens opzoeken. Trusten!
Haha, raak eraan gewend (helaas); heb er zo'n hekel aan, doordeweeks laat ik nu steeds de sleutel in de deur zitten, krijgt ze m niet open ; ze komt wel vaker binnen, ook als`we er niet zijn.... :x
hmmm....misschien toch keer het proberen waard? ('t gaat me aan de ene kant wel aan m'n hart die ie dan geen BV krijgt..) Hier zit er één aan de pindasticks en ik was vanochtend nog wel zo blij dat ik weer 300 gram lichter was dan gisteren en toen was ik ook al 400 gram lichter dan de dag ervoor...en ik doe echt niet aan de lijn! misschien door de 'stress' dat kereltje niet aan de fles wil en mama straks weer moet werken? en kikki hangen de plankjes een beetje recht?
@minius: ja denk ook weer een fase, maar ook hij is het echt niet gewend want hij is altijd alleen met mama. gaat bij jou de oudste niet soms nr de opvang? @indy: ja kan best begrijpen dat je het dan wel spijtig vind dat die geen bv krijgt maar een keertje flesvoeding is toch niet erg, je mag er zelf niet onderdoor gaan hoor! Slaapwel aan degene die hun bedje in kruipen !!!
Kikki, kijk anders op deze site Goedkoper4You.nl Bij de Babydump bijvoorbeeld is een schommelstoel EUR 169 en via deze site EUR 125 (als je zo'n rainforest wil) + verzendkosten tuurlijk. Wij hebben het via deze site besteld, binnen 14 dagen gekregen en we zijn zeer tevreden.
@lynn; welke jumper is dat dan? Kan m op de Fisherprice site niet vinden? En google geeft een jumperoo aan die alleen op MP achtige sites te vinden is?
Hmmm, zie m dus net staan op de site die Bubalica aangeeft, laat m enthousiast aan mn vriend zien.... heeft hij weer ergens gelezen dat dat niet goed zou zijn voor de ontwikkeling van de voetjes?????? Grrrr, soms zouden mannen niet ZOveel moeten lezen en klakkeloos aan moeten nemen op internet... word weer een discussie
Leonie – heb toevallig gisteravond de lactatiedeskundige mijn probleem voorgelegd, maar nog geen reactie. Ook rond zitten neuzen op forum naar meiden met zelfde probleem (en dan het liefst DE oplossing willen lezen J) en iemand even pb gestuurd die zelfde probleem had en waarbij het inmiddels wel goed gaat… Cb heb ik inderdaad ook al over nagedacht, ga ik maandag misschien toch maar even doen… of moet je dan dat 0900 nr bellen van Icare?? Hoe gaat het met jou nu? bubalica – op zich heb ik totaal geen last van m’n tepels met zo lang kolven. Ik was vanochtend ook gewoon even benieuwd hoe lang ik zou doen over 200 cc (vooropgesteld dat ik dat zou halen… voor straks op het werk…..want dan ga ik 2x per dag kolven. Dan zit ik 2x 50 minuten te kolven? Jemig…wil ik dat wel..? tizzy – hier net ook BNN gekeken, geweldig! Liedje van Patrick Bruel ‘ze verkoopt boerenkool en pakt shampoo erbij’ heb je die ook gehoord? Geweldig! sylvie – een keertje FV heb ik op zich geen moeite mee hoor, maar zou hij dan alleen nog maar FV willen drinken bij papa of is dat gewoon voor één keertje?
@indy: ik denk dat je best een aantal keren dan bij papa flesvoeding geeft en als hij echt goed drinkt aan de fles eventueel nog een keertje bv proberen?
Zoooo heeeey, dames wat kletsen jullie er weer lekker wat af! Ben er even een avondje niet bij en er worden weer minimaal 5 pagina's volgeschreven! Dames met fles-probleem icm bv, misschien eens een lactatiekundige raadplegen? Denk dat zij wel vaker met deze problemen te maken hebben en wie weet hebben ze wel goede bruikbare tips? En misschien ook eens de kers speen van Difrax proberen, schijnt op tepel te lijken (volgens mijn kraamverzorgster). Verder zou ik ook echt niet weten hoe ik jullie er mee zou kunnen helpen. Dikke knuff voor jullie!!! Lijkt me erg frustrerend. Vooral met zicht op dat sommigen straks weer moeten gaan werken... Schommelstoel vind Rosan ook helemaal leuk! Nadeel is alleen dat als ze wakker is ze HONGER heeft en dan vind ze de s.stoel niet leuk. Als ze flesje leeg heeft moet ze eerst even 20min zitten/liggen anders komt voeding weer omhoog en daarna is ze meestal al weer moe en wil ze slapen!!! Of dan toch maar even in schommelstoel doen ook al is het niet op schommelstand? Is ook zonde om de stoel zo weinig te gebruiken vind ik! Kado van mijn mamsie gehad, erg lief! Toastjes, cafe noir, etc mmmmm allemaal lekkerbekken hier vanavond Ik heb vanavond weinig kunnen snacken, want Rosan had weer last van de voeding die omhoog kwam. Was bij vriendin op de koffie maar hele avond met Rosan op arm gezeten. Om 22uur de fles, toen naar huis en lekker in bed gelegd en nu slaapt ze weer als een roosje. Las hier ook over de 12 weken sprong nou daar kan ze heel goed inzitten, want was 19april uitgeteld en dat is nu zon beetje 12 weken geleden. Verder slaapt ze eigenlijk wel prima. Hengelooooo, almelooooo allemaal lekker dicht hier in de buurt dames Leuke website check ook eens misslittle . nl Heb van mijn moeder een heel leuk lakentje/dekentje in 1 gehad met Rosans naam erop geborduurd. Had ze op deze site besteld. Ben er eens gaan neuzen en oh oh oh wat een leuk spul! Heb een leuk tutdoekje met Rosans naam erop besteld en nog een omkeerbaar lakentje met stipjes en ruitjes. Erg lief! Reageren op iedereen, idd ben je er even druk mee. En meiden, je hoeft echt niet op iedereen te reageren hoor. Ik vind deze site nog steeds bedoeld om lekker te kletsen en je ei/ervaringen/vragen kwijt te kunnen. Niemand verplicht om ellenlange reacties te geven. Dus lekker blijven meekletsen hoor. MsRoxy, leuk dat je weer even kwam meelezen en kletsen Sylvie wat betreft consultatieburo zijn ze in Nederland volgens mij ook best streng. Ligt er wel erg aan welke arts of verpleegkundige je hebt. Had op 1 dag eerst een vk gesproken over de voeding, die was nogal van de richtlijnen en regels. Daarna sprak ik de arts en die was veel vrijer en makkelijker. Had toen probleem dat Rosan soms nog de 6e fles wilde snachts en dat mocht van vk eigenlijk niet, terwijl cb-arts zei lekker geven die fles ze is nog zo klein dat heeft ze gewoon nodig...... Scheelt wel dat ik 3 zussen met kids en ervaring heb, ik ga meer op hun adviezen af. Terwijl ze eigenlijk alledrie hetzelfde zeggen.......lekker op je eigen gevoel afgaan! Moederinstict, daar kunnen geen CB-regeltjes tegenop. En dat merk ik zelf ook wel. Doe gewoon wat ik denk dat goed is voor Rosan en ze doet het prima! (zei ze best wel trots )
@Indy; nee niet gehoord, wel dat liedje van Bruel, maar was te druk met typen denk ik haha, ga t uiteraard wel terugkijken via uitzending gemist morgen of maandag
@jessie: ja inderdaad het moederinstinct is altijd het beste hier geven ze ook wel tips maar wij zijn meer van ja ok is ons kind dus wij doen toch wat wij willen. maar kunnen zeker ook handige tips tss zitten
Ik ga mijn bedje opzoeken! Slaapwel allemaal ! Ben echt wel blij dat ik terug ben komen meekletsen hier
SH*T... bedenk me net dat ik er morgen al om half 8 uit moet... moet jureren op een concours... mag ik zo wel eens naar bed gaan (zegt mevrouw nachtbraker ).....
goedenavond allemaal @sniffy snel hoor als het al tandjes zijn! @egbimi.. ja daar komt maarten-jacob niet op voor de laatste fles.. heb vandaag even uitgerekend en hij komt nu op 710 cc zonder de laatste fles ooo heb vanmiddag ook even gekeken zag dat ik een zomersetje maat 80 had denk dat ie die niet aan gaat krijgen of misschien een paar keer. leuk he op het lipje zuigen, maarten-jacob doet het met zijn bovenlip en dan grote smakken erbij @jessie81 ik laat de was nu ook vaak liggen hoor.. net een deel weggewerkt en er zit een deel in de wasmachine nou zeker een slaapkopje haha zoo dat lijkt me wel eng ja als het zo dicht bij je in de buurt gebeurd en wat leuk dat je hondje zo reageerd.. @honden: ik heb er 3. toen Maarten-jacob er net was deed de oudste teef net of hij er altijd al was geweest. de reu vind kindjes altijd leuk en was mega enthousiast (iets te soms) hij legde zijn grote kop op hem neer en gaf een slik de eerste keer (zoooo lief) m'n jongste teef was wat zenuwachtig in het begin (wist niet echt wat ze er mee aan moest).. de reu mocht ook niet bij maarten-jacob komen.. na een paar keer corrigeren is dit overgegaan en gaat het nu heel goed. ze komen altijd gelijk kijken als maarten-jacob beneden is, ben echt blij hoe het gaat @sylvie leuk zeg die oorbelletjes! @danielle1982 veel plezier nog vanavond (of je bent al weer thuis) @leonie27 heb vanochtend nog een half uurtje meegepakt samen met maarten-jacob. @wwjc wat goed zeg dat ie vanaf 1 aug naar het goede kdv kan!!! rust lekker uit hoor!! @kikki ook beterschap en lekker proberen uit te rusten (moet ik ook eens doen) lekkere luier inkoop zeg!!! @tizzy leuk zeg dat ie zo leuk op de elmo reageerd! @minius leuk zeg die kindjes.. hihi met dat vingertje @indy1973 pff vervelend zeg dat je er zo doorheen zit.. hoop voor je dat het snel weer overgaat!! is dat niet te lang kolven??? ik had zo'n briefje van geloof ik 20 min kolven 5-7 min eerste borst 5-7min 2de borst dan nog een keer 3-5 min eerste borste en 3-5min 2de borst zoo ben er volgens mij een beetje doorheen (laatste pagina's versnelt gedaan was meer gezels gesprekjes) nou hoe is het vandaag gegaan.. redelijk redelijk vanochtend/middag anderhalf uur geslapen daarna eigenlijk de hele middag wakker. naar mijn moeder gegaan en mijn broer en schoonzus waren er met hun dochter van 9 maand die zat op de grond.. en jan zet Maarten-jacob er naast.. zit ie eerst heel raar te kijken en begint vol te lachten toen ze haar gezicht liet zien.. zoooo lief!!! daarna thuis ben ik boven aan de slag gegaan.. en zat in de douch bezig komt m'n man boven ssttt hij gaat op bed... hij viel in slaap bij hem.. legt ie hem op bed gaan de ogen wagen wijd open en begint te lachen nou hij wou dus niet meer slapen daarna haha hij heeft vandaag rond de 700 cc binnen gekregen en moet nog een voeding dus dat zit gelukkig goed hij krijgt alleen nog 6 voedingen per dag het lukt hem niet om langer dan 3 hooguit 3.5 uur tussen de voedingen te laten. ooo en elke keer als hij gaat slapen dan is het 3 kwartier en dan hoor ik hem wakker worden dan snel naar boven om de speen erin te doen.. en 5 min later slaapt ie weer maar dan weer 3 kwartier ( ja ik weet is de slaapcyclus, maar dan lees ik van kindjes die zo 2 uur of langer slapen.. dat komt hier echt niet voor) en daarna is ie ook klaar wakker en wil eraf.. het is dus nooit langer dan 1.5 uur hmm dit was het wel volgens mij slaap lekker allemaal!!
Hoe bedoel je manlief en ik zijn nachtbrakers? Hebben net de gangkast deels omgepakt naar de prachtige rechthangende plankjes in de meterkast: ze hangen . Het heeft slechts een uurtje of 8 geduurd . Nu een tweede whiskey met borrelnootjes. @Bubalica: bedankt voor de link! Morgen eens even kijken *moet hoognodig met whiskey gaan slapen*.