April 2009 Mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Sam0110, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Hallo Rijffel :)!

2. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ow, ik heb nog 3 bonnen voor 3 euro korting (per pak) liggen van de kruidvat voor de BabyDry midi 48 stuks. Wie kan ik daar blij mee maken?

Wel balen trouwens. Ik heb ze net bij de makro gehaald en nu hebben ze bij kruidvat een leuk muziekspeeltje erbij... :( :)

Nu ga ik echt slapen. Degene die wil laat maar weten of pb me maar. Wie het eerst komt... :p

3. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    Geniet er lekker van dat ie beter drinkt en hopelijk nu ook lekker (door)slaapt! :) Weltrusten!

4. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    WWJC: hier ook flesjes met jbpm en speen 3!

Ben gister toch maar op 5 flesjes blijven hangen. Ze had overdag een paar x maar 100 cc dus dat 5e flesje had ze nog wel nodig. Ze heeft gister eindelijk weer 700 cc gedronken, dus gaat de goede kant op.

Vandaag weer naar het cb voor de prikjes want die heeft ze vorige week niet gekregen omdat ze ziek was.

5. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    GOEDEMORGEN

@Jodie
    wat kun je je als moeder toch altijd zorgen maken
    het is dus echt waar wat er gezegd word dat je je als ouder altijd zorgen maakt om je kind :)
    en hoe is het vannacht gegaan ?????
    @Kikki
    dat is misschien wel een idee idd,want ik bener vannacht wel een paar x uit geweest om te kijken :)
    maar daar zal ik eens na gaan kijken dan
    @Zeppie
    dat zou natuurlijk ook best kunnen dat ze daar last van heeft
    ik hoop in ieder geval dat ze snel weer normaal een flesje kan drinken
    dit is ook zielig
    @Tizzy
    nou idd hij miste gewoon zijn mama
    en papa dus druk geweest met schoonmaken
    weet hij ook eens wat dat is:D
    en echt vies die 25 gadver ik snap niet dat mensen zo kunnen leven
    bah de kriebels liepen over mijn rug
    en onder het voeden, het is maar goed dat de kleine het nog niet snapt die zou spontaan geen trek meer hebben anders:)
    en ben je nog verder gekomen met je spel????
    @Kipkip
    succes vandaag op het buro
    wat fijn dat het weer de goede kant op gaat met je meisje
    en dat ze weer goed drinkt
    @Kikki
    hoe is het vannacht bij jullie gegaan ????

Mitchell heeft weer een goede nacht gehad (slaapt nog)
    dus gisteren om kwart over 7 de fles en om kwart over 8 naar bed
    en hij werd alleen om 3 uur wakker toen de speen gegeven en de deken iets verder over hem heen gedaan en hij slaapt nu nog
    dus papa en mama konden ook op tijd naar bed
    KIKKI bedankt voor de tip om hem dan tegen 7 uur te geven het werkt hier wel
    ik hoop dat het vanavond ook zo goed gaat
    alleen mama heeft een iets mindere nachte gehad
    ik ben vanaf 3 uur om het uur gaan kijken of hij nog goed lag
    en ja hoor hij lag steeds heerlijk te slapen op zijn rug
    ik zal zo eens kijken bij hem ,want hij moet er zo toch echt wel uit

6. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    #5646 Kikki, 20 jul 2009
    Laatst bewerkt: 20 jul 2009
    @Egbimi: fijn dat het heeft gewerkt. Hier ook :D. Meneer kreeg om 19.00 de laatste fles en viel toen al in slaap. Hij was ook al wakker vanaf 16.00 (ik heb ook niet meer een hazenslaapje tussendoor laten doen). Hij heeft geslapen tot 07.15. Toen moest ik hem wakker maken :$. Hij meldde zich wel even rond 05.00 uur (toen had hij er 10 uur op zitten), maar speen erin en hij sliep zo weer door. En hij ligt nu alweer te pitten ;). Zal ook wel een beetje sclaapschade aan het inhalen zijn.......... Oh, en ik ben er ook en paar keer uit geweest. Plassen en ook even bij meneertje kijken :).

7. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Kikki
    zo lekker zeg mannetje van jou heeft ook goed geslapen
    en hij slaapt dus alweer wat een slaapkoppie nu he :)
    o gelukkig ben ik niet de enige die s nachts ook gaat kijken:)

ik zag net bij MItchell dat hij een vies oogje heeft
    wat kan ik er aan doen en moet ik ermee na de ha ?????

8. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    @Egbimi: Ik heb geen idee. Schoonmaken met watje en water? Heeft Mitchell koorts? Voor de zekerheid HA bellen en telefonisch overleggen?

9. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @kikki
    nou ik heb even zijn temp gemeten,maar hij heeft geen koorts
    netjes 37
    ja kan idd de ha wel even bellen en vragen

10. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    @Egbimi: zou ik gewoon even doen. Misschien zegt hij "even aankijken" of wil hij Mitchell alsnog zien, maar door te bellen ben jij ook weer gerustgesteld. Toch? *Gaat door met stapels hydrofiele luiers wassen*.

11. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    heb de ha net gebeld en moet het idd schoonmaken met een watje en gekookt water wat is afgekoeld
    verder goed in de gaten houden

zal zo weer eens de was gaan doen
    gaat gewoon door he

12. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    ook al bezig met de was dus
    het is hier rustig he vanmorgen
    of wij zijn gewoon vroeg:)

13. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    #5653 MissMama09, 20 jul 2009
    Goedemorgen dames,

Heb wel beetje bijgezelen, maar weer veel gekletst!
    Hier weer erg veel last van hoofdpijn, komt vanuit mijn nek. Gelukkig woensdag weer naar de fysio.

Makro:Nog niet geweest ga deze week, het is tot 27e dus kan gelukkig nog deze week. Afgelopen week erg druk gehad eigenlijk.
    Bianca: Vies oogje helpt bv goed tegen...ik zou ook even dokter bellen kijken wat hij zegt

Best leuk weekend ghad eigenlijk. Heerlijk genoten van mijn mannetjes. Tycho heeft zijn stem ontdekt en de volumeknop. Sinds gister schreeuwt hij echt, heeft hij het helemaal naar zijn zin. Papa was gister aan het stofzuigen en hij probeerde boven het geluid van de stofzuiger uit te komen haha...was erg grappig. Kan sinds zaterdag ook van buik naar rug terug! Echt super, gaat allemaal wel snel.

Ben nu op werk en ben moe hahah...was om 6 uur wakker heb Tycho gevoed en moest er om 6.30 uit, amar had wekken uitgezet...werd om 7.15 wakker..oops

14. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Brenda
    wat naar dat je nog zo n lats van hoofdpijn hebt
    fijn dat je naar de fysio gaat
    wat leuk dat Tycho zijn geluid en volume knop heeft gevonden
    dus lekker veel geluid thuis nu:D
    zo goed van Tycho dat hij ook al terug draait
    werk ze vandaag

15. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    #5655 Indy1973, 20 jul 2009
    Goedemorgen dames!

daar ben ik ook weer...nog steeds moe, maar ik heb mezelf voorgenomen om vandaag praktisch niets te gaan doen, behalve voeden, met de kleine bezig zijn en kolven (ga ik zo doen).
    Gisterochtend hebben we weer de fles geprobeerd terwijl hij nog in ledikantje lag en zowaar hij heeft 30/40 opgedronken (meer hadden we ook niet in flesje gedaan), het gaat moeizaam..maar toch..
    en het gekke is, IK heb het flesje gewoon gegeven :(
    dus als hij straks weer wakker wordt, ga ik het weer proberen.

Verder doet ie 's middags alleen nog maar hazeslaapjes van 20 minuten tot max 3 kwartier (indy verlangt terug naar de middagslaap van ca 2 uur) en wil meneer 's avonds moeilijk in slaap komen. Gisteravond half 9 in bed en om half 10 sliep ie pas, onrustig, krampjes. Hij drinkt ook giga onrustig momenteel, loopt soms ineens te huilen aan de borst (terwijl ik dan nog wel melk heb)...zucht...het kan je zo heerlijk onzeker maken...
    Ik zat net te lezen in het oei ik groei boek, vast over het 19 weken sprongetje (wat al begint met hangerig worden rond 14/15 weken) en daar herkende ik zoveel in! :( periode kan 4/5 weken duren...zucht...

egbimi - vies oogje, hier ook tijd last van gehad (direct na geboorte). Idd afgekoeld gekookt water met steriel gaasje, druppel BV (maar wordt lastig bij jou...hihi) of z'n ooghoekje misschien masseren? Fijn dat Mitchell weer zo lekker geslapen heeft
    wwjc - had dan wel 200 cc met kolven, maar er wel 50 minuten over gedaan! :$ De melk bleef wel continu stromen en ik had geen last van m'n tepels, maar vraag me nu af of het misschien aan de kolf ligt...dus zit eraan te denken om toch een nieuwe te gaan kopen. Heb jij trouwens een enkele of een dubbele?
    brednagill - gaat snel allemaal he? hier ook een flinke volumeknop hoor! en het schaterlachen begint, dat is helemaal super!
    leonie - hoe was de Da Vinci code? :) en waar ga je over een week naar toe met vakantie?

Goed, ontbijtje eindelijk achter de kiezen...mannetje vanochtend maar beetje geholpen met wakker worden rond 7:15, toen voeden en toen dacht meneer 'goh ik heb gisteren helemaal niet zoveel gepoept! laat ik schade nu maar inhalen' dussss....romper eronder, slaapzak eronder...gelukkig was hubbie nog net thuis, kon dus mooi even helpen in z'n nette pak :D. Toen nog weer verder voeden en uiteindelijk rond 8:45 weer in z'n bed....
    Kan mama nu gaan kolven (wat voorraad opbouwen en hij heeft bijna niet van 2de borst gedronken).

Laterrrr!

16. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen,

Jeetje wat een hoop gezellig geklets weer, heb het wel beetje gelezen maar kan het niet bijhouden om op iedereen te reageren vandaag.... :)

Laatste dagje vrij vandaag, vanaf morgen weer werken.... Gek idee hoor, vind het toch ook wel lastig om Esmee weg te brengen straks, maar goed denk/hoop dat dit een kwestie van wennen is....

Moppie is ook beetje verkouden nu, is daar iets aan te doen ? Iets van neusspray of zo ?

Ga weer even verder met schoonmaken, tot strakjes

17. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    Hallo meiden,

Zo weer flink gekletst zeg!! Nogmaals sorry, maar ik kan het echt niet meer bijhouden.

Ik zag dat egbimi weer lekker is gaan zwemmen, gaan wij binnenkort ook maar weer es doen, al durf ik zelf nog niet zo goed in een badpak maarja daar kijken ze dan maar langs haha.

Haha Indy is papa's netten pak wel schoon gebleven? Of moest hij zich daarna ook nog even verschonen?

Hier gaat alles goed. Ik heb vanmorgen alle was weer gestreken, dalijk weer 1 machine aanzetten. Dan moet ik nog even stofzuigen en dweilen.
    Vanmiddag ga ik ook even met Senne naar het cb om haar even te wegen. Even kijken of ze het goed doet op 4 voedingen.

Nou ik ga weer even verder met het huishouden, blehhhh

18. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    Sushi je kan idd een zoutoplossing in haar neusje sprayen.
    En als ze een vies neusje heeft heb je van die zuigdingetjes waarmee je haar neusje schoon kan maken.

Morgen weer werken, heb je er zin in of zie je ertegenop?

19. thalina

thalina Bekend lid

24 jun 2008
    701
    0
    0
    tollebeek
    goedenmorgen dames

pff gisteravond wou ik even reageren deed internet de hele tijd raar.. en het werd al laat.. dus heb de pc maar uit gedaan;)

@kipkip s6 met de spuitjes!!

@egbimi wat lekker zeg dat dat werkt 4 flessen.. daar kan ik alleen nog maar van dromen:p
    wel jammer dat je eigen nachtrust niet optimaal was

@kikki zo je mannetje heeft het ook lekker gedaan zeg!!

@brenda haha hier gaat de volume knop soms ook op het hoogst:D
    wekker misschien tussendoor uitgezet zonder dat je het door had?

@indy1973 lekker rusten hoor!!
    en er zit al schot in het flesje!!
    pfff al die sprongetjes ook:(

@sushi geeft niet hoor, als je je ei maar kwijt kan:D
    oo verkouden wij gebruikten neusspray zoutoplossing.. hielp echt, 1x nieste hij erna en toen kwam er toch een mega sliert uit:p

@inge1983 hoop dat ze het goed doet op 4 voedingen.. zal toch wel!?!?
    s6 verder met het huishouden

zoo hey wat een *PIEP* dag gister hij heeft me toch gehuild niet normaal meer:$
    hij wou helemaal niets zitten niet, liggen niet, tegen je aan niet.. ja vliegtuigje dan was ie even stil:p maar ja word je arm zo lam van haha.
    hij heeft bijna van 3 tot 10 's avonds niet geslapen/ huilen, vervelend..
    hoop dat het vandaag beter gaat (smeeksmiley)

nou de nacht was wel lekker met een beetje rekken was het 8 uur vanmorgen:D dacht maak gewoon 180/6 klaar en zie wel wat ie drinkt.. even zijn handjes vastgehouden (anders slaat ie de fles continu uit mijn hand)
    hij liet eerst 60 staan.. dus boertje geven en even tegen mijn knieen aanzitten denk geef hem gewoon nog meer.. en hij heeft ongeveer 10 laten staan:$:D:D
    hij heeft gewoon 190 cc opgedronken vanmorgen!!!

kom ik beneden zie ik dat 1 hond uit de ren was gesprongen (2 honden slapen in het halletje in een grote puppyren) dus dacht nee he en ja hoor.. ze was aan de diaree:x alles eronder!!
    en de reu dacht oo als zei mag mag ik ook dus er lag plas van hem:x:x
    nou eerst de honden maar uit laten.. Maarten-jacob in de draagzak mee (heeft lekker geslapen) daarna heb ik alles opgeruimd met maarten-jacob nog in de zak:D (arm kind in die stinkzooi)
    rond een uur of kwart voor 10 een beetje jengelen.. denk leg hem op bed.. en na 20 min is ie in slaap gevallen en ik zeg niet dat ie nog steeds slaapt:D

zoo dat was het weer even:D

20. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Nou, hier is sprake van een inhaaldagje slapen door meneer. Hij heeft geslapen van 19.15-07.15 en weer van 08.15 tot nu :$. Kan mama het huishouden eens even doen!

Ik krijg morgen nog kraamvisite van mijn ooms en tantes (zucht, maar wel in 1 keer, dat scheelt).

@Sushi: idd zoutoplossing neusspray (te koop bij drogist en apotheek), een zuigapparaatje (van Bibi) om snot er uit te halen en wat ook goed helpt is Nisykind Forte druppeltjes van VSM (homeopatisch). En je hebt iets dat Luuf heet (ik ken dat niet), wat je geloof ik op haar bostje kan smeren voor beter ademen. Oh ja, en een half gesneden ui bij haar neer leggen 's nachts......

@Indy: dat klinkt idd echt als een sprongetje 8). Kan het de 12-weken sprong niet nog zijn? Het gaat om het moment vanaf je uitgerekende datum en niet je bevallingsdatum...... Was hier ook sprake van afgelopen week, samen met de nasleep van de prikjes; oh zo fijn! Maar, gisteren ging het super (was hij heel vrolijk, lachen enz.) en vandaag slaapt hij alleen maar (tot nu toe). Dus, het wordt weer beter :p.

Deel Deze Pagina