Ik schrik nu ook wel... Mijn dochtertje drinkt ook vaak onrustig en ik heb regelmatig van die steken in mijn borsten (zeker nu ik aan het afbouwen ben). Toevallig heb ik hier een doos celebrations liggen, vol met o.a. bounty... hmmm
Hier is het krampjes-dag....... (naast slapen). Zooooo zielig. Ik ben maar even over op kleine flesjes voeding geven met extra water, want meneer heeft weer obstipatie. Dat is eigenlijk al bijna twee weken zo, dat zijn stoelgang wat lastiger is. Misschien maar eens een keer naar de HA? Of helpt hier ook een Bounty tegen . Vrees wel dat hij vanavond niet zal slapen, aangezien hij de hele dag al heeft liggen pitten en krampen......
Ja, hier ook al een tijdje. Heb altijd haar speentje bij de hand als ik aan het voeden ben. En idd, een paar keer proberen, als ze het niet wil en speen wel, dan gaat bij mij fabriek ook dicht
@Egbimi; ik ben ook aan het lijnen hoor... Al zo'n 6 weken, en begin telkens weer op maandag, omdat het op de dinsdag weer mislukt was en dan was de week toch al verpest, hahahaha.. Nee, maar ben wel van plan, maar eigenlijk moet er ook niet teveel af. Mijn heup en kont is minder geworden na de bevalling, maar mijn buik is nog te slap. De oplossing is dus buikspieren doen... *geen zin in* Gesprek ging voor mijn gevoel erg goed.... Nu afwachten! Horen gelukkig morgen of overmorgen al wat, dus ben erg benieuwd. Functie lijkt me ook erg leuk!!
Haha, lag onder de computer van het lachen. Wat zielig voor haar om met spiritus etc. in te spuiten. haha, echt heel flauw maar kom niet meer bij. Man is me ook echt aan aan het kijken van die is niet goed snik. Nu weer verder met rest van de reactie, tot zo!
@Brenda, ja je kunt aan minipil beginnen zonder terugloop van bv. Heb ik in ieder geval geen last van gehad en ben 2 weken geleden begonnen ermee. Moesten het nog 1 week met condooms doen en daarna machten die ondingen de deur uit. Vind dat echt sfeerbedervers! @Bianca, zo jij bent lekker actief bezig geweest in het huishouden vandaag! @Kikki, haha ik was aan het lezen hoe jij het nekje schoonmaakt en toen dacht ik nog he zo doe ik dat ook. Schrijf je later dat je de tip van mij hebt, haha J Fijn dat mannetje zo slaapt, maar idd soms ook wel even saai. Oh, als ze dan groeien als ze slapen mag ze van mij wel wat groeien in de lengte. Het gewicht zit wel goed. J @danielle, ik het dat ook hoor het gevoel volwassener te zijn na de zwangerschap/bevalling. Het is echt een grote ervaring om mee te maken. @Tizzy, wow wat heeft hij toch goed geluisterd! Goed aangeleerd zeg! @Inge, steeds als ik een zwangere vrouw zie denk ik steeds yeah ik ben al veel verder, ik heb mijn mooie kindje al in mijn armen (of in de mc) @indy, kleine meisje had dat vanmiddag ook. Lag in bedje te huilen, dus uit bedje, even vast gehad en daarna in box. En de ene gaap was nog niet voorbij of de andere kwam weer. Maar slapen ho maar! Ik ga trouwens vanavond nog een elektrische kolf (enkele) kopen. Zag gister een site met 10 % korting en dan kan deze mooi terug naar de thuiszorgwinkel. Die huur is best duur (2 euro per dag) @Thalina, echt een leuk fotoverhaal! En dan die elleboogjes op je papas schouders geweldig! @Jodie, ik hoop dat als je de laatste fles wat later hebt, Senne ook de hele nacht door kan slapen. Is ook erg fijn voor jullie! @Sushi, jeetje wat een gezeik zeg met UWV! Die mensen hebben volgens mij echt niets beters te doen, je kunt echt zo moe van hen worden! Hoe laat en tot hoe laat moet je morgen werken? @Sylvie, bij jou kids ook slaap in aan het halen. Is idd ook wel even lekker, kun je alles weer bijwerken. Morgen dus gezellig dagje met je gezin en fruithapje, ben benieuwd hoe ze dat vindt! @Sniffy, fijn dat links goed was,nog even spannend voor rechts dus. Ik blijf duimen! @indy, oh wat ontzettend balen dat auto het niet doet! En wat een leuk liedje! Alleen minder als kleintje zich eraan houdt, na ja speen erin en dan uiteindelijk slapen. dan is het goed J @happy, je kunt ook even temperaturen. Dat kan helpen om te poepen maar moet je niet te vaak doen want dat is ook weer ergens niet goed voor. Wel vervelend dat ze er last van heeft. Is het nog gelukt met de rolluiken? @Wendy, doe maar eens rustig aan jij en misschien toch even terug naar ha. Klinkt niet goed hoor, dat je zon last hebt van medicijnen. Dikke knuffel! @Sniffy, haha door de Jamin geroepen! Al het lekkers is iedereen vandaag wel aan het roepen. Vandaag was de nougat mij ook al aan het roepen. En idd, als iemand roept moet je daar gehoor aan geven J @Jessie, gezellig samen met man was opvouwen, die van mij weet volgens mij niet eens waar wasmachine staat. Haha nee hoor dat is beetje overdreven. Oh, vriendinnetje aan de deur. Tot later!
@Leonie: het werkt helaas niet zo dat als links goed is rechts ook wel goed zal zijn. Heupdysplasie kan helaas ook aan 1 kant zitten. Ach het komt wel goed. Ik ga niet negatief denken.
vriendinnetje kwam alleen even iets afgeven dus ben ik weer danielle, fijn dat je gesprek voor je gevoel goed ging. Fijn dat jullie snel krijgen te horen of je het bent geworden, ik duim!!
Oh ja; omdat het allemaal nog loopt met mijn oude werkgever, kan ik het helaas niet vertellen als ik aangenomen ben uiteindelijk....
pb je me dan even? Wil het graag weten! Ik leef echt ontzettend met je mee. Gek eigenlijk he dat je je zo betrokken kunt voelen bij iemand die je nog nooit hebt gezien! Wel heel leuk!
Spruw vind ik trouwens heel erg duidelijk te herkennen hoor, dus als de beebjes er last van hebben, kun je het duidelijk in het mondje zien!
@Leonie; dat is lief! Ja, dat zal ik doen, ok? Maarre..... hoe weet ik dat jij mijn oude werkgever niet bent? 8) hahaha
@leonie rolluiken zijn idd goed geprijsd. Wij wachten wel even tot volgend jaar we hebben al veel centjes uitgegeven. Ze slaapt nu nog lekker bij ons. Goed excuus om haar bij ons te laten slapen tot het weer wat koeler wordt in september. @msroxy hier ook gilletjes (lijkt op mama zegt papa dan) echt een meiden gilletje! hier heeft de kleine nog steeds niet gepoept, ik heb haar beloofd dat ik zo mn best zou doen om haar vandaag te laten poepen, nog meer mn best doen dan!
danielle, ja haha dat is voor jou een vraag en voor mij een weet!8) Maar nee hoor. Alleen al dat ik in Brabant woon zegt volgens mij al genoeg!
Hey stelletje snoepkonten, @sniffy: fijn dat links goed was!! Wel spannend nu met rechts dan!!! Ik hoop voor jullie dat het goed is. Zijn haar bilplooien ook ongelijk dan? @indy: doet je auto het al weer? tjonge jonge das ook lastig dan zeg. @danielle: hmm wel jammer dat je het niet kunt vertellen dan. . . maar kan het wel begrijpen. In ieder geval heel veel succes! Nou we zijn zostraks naar het cb geweest om Senne even tussendoor te wegen. Ze weegt nu 5770 gram, dus ze is in 2 weken tijd 340 gram aangekomen en dat was goed. Ze zeiden ook dat ze dan waarschijnlijk ook gewoon genoeg heeft aan die 4 voedingen ook al was het iets aan de vroege kant. Nou Nils is volgens mij niet ziek aan het worden. Hij doet weer gewoon eigenlijk en voelt ook niet meer warm. Nou we gaan er twee in bed doen en daarna ga ik weer es lekker met mijn fotoos hobbyen.
@WWJC: wat naar dat je je zo rot voelt met de medicijnen... Ik hoop voor jou dat het gauw beter gaat, hou je het goed in de gaten? Knuf!
Inge, fijn dat Senne goed aan was gekomen en dat 4 voedingen goed is. Ik denk er toch ook nog over na. Moet meisje 's avonds echt bijna uit een coma wakker maken. Vind het nu zo zielig. Ze eet dan en slaapt zo weer verder maar als het niet nodig is? Ik wil dan die voeding wel gaan kolven zodat productie toch op gang blijft. Maar dat gaan we op zijn vroegst proberen als mannetje vakantie heeft, en dat duurt nog een weekje.
Borstkolf net besteld. Enkele borstkolf van medela, 3 flesjes voor in de diepvries en nog een flesje 150 ml voor iets meer dan 143 euro. Is niet slecht toch?