@Leonie: kan je de flesjes ook nog los kopen? Want ik heb Avent Via bekers en daarvan staan er al 5 in de vriezer (heb er 10 in totaal)
@Sniffy, Via onderstaande link kun je bekers kopen, staan in het rijtje erbij. Nu ook nog met korting Baby kraamtijd: verzorging van mama en baby tijdens zwangerschap en kraamtijd Als ik het goed lees moet je dan wel de viabekers en deksels apart bestellen. Verzendkosten zijn in ieder geval 2.95 euro.
@Leonie; miss ook een idee om haar om 21.30 uur te voeden? Tim drinkt met gemak weer een hele fles, ook al is het 3 uur terug. Tim blijft nu na een week wakker van de fles van 18.30 tot 21.30 uur, net of hij er al op ingesteld is ondertussen.
meiden, kennen jullie dit? kleine heeft voor het laatst voeding gehad om half 3 en wil absoluut niet drinken, lijkt wel alsof ie totaal geen honger heeft..heb 'em geprobeerd aan te leggen, maar wil ie niet....fles geprobeerd, wil ie ook niet....verder is ie niet vervelend ofzo (zit nu bij papa op schoot tv te kijken..)
@ danielle, misschien woensdag eens proberen. Morgen lukt niet omdat we dan 's avonds weg zijn maar woensdag zou wel kunnen. Maar moet ik dan de tijd niet langzaam terug gaan schroeven met steeds een kwartiertje? Anders is die sprong toch ineens te groot? En als ik om 7 uur voedt heb ik dan om 21.30 weer genoeg voeding? Indy, nee herken het niet. Wat lastig zeg!
@Thalina mooie fotos en het verhaaltje erbij erg leuk en hij heeft vandaag wel lekker geslapen @Jodie wat fijn dat het goed is gegaan op het kdv hier moeten we wel zelf voeding meenemen ,maar geen pampers en hier ook een bakje voor kleertjes,knuffeltjes en op de flessen staat zijn naam @Sushi ook lekker druk geweest dus en wat een gezeur van het uwv laat ze maar achter de mensen aan gaan die niet of nauwelijks solliciteren ik hoop dat de brief helpt @Sylvie ook al lekker druk geweest vandaag en Laure slaapt ook lekker zeg heerlijk he veel plezier morgen @Sniffy wat fijn dat het heupje links goed is nu maar hopen dat het heupje rechts ook goed is @Indy wat naar zeg dat je net alles hebt ingeladen enz en dat je auto niet wilt starten maar je hebt wel een leuk liedje bedacht vind het wel erg leuk klinken @Happy wat naar dat je meisje zo n last van verstopping heeft ik hoop dat ze er snel vanaf is @Wwjc wat naar dat die medicijnen zo n bijwerking hebben naar hoor ik hoop dat je je snel weer de oude voelt @Jessie ja ik heb vaker slapeloze nachten als Mitchell hij slaapt wel lekker door en mama maar niet kunnen slapen haha en misschien is Rosan er binnenkort ook al wel aan toe Mitchell gaf het hier zelf aan door langer te slapen en na de fles van 20.00 kwam hij niet meer en s nachts ook niet idd wel lekker hoor met mijn tijd over heb ik een beetje op het net gesurft en Mitchell kwam toch al iets eerder dus even met Mitchell geknuffeld en gespeeld en toen was het alweer tijd om aan het eten te beginnen en ja erg he dat ik ana mijn mannetje begon hahahaha vond het wel grappig zoals jij dat beschreef en leuk zeg voor het eerst onder de douche ben benieuwd hoe Rosan het vond @Msroxy fijn zeg dat Nienke het zo goed doet op fruit en groente ik mag denk ik ook wel snel beginnen ik heb het idee dat Mitchell wel meer wil ,maar ik moet woensdag na het buro toe dus we zullen zien @Kikki wat zielig dat jou mannetje zo n last van krampjes heeft ik hoop dat het snel weer goed gaat @Danielle ik hoop ook voor je dat je aangenomen word ik duim met je mee duim duim duim duim duim duim en gaat zo door ok dus elke maandag is het lijndaghier nu een week bezig en het gaat wel goed ik eet s avonds vaak een snack a jack en fruit en drink ruim 2 liter water per dag dus dat gaat goed komen en ik moet hier ook beginnen met buikspieroefeningen en pb je mij dan ook even ben ook heel benieuwd en zou het heel leuk vinden als je aangenomen word @Inge fijn dat Senne goed is aangkomen hoe oud is Senne nu ???? wel grappig Mitchell woog de vorige x op het buro ook 5770 gram Zo ik heb lekker gegeten en nee mijn mannetje is nog helemaal intact Jessie en Sniffy waren mijn broertje en schoonzusje net hier heb ik het nog even over dat kleine mannetje gehad en zij wist er ook van en zij vind het ook heel erg en zij heeft tegen die jongen gezegd als je vriendin niet verandert ga ik er werk van maken dus ze word nu wel in de gaten gehouden gelukkig maar want het zit me toch niet lekker hoor Mitchell heeft net de laatste fles gehad 210+7 en hij is helemaal op dus hij zal vast goed slapen mannetje gaat zo nog even met hem douchen en dan gaat hij lekker naar bed
Ja idd, jij geeft borstvoeding.... Heel eerlijk gezegd wordt het wel geadviseerd om steeds wat vroeger de fles te geven. Maar bij ons is het toen per toeval zo gegaan. Ons mannetje was de hele middag al heel erg onrustig, en had de hele middag en avond niet geslapen. Toen ik om 21.30 uur thuis kwam van een visite (mannetje was dus onrustig, dus ging maar fijn naar huis), bedacht ik me dat ik alvast de fles zou geven. Eigenlijk alleen maar omdat ik dacht hij moet hardstikke moe zijn, en zodadelijk kan ik hem weer uit zijn diepe slaapje halen. Toen ging dat eigenlijk zo goed, en hij dronk de fles helemaal leeg, dat we dat nu elke avond doen. Miss moet je hem dan 's avonds afgekolfde melk geven? Dat je nu alvast een voorraadje op gaat bouwen? Of kan dat niet?
@Indy, heeft mannetje vandaag al gepoept? Rosan zat laatst ook eens te knoeien met de fles en spuugde steeds de speen weer uit. Toen heeft ze eerst de luier goed volgemaakt en daarna gedronken?! Anders zou ik niet weten hoe het kan?
Danielle, kan je het dan niet op de aprilhyves zetten als je meer weet over je sollicitatie? Die is verder besloten toch? Indy, ik herken het ook niet, straks gewoon nog maar eens proberen? Hij heeft misschien nog gewoon echt geen honger. Gebeurt hier nooit (was het maar eens zo ). Goed zeg, dat ie nu uiteindelijk wel uit een flesje gedronken heeft, al duurde het lang! Komt vast wel goed joh! Leonie, volgens mij is dat idd niet duur. Meestal betaal je dta al wel voor alleen een kolf. Iemand vroeg ook welke kolf: ik heb de avent isis uno. Gewoon een electrische enkele kolf. Als ik bij de eerste had geweten dat ik ook een tweede kindje mocht krijgen, had ik denk ik een dubbele gekocht. Als ik nu kijk hoeveel tijd ik aan kolven heb besteed bij Tim. En daar komt nu vast wel weer wat tijd bij, dan had een dubbele echt mega veel tijd gescheeld....maargoed. Vraagje: hoe zijn jullie kids in bad? Tim was altijd al heel druk aan het spartelen in bad, en aan het draaien enzo. Lukas ligt erbij als een dooie diender....hij geniet echt, maar dan heel ingetogen en relaxed. Zo grappig om het verschil te zien. Ik heb gister maar eens wat foto's van onze Tim ingeplakt. Ik had nog foto's liggen van juli 07. Twee jaar geleden dus en nog steeds niet ingeplakt. Nu wel! En jeetje, wat lijkt Lukas op zijn broer. Mijn vriend vroeg zelfs of ik met foto's van Lukas bezig was..... Oh en ik las nog iets over een vriend die snurkt! Hier ook, ik word er gek van soms. En hier net zo als bij jou Tizzy: eerst zei hij dat het kwam omdat ik zo licht sliep ivm zwangerschap. Maar ik heb er nu nog last van. Vriendelijk vragen helpt hier vaak niet. Hij draait hoogstens zijn hoofd even van de ene naar de andere kant. Op zijn zij kan hij trouwens nog snurken....vreselijk irritant..
@wwjc: hoe gaat het nu met je??? Je moet je anders toch maar es even goed laten onderzoeken hoor, want het klinkt echt niet goed allemaal! @Leonie: Ik moest Senne overdag de hele tijd wakker maken voor haar flessen en dan liet ze iedere keer minimaal 20 cc staan. Ook bij de laatste fles. Over heel de dag gerekend liet ze dus bijna een hele fles staan. Maar ik durf haar laatste voeding nog niet om 19:00 of zo te geven, ik vind dat zo lang tot de ochtend. . . Ze krijgt nu om 7:00/8:00 - 12:00 - 16:30/17:00 - 21:30/22:00. @egbimi: Senne is vandaag 14 weken. O wel fijn dat de situatie daar nu dus door meerdere in de gaten wordt gehouden, ik kan me voorstellen dat het je bezighoudt.
Rosan vond het heeeeerlijk onder de douche! Man vond eerst beetje lastig hoe meisje t makkelijkst vast te houden. maar ze heeft echt genoten, en echt glimlachen de hele tijd! Mama is natuurlijk weer eens vergeten het fototoestel mee te nemen, damn! @Kikki, aaaah wat zielig voor je mannetje die krampen! En die obstipatie hier heel herkenbaar, vooral als het wat warmer is vul ik iedere fles bij met extra water anders komen er gewoon konijnekeuteltjes uit (met heeeel veel moeite!) Hopelijk slaapt je mannetje vanavond ook lekker, ondanks vele slapen overdag. @Danielle, ooooh erg spannend dus met gesprek! Hoop dat je morgen of overmorgen goed nieuws krijgt! (jessie duimt heeeel hard onder typen door ) En idd iedereen hier dan even PBén please Anders zitten we allemaal zo lang in spanning.... @Inge, dus Senne was goed gegroeid op de 4 flessen. Lekker zo doorgaan dus @Egbimi, blij dat je toch je mannetje niet opgegeten hebt Wat stond er wel op het menu vandaag? Ik had bijna het eten klaar toen begon Rosan te mekkeren. Heb het eten afgemaakt en daarna is mannetje eerst met haar gaan douchen en de fles gegeven. Daarna papa en mama eten.....meisje gaat voor! Kan toch niet rustig eten als zij zo ligt te huilen. Gelukkig houd men een oogje in het zeil bij dat kleine mannetje. Ben erg benieuwd hoe dat allemaal zal gaan.... Structuur.....ik was nooit iemand met schema's en structuur. Maar sinds Rosan geboren is gaat dit eigenlijk een beetje als vanzelf. Probeer de dag om haar voedingen etc heen te plannen. En de laatste fles geeft mannetje altijd en dan ga ik altijd vast de voedingen voor de volgende dag in potjes doen, brood smeren en daarna gaan we alledrie lekker naar bed tegen 23uur. Ook ben ik veel poetseriger geworden, de keuken blinkt het altijd uit en qua schoonmaken gaat het ook allemaal meer als vanzelf. Eerder liet ik de boel nog wel eens de boel en moest dan altijd zoveel tegelijk doen. Vind het wel lekker zo, dat is voor mij wel een voordeel.....Meer meiden die dit herkennen?
Inge: De toekomstige mama's van april 2009 - Hyves.nl Moet je alleen ff een berichtje aan lynn sturen, zij laat de mensen door!
Egbimi, fijn dat het nu in de gaten gehouden wordt! Ik hoop dat er ook daadwerkelijk stappen ondernomen worden als ze niet veranderd. Ik vond het zo'n sneu verhaal, dat arme kereltje!
En het kereltje slaapt alweer. Ik moet er wel even aan wennen hoor, dat hij zoveel slaapt. Ik denk dat hij vandaag in dit etmaal zo'n 16 a 17 uur heeft geslapen (als hij nu doorslaapt tot 00.00 uur). Poeh, ik vind het veel. Normaal komt hij aan 14 uur of zo...... Hij heeft wel slecht gedronken vandaag, maar dat kwam duidelijk door de krampjes. Halverwege de fles gaat het dan mis, ondanks de Infacol. Wel balen hoor. Ik heb dus nu 4 flessen van ca. 150 gegeven en 2 kleintjes van ca. 60 (behoorlijk aangelengd met water tegen de obsitipatie). Misschien dat ik hem vanavond toch wakker maak voor een extra fles; gewoon om de stoelgang op gang te houden (en hij komt niet aan de 800 cc vandaag; hij komt op 750 cc uit). Uiteindelijk had hij zostraks een beetje donkergroene poep, maar het zit helaas nog goed vast. Echt heel zielig. Wat zouden jullie doen? Wakker maken voor een laatste fles, of lekker laten slapen?