April 2009 Mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Sam0110, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Ok dat is gelukt !! bedankt !
    nu wachten op lynn

2. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    SUSHI: Tjee wat een dag..:(.. Ik ga ook heel hard duimen dat het snel geregeld wordt en jij kan gaan werken..*knuff*
    DANIELLE: O wat spannend..ga ook voor jou duimen dat je de nieuwe baan krijgt..

SYLVIE: Een aantal pagina's terug staat de Hyves-link van de april mama's .. Daar in het linker colommetje aanmelden om vrienden te worden..Lynn moet je dan doorlaten..als ze dat heeft gedaan zul je veel van de April-mama's zien en ook daar kun je dan vriendjes mee worden..

3. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    O oke...hahaha..Leonie was me voor..:D

4. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Toch ook bedankt eefje :) !

5. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    ;)

Ik ga mn bedje opzoeken..Had er al een uur in kunnen liggen..8)
    Fijne avond nog meiden..
    Slaap lekker!

6. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Slaapwel eefje !

7. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    @Minius; Ja! Goed idee!! De aprilhyves zal ik het opzetten wat het uiteindelijk geworden is.
    Leonie; heb jij eigenlijk ook hyves?
    Moet trouwens erg aan wennen dat jullie mannetje ook Tim heeft Minius, hahahaha J
    Oh ja; onze Tim begint nu erg te spartelen in badje.
    Denk erover om binnenkort in de badkamer het badje neer te zetten om te badderen…

@Jessie; Sinds mijn zwangerschap ben ik eigenlijk zo’n controlfreak geworden met poetsen enzo.
    Werd in mijn zwangerschap echt eerlijk waar woest als mijn vriend de pak melk andersom in de koelkast had staan… hahahah J
    Het moest allemaal netjes in een rij staan, en met de letters naar voren zeg maar.
    Idem voor de voorraadkast. Dat structurele heb ik er wel in gehouden, het werkt wel prettig zeg maar, en vind een opgeruimd en schoon huis fijn om in te leven.
    In die zin ben ik daarin dus ook wel veranderd…

@Kikki; ik zou hem wakker maken, juist omdat hij zo weinig gedronken heeft vandaag…

@Sushi; ach meid, wat een kl*tedag…. En natuurlijk mag je hier “zeuren”, iedereen “zeurt” hier toch lekker van zich af! We begrijpen tenminste als geen ander hoe de ander zich voelt.
    En natuurlijk mag je gewoon lekker beginnen, zeker weten! Niet twijfelen aan jezelf hoor!!

@Leonie; ik geef Tim trouwens de voeding van officieel 19.00 uur om 18.30.
    Hebben we toch al weer dat half uurtje gepakt!
    Ga morgen naar het CB, en wil het er ook eens over hebben.
    Tim drinkt de fles telkens nog zo mooi leeg, heb niet het idee dat ik hem er al af moet halen.
    En half 10 is een keurige tijd, en vind de avondfles nog wel fijn zo…
    Alles gaat al zo snel, als hij zo ook al om 19.00 uur op bed ligt, is het helemaal zo saai….:(
    Al denk ik dat we er zo wel naartoe gaan als hij fruithapjes mag eten.

Ik vind trouwens dat wij een heel leuk groepje hebben!
    Iedereen “kent” elkaar al goed bij naam, en vind het clubje ook niet te groot zeg maar!
    Erg gezellig!!

8. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Danielle, helemaal met je eens. idd gezellig groepje!
    Ik heb idd hyves, wel onder schuilnaam echte naam durf/kan niet door andere redenen.
    Wel jammer want nu voel ik altijd wel beetje schuldig maar kan niet anders.
    Ik ken/vertrouw jullie wel maar misschien dan weer vriendjes van vriendjes etc.
    maar ben dus gewoon onder Leonie te vinden, zelfde plaatje :)

Oh, ik heb een nieuwe foto van meisje op mijn hyves gezet. Eentje waarbij ze speen eruit heeft gedaan en lekker ligt te duimen. :D

9. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Danielle, dat heb ik ook hoor, met de naam Tim. Heel gek om bij jou iets over Tim te lezen. Blijkbaar hebben we beide gewoon een goede smaak qua namen ;) En velen met ons, haha.

En we hebben idd een leuk groepje hier! Niet te groot meer, zodat je idd ook steeds meer kan onthouden van elkaar zeg maar....

Bubalica, kan het niet zijn dat de kleine huilt omdat ie te ongeduldig is omdat je toeschietreflex op zich laat wachten? Of juist omdat je toeschiet te heftig is?

Ik werd net gebeld door een collega. Het zoontje van een andere collega die 6 wkn terug bevallen is,ligt in het zkh met een ernstige hartafwijking. Heel moeilijk woord, maar het gaat dan om 4 afwijkingen. Vrijdag gaat hij geopereerd worden, het kereltje is nog maar 6 wkn, wat lijkt me dat vreselijk....
    En dan zit ik me druk te maken dat Lukas niet uit een flesje drinkt :(

10. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Oh Sushi, dikke shit zeg!! Ook een dikke knuf vanuit hier!

Eefje, hoe is het nou met die luizen van jullie ;)??

11. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Oh jeetje Minius, wat vreselijk voor die ouders!

12. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Badje
    hier vind mannetje het ook heerlijk in bad,tummy of douche
    hij geniet er altijd zo van
    als we hem vasthouden onder de docuhe en we doen zijn billetjes onder de straal dan begint hij altijd te giegelen zo leuk
    hier een foto van lekker in badje

13. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Minius
    jeetje wat vreselijk voor die ouders en dat kleine mannetje

14. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Bianca, hoe komt het dat je banner veranderd hebt?
    Zo is het wel makkelijker om te zien hoe oud Mitchell is. Maar deze paste er niet onder of zo?
    Of vind je dat te druk?

15. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    @Minius; jee wat erg...:(
    Maar voor jou is het ook een zorg als jullie kleine man niet goed uit een flesje drinkt toch?
    Ieder zijn eigen zorgen, groot of "klein"!!!

16. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    WAt is Mitchell toch een mooi mannetje!

17. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    @Leonie; jammer dat we niet op je echte hyves "mogen"..
    Ben benieuwd naar hoe je eruit ziet, kan me geen enkel beeld maken eigenlijk.
    Kun je miss op je "geheime" hyves een foto van jezelf plaatsen?

18. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Jeeeeeeeeeeeeeee Egbimi!! Wat groeit dat ventje van jullie!
    Hij wordt echt al supergroot of niet?
    Of lijkt het maar zo op die foto?

Onze Tim wordt morgen ook weer gewogen, denk dat hij ondertussen ook wel 65 cm is, en 7 kilo weegt!
    Hij wordt ook al een echte beer!

19. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    @Danielle: wat een superleuk ventje hebben jullie toch. Ik heb even op je Hyves gekeken. Hij is echt cute!

@MiniUs: oh, wat vreselijk voor die ouders. Maar, het is wel waar wat Danielle zegt. Ieder zijn eigen zorgen, al is dat van die collega wel heel relativerend........

@Egbimi: leuke foto van Mitchel. Ook al zo'n lekker ventje.

*Plaats nu een foto van ons ventje in bad in mijn album en van hem met Elmo, zijn nieuwe beste vriend. Let niet op de kleertjes; hij was net wakker........*.

20. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    @minius: oh wat verschrikkelijk zeg als je dat moet meemaken! we mogen inderdaad allemaal heel erg blij zijn dat we zo gezonde kindjes hebben, soms durf je wel eens vergeten hoe gelukkig je wel bent!

inderdaad een heel leuk groepje hier :) toen ik zwanger was had ik dikwijls het idee dat ik niet kon meepraten omdat hier in belgie alles zo anders is maar nu heb er daar helemaal geen last meer van

Deel Deze Pagina