Heel erg eerlijk gezegd zeg ik daarom ook wakker maken.. Miss is hij duf omdat hij te weinig heeft gehad. Wil je niet ongerust maken absoluut niet, maar je vroeg wat wij zouden doen, en daarom zou ik hem wakker maken...
Leonie, leuke foto's! Prachtig meiske en die met die duim in dr mond is echt heel mooi! Kikki, ik lees het al....je weet het nog steeds niet. Hij zal vast gewoon een bijslaapdag hebben, dus niks aan het handje. Als je twijfelt: dan zou ik gewoon een flesje geven voor je eigen gemoedsrust, anders kom je er nooit uit. Even wakker worden voor een flesje is geen ramp, en zo te lezen ga je je anders toch teveel zorgen maken. Pff, moet er niet aan denken. Tim had in onze vakantie zijn spaakbeen uit de kom. Moest gezet worden en het jochie had zo;n pijn, mijn hart brak.... En dan is het nog 'maar'zoiets....
he he ingewikkeld allemaal ok heel goed van hyves, krijg ik daar dan ook een mail van ofzo?? sorry voel me echt even heel erg dom
@Leonie nou ik vind het altijd zo naar als ik niet bij een ander kan zien hoe jong de baby is en nu dacht ik dat kunnen ze bij mij ook niet zien en volgens mij past het niet alle 2 je mag maar zoveel tekens he bedankt voor je compliment @Danielle ik denk dat het door de foto ook wel iest vergroot word,maar hij is idd goed gegroeid Mitchell moet woensdag weer heen en ik denk dat hij nu zo n 6 en halve kilo is en zo n 64 cm hij was bij de geboorte 3040 en 46 cm dus hij doet het wel goed idd Tim dus ook al een grote kerel ben benieuwd morgen wat hij weegt succes morgen @Kikki wat een mooi ventje is jullie mannetje ook en lief die met Elmo samen hij hou hem ook zo vast he (mijn vriend)leuk hoor bedankt voor je compliment @Minius ook bedankt voor je compliment ik zal eens kijken of het me lukt,want normaal als hij mama met d ecamera ziet gaat hij ineens heel serieus kijken en dan blijft hij maar serieus doen ik denk dat hij zo n 64cm is en zo n 6enhalve kilo gok ik hoor woensdag weet ik het precies @Sylvie ook bedankt voor je compliment en fijn dat jij ej hier ook zo op je gemak voelt we hebben hier idd een leuk groepje zo ik ga nu ook zo naar mijn bedje er was net een mannetje die zeurde om de speen doet ie normaal pas tegen 3 uur s nachts dus ben benieuwd wat hij vannacht doet en hij heeft vandaag 2 flessen van 240 helemaal op gemaakt ik hoop dat hij papa en mama laat liggen ,maar je weet het nooit met die kleintjes he
Bianca leuke badfoto! Senne past er nog amper in! Heb het badje weinig gebruikt, vind de tub leuker! Ja we mogen echt dankbaar zijn voor allemaal gezonde kindjes.... Kiki mooie fotos!!!!
@minius: oh wat zielig! inderdaad doet zo pijn in je hart als je kleintje pijn heeft! laure kan haar armpje ook te ver draaien, dus moeten we heel goed in het oog houden, normaal groeit ze er gewoon uit maar anders kan het wel eens problemen gaan geven dat haar armpje heel snel uit de kom schiet telkens, lijkt me zo zielig!
Danielle op mijn hyves, daar kun je me zien haha! Nu ga ik er eentje uit bed plukken en daarna lekker slapen. See you tomorrow lady's! Sleep tight!
Ik ga ook lekker slapen! Trusten dames......... Ik hoop zoooooooooooooooo dat morgen de telefoon gaat, en dat ik goed nieuws te horen krijg... Slaap lekker, vind het supergezellig met jullie, en wil jullie bedanken voor altijd de superlieve reactie's!
@Jodie mooie foto van Senne hier vind Mitchell de tub ook heel erg leuk vooral als er badschuim inzit dan zakt hij er tot zijn kinnetje aan toe in weg en dan genieten maar @Leonie mooi meisje hebben jullie en wat een mooie bos haar heeft ze zeg en wat goed dat ze zo duimt leuk om te zien zeg en idd we mogen echt heel dankbaar zijn dat we allemaal gezonde kindjes hebben gekregen nu ga ik echt naar bed tot morgen slaap lekker
Leonie nu weet ik hoe je eruit ziet leuk!!!! Ik ga de fles geven en dan ook slapen *doet schietgebedje voor een goede nacht* Slaap lekker allemaal.