Trusten meiden. Ik ga jullie goede voorbeeld volgen en ook slapen! En Sylvie, ik geloof ook dat je een foto hebt toegevoegd! Mooi meisje zeg....schattig in dat pakje!
Sylvie wat een mooie meid! Leuke foto's hoor! Ga zo ook richting mijn bedje (moet nog opgemaakt worden, whaaaaa) Kikki, toch maar flesje gaan geven. Succes en hopelijk een goede nacht, voor allen trouwens hier! Ik vind het ook een erg gezellig cluppie hier, zou jullie niet meer willen missen hoor
Mooie foto's zeg... Maar ben nu wel benieuwd naar nog meer foto's Hoe wordt je vriend met iemand? En misschien dat ik ook een hyves-account ga aanmaken, kan ik mijn meisje ook laten zien
ik snap het vriendjes zijn op deze site ook nog niet goed : -)! denk dat je dan meer kan ofzo geen idee, hyves uitzoeken word voor morgen, nu mijn bedje in want ben echt wel moe. slaapwel !!
@Minius: jeetje wat een rotnieuws van je collega. @Kikki: wat heeft ie toch een guitig koppie, zeker als hij lacht! @Clubje: ik vind het hier echt gezellig. Voor de bevalling had ik het idee er niet helemaal tussen te kunnen komen maar dat is nu echt niet meer.
@Sylvie: wat een schatje en dat lieve jurkje van Kitty. Fenna gaat ook in veel kittykleren lopen . Die krijgt ze nl ook allemaal van haar nichtje. Kitty = lief
Goeiemorgen allemaal! Prima nacht gehad. Manneke toch gevoed rond 23.00 uur met een "kleine fles" van 135 cc. In 10 min. schoon leeg en hij sliep zo weer door (dronk slapend de fles leeg). Manlief gaf later toe dat ons manneke soms beter 5 flessen kan krijgen, omdat hij overdag nog niet zo goed aan die 800 cc komt. Het is een kleine moeite en het voelt beter. Afspraak is nu; drinkt hij overdag niet goed, dan 's avonds een 5e fles. @Vriendjes deze site: een voordeel hieraan is dat alleen vrienden in je foto-album kunnen kijken. En aangezien ik dat liever heb, dan foto's gewoon op ZP (kan ieder ingelogd lid zien), doe ik het zo...... Meer privacy. Bubalica, ik heb je uitgenodigd als vriend op ZP; kun je in mijn album kijken. @Hyves: je logt in op onze eigen site. Bij het onderdeel blogs kun je zien wie er achter de schuilnamen van ZP zitten. Bijv. Kikki = ....... Vervolgens kun je mijn gevonden naam op de Hyves-pagina met foto opzoeken. Je klikt op mijn naam en dan kun je mij als vriend uitnodigen. Als ik jou accepteer, dan zijn we vrienden en dan kun je verder "snuffelen" op elkaars pagina (foto's kijken, profiel bekijken enz.). @Cluppie hier: ik vind het ook steeds gezelliger worden hier! Met nuttige tips, delen van lief en leed en ook lekker geklets. Het wordt bijna verslavend........ . @Jodie: erg leuke foto met Senne! @Sylvie: ooh, schattig meisje is Laure!
zo nachtdienst zit er weer op. Ben nu fenna aan het voeden en dan komt mijn schoonmoeder haar zo ophalen. Dan ga ik lekker naar mijn bedje
Goede morgen! Sniffy, fijn dat je dienst er weer op zit en slaap ze! Heb je nog geluisterd naar je zak snoep? Kikki, fijn dat je mannetje zo goed heeft doorgeslapen en goed dat je toch naar je gevoel hebt geluisterd en nog een flesje hebt gegeven! En voortaan lekker duidelijk wanneer jullie nog een fles geven! Ik ga er maar weer eens eentje wakker maken. Ik heb echt een schoon slaapstertje
Goedemorgen, Leonie, leuk je ook eens gezien te hebben en echt een super mooi meisje, heerlijk die bos haar! Danielle ik duim voor goed nieuws voor jou vandaag of morgen spannend meid!! Ik had gemeente Wassenaar gebeld, zijn nu selectie aan het maken en volgende week worden uitnodigingen verzonden...50 a 60 reacties hebben ze gehad. Alweer helft minder dan bij justitie hahaha 120.... Mannetje kwam vannacht om 3 uur en toen om 6.45 moest ike ruit en moest ik hem wakker maken...lekker bij mama gedronken de scheet. Vandaag moet ik heel hard aan het werk!! Kom af en toe wel even spieken dames!! En ik vind het ook een erg leuk clubje...gezellige meiden en zeker handige en nuttige tips!!
@Sylvie mooie foto van je meisje en die haarband schattig zeg! en die foto met die pop/knuffel is ook erg mooi @Jodie hoe is jullie nacht gegaan??? @Kikki toch maar een flesje nog zou ik ook gedaan hebben als ik me er niet zo goed bij voelde anders lig jezelf toch ook niet lekker hoe is het gegaan vannacht??ik lees het al fijn dat de nacht goed is gegaan en dat het goed aanvoelt en idd het is een kleine moeite ,want ze slapen toch wel gelijk verder dan @Bubalicia/Sylvie als je naar gebruikersinstellingen gaat dan ga je naar contact en vrienden en dan zie je rechts staan een vriend/contact aan je lijst toevoegen en dan kan je in die balk een naam zetten en dan druk je op vriend toevoegen en dan moet de ander jou accepteren en kan je vrienden worden als je vrienden bent kan je de foto s van elkaar zien de meeste hebben dat op onzichtbaar staan dus als je geen vriend bent zie je ze niet ik heb jullie uitgenodigd @Sniffy slaap lekker @Brenda fijn dat mannetje ,maar 1x is gekomen vannacht en idd het scheelt alweer de helft ik hoop voor je dat je erbij zit werk ze vandaag hier ook weer een goede nacht gehad alleen om half 11 en om 12 uur was mannetje aan het jengelen (al slapend) dus speen erin en hij sliep weer dus ik zeg tegen vriend doe zijn dekentje maar iets lager ,want volgens mij heeft hij het warm en ja hoor daarna niet weer gehoord en we hebben hem vandaag om 7 uur wakker gemaakt want hij ging vanochtend weer naar het kdv heb nu ook weer tegen hun gezegd dat hij niet eerder dan 11 uur de fles mag ze zou het zo doen dus ben benieuwd hoe het gaat vanochtend vandaag eindelijk onze tv binnen de vorige x kwam er van alles tussen en nu is ie er eindelijk ben zo blij heb toch mijn zin gekregen zo ik ga even boven aan de gang dan is alles weer schoon tot later
Goedemorgen! Sniffy..slaap lekker.. Brenda: Werkse vandaag!!! Leonie: Leuk je gezien te hebben.. Zoo schattig....Sam schommelt nu zelf in de maxi..haha..met zn beentjes heen en weer en schommelen maar..Vind hij erg leuk Ik zit er over te denken om de tondeuse maar over zn haar te halen..Niet kaal maar wat korter...Overal vind ik haartjes..opzich niet zo erg maar het zit ook steeds op zn handjes en die stopt hij ook in zn mondje..
@LUIZEN: Als het goed is zijn ze mors..Kinderen met shampoo en een nachtje lotion..( wat een stank zeg..!!) Wel nog wat neetjes in de haren maar die moeten nu ook dood zijn..
Goedemorgen. Ja alles rustig hier niets bijzonders te melden, alles gaat voorbeeldig en nergens last van, Miley spuugt nog steeds wel erg (vooral ook veel kwijl beetje irritant word het ik blijf verschonen en wassen) maar goed voor haar is het veel irritanter natuurlijk.. Ik heb gisteren had gewerkt achter de pc werd er helemaal zombie van haha Qua groepje hier vind ik het wel gezellig en qua tips e.d. is het erg welkom en nuttig maar vind het groepje erg (hoe moet ik dat eens zeggen) afstandelijk? (weet niet of dat het goede woord is) misschien komt het omdat ik pas echt een band kan opbouwen met iemand als ik iemand heb gezien. Ik weet wel bij dean (en het groepje) was het zoveel hechter en ging iedereen ook real life bij elkaar op bezoek en hadden we meetings en je hoefde maar te zeggen dat je het niet zag zitten en er kwam iemand naar je toe of je kreeg leuke kaartjes in je brievenbus *dus geen email* er werd aan de verjaardagen gedacht en bij speciale gebeurtenissen zoals trouwen werd er altijd een potje gemaakt door iedereen en gezamenlijk kadoos gekocht, ik heb zelfs mensen van het forum op mijn trouwerij gehad dat zie ik hier niet zo snel gebeuren (vooral ook omdat hier vele de behoefte hier niet hebben) Vind ik wel een beetje jammer dus daarom kijk ik ook uit naar de meeting.... als je iedereen in het echt heb gezien is het leuker en persoonlijker.. beter als alleen maar lappen tekst.
It's a beautifull day, de sun is shining!!!! Goodmorning lady's! Oh, er wordt er 1 wakker, het was leuk jullie gesproken te hebben Tim is naar de psz dus heb het rijk alleen met mijn binkie,lekker. Kikki, het wordt idd 'bijna' verslavend hier he? Gelukkig zijn we verstandiger dan dat Tot laterrr.
Nou als ik een auto had en ik woonde niet zover van iedereen vandaan dan zou ik denk ik wel al bij een of meerderen geweest zijn...( als dat gewenst zou zijn)..Stond bij Jodie ook op het punt om bij haar langs te gaan in het ziekenhuis..wist alleen niet zo goed of ze dat dan leuk zou vinden.. Maar wie weet veranderd dat wel als de meeting is geweest.. Maar Isademi: Ik snap het wel...het is nog niet zo heel persoonlijk..( op een bepaalde manier) je kan jezelf natuurlijk neerzetten zoals je dat wil. Ik zal proberen toch te komen met de trein..
Goedemorgen dames, Dank voor jullie lieve woordjes gisteren, deed me erg goed... Heb redelijk geslapen en gelukkig is mijn vriend een en al positiviteit dus die weet er altijd wel weer een positieve draai aan te geven. Nu maar hopen dat ze vandaag bellen dat ik alsnog deze week kan beginnen.... Even duimen, duim meteen voor jou hoor Danielle Ik vind het groepje ook erg leuk, vind het erg fijn dat je hier je verhaal kwijt kan en ook ervaringen uit kan wisselen. Heb ook erg veel zin in de meeting want ben erg benieuwd naar iedereen in het echt. ! Sorry dat ik verder niet reageer op jullie, ga vandaag mijn best weer doen
Jeej, wat hebben jullie veel afgel*ld eh gekletst in 1 avond tijd! Sniffy, je hebt toch niet de hele zak op vannacht hè? Als Wybe hier ook zo vervelend doet aan de borst stop ik ook. Heeft ook geen nut, want hij gaat dan alleen maar huilen. Maar hij doet dit nu al 4 dagen en ik ben zo bang dat OF hij te weinig binnenkrijgt OF mijn productie eraan gaat. Heb wel vanmorgen nog even extra gekolft toen hij weer maar 1 borst wilde. Wil ik zo ook weer doen als hij slaapt. Danielle, hoop dat je vandaag nog wat hoort! Kun je het op hyves laten weten? (Hihi, zie dat MiniUs dat ook al voorsteld.) Ik heb je op hyves geaccepteerd. Leuke foto's!!! Hier nog 1 die eigenlijk buikspieroefeningen moet gaan doen, maar daar helemaal geen zin in heeft. Leonie, heb je al electrische kolf gekocht? Ik zie het al. Da's idd netjes. Hopen dat ie er snel is. Ik ga denk ik voor do afspraak maken met ha. Moest toch terug om bloeddruk weer te meten. De lactatiekundige zei trouwens tegen mij dat na een uur de voeding alweer aangemaakt is. (vind dat wel beetje vreemd, want je borsten doen toch ook op vraag?) MiniUs, de ene keer ligt Wybe te spartelen in bad (maar wel zonder te lachen) en de andere keer ligt hij er idd verveeld bij. Dus wisselt hier heel erg. Wat een nieuws zeg....6wk en dan al hartoperatie. Inge, gaat wel. Wat minder moe dan gister in ieder geval. Toen kon ik van moeheid mijn armen niet meer optillen. Egbimi, fijn dat je broer een schoonzus ook nog een gesprek met hen hebben gehad. Houd je ons op de hoogte hoe het allemaal verder gaat? Hoe laat mag je mannetje dadelijk van kdv ophalen? Hoop dat ze zich netjes aan de afspraak houden. Ik ben ook wel een beetje als jouw man denk ik. Ik maak me pas druk als er een paar dagen iets niet goed gaat... Indy, hihi en ik was meteen weer weg... Sorry. Hier idd speentje wil hij dan wel, maar echt niet meer drinken. Vanmorgen ook weer maar 1 borst en heeft net weer veel gespuugd. (Thuis geef ik geen jbpm, alleen op kdv) Voor een kolf kun je goed advies winnen bij een lactatiekundige. Ik heb zelf beide. Dus een handkolf en een electrische enkele. Beiden van Avent. Ik vind van de electrische fijn dat je geen lamme arm krijgt als ik 3x op een dag moet kolven op mijn werk. En hij masseert de tepels wat meer, zodat ik er minder last van heb. De handkolf vind ik het voordeel dat ik het idee heb dat ik er sneller en wat meer uitkrijg. Welk merk zit je aan te denken? Gelukkig dat het "maar" de accu was en dat je autotje nu weer rijdt! Jessie, wat heb je voor Rosan gekocht? (Wat zo nodig was. ) MsRoxy, ik las het heel raar: "de vierde fles met boontjes erachteraan" LOL Vroeg me al af hoe je die boontjes in die fles deed. Sushi, wat balen allemaal.... dikke knuffel......en beterschap! Het zal toch wel doorgaan, anders zouden ze niet zoveel moeite voor je doen toch? Sylvie leuk dat Laure probeert op haar buik te komen. Stiekem wel komisch als ze dan boos worden omdat het niet lukt hè?! Lynn, ik kan me helemaal voorstellen hoe jij je voelt. Zo voel ik me ook als ik een halve dag moet werken. Dan moet ik nl ook 2x kolven (omdat ik niet eerder naar huis mag ) En ben ik dus van de 4u, maar 2uur en 3 kwartier aan het werk (ook nog een kwartier pauze nl) En elke keer idd die kolf weer afwassen en alles uitkoken.. (Maar ja, zou ik ook hebben als ik flesje gaf, want dan moet ik toch ook die flesjes afwassen en uitkoken...) Jodie, ik moest lachen om je foto van je "baardaap". Gezonde kindjes, na een mk en een bbz en met de vele mk's van mijn moeder en haar doodgeboren kindje, een kindje van een vriendin van mij met gaatje in de hartklep, kindje wat met 20wk doodgeboren is van collega op het werk.... Dank ik de hemel dat Wybe gezond is! Jessie, lief dat je je zorgen maakt. Ik ben stiekem ook een beetje bang dat ik mezelf voorbijloop op het moment. Mijn moeder heeft me van de week ook al aan het schrikken gemaakt door me erop te wijzen dat ik met die hoge bloeddruk (al zo lang en zo hoog) een best grote kans heb op een hersenbloeding of hartaanval. Ik neem me ook steeds voor om te gaan liggen als Wybe slaapt, maar vind dan steeds dat ik ander dingen te doen heb. Dat en combi van weer werken (en idd Lynn, dat kolven) en die medicijnen is nu denk ik mijn grens bereikt en ben ik gewoon even helemaal op. Net als gister ook. Ben met voeden met Wybe in mijn armen in slaap gevallen. Wel grappig dat hij ook nog lag te slapen. We zijn toen beide nog een uur gaan slapen. En gisteravond ben ik om 9u naar bed gegaan. (na voeden van Wybe, want die was weer onrustig en wilde niet slapen.) Heb vanmorgen om iets van kwart voor 8 net zo lang speen in zijn mond gedaan tot hij weer ging slapen en toen was het kwart over 9. Moet alleen vandaag wel nog wat dingen doen. Maar misschien dat ik maar alleen maar ga doen wat ik moet doen. (afspraak bij de bank om een rekening voor Wybe te openen en onze verzekeringen na te kijken) En de rest maar lekker laat zitten tot het weekend. Hebben het deze week nog druk genoeg. (verjaardag, visite, auto laten maken, auto laten keuren, bezoek, nog ff cb voor te wegen en nog 2 hele dagen werken.) Pffff, worden jullie ook al moe? Hmmm, heb een electrische schommelstoel uitgevonden..... maar dan wel met mama als motor. Wipstoeltje naast me met mopperend kind... voet onder op de buis en wippen maar.... kindje stil. (viel bijna in slaap, toch maar even in de wagen gelegd. ) Groepje, ik vind jullie allemaal super !!!