April 2009 Mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Sam0110, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Inge, Tizzy en Bubbalicia zijn er ook nog niet zo lang en schrijven ook volop mee....Ben ik nog een nieuweling vergeten? Ik heb 2 Leonies op hyves en ik maar denken dat het 1 is met 2 hyves hahahahah nee dus......
    Oja ik heb ook 2 hyves op aprilmamas, maar ga de ene er af halen.Niet dat jullie niet op mijn hyves mogen, maar ik heb zoveel mensen op mijn andere hyves dat ik dit duidelijker vind.
    Dus JokemamavanSenne is mijn hyves.
    *gaat nu Sylvie zoeken*

2. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Wwjc, mag ik je even schoppen? Ga zitten/liggen en relax! Straks gaat het echt fout en dan ben je veel verder van huis! Doe nu even alleen wat echt moet en laat de rest eens lekker. Of laat het manlief doen ;)
    Wees zuinig op jezelf.....

3. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Oh , en jodie: over boodschappen doen en prikjes: waarom niet? Misschien heeft ie wel nergens last van? Of vorige keer wel last gehad?

Thalina, irritant he? Kan het me goed voorstellen!
    Hoe is t met je moeder?

4. thalina

thalina Bekend lid

24 jun 2008
    701
    0
    0
    tollebeek
    hij zat scheetjes te geven daar werd ie wakker van:D
    10 bij hem gezeten.. hoop dat ie nu nog effetjes doorslaapt

@minius ja aardig goed.. ze heeft wat last van der arm maar ja das logish en ze ziet het allemaal heel positief dus dat is wel mooi!!

5. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Thalina, fijn dat je moeder het positief inziet! Last van dr arm zal idd logisch zijn. Ik weet nog dat mijn moeder dat idd ook had. En volgens mij is dat ook best lang gevoelig gebleven (met name de oksel geloof ik, daar waar ze de lymfeklieren weghalen?), maargoed, als dat alles is, dan neem je dat voor lief bij een goede uitslag nietwaar?!

6. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    @Happy; maar is dat niet logisch?
    Als je mensen irl lang niet meer hebt gezien, moet je toch ook even "bijkletsen" voordat het weer "loopt" toch?

@Meeting; ook ik deel dezelfde mening als Jessie.
    Vind het forum erg leuk, gezellig, als uitlaatklep en als vraagbaak.
    Ook ik vind het sturen van cadeau's en dergelijke iets te ver gaan.
    Juist het anonieme is denk ik wel prettig denk ik...

7. thalina

thalina Bekend lid

24 jun 2008
    701
    0
    0
    tollebeek
    jazeker!!
    ja het is haar oksel.. er zijn 3 lymfe klieren weggehaald
    morgen de uitslag.. ben zo benieuwd he.

8. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    @Loeka; Jaaaaaaaaah wat grappig!
    31 juli heb ik idd ook voor de 1e x positief getest!! hahahah

9. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    #5929 Eefje28, 21 jul 2009
    Laatst bewerkt: 21 jul 2009
    Ja lieve meid..maar ik zit dan 2 keer 1 uur in de bus...;) eerst een uur naar Groningen en vanuit daar nog een uur naar Joure..
    Plus het stuk nog in de auto..zeker ook nog wel 2 uurtjes???
    Als ik van hier naar Assen ga : 3 kwartier in de bus...1 uur en 20 minuten met de trein..dus 2 uur en een kwartier..scheelt behoorlijk..
    Kom anders ook gezellig met de trein..reizen we samen:D
    EDIT: Kan niet hahaha....
    OF dat ik vanuit Zwolle verder mee rij..hmmmm...maar dan zit ik nog met een maxi-cosi meenemen..want ik moet ook gewoon de kinderwagen mee..en de maxi kan niet IPV de kinderwagenbak...

10. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    @Thalina, fijn dat het beter gaat met je mams en dat het er allemaal positief uitziet!

@Loeka, ja zat ik laatst ook aan te denken, wat er in een jaar allemaal kan veranderen he?! Volgend jaar zitten we allemaal vorig jaar was ons kindje nog zo klein etc ;)

Meeting: Ik deel ook zelfde mening als Jessie en Danielle. En ik heb al moeite om me eigen vriendinnen een keer in maand te zien. Druk druk druk en ook nog moeder zijn, vriendin, zus, dochter enzovoorts.

Lekker doorgewerkt vandaag, zometeen alweer lekker richting huis.
    Ah zo lief vriend belde met video oproep, ik ook video oproep, zag mijn kleine mannetje kijken hihi scheetje!

11. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    Ik herken het wel hoor happy, had dat gevoel ook wel toen ik nog zwanger was. Voordat ik met verlof ging had ik ook weinig tijd en kwam er toen ook niet echt tussen.....Nu ik verlof heb kan ik het prima bijbenen maar als ik straks weer moet werken zal het ook weer minder worden.

12. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Eefje
    lekker zeg dat de luizen de pijp uit zijn:)
    @Sushi
    wat fijn dat je vriend zo positief is en dat hij je weer opgevrolijkt heeft
    is toch wel fijn als je elkaar zo kan opbeuren en ook wel belangrijk in een relatie
    ik hoop voor je dat ze snel bellen
    @Wwjc
    ik zou als ik jou was de dingen buiten de deur eens even lekker uitstellen en eerst zelf weer eens goed op krachten komen
    en idd Wybe heeft zijn moeder harder nodig dan al die anderen
    denk aan jezelf meis
    @Jessie
    leuk he spulletjes/kleertjes voor je kindje kopen
    ik geniet daar ook altijd van
    @Lynn
    goed he 3 kilo alweer kwijt
    ga zo door
    @Jodie
    wat fijn dat vannacht goed is gegaan
    en het komt idd vanzelf weer
    en fijn dat Senne het goed heeft gedaan met de prikjes
    en waarom zou je hem niet meenemen als hij verder goed in zijn doen is
    geniet van je bbq en idd wel erg duur dat vlees
    @Happy
    je hoeft ook niet op iedereen te reageren,maar ik snap wel wat je bedoelt dat er soms niet op je gereageerd word dat je dan denkt dat je er niet bij hoort,maar dat is echt niet zo hoor
    en als je gewoon je eigen ding opschrijft dan kom je er vanzelf weer tussen
    en idd wel goed dat je het neerzet
    @Thalina
    o dat is idd niet zo fijn dan dan had je man hem misschien beter weg kunnen leggen
    en hij drinkt goed he heerlijk zeg
    en leuk dat hij nu de babygym ook leuk vind
    @Loeka
    wat naar dat je je zo beroerd voelt
    ik hoop dat je snel weer de oude bent
    en wat fijn dat jullie kanjer zo goed geslapen heeft
    @Brenda
    fijn dat het vandaag goed ging met werken
    en wat lief van je vriend

meeting
    ik vind het erg leuk ,maar toch ook wel spannend je kent elkaar toch niet echt
    maar ik kom wel hoor,maar ook zonder vriend die houd daar niet van met vreemde mensen afspreken
    maar goed het gaat om mij en MItchell toch;):D

Mitchell opgehaald om 12.30 en hij lag daar lekker te slapen
    moeste hem wakker maken zo zielig hij kon daarna niet meer in slaap komen en moest zo huilen
    heb hem maar weer meegenomen naar beneden en in zijn schommelstoel gelegd en hij genoot daar wel van
    toen om half 2 naar bed gebracht en om half 3 wakker
    en nu net weer naar bed gebracht en hij slaapt
    ze hebben zich wel aan zijn tijd gehouden ja zegt ze ik moest er wel veel voor doen hoor hij heeft ook maar een uurtje geslapen daar
    dan vraag ik mij af hoe dat dan kan :(
    hier slaapt hij vaak wel goed (misschien andere geluiden)
    en komt hier altijd op zijn tijd kan wel eens een kwartiertje/half uurtje schelen maar nooit meer
    maar goed misschien leggen ze hem te laat weg en is hij te moe om te slapen en dan snel weer wakker
    maar goed ze heeft het gered dus hij zit nog in zijn ritme:)

ik zal eens aan het eten gaan beginnen
    wij eten opgebakken aardappels met sla en worst

13. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Danielle
    hoe si het gegaan op het buro????
    en hoeveel weegt en hoelang is Tim nu ???

14. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    @Egbimi; Tim weeg nu 7109 gram! Hahahahah
    Komt boven de curve uit, en dan te bedenken hoe ieniemi hij was in het begin!
    Hij is 63,5 cm lang.
    Prikjes dus nu weer mooi even gehad voor een aantal maanden.
    De laatste fles was prima zo om 21.30 uur, bij ons vinden ze 4 maand ook nog wel erg jong om de fles eraf te halen.

15. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Hey meiden,

Ik ga zo bijlezen, maar ik heb de hele middag visite gehad en ik wilde toch even mijn ei kwijt. Het gaat even niet zo goed met mijn mannetje, wat ik al wel dacht. Hij poept al weken slecht en het wordt steeds erger. Daarbij is hij sloom en drinkt hij steeds slechter. Het CB is net op bezoek geweest (toen de visite weg was), omdat hij zo aan het krijsen was :(. Zij gaven aan dat zijn darmen lui aan het worden waren. Hij kan zijn flessen niet meer op, heeft nog maar 1x per 48 uur een heel klein beetje donkergroene poep en ik moet 7 flessen per dag geven om aan 800 cc te komen; dat is niet goed. En doodat hij dus veel pijn heeft, wordt hij ook moe en sloom, waardoor hij zoveel slaapt.

Ik moet nu JBPM gaan geven en stoppen met voeding voor hongerige baby's 's avonds. Aan het einde van de week moet het beter gaan, zo niet dan moeten we naar de kinderarts. Het CB denkt aan een probleem in zijn darmen, want normaal openbaren krampjes e.d. zich al op jongere leeftijd en niet pas bij 3 maanden. Maar, eerst proberen om met JBPM de fabriek weer op gang te krijgen.....

Ik ben best wel geschrokken, want ik dacht dat het wel meeviel. Misschien doet het dat ook, maar toch..... Oh ja en ik moet inderdaad de komende dagen de late fles blijven geven, om zijn darmen actief te houden. Het valt misschien allemaal heel erg mee, maar ik ben wel een beetje bang nu. Stom he?

16. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    @Kikki, jeetje dat is wel even schrikken zeg. Dus toch even die late fles blijven geven voor de darmpjes, zie je nou wel dat jij gister wel de juiste keuze hebt gemaakt! Moedergevoel he :D
    Ben erg benieuwd wat er uit komt, hoop dat het allemaal mee zal vallen en dat ie snel weer de oude is! *Knuff*!!!!

17. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    @Kikki, kan me voorstellen dat je hier van schrikt hoor! Zou ik ook zeker hebben.
    Ik hoop dat JBPM helpt en dat het snel weer beter gaat.
    Dikke knuffel voor jou!

18. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    @WWJC: is het bij jou geen sprongetjes tijd?

De zak snoep is nog niet op hoor en het is een half zakje (schepsnoep)

@Leonie: ik heb een goed gesprek gehad met de lekkere snoepjes ;)

19. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Kiki ik hoop dat het jbpm snel helpt!
    Misschien kun je een beetje extra water n de fles doen?
    10cc extra? Vocht is heel belangrijk voor de darmpjes...
    Niet leuk als er wat met je kindje is he?

Danielle Tim groeit ook hard zeg. Grappig, Senne was eerst een stukje zwaarder en nu lijkt Tim een spurtje te hebben gehad. Bij KA vorige week dinsdag woog hij 6780 en vandaag 6920 en was een halve cm gekrompen hahhaahahhaa, bij KA 66 cm en op buro vandaag 65,5. Kan niet natuurlijk, maar vond het wel humor.
    Ben je al gebeld?

Senne slaapt heel veel nu, zal wel van de prikken komen. Ben dan altijd weer bang voor de nacht, maar ja hij is echt moe, viel bijna meteen in slaap toen ik hem in zijn bedje legde. Dus ja kan hem moeilijk wakker houden he?

Ik vind ons cluppie helemaal niet zo afstandelijk qua gesprekken met elkaar. Je hoeft niet perse kaarten te sturen, te bellen, o.i.d. om close met elkaar te kletsen.
    We bespreken namelijk best veel met elkaar, vind het erg leuk zo.

Eefje volgens mij hoef ik niet over Zwolle...

20. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Hmmmm Sniffy I Love snoepen!!!!!

Heb nu mijn honger opgespaard voor de BBQ zo....Maar leuk hoor, wij organiseren eens wat leuks en dan voorspellen ze K-weer...

Deel Deze Pagina