Ik moet nog bijlezen, maar gaat dit over de reis naar de meeting? Ik woon vlakbij Zwolle, dus.........
Kikki: jeetje meis, dat is zeker even schrikken. Hoop dat het snel weer beter gaat met je kereltje ! Zielig hoor als hij zo'n last van zijn darmpjes heeft. Even een dikke knuffel voor jou ! Happy: Ik reageer ook niet altijd op iedereen hoor, loop dan soms achter de feiten aan omdat ik te laat bij lees en dan is het hele verhaal alweer voorbij Gewoon lekker meekletsen ! Egbimi: Lekker sla vind ik altijd super lekker !!!! Hier niets gehoord vandaag Echt heel irritant dat ze je zo in spanning laten zitten.... hoop morgen meer te weten.... breng Esmee maar wel naar het KDV kan moeilijk de eerste keer meteen afbellen.... Danielle: jij al iets gehoord ?
@Jodie;Ja, Tim en Senne gaan mooi tegelijk op. Jeetje wat groeit dat mannetje, en wat was hij weer stoer met de prikjes. Ik vind ons clubje ook helemaal niet afstandelijk, en vind ook dat we heeeeeeeeeel erg veel delen. Het is niet voor niets een internetgroepje, bij mijn vriendinnen geef ik wel cadeautjes en kaartjes, maar jullie geef ik lekker alleen mijn zeurverhalen... hahhaha Ik voel me er zo prima bij, en denk juist dat als jullie onderling wel dat soort dingen zouden doen, ik me er niet meer thuis zou voelen. Maar goed; ieder zijn eigen mening, en dat is ook helemaal prima. @Kikki; helemaal niet gek meis dat je schrikt!! Zou er ook erg van schrikken. Maar juist heel erg goed dat jullie er zo alert op waren, en dat je dus idd al wel "doorhad" dat het niet helemaal lekker met hem zat! Komt vast allemaal goed, en wat Jodie ook al zegt, miss 10 cc extra water erbij in? Vocht is idd altijd goed, maar volg eerst het advies van het CB maar op voordat wij ons er weer mee gaan bemoeien... Veel succes, komt vast gauw goed!!!
@Jodie en Danielle: dat van dat extra vocht deed ik al en moet ik blijven doen. Hij heeft net een fles van 190 cc water + 6 scheppen Friso + 5 scheppen JBPM gehad en HIJ HEEFT HEM LEEG GEDRONKEN?! Zonder spugen, krampjes of wat dan ook . Van de week heeft hij 1 keer 240 cc gedronken, maar toen had hij de hele dag al weinig gehad. Dus, dit is shocking. Ben wel even heel blij...... *gaat straks bijlezen, maar nu eerst spelen met manneke*.
@Sushi; nee; ik ook nog niets gehoord. Vreselijk die spanning hé! Heb er vannacht ook slecht van geslapen.... Maar als het goed is hoor ik met morgen dus! Tevens had ik vandaag nog een reactie op een open sollicitatiebrief van mij, daar kwam nu een vacature, en als ik wou mocht ik "meedoen" in de ronde. Maar goed, de functie is van 1 augustus t/m 1 januari, met verder geen vooruitzicht. Wacht dus morgen maar even af, maar erg enthousiast ben ik hier niet over. Ben wel toe aan wat zekerheid....
ja is maar net wat voor soort contact je zoekt / wilt in mensen, ik vind veel dingen anoniem delen niet erg intiem, je kent elkaar immers toch niet dus is lekker makkelijk, contact is veel intiemer en hechter als je elkaar in real life ziet.. Het word een beetje oppervlakkig dit contact zo want als er echt wat ooit gebeurd ben je die contacten altijd als eerste kwijt je kan er niet van op aan zeg maar, het is heel vrijblijvend.. Das niet erg maar ik denk dat het maar ligt aan wat voor "eisen" je aan je contacten stelt en wat je belangrijk vind, ik vind het persoonlijk jammer maar dat hoeft niet voor iedereen te gelden toch? Ik maak graag nieuwe vrienden en contacten en zie mensen graag in real life (dan kom ik weer beter tot mijn recht hahahahahaha omdat ik vrij kort door de bocht ben kan je in real life mijn gezicht erbij zien en dan snap je hem meteen en vallen sommige botte opmerkingen beter op zijn plaats hahaha) Ik ben het wel met happy eens dat je er soms moeilijk tussen kan komen, het zijn immers ook heel veel berichten en vaak reageer je op de mensen die je het meeste ziet of het meeste een klik mee hebt, lijkt me redelijk logisch. Ik vind het daarom ook wel eens leuk om eens via mail of PM contact te hebben of eens wat voor iemand te kunnen doen.. Dat geeft een beetje extra's...
@Isademi; snap helemaal wat je bedoeld! Het enige verschil is; ik vind de anonimiteit juist wel prettig, en jij vind het soms niet prettig. Wel grappig dat je met een ander "groepje" van het internet wel echt intensief contact hebt zeg! Leuk!
ja precies dat bedoel ik.. Ja is erg leuk al moet ik zeggen dat er meerdere zijn gestopt nu ze voor de tweede keer mama zijn geworden en met een paar heb ik nog wel contact maar is gewoon stukken minder geworden, is jammer, maar ze zeggen; bij elke fase van je leven verdwijnen er vrienden maar krijg je ook weer nieuwe erbij.. Weet je wat het is van anonimiteit stel dat ik morgen doodziek word (of erger) dan mis je die iemand een paar dagen en daarna ben je binnen een paar weken vergeten (dan is het net alsof je gewoon niet meer post ofzo)
Ik snap helemaal wat je bedoeld! Maar anders wordt het ook zo duur met de cake en koffie enzo als jullie allemaal komen....
zo de pizza en het waterijsje zitten er weer in . Als ik nachtdienst heb kook ik niks bijzonders. Dus lekker een pizza gehaald bij de Aldi, smaakte prima. Mannetje is naar een voetbalwedstrijd van Dordt.
@Jodie bedankt voor het plekje haha @jessie ik heb nu inderdaad ook meer tijd. Alles loopt nu goed op rolletjes en even op zp zitten is ook wel een beetje relaxen @egbimi ik voel me niet buitengesloten hoor haha wilde gewoon even laten weten dat ik er weer ben!! @isademi you go girl. Dat is inderdaad wel zo,je hebt met de één meer als met de ander maar dat is in real life ook he! maar pb idd ook weleens (zoals je zelf merkt) zelf vanmiddag met de kleine naar huisarts geweest voor de verstopping, en wat denk je….je gelooft het niet….zit ik daar met haar (gelukkig in een ander stuk van de wachtkamer omdat het zo druk was) zie ik daar ineens in de maxiciosi een rood hoofdje en een gekreun, ja hoor heel de luier vol. Ze zat van haar enkels tot haar navel onder. En een glimlach daarna op haar toet. Nou dus 1 ½ lopen wachten daar en uiteindelijk maar 2minuten bij de huisarts binnen geweest. Maarja meisje heeft gepoept, en de volgende keer hoef ik alleen te bellen voor een receptje als de olijfolie niet werkt! Verder leuk al die reacties op mijn berichtje!
weet iemand welk lettertype er gebruikt word voor zp en welke grote, ik doe altijd via word en dan knippen plakken maar ziet er toch anders uit!
@Kikki jeetje zeg dat is wel even schrikken dan ja ik hoop dat de JBPM goed helpt en je mannetje zich snel weer lekker voelt (waarom JBPM??) en wat goed dat hij zo goed heeft gedronken net @Danielle zo Tim doet het idd goed ik ben benieuwd wat Mitchell weegt ik denk zo n 6enhalve kilo en ik ben benieuwd wat ze morgen zeggen dat hij nog maar 4 flessen drinkt @Jodie Senne groeit ook goed zeg en hij krimpt nu alweer dat gebeurt toch als je heeeeel oud bent en wat balen dat het net vanavond slecht weer is tijdens jullie bbq ik hoop dat het bij jullie nog meevalt en jullie een hele gezellige en smakelijke bbq hebben @Sushi wat jammer dat je nog niks gehoord hebt ik kan daar ook slecht tegen ik wil ook altijd alles geregeld hebben en de sla heeft goed gesmaakt @Sniffy lekker hoor pizza wat voor 1 had je ik heb altijd tonijn/ansjovis (van de pizzeria )en van de winkel ltijd tonijn ik vind het wel leuk om contact met mensen te hebben en zo n meeting lijkt me ook erg leuk met jullie en misschien heb je met iemand wel zo n klik en word je net even iets meer als internet vriendin we zien het wel en ik vind het zo ook heel leuk en kaartjes sturen vergeet ik ook heel vaak zelfs naar mijn beste vriendinnen
@Happy nou fijn dat je er weer bent dan 8) en fijn dat je meisje weer ontlasting heeft dan zit je daar in de wachtkamer te wachten tot je naar binnen mag voor haar verstopping en dan poept ze de broek vol hahaha wat nou verstopping, mama hopen dat het nu goed blijft gaan