@Egbimi: JBPM werkt blijkbaar ook laxerend. Daarnaast helpt het ook tegen krampjes en spugen. En hier heeft hij ook last van.... *moet nog steeds bijlezen*. Hopelijk vanavond als meneertje slaapt......
@Kikki ik wi wel tegen het spugen,maar ook tegen krampjes en laxerend ok weer iets geleerd hoe is het nu dan ???
Happy, post lekker mee, dan kom je er vanzelf weer tussen Vanmiddag even met Rosan en man naar man's zusje wezen koffiedrinken. Rosan mee in wandelwagen, kon de slaap niet echt vatten. THuis in bed gelegd en na 45min huilen nog 45 min geslapen.....Waarom heb ik toch zon structuurbeestje? Net na de fles van 18uur naar bed gedaan en ze slaapt direct!!! Hebben meer kids hier dit? Het regent hier nu onwijs en het onweert Niks an, doe mij maar zon! Hier word je zo depri van! Vanmiddag lekker naar de kapper geweest. Had een hele leuke kapster die heeft me er weer lekker model in geknipt. Ze vroeg zal ik het eens zo en zo opsteken? Kijk zo doe ik dat, deze producten gebruik ik er voor.....Ik sta bij de kassa, zegt ze wil je die producten er ook bij? Tuurlijk zegt Jessie met als gevolg knippen, opsteken en producten is weer teveel uitgegeven haha Maar wel fijne producten, kun je krul in je haar kneden (jessie heeft steilste haar dat je kunt bedenken) en makkelijker opsteken. Dus hoop dat ik er zelf ook iets mee kan! Vanavond komt vriendin mijn haar kleuren, ze zei ik kom direct na het eten. Nou ben benieuwd hoe laat ze het eten opheeft want nog niemand gezien hier....oow er komt net een smsje binnen zal zij wel wezen even spieken!
Nee hoop t ook niet..zag op buienradar dat t in Friesland niet veel is..hoop hoop..... Kikki: wat schrikken zeg..oh gelukkig ..hij heeft weer goed gedronken.. Sam met zn nu bijna kale koppie..
Hier regent het ook enorm, en onweer! @Jessie; ook Tim kan moeilijk in slaap komen in de wandelwagenbak. In bedje des te sneller daarna weer! Lijkt of hij dan beter weet wat er van hem "verwacht" wordt. Het lijkt een "nadeel" te worden van de Ria Blom methode. Dat hij nu alleen goed kan slapen als het lekker rustig is?
@ Kikki en Egbimi: Nu zijn we vriendinnen @ Kikki: Dat is zeker schrikken meid. Kan ik me heel goed voorstellen. Dat heb ik ook zo vaak. Mijn dochtertje poept ook slecht, al een paar keer gehad dat ze het een keer in 6-7 dagen doet. Ik geef bv en dan zeggen ze dat het normaal is als het maar zacht blijft, maar toch... Ik vind het zo zielig voor haar. En als ze eindelijk poept, dan zit ze er helemaal onder Ik weet hoe blij je bent als je mannetje uiteindelijk poept, zijn wij ook. We hebben een keer bezoek gehad wanneer ze na 7 dagen haar luier helemaal vol had... Nou wij helemaal blij en visite maar raar kijken... Zo zijn ze daar zo blij mee Hopelijk helpt jbpm, een start is gemaakt... Ik heb een paar foto's geplaatst van mijn dochter. Als het goed is, alleen voor vrienden, dusss...
Ik heb me niet aan de afspraak gehouden. Ben bij de bank geweest, maar daarna een winkel ingedoken die broeken voor 3 of 4 euro! hadden. We moeten nu een auto kopen die 50 euro goedkoper is dan verwacht, want ik heb voor 50 euro 14 broeken (en wat shirts) gekocht. Ben zowat 2 uur in die winkel geweest! Maar ben wel heel erg tevreden over mijn aankopen. Jessie, eigenlijk zou ik wel in de ziektewet willen, maar vind het ook weer zo overdreven. Beetje dubbel gevoel zeg maar.... Leuk die hydrofielen met motief. Heb je een bekende? Bij Prenatal hebben ze mooie groene van Nijntje. Die vind ik wel leuk. Ik had 2 weken geleden al alle 56 in een doos gedaan. Voelt vreemd hè? Pfff, half 6-6u vind ik best vroeg. Ik heb liever dat Wybe uitslaapt, want uiteindelijk werk ik maar max 3 dagen vroeg en de rest niet. En het niet is meer dan wel, dus mag ie lekker slapen. Wat voor kleur ga je laten doen vanaaf? Ik wil weer helemaal blond.. Kikki, tja, ik voel me teveel verplicht tot het doen van dingen. De verjaardag/visite is van onze beste vrienden die we echt al hele tijd niet meer hebben gezien. Ik denk ook dat we dat maar in eens gaan doen, want do gaan we op visite en vr is hij jarig. De auto heb ik al zo weten te regelen dat we die van mijn ouders kunnen lenen en dus niet ook nog eens do de Alto op hoeven halen. En ik denk dat ik morgen op mijn werk maar vraag of ik eerder naar huis mag. Zal wel niet, maar heb het dan iig geprobeerd. Lynn, ik voel mij ook schuldig to mijn collega's, vooral als het druk is. En ik denk dat ik daardoor ook niet rustig genoeg kolf. (En dus niet genoeg opbrengst.) Jodie, ik zie ook op tegen het rijden naar de meeting. Hoop echt dat manlief die dag vrij is en naar zijn vrienden kan. (Dan rijdt hij nl. ) Mannetje heeft het goed gedaan met die rijstebloem. Vooral zo doorgaan! En, als je niets aan hem merkt zou ik hem wel meenemen. En als het niet zou gaan, ben ik zo weer terug. Wel lullig voor de slager hoor! Maar idd, zelf goed inkopen, dan kan het veeeeel goedkoper. Happy, jammer dat je het zo voelt dat je er eigenlijk niet makkelijk tussen komt... Het is idd zo dat het weer even wat energie kost om ertussen te komen. Maar voor mijn gevoel is dat toch niet zo moeilijk? Alleen af en toe wat van jezelf laten horen. You are welcome !!!!!!! Haha, heeft jouw meisje dat nu al? Normaal heb ik dat zelf altijd dat als ik ergens voor naar ha ga het dan spontaan verdwenen is als ik een afpsraak heb. Was je wel snel thuis dat je haar kon verschonen? Thalina, jammer dat je vriend je goede raad niet opgevolgd had.... Doet ie de volgende keer wel? Loeka, beterschap!!! Of voeding terugloopt weet ik niet, maar kan wel zijn dat de kleine het minder lekker vind omdat de bv dan van samenstelling veranderd. MiniUs, *SCHRIK* van de schop. Je hebt wel gelijk hoor! Ik ga altijd veel te lang door. Ik ga proberen er wat aan te doen. Heb vanaaf al eten laten bezorgen! Kikki, dikke knuf voor jou! Zit niet mee zeg. Hoop dat het meevalt. En idd maar late fles er even inhouden. En als ik dat zou horen zou ik ook bang zijn hoor! Je probeert het gewoon zo goed mogelijk te doen en als dan blijkt dat het toch anders moet.... Knufffffffffffff............... Nu al goed gedronken... Ga zo door mannetje! Goed om te weten dat het ook laxerend werkt, geen wonder dat Wybe nu zoveel poept! Sniffy, hier 12 weken, dus ja, kan best sprongetje zijn... (En 14 weken als je va uitgerekende datum telt) Sushi, als jij je er niet lekker bij voelt dat Esmee naar kdv gaat, gewoon niet doen hoor! Wybe heeft de eerste dag ook thuis bij papa doorgebracht. Egbimi, ik vergeet ook altijd kaartjes te sturen... Eefje, die Sam is echt een lekker ding! Bubalica, wil jij mijn vriendje zijn? Zo, nu ga ik eerst even kolven. En dan spullen voor morgen klaarzetten en naar bedje toe. Ja, ik volg soms goede raad wel op...
ik ben wel geweest heb snel door gelezen maar kom pas net van mijn werk julian gevoed, eten naar binnen schrokken en dan julian in bad... misschien morgen
BUBALICA: Wat een mooi meisje..en wat een haar!! Mooi hoor! HAPPY: Je zit er voor mij alweer tussen hoor!! Volgens mij zag ik je laatst al onderaan staan en poste nog naar je!!! 'Of je weer mee kwam schrijven' Ik reageer ook niet altijd op iedereen en niet iedereen reageert op mij.. Dat is prima en hoeft ook niet..Meng je gewoon weer lekker overal in..Gezellig! WWJC: Wow dat doe je goed.. .. zoveel voor 50 eurie..waar??hoe?? leer ons da ma ff.....wel heerlijk he shoppen?! Was het trouwens voor jezelf of voor Wybe? Ruilen van haar?? haha ik wil van mn blond af...en wil weer donkerder.. Enne MiniUs heeft gelijk...Goed om jezelf denken.. Lief die complimentjes voor Sam....En dan te bedenken dat hij het grootste gedeelte van de dag zo kijkt...*zucht*
Ik zit me weer eens vol te (vr)eten in toastjes met filet american...zucht. Maandag dus maar weer beginnen met lijnen, week is toch al verprutst... Of is dit te gemakkelijk?
Hoi! en het kletsen gaat gewoon weer gezellig verder heb wel snel bijgelezen, maar 't is te veel om overal op te reageren.. kikki schrikken zeg! fijn dat het beter lijkt te gaan, maar kan me je schrik wel goed voorstellen. meeting/eefje - ik woon ook dichtbij zwolle en moet ook over zwolle, dus mocht dat makkelijk voor jou zijn...just let me know groepje - ik vind het juist op deze manier gezellig. wat er hier ook al een paar zeiden, ik ben in het dagelijkse leven al zo druk (vriend en ik hebben elkaar pas 'later' leren kennen, hadden beide onze eigen vriendengroepen en nu dus bijna moeite om iedereen regelmatig te blijven zien). Maar goed, 't is idd net wat je zoekt hier....vind het wel erg leuk dat we zoveel met elkaar delen! ben wel benieuwd hoe het straks gaat als iedereen weer aan 't werk is! loeka beterschap!! wwjc meissie, denk toch aan jezelf!! Niemand is erbij gebaat als je er straks helemaal doorheen zit.... Dikke knuf voor jou! Het flesje lijkt eindelijk een beetje te gaan werken (sssttt)!Vanochtend de vroege voeding heeft meneer gewoon aan de borst gedronken (veel! voor mijn gevoel). De volgende voeding heeft papa flesje gegeven, vol goede moed 110 cc klaargemaakt (gisterochtend immers 90 gedronken). Maar helaas....er kon 60 cc door de gootsteen (snik!). Mama weer aan de kolf (180 gekolfd). Vanmiddag moest ik weg, maar dacht wel weer op tijd terug te zijn voor volgende voeding, maar mijn afspraak liep uit en meneer had natuurlijk eerder honger dan normaal omdat ie maar zo weinig gedronken had, dus papa klein beetje in flesje gedaan (30)...kostte even wat moeite, maar had ie zo op...dus papa weer wat klaarmaken (50), was ook zo op! toen laatste beetje (20) wat nog in de koelkast stond, ook maar klaargemaakt....meneer spartelde eerst weer wat tegen, maar uiteindelijk ook opgedronken! Dus toen mama thuiskwam, was ze erg blij en trots maar betekende ook dat ik weer aan de melkmachine moest....zucht...toen 150 gekolfd. Meteen ook de knoop doorgehakt, ik ga voor een dubbele kolf! Hoe en wat weet ik nog niet (kan 'em misschien lenen van buurvrouw maar is nu met vakantie), maar ik zie het niet zitten om straks 2x per dag ca 50 minuten bezig te zijn! Voeding van vanmiddag was duidelijk ook te weinig, want meneer kwam om 17:15 alweer! Toen aan de borst (fijn!), 19 uur in badje, daarna nog paar slokken gedronken en hij ligt nu lekker te slapen. Vanavond sowieso wakker maken (als hij niet uit zichzelf komt) want dit is een te lange ruk voor hem! Ga even thee drinken en tv kijken, reageer later of morgen even uitgebreider! oh hoor mannetje ook ...
even een vraagje: Fenna was net erg aan het huilen (ze lag in bed). Heb haar toen uit bed gehaald en ze bleef nog wel flink huilen. Daarna werd ze bij mij stil. In eens moest ze spugen, het was aardig wat slijm met restjes melk? Iemand enig idee wat dit is en of het kwaad kan?
sniffy - gebeurt hier ook wel eens, heb nog niet kunnen ontdekken dat ie er verder last van heeft. Blijkbaar zit er gewoon even iets dwars... vind 't altijd wel zielig!