April 2009 Mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Sam0110, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Zo, net voor de 1e keer bij het bureau geweest, jee wat een gestress voor een kersverse mama... hahaha :)
    Tim vond er ook niets aan! ;) Heel sneu, hij heeft zijn sleutelbeentje waarschijnlijk gebroken gehad bij de geboorte, vind ik echt heel erg zielig.
    Maar hij is trouwens wel erg gegroeid! Hij was 2980 bij zijn geboorte, op 15 april 3540, en nu 4090! En hij was al heel erg sterk, want hij kan al heel goed zijn hoofd rechthouden alleen!
    Hihi, was heel erg trots!

2. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Idd, vond "vroeger" (lees; vorig jaar ;)) ook alle baby's op elkaar lijken, maar dat is dus echt niet zo!

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    zo zeg lekker gegroeid!! jemig zijn sleutelbeentje gebroken jakkie verder geeft dat geen problemen??

Ja is echt een gestress de eerste keer iedereen kijkt ook hoe je je kleintje uitkleedt enzo ik werd er toen helemaal warm van hahaha, ik heb een keer gehad dat Dean alles onderplaste op het bureau van die dame hahah (ik geneerde me wel maar vond het wel een beetje grappig, gelukkig vond zei dat ook hihi)

4. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    En ik baal nu, Tim heeft de hele dag nog niet fatsoenlijk geslapen, heb hem net in het bedje gelegd, begint hij weer te jammeren.... :(
    Mag hopen dat meneer zo eens in slaap valt, kan niet goed zijn voor hem! Miss nog van alle gedoe van het CB zo jengelig?

5. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Hahaha, ja had het ook echt stikheet! Tim had een heel rood hoofd van het huilen, en ik vast van alle inspanning, hahaha :)
    Het sleutelbeentje is nu al bij elkaar gegroeid, dus dat is alweer in orde. Maar vind het slecht dat ze dat niet bij het ziekenhuis gezien hebben?

6. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Heb hem er maar weer uitgehaald, begon echt heel hard te huilen... Hij heeft echt ijn dag niet volgens mij...

7. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Soms dan twijfel ik zo...Ik weetdan dat hij echt moet slapen, maar als hij dan zo huilt dan kan ik hem echt niet laten liggen... moeilijk, want wt is dan goed?

8. thalina

thalina Bekend lid

24 jun 2008
    701
    0
    0
    tollebeek
    zooo nu kan ik ook even spammen
    na het voeden even snel foto's genomen.. er staan er meer in mijn album...
    oo even naar boven.. hij is een beetje muiterig..

maar ja dat mag ook wel na zo'n geweldige dag als gister

9. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    wat heerlijk bijdehand dat petje!!!!!

10. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    ook al zo'n schatje....

vraagje...slapen jullie kindjes ook met de ogen open...vind het een vies gezicht...zijn ogen zijn helemaal weggedraaid....

11. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Tja, dan moet ik ook even spammen met ons tevreden ventje!

12. thalina

thalina Bekend lid

24 jun 2008
    701
    0
    0
    tollebeek

heb het wel eens dat ie tijdens zijn slaap zijn ogen opendoet is maar een paar tellen dan zijn zijn ogen weggedraait... maar continu nee..

@wannabmum heerlijk die uitdrukking die heeft maarten-jacob ook altijd na het drinken en hij ligt tegen me aan of zo.. echt helemaal tevreden kijkt ie dan.. dan word je nog eens extra verliefd :D

13. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    @Wannabmum; wat een heerlijk koppie! Mijn vriend vind hem op Tim lijken! (ik eigenlijk ook wel..;))

14. hier ook.. ze heeft net de 2 uurtjes gehaald. ik word er naar van zeg, en vanavond komt er weer kraambezoek. of eigenlijk... over een half uurtje al. en we moeten ook nog eten. pfff

15. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Hahaha meiden, ze willen gewoon niet slapen vandaag! ruben is sinds 7 uur vanochtend voor het eerst een half uurtje aan het dommelen, pffff. En als hij wakker is wil hij vastgehouden worden, anders gaat hij huilen. Kan niet echt iets vinden wat hem dwars zit. Haha, verwende sik!

16. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Vraagje voor diegene die een zwangerschapsstreep op buik hadden/hebben:
    is die er bij jullie nog of weet iemand hoe lang die blijft staan?

Weer aantal aprilmama's bevallen, we hebben zo bijna ons cluppie hier weer bij elkaar.
    Gezellig!

Wij zijn vandaag lekker met zijn 3-tjes erop uit geweest. Zijn naar nieuwe visjes voor aquarium gaan kijken en ook gevonden ( + gekocht dan dus ;) ) en hebben even wat lekkers gedronken/gegeten op een terrasje. Hebben lekker in het zonnetje kunnen zitten, was zo gezellig.
    Helaas nu wel weer barstende hoofdpijn en veel oorsuizen maar dat heb ik wel over voor zulke leuke momenten met zijn 3tjes.
    Zo meteen meisje in bad doen, vind ik zo leuk. Dan is ze heerlijk ontspannen aan het genieten. Moet wel zeggen dat ze het ineens beu is dan en het op een huilen zet.
    Herkent iemand dit?

17. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Hier ook nog de zwangerschapsstreep, ziet er erg raar uit met een slappe buik :(

18. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Hier ook nog zo'n "rare' zwangerschapsstreep op de kwabberende buik (en dat terwijl ik nu 3 kilo minder woog dan bij de start van de zwangerschap) .......

En ja hoor, sinds de voeding van vanmiddag, slaapt meneer rustig door. We hebben hem rond 16.30 moeten wekken en nu weer :( . Dus, we vrezen weer voor de nacht #-o .

19. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Voor het eerst in de wipper, zoals jullie zien moest hij er even over denken wat hij ervan vond:

20. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Oke nog 1 om het af te leren....bolle toet haha

Deel Deze Pagina