Sorry meiden wel bijgelezen maar jullie kletsen zoveel hahaha Over gesloten forum, ik ben voor ! Maar dat kan eventueel toch ook met de hyves, die kan je helemaal prive maken. Bij mij kunnen ook alleen toegelaten vriendjes mijn profiel, foto's en krabbels zien. Ben je geen vriendje zie je niets.... Ga morgen meer meekletsen, ben dan helemaal alleen thuis Esmee naar het KDV en hond naar trimster..... ga maar eens even naar de H&M kijken voor leuke kleertjes voor Esmee.... Slaap lekker allemaal en tot morgen !
@Minius: ik werk 2 nachten, op maandag en dinsdag. Het is nu al weer mijn laatste . Vrijdag werk ik een ochtend extra, had mijn teamleider gevraagd. Volgende week geen nachtdiensten @Jessie en Sushi: wat doen jullie nog zo laat hier?
Hey snuffie, hihi je ziet ook alles he! Was nog even aan het lezen nadat ik Rosan de fles had gedaan. En jij, wat doe jij hier nog?
@minius; wat gaan we doen aan onze snurkende exemplaren??? Mijne snurkt dus ook in elke positie… word er echt simpel van! En hij maar klagen dat ik altijd de tv aan heb staan in bed en dat ie dan niet kan slapen; nu zet ik dus uit protest zodra hij begint te snurken de tv aan (incl geluid) hahahaha Gatver, wat een naar bericht van de kleine van je collega!!! Hier is de kleine van mijn collega inmiddels weer thuis gelukkig! Wat het nu precies was weet ik nog steeds niet helaas… in elk geval wel reflux. @jessie; vwb structuur; hier niet Ik vind 1x in de week schoonmaken genoeg zodat vriendlief op zaterdag ook nog wat te doen heeft Was al nooit zo’n poetsmiep, deed t altijd met frisse tegenzin. En als ik dan hoor dat iedereen t hier altijd zo schoon en opgeruimd vind, nou, dan doen we t goed toch? @danielle; En?En?En????? @sushi; weet je nu al wanneer je kunt beginnen met werken? Of nog niets gehoord vandaag? @danielle; haha, controlfreak!!! Hier is mn vriend de controlfreak! Dan ligt bv een sleutel niet helemaal recht en dan moet ie dat toch ff recht leggen, waarop ik dan zeg: ja ligt t weer goed zo??? (Vind ie NIET grappig whahaha) @kikki; whahaha, hier dus ook al dikke maatjes met Elmo! Schattig he?! Begint ie ook meteen te lachen als ie Elmo ziet? Oh, en DIKKE KNUF!!! Niet leuk dat t met je kleine minder gaat! Oh lees nu dat ie in elk geval al beter drinkt nu, super! @leonie; heb ff je foto’s gespiekt op Hyves! Wat een mega bos haar heeft jouw kleine zeg!!! WOW!!! @jodie; hahahaha, mooi baardaapje heb je! @sylvie; hihi, ook al een echte knuffel in de armen! @sniffy; wat deed jij vannacht zo laat op zw.pagina? Had me ff ingeseind, was ik ook ff komen kleppen whahaha Aha; lees t al, je had weer nachtdienst! @lynn; WOW, 3 kilo al, goed zeg!!! En dat alleen door overdag iets meer te eten en niet meer ’s avonds? @meeschrijven en welkom zijn hier; ik schrijf idd nog niet zo lang mee, maar voel me heel welkom (Thanks to Inspector Sniffy ); stukjes over bv sla ik bv over omdat ik fv geef en merk dat ik ’s avonds laat heerlijk relaxed kan bijlezen en reageren Ik schrijf ook af en toe mee op een (hoe kan t ook anders) paardenforum en toen ik lang geleden mn eerste reactie plaatste kreeg ik me toch een commentaar van iemand, was gelijk ff genezen; ben daar trouwens heel erg incognito (ook omdat ik naast amazone ook een official ben (jurylid)). @eefje; aahhhh, schattig mannetje is Sam toch, ook echt zo’n blijhoofdje he? @indy; wilde net tegen Danielle zeggen dat de toastjes filet echt wel Sonja Proof zijn ben jij me net voor haha @thalina; ja heerlijk he zo’n avond als gister… maar mss is het hier nog zn 12 weken sprongetje + teveel prikkels… Hihi; dat 1e filmpje! Denk dat je je mannetje straks op boksen moet doen! Hij is wel erg fanatiek met slaan haha En dat 2e filmpje; wat een hoog geluidje heeft ie! Schattig!!! Ik zit hier nu trouwens aan de augurken! Niet omdat ik zwanger ben maar omdat ik hongerrrrr heb… maar denk dat ik zo chocola uit de kast ga pakken… augurkies vult niet echt…. Sjezus zeg, heb hier een “miep miep zoef” kat door de kamer heen sjezen nu! Malloot! Zooowwww; ruim een uur verder en klaar met lezen! En…. Gurkies in de koelkast en chocola in mn buikkie
Tssssssssssssss... ben ik nu weer helemaal alleen hier??? Boehoe.... Nou, ga maar ff spelletje spelen dan... (kan ook gaan slapen hmmm....)
zo ben ik even boos op mijn vriend moet ik vandaag na het buro met Mitchell dus ik zou vandaag de auto hebben en hij zou met de scooter gaan nu doet de scooter het ineens niet meer dus probleem na een woordenwisseling dat ik Mitchell dus vanmiddag niet uit zijn slaap kan houden(,omdat hij zijn prikjes krijgt en hij om half 5 altijd naar bed gaat ) heeft meneer dus de auto meegenomen en nu kan ik dus niet na het buro heb al een vriendin gebeld,maar die kan niet ik ben zo boos op hem hij had ook best even zijn baas kunnen bellen dat hij vandaag iets later zou beginnen hij werkt zo dichtbij en ze zijn daar heel makkelijk met zoiets maar nee stel je voor dat hij uren mist bah de eikel sorry moest het even kwijt ga nog even kijken of ik een oplossing kan vinden en ander bel ik wel af ben zo kwaad en verdrietig nu:x:x:x:x
Sniffy: Vond het zo benauwd gisterenavond en ik was niet zo moe dus ik dacht laat ik nog eens even bijlezen.... hahaha weet zelf niet eens hoe laat het was.... Tizzy: Weet nog steeds niets, hoor het waarschijnlijk pas einde van de week... heel irritant want nu heb ik dus geen inkomen over deze week... maar goed hopen dat ik maandag kan beginnen ! Jammie augurken, ben ik echt gek op ! Kan ik de hele dag door eten ! Egbimi: He gats meis, kan me voorstellen dat je even kwaad bent nu. Soms kunnen mannen echt even niet nadenken.... Hoop dat je een oplossing kan vinden zodat je naar het buro kan ! Nou zit ik dan helemaal alleen op de bank moppie naar het kdv en hond naar de trimster..... wel stil in huis zo zeg..... Ga zo eerste even huishoudelijke dingetjes doen en daarna lekker in bad denk ik, heb de nieuwe Linda nog niet gelezen en dan neem ik een reep chocolade mee voel ik me vast stukken beter daarna En als ik zin heb even het dorp in....
@tizzy zo druk was ie ook in mijn buik.. als je naar mijn hyves gaat staat er een filmpje van hoe druk ie in mijn buik was @egbimi hebben jullie geen fiets waar ie dan op kan gaan?!? ik had hem volgens mij zelfs nog willen brengen haha. maar het is zeker niet leuk van je vent!! volgens mij moet je toch ook 24 uur van te voren afbellen bij het cb of niet? @sushi geniet er even van alleen zijn komt denk ik nu niet vaak meer voor volgens mij word m'n ventje echt ziek gister avond voor de laatste voeding.. hij lekker aan het drinken.. daarna boertje geven op het moment dat ie een boertje laat moet ie ook hoesten.. nou dat klonk eng hij was toen ook klaar wakker en ik heb het 00:45 zien worden toen sliep ie nog niet hij was heel druk continu zijn hoofd heen en weer.. hoesten,, niezen niet normaal meer om half 4 hoorde ik hem al weer speen er in en toen was het vanmorgen 8 uur hijw as nog wel even wakker van mijn man zijn wekker om 7:15 nou gevoed (wel weer 200 op) en hij liep al weer te gapen.. verschoond en maar gapen dus hij lag om 8:45 al weer.. en net even wakker dus speentje gegeven hij voelt echt warm aan als ie straks goed wakker is even zijn temp weer opnemen
even over een apart forum, dat van toen was niet een echt forum meer een soort snel berichtenbord voor iedereen.. Ik kan wel een forum maken voor jullie maar dan moet iemand een domeinnaam aanvragen bv www.aprilmama.nl ofzo (dit kan goedkoop bij www.hosting2go.nl en is een keigoede hosting) kost ongeveer 30 euro per jaar (kan je evt met zijn allen betalen) dan kan ik daar een forum op installeren waar geen nieuwe leden KUNNEN aanmelden en compleet is afschermd voor iedereen, ik zou dan wel forumbeheerder kunnen worden voor het onderhoud maar op de achtergrond zeg maar iemand anders doet het echte beheerwerk van het forum over het forum zelf zeg maar, ik puur voor het onderhoud.
goedemorgen! goh, wat is het hier nog rustig De kleine van ons is slaap aan het inhalen denk ik...gistermiddag wilde ie niet slapen (ja hazeslaapjes), maar begin van de avond gewoon rode ogen van de moeheid, dus huppakee bad in, nog even bij mama aan de borst en om 19:45 lag ie er al in! nog paar keer heen geweest omdat ie last van z'n buikje had, maar hij heeft gewoon de hele nacht doorgeslapen! (heb 'em om 23:00 nog wel gevoed, maar dan drinkt ie slapend...hihi). Hoorde hem vanochtend om half 6 voor 't eerst! Nog keer speen geprobeerd (3x) maar om half 7 echt klaaaaarwakker. Dus bij ons in bed gevoed en om 7:45 weer in z'n eigen bedje en hij slaapt nu nog! besloten forum ik ben ook voor! Goed idee happy! danielle en wat ben jij meteen actief aan de slag gegaan daarmee! You go girl! sushi - vervelend zeg dat je nog niet kunt beginnen! wanneer weet je nu per wanneer je wel kunt beginnen? kikki - goed te horen dat het goed gaat! Heeft ie inmiddels al gepoept? ik pb je straks nog even! minius he gets, wat vervelend dat de fles nog niet wil! Heb je al geprobeerd om hem na een slaapje als ie half aan het wakker worden is, te voeden met de fles? Dat was hier het begin....praktisch met z'n ogen nog dicht en toen begon ie zo te drinken. Je hebt vast al veel geprobeerd (net als ik) maar wie weet dit nog niet? Duim voor je meid, weet hoe vervelend het is! egbimi - he wat vervelend! Heb je al oplossing gevonden? Als je vriend dichtbij werkt, kan ie dan niet even terug komen met de auto en dat jij hem weer heen brengt en meteen doorrijdt naar CB? volgens mij wordt er iemand wakker boven! Tot later!
als iedereen 1 euro per persoon doneert wil ik het wel opzetten.... wat vinden jullie van dat idee? www.aprilmama09.nl of www.aprilmama.nl www.april2009.nl nog ideeeen?
Hoi dames! Alles goed met jullie beebjes? Ik heb niet veel tijd om hier mee te lezen/schrijven dus ff een snelberichtje. Yasmine is een droombaby, huilt nooit, is altijd vrolijk en eet al lekker vlot fruit en aardappelen met spinazie/worteltjes. Hoop dat t met jullie beebjes ook vlot gaat!
@kiki ik doe er een klkein scheutje in, ik denk een theelepeltje. Had het gister in één fles gedaan, nu probeer ik even om de fles. Het is pas de tweede dag dat ik het doe. De olie blijft wel drijven, weet niet of ze wel iets binnen krijgt haha, meestal laat ze een restje staan en dat is ook olie. Ik laat nog weten of het geholpen heeft vandaag!
@Sushi naar he als je ineens zo alleen bent maar zo te lezen heb je leuke dingen op het programma staan komt helemaal goed @Thalina wat naar dat je ventje ziek word ik hoop dat het meevalt en hij vandaag weel leker zichzelf is wel goed geslapen verder dus en we hebben wel een fiets,maar dat is net iets te ver en hij heeft een hekel aan fietsen @Indy zo he mannetje doet het goed he ook wel fijn dat hij zo lekker slaapt @Isademi ik vind het wel goed hoor ik hoor/zie wel wat de rest doet bedankt voor jullie reactie s nou ik was even goed kwaad en ook verdrietig die stomme hormonen ook(kan je zo mooi de schuld geven he ) mannetje was kwaad op mij dat ik hem niet op kon halen vanmiddag (wel wegbrengen,Mitchell was toch al wakker)en had zoiets bekijk jij het maar en ik was heel boos dat hij de auto zomaar meenam maar gelukkig was hij zo lief dat hij thuis is gekomen om kwart over 9 en we samen naar het buro zijn gegaan dus weer uitgerpraat en alles is weer goed nu maar dan ben ik zo boos dat ik het kwijt moet en dacht ik ga jullie er mooi mee lastig vallen Mitchell weegt nu 6530gram en hij is nu 63,5cm hoofdje 41cm hij deed het goed zo ik mag hem gewoon op die 4 flessen laten als hij zo blijft doen als nu geen probleem fruit/groente hapje pas beginnen het liefst met 6 maanden ik moe even kijken hoe hij met 5 maanden doet en anders dan beginnen,maar het liefste niet ok dan wacht ik nog wel even
oei oei ik ben zo boos vandaag trouwens, iemand heeft me zo'n naaistreek geleverd, ik ben de afgelopen paar dagen zoveel bezig geweest met een klusje op internet en nog op vrijwillige basis ook dus had ik mijn naam eronder gezet (dat doe ik altijd als ik iets ontwerp, logisch lijkt me want normaal kost ik honderden euro's om dat te doen) waren ze helemaal gepikeerd dat ik mijn naam eronder had gezet en dat ze het wel zelf zouden overnemen, prima, ik heb nu al MIJN data verwijderd en mijn ontwerpen laat ze maar erin stikken zou ik zeggen.. laat niet over me heen lopen hoor.. ik help graag iemand en ben er gisteren alleen al minimaal 5 uur mee bezig geweest! maar het moet wel gewaardeerd worden (en nee geen hallelujah isabel haha maar wel gewoon normaal respect) zo effe van me afgeschreven...