April 2009 Mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Sam0110, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happy27

happy27 Bekend lid

21 apr 2006
    612
    0
    0
    @minus ze is 4,5 maand. Ik was in april uitgerekend maar meisje kwam wat vroeger!
    Maar as we een afgeschermde site krijgen vertel ik meer haha!
    Hihi ik heb iedereen wel aan het werk gezet voor een nieuw forum, computernerds
    @thalina wat een schattige filmpje vooral dat kletsen
    @egbimi fijn dat je vriend terug is gekomen
    @isabel dat zou echt fijn zijn als je dat wilt doen, dan pb je iedereen voor het wachtwoord
    en ik wil graag doneren, ook meer als het moet hoor.
    En balen dat je zoveel energie in dat klusje had gestopt, sukkels

2. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Egbimi: Fijn dat je er uit gekomen bent met je mannetje, ik kan ook wat feller reageren nu hoor dan normaal heb jij dat ook ? En lekker dat het zo goed gaat met Mitchell, groeit lekker !
    Isademi: Welkom bij de club, stort je hart maar uit hoor hahaha lijkt wel een trend de laatste dagen.... Maar wel inderdaad een super naai streek zeg, kan me voorstellen dat je pissig bent ! Oh en van dat forum vind ik prima.
    Sam: Fijn dat je meisje het zo goed doet !
    Indy: Lekker dat je kleine zo lekker geslapen heeft !

Zo huisje weer schoon, net heel gezond broodjes met aarbeien gegeten.... hoop dat de vitamientjes helpen wordt gek van dat hoesten en niezen ! Nu ga ik lekker in bad met LINDA ( haha is een magazine hoor ;) ) en daarna kan ik ons hondje al ophalen... tot strakjes

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik heb nog wel een domeinnaam lopen (klik op mijn website adres die bij mijn profiel staat want mag officieel geen links hier plaatsen) die kan ik wel zo inrichten dat het een forum word alleen moeten jullie je handmatig aanmelden en dan zet ik jullie handmatig op akkoord als jullie dat hebben gedaan.. ik zal ermee aan de slag gaan dat kan meteen want die domeinnaam heb ik al in mijn bezit.. over een uur kan je je daar al aanmelden)

4. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    spinazie??? dat mag toch helemaal niet tot na een jaar??

O sorry hoi sam....hier ook een droom baby alleen die droombaby krijgt nog geen fruithapjes!

forum meer prive maken vind ik prima....ik heb altijd een idee dat er iemand mee leest dus durf niet altijd te typpen wat ik prive mee maak!!!8)

5. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen

kei goed!!!!!

leuke naam ook! want officieel ben ik geen april mama 8)

roep maar als hij open is....dan zal ik eens gaan vertellen wat mij allemaal dwars zit :D

6. Tizzy

Tizzy Actief lid

9 feb 2008
    277
    0
    0
    @lynn; ojee... ga je dat hele forum dan voltypen met alles wat je dwarszit??? :D Of moet er een speciaal "spuw hier je frustraties" gedeelte komen? :D:D:D

7. Tizzy

Tizzy Actief lid

9 feb 2008
    277
    0
    0
    Hier weer een lekkere rustige nacht gehad, heb zowel mn vriend als kleine mannetje vanochtend niet gehoord, en werd tegen 10 uur wakker, net als de kleine.

Had bedacht weinig uit te voeren vandaag... maar belt mn pa net, die wil vanmiddag langskomen, dusss.... moet druk aan t stofzuigen zo.... :( Vaatwasser uitruimen, kattenbak schoonmaken; heb nog ca. 2 uur om dat te doen nu haha (geen zin!!!)

8. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen

;) is misschien wel een idee...maar dan ben ik bang dat het niet gelezen word....dat kunnen jullie ieets te makkelijk overslaan dan :p

9. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    hij is open je kan je alvast aanmelden! hij moet nog wat gepimpt worden maar das geen probleem toch?

Oja als je een andere naam gebruikt als hier dan graag mij PM-en want dan weet ik dat jij het bent, als het goed is kunnen gasten het niet zien.

OJA en graag je ideeen spuit over categorieen e.d.

10. Tizzy

Tizzy Actief lid

9 feb 2008
    277
    0
    0
    Pfff, had trouwens bedacht dat ik van mn vriend wel een nieuw horloge wilde voor mn verjaardag, had een leuke gezien van Esprit, maar die is 4 cm breed en weet niet of dat mooi is, en gister heb ik nergens irl kunnen vinden in de stad... lastig... mss maar gewoon bestellen en als t niet mooi is terugsturen?
    Ander kado weet ik ook niet voor mezelf (weet alleen maar kado's voor kleine mannetje :D)

11. Tizzy

Tizzy Actief lid

9 feb 2008
    277
    0
    0
    #6071 Tizzy, 22 jul 2009
    Laatst bewerkt: 22 jul 2009
    :) :d :)

12. Tizzy

Tizzy Actief lid

9 feb 2008
    277
    0
    0
    sjeetje wat een sukkel bij Lingo nu.... pfffff

13. Tizzy

Tizzy Actief lid

9 feb 2008
    277
    0
    0
    OMG!!! Die gast spoort eg nie!!! Heb t geluid al zachter gezet... ;)

14. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    isademi - ik heb me aangemeld. Volgens mij is 't goed gegaan...kun je dat zien? Top dat je dit wilt doen! Laat maar weten hoe en waar ik m'n donatie kan betalen :)
    lynnmvjulian - okay, stoppen met BV geen optie dus....ik denk 'ik vraag het voorzichtig' :) Is voor mij ook nog geen optie hoor! Gaat veel te lekker allemaal, alleen zie ik nog wel op tegen kolven op 't werk...dus ben erg benieuw hoe dat allemaal gaat! Hoezo weet jij vrijdag meer over je werk? (of heb ik iets gemist?)
    tizzy ik moet altijd lachen om je nachtbrakerij ;)
    sushi - veel plezier met Linda in bad! :D
    egbimi gaat goed dus met Mitchell? Fijn! en lekker dat je het met je man uitgepraat hebt. Herken het wel hoor dat je nu wat feller reageert dan anders...heb ik ook last van!
    vergeetachtigheid hebben jullie hier ook nog zo'n last van??! Ik was er voor gewaarschuwd, maar 't is soms echt bar en boos bij mij...pfff...

zo, mannetje ligt alweer op bed (amper 2 uur wakker geweest). Hij bleef gapen onder de babygym, dus dan naar bed!
    Eerder was het altijd 2x gapen is naar bed en dan sliep ie best een poos, sputterde dan ook niet tegen...maar dat lijkt wel verleden tijd...herkennen jullie dit??

ga eest nog even kolven (voorraad opbouwen) en dan aan de was beginnen...vandaag lekker rustig dagje thuis, ik ga de deur niet uit heb ik besloten :)

15. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen

whahha :D ik heb even gekeken! Frankenstein is er niets bij!!!! ;)

hoopt dat het geen familie is van iemand hier :$

16. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    tizzy en indy zijn akkoord.. over doneren komt wel als iedereen zijn weg heeft gevonden voorlopig had ik deze domein liggen dus dat scheelt..

17. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    ik vertel het wel in het andere forum

en isabel ik hoor graag hoeveel de donatie is :D al het maar niet te veel nullen zijn :p

18. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    okay, dan snel aanmelden op dat andere forum jij, want nu wil ik het weten :D

oh en die nullen vind ik niet zo'n probleem, zo lang er maar niets voor staat :p

19. Tizzy

Tizzy Actief lid

9 feb 2008
    277
    0
    0
    #6079 Tizzy, 22 jul 2009
    Laatst bewerkt: 22 jul 2009
    jippiedepippie!!! :p

20. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Je let even niet op en we hebben een nieuw besloten forum :$:D. Danielle en ik maar puzzelen gisteravond. Komt Isabel voorbij en klaar is Kees :p. Super. Ik ga me aanmelden..... Laat maar weten wat je van ons krijgt. Dan maak ik dat over of we regelen dat bij de meeting.

En ik stel voor als categorie: klaagzang voor Lynn ;)...... Ben ook erg nieuwsgierig. En een categorie; sollicitaties en de afloop hiervan........

Deel Deze Pagina