Vanmorgen om half 8 uit bed gerold, Rosan de fles gedaan en daarna mjn zus geholpen in nieuwe huis keuken schoonmaken en inpakken. Was met een dik uurtje voor elkaar en toen weer naar huis. Toen is manlief richting hun huis gegaan om laminaat verder af te maken. We lijken wel een klusteam haha. Nu ligt Rosan weer lekker te pitten, vanmiddag hebben we verjaardag van een vriendin. Haar schoonzus komt ook met de kleine, die is 3 weken ouder dan Rosan, ben benieuwd hoe hun kereltje er nu uitziet! @Sylvie, hihi dus 1e fruithapje was nog niet zo smakelijk wat kleine meisje betreft. Lijkt me wel erg leuk om te zien! Dus kom maar op met fotootjes Och jee, grote ijsbollen, hagel?? En dat in de zomer, het moet niet zotter worden! Hoop dat de kids goed geslapen hebben vannacht! @Thalina, nou vanmorgen kreeg ik er al niet zon model in als gister bij de kapper. Ik denk dat ik er wel even goed op moet oefenen En wat vervelend dat MJ zo spuugt, heb geen idee of dat door stoppen met Infacol kan komen eigenlijk.... En heb je je mannetje nog getempt? Besloten forum, is het geen idee zoals Sushi opperde. Gewoon op hyves, die kun je toch ook helemaal besloten maken? Een paar euro doneren voor een andere site vind ik ook helemaal prima! @Sushi, heb je nog kunnen genieten van je rustige ochtendje zonder meisje en hond? Nog lekker wezen sjoppen bij H&M? Was het leuk in bad met Linda @Tizzy, ik zal vanavond eens spieken op die spelletjessite! Denk dat manlief me dan helemaal niet meer achter de laptop wegkrijgt haha. En jammer dat ik je net misliep vannacht, ik had denk ik net afgesloten! @Sniffy, hmmm betaald forummen. Mag ook wel met je speurwerk hiero @Egbimi, jeetje wat flauw van mannetje zeg! Zou ook heel boos en verdrietig zijn dan. Hoop dat je nog iets hebt kunnen regelen om toch naar Cb te kunnen. Is het lopend niet te doen? Ow lees dat mannetje thuis is gekomen, gelukkig toch nog goedgekomen dus! En idd die hormonen kunnen wat teweeg brengen soms!!! Ow fruithapje met 6mnd, ik dacht dat dat met 4mnd al mocht? @Indy, gelukkig dat mannetje vandaag weer wat beter slaapt! Hopelijk houdt ie dat zo! Ben je al aan de was begonnen? Heerlijk een lekker thuisdagje! Het is toch niet echt mooi weer buiten, ja heel af en toe piept de zon er wel door, maar verder beetje mmmm herfstachtig...... @Sam0110, goed te horen dat Yasmine het zo goed doet! Rosan is ook een makkelijk en tevreden kindje! @Tizzy, hihi dus je bent toch nog druk vanmorgen. Veel plezier met je pa! Wat een lekkere slaapkop is je mannetje! Rosan was vanmorgen rond half 8 wakker. Ook prima tijd! Lastig he, kadootjes vragen. Ik weet ook nooit iets te vragen....Ja als ik jarig ben geweest en alles weer achter de rug is schiet me weer van alles te binnen! Bedacht me gister dat ik de volgende keer gewoon van iedereen een pak Pampers vraag @Lynn, ow ow, dus we kunnen heel wat typwerk van je verwachten straks op het besloten forum. Kom maar op @Isabel, helemaal super dat je dat zo snel gefixt hebt! Ga direct even aanmelden. Thnx meid!
Uhm, hoe moest ik me ook alweer aanmelden? Ik wacht wel even op instructies van Isabel. Oh en met mannetje gaat het de goede kant uit. Hij is nog wel snel moe, maar met die JBPM drinkt hij een stuk rustiger, drinkt hij bijna alle flessen leeg, spuugt hij niet meer en HIJ HEEFT GEPOEPT VANOCHTEND! Oh zo blij, dan is het misschien gewoon een virusje geweest of iets dergelijks! Ik blijf ook binnen vandaag. Wilde boodschappen doen, maar alleen voor broodjes ga ik de deur niet uit. Kijk wel in de vriezer en anders heb ik nog wel ovenbroodjes. Voor vanavond komt het wel goed. Ik heb trouwens vanochtend schandalig geshopt op internet , namelijk: opbergdozen bij de Hema en heel veel kleren voor mezelf (eindelijk) bij H&M (blousen, vesten en truitjes), Wehkamp (vesten) en Esprit (vesten). Hi hi, ik heb een vestentic........ En in augustus wil ik graag nog een paar nette broeken voor mezelf kopen, maar daarvoor slaag ik vaak alleen maar bij Steps en die doen niet aan online shoppen, helaas. Ik ben heel benieuwd als het straks binnen is. Ik heb soms wel van een blouse 2 maten besteld; kan ik lekker rustig thuis passen .
sorry!!!! ik ook altijd met mijn opmerkingen!!!!! ik heb zelfs in het nieuwe forum mijn foto geplaatst als avatar!!! Ik durf he?8)
Ja jammer he dat niet elke winkel online kan winkelen? De bijenkorf doet het nu ook he!!!!! Ik helemaal blij!!!!
Ha, ik ben er al achter. Isabel, ik heb me geregistreerd en wacht nu op goedkeuring van jou .........
je moet je even registreren kikki dan keur ik je goed (tenminste als je heen lief bent) HAHAHA *lacht evil* KIDDING Ja ik ben de forummaster dus zo gepiept! Ik had hem zo klaarliggen van een ander foru, dus niet erg origineel maar het gaat om functie right?
@Isademi leuk idee zeg heb me aangemeld en wacht ook op goedkeuring en wat een naaistreek zeg niet leuk @Sushi ja ik ben wel sneller aangebrand dan anders heb ook gelijk sorry gezegd toen hij er weer was voelde me wel een kreng @Indy fijn dat mannetje zo goed slaapt hier ook hele erge vergeetachtigheid terwijl ik eerder alles goed kon onthouden @Jessie dat dacht ik dus ook met 4 maand,maar het is beter met 6 maanden vor de darmpjes en allergieeen jammer ,maandag is Mitchell 4 maanden en ik dacht leuk beginnen met fruithap toch maar even wachten dus @Kikki fijn dat je mannetje het alweer zo goed doet en idd goed geshopt zal eens kijken of ik goedkeuring heb van de almachtige Isabel
VERHUISBERICHT Kikki is met ingang van 22 juli 2009 verhuisd naar ons nieuwe forum. Voorzien van foto's en wat dies meer zij. Het ziet er super uit! Wie verhuist ermee ?
Isabel de pittbull (is wel een goede rol voor mij dacht ik zo) geen wannabe kletsmama's op ons forum...hahaha
Whahahhahaa Werkelijk waar, als dat mn broer oid zou zijn dan had ik m meteen verbannen uit de familie, ga maar ergens anders mallotig doen!
Zo! Ben als een razende reporter het huis doorgevlogen met stofzuiger en nu is t schoon Maareh.... de stofzuiger is nu wel kadoek!!! Vielen gewoon allerlei stukken vanaf hahaha, en om nu een nieuwe stofzuiger te gaan vragen voor mn verjaardag.... Nou nee! Word ik straks nog gebombardeerd als uber poetsmiep in huis