@Isademi; super meid dat je het onder je hoede wilt nemen! Ik betaal graag mee! Verder heb ik een bericht op ons april hyves forum geplaatst.
Isademi: Ik heb me aangemeld ! Lynn: Yeah dat wil ik ook, klets van je af.nl ! hahahaha Tizzy: Irritant he als je lekker een dagje voor jezelf wilt en er komt dan iemand langs ? Jessie: Lekker klussen met Jessie ! Hahaha ook een idee voor een categorie op het nieuwe forum ?! En ik heb heerlijk in bad gezeten met LINDA, ga morgen naar het dorp had vandaag niet zo'n zin.... Kikki: Wat fijn dat je mannetje gepoept heeft ! Kan je daar dan blij mee zijn he ?! Heerlijk vanuit de luie stoel shoppen, beter kan niet ! Egbimi: Zo herkenbaar, ik kan soms ook nu zo fel reageren.... en dan schaam ik mezelf daarna weer omdat ik zo'n bitch ben terwijl hij eigenlijk alleen maar zijn best doet... hihi lang leven de hormonen ! Hondje is inmiddels opgehaald, die is weer lekker kaal en fris. Hij is nu echt zo'n speelgoedhondje hahaha. Hmm heb zin in wat lekkers..... chips of chocalde..... al die lastige keuzes toch in je leven
sorry ik ga je akkoord zetten ik ging je al googlen je emailadres en kwam damesvoetbal tegen dus dat kwam me wel bekend voor.. maar ik check het maar even hier als ik twijfel..
Danielle, ik heb Isabel ook al ingeseind op ons nieuwe forum. Daar is het al lekker druk . Nog even geduld hebben..........
Ha kletskousen! Ik ben er nog geen 24 uur er niet geweest en ik moet 16 (!) pagina's bijlezen. Ik ga het wel even bijlezen maar geen grote reactie. Moet nog weg vandaag Tot zo!
als je je onder een andere naam aanmeld dan graag even doorgeven ik ken niet iedereen zijn namen uit mijn hoofd...
je mag geen enkel kind het vaak geven (liever niet meer als 1 keer per week) vanwege de nitrieten die erin zitten.. dus wel mee uitkijken... betere alternatieven zijn er zoals wortelen (vinden kleine kindjes erg lekker want die zijn zoetig)
Sushi, haha klussen met Jessie. Nou laten we dat maar niet doen, ben niet zon klusheld. ik bemoei me liever met inrichten
we hebben al 13 leden op het andere forum, keidruk daar, ik ga zo weer verder met het huis dus als je even moet wachten tot je akkoord bent snap je waarom..
pfffffffffff! Ik ben moe, en het lukt me niet om bij te lezen. Nieuw forum? lees er wel wat over maar ga even uurtje een tukje doen en doe vanavond een nieuwe poging om bij te lezen. *Gaap*