En verder missen we nog (naast eerder genoemden): Inge, Loeka, Bubalica, MamaFiona, Kipkip, MieniMe, Jantsuh, Zeppie, Est, Cil en .......... EDIT: En Happy natuurlijk!
hee nieuw forum???? Ikke mij ook aangemeld... nu dus afwachten.... Lees wat over blikseminslag bij Isabel?? Owjee, wat betekent dat? En (op aanvulling van lijst Kikki)... een wondertje, synove.... waar zijn die gebleven? schreven ook altijd trouw mee.....
Loeka, ik ben "een wondertje" (heb mijn naam toen laten wijzigen door Lotte) en Synove is idd al een poosje niet op ZP geweest?
kikki - ow echt waar? wat grappig... dat wist ik echt niet, vroeg het me ineens af... kon je naam ook al niet plaasten met het bevallingsforum!!
En er waren ook nog Me2, Lien78 en nog meer? Die wel op het bevallingsforum actief waren, maar nu niet meer.......
Ik heb mijn bericht aangepast, had hem al gewijzigd maar was niet opgeslagen, maar bedoelde omdat die meiden niet vaak meeschrijven maar wel veel geschreven hebben....
@sniffy; dat zul je nog gaan missen denk ik dat welkom heten van meelezers!!! Ga weer ff bijlezen op t nieuwe forum!
@Loeka, je krijgt een mailtje binnen van isademi dat je je echt aan kunt melden. Maar zij komt dus vanavond waarschijnlijk niet meer online. Vervelend zo!
We zijn al bezig dat er een medebeheerder komt waardoor je dit niet meer hebt maar ja daar heb jij nu niets aan, helaas!
Isabel heeft blikseminslag gehad en vanavond waarschijnlijk niet online. We hadden het er net over dat het verstandig is dat er een 2e beheerder komt, want stel dat Isabel ziek is of zo......... Dus, ik ben bang dat je nog even moet wachten *Kikki heeft medelijden*.
Loeka dat is even balen nu zeg! Voel je weer wat beter? wwjc gelukkig, ik zie je online hier! Vroeg me al af waar je bleef en of alles goed met je was/is! Zo, nu gaat Indy echt bedje opzoeken! Trusten!
Uhh ... gelukkig maar, ik dacht al... Nee hoor, heb me aangemeld, nu wachten op goedkeuring van onze Isabel.
leonie en kiki - bedankt voor jullie medeleven...!!! Maar ik ga het overleven.. moet eigeniljk ook naar bed... ben nog steeds een beetje gammel maar de koorts is weg gelukkig. Dan hoop ik dat de blikseminslag morgen is opgelost bij Isabel. En een tweede beheerder is een goed idee inderdaad... tot morgen - slaap lekker allemaal!!