Zo, ben net even los gegaan op wehkamp.nl. Had ik wel verdiend vond ik.. Ff voor 685,00 Euro besteld, hahaha Gaat toch merendeel weer terug, liep geloof ik iets te hard van stapel.. Komt morgen lekker, kan ik morgen lekker rustig thuis passen. De zomerkleren zitten me allemaal toch iets te strak (truitjes), en ik wil me weer mooi en goed voelen in mijn kleren. Dus nu maar allemaal iets ruimer vallende truitjes besteld, de truitjes welke ik in de kast heb zitten allemaal vrij strak. En ik vrees dat die tijd toch echt geweest is voor me... (ik lach als een boer met kiespijn hoor...)
Jee, Lynn! Wat is Julian al gegroeid! Wat een mooi ventje! (en ik blijf de naam erg mooi vinden, stond ook op mijn lijstje...)
Vreselijk hé! Ben dan haast in staat altijd om de visite af te bellen. Wil dan rust in de tent hebben... Gelukkig slaapt ons ventje nu vanaf 19.30 uur, dus hoop dat hij dat nog even vol houdt. Hij heeft denk ik gewoon een beetje een rotdag?
Nou hier dus ook. Liep vanmorgen dus vanaf 7.00 uur tot 17.00 uur haast constant met een baby op de arm... hahahaha, leuk hé, kindjes?
Kan trouwens beter alles in 1 bericht plaatsen geloof ik... Telkens staan er 5 berichten achter elkaar van mij..
dankje...ja die is flink gegroeit...we hebben hem net nog gewogen.....rond de 4500 gram nu...dus in 10 dagen weer 500 gram erbij en dat zie je echt.....en over de naam krijgen we veel complimenten.... en jou zoon is ook een knapperd en wat heb je in godsnaam allemaal gekocht dan??? een vraag aan iedereen als je een fotocamers mag adviseren welke zou het dan zijn???
@Jodie; leuk truitje! Heeft Tim ook! Zit zo mooi hé? Vind het voor mijzelf veel te duur om te kopen, heb het gekregen van kraamvisite. Maar je merkt het verschil qua prijs wel vind ik! @Leonie; ook hier; een lelijke streep, op een raar gevormde buik.. Nee, van mijn buik word ik echt nog niet vrolijk. Vriend zegt dat ik trots moet zijn dat ik alweer zo ben, maar ik wil gewoon weer een beetje strak zijn. Zal het ooit nog goed komen? En ik herken het ook wat je zegt met het ineens beu zijn. Tim kan ook echt bijna in slaap vallen in bad, en ineens begint hij dan te huilen! Vind het altijd een abrupt en geen leuk einde van het in badje doen, maar goed, is niet anders!
Hahaha, truitjes, rokjes, jurkjes, en hempjes, en een hele mooie witte broek! Maar heb nog niets gekocht hoor, alleen besteld! Tim is ook in 12 dagen ruim 600 gram aangekomen, fijn dat ze "het zo goed doen" hé! Wij hebben zelf de Sony Cybershot, en ik vind het een heel gebruiksvriendelijke, en niet erg dure camera! Maakt erg scherpe foto's, en maakt de foto ook snel. Bij sommige camera's duurt het zo lang voordat hij echt de foto maakt!
effe update : Ben bij de dokter geweest, en heb gelukkig geen spruw, maar wel wat kloofjes. Dus niks aan te doen.... Is dus een kwestie van goed aanleggen... Maar meisje wil echt niet zonder tepelhoedje drinken en wil gewoon niet happen.... En ook met een afgeknipt hoedje niet. Ze gaat helemaal krijsen!!! Dus dat wordt nog een hele onderneming.....Ik probeer gewoon steeds eerst het tepelhoedje en dan de tepel alleen. Ze heeft van de 6 voedingen dat al 1 keer gehapt maar laat toch weer los.....Ik ga mijn best doen! Lees morgen de rest wel bij hoor....doei
Wij hebben de Panasonic dmc-Tz5...Ideaal voor mensen zoals ons die geen zin hebben om aan de instellingen te prutsen haha. Hij heeft namelijk een intelligentie dinges, hij schakelt zelf automatisch in op bv portret (gezichtsherkenning), landschap, macro enz. Ideaal. 9 of 10 megapixel en 10x optische zoom. Zeer gebruiksvriendelijk. Wat een superfoto zo in het mandje!
ik voed ook nog steeds met tepelhoedje hoor...en ik heb het ook vaak geprobeert hij wil gewoon iet zonder...en hier hebben ze gezegt dat het niet uit maakt.... en voor de tepelkloofjes ik had er gisteren eentje...veel bepanthen opsmeren en de volgende voeding is ie vaak al veel minder....succes....oja je kunt ook schrale troots bij de prental kopen die gebruik ik....is meteen ook tegen ontstekingen enzo
Danielle jemig ben benieuwd wat je allemaal hebt! esprit website is ook een aanrader! Gratis bezorgen en retouren, ideaal. Bestel dan ook meerdere maten.... Ik dacht vandaag ik ga even naar de stad, zou online spenen kopen maar het weertje buiten was weer mooi dus denk ik ga wel ff naar de winkel. Is hij dicht op maandag (******* dacht ik). Heb nu maar een nieuwe broek voor mezelf gekocht. Ik was altijd superslank, tegen het te dunne aan. 1.80 bij 65 kilo......nu weeg ik 75 kilo en dat scheelt wel in maten hoor......Ik ben ook ineens veel gevormder, meer heup, meer kont...dat is wel mooi eigenlijk. Maar jeetje wat was dat lastig een broek vinden met dat buikje en de lovehandels. Nou ja ze ploppen er wel wat over heen, maar draag toch geen korte truitjes Ik vind mijn buikje ook vreemd en flubberdeblubber, en ook nog de streep tot bijna tussen mijn boobs. Heb nog wel dezelfde cup trouwens, wel iets slapper haha.
hoi meiden, sorry sorry sorry dat ik niet zo vaak online ben ik probeer wel vaak mee te lezen. heb alleen niet steeds tijd om wat te schrijven. ons meisje is inmiddels 4060 gram en krijgt nu al 150cc voeding. ze doet het erg goed alleen ze bleek wel spruw te hebben. in het ziekenhuis heeft ze antibiotica gehad en een week terug had ze daar al een schimmelinfectie van op de schaamstreek, en nu dus in het mondje. hebben jullie kleintjes ook zoveel last van darmkrampjes? heb al cinababy geprobeerd en kamillethee in de voeding. heb nu de infacol en venkel thee. vind het zo zielig kan iemand mij ook vertellen hoe ik een foto in mijn bericht kan zetten? dan kan ik mijn meisje ook even laten zien
wat betreft camera only Nikon dan wil je niet meer terug naar een normale camera (dus digitale spiegelreflex) ik ken nog maar 25% van mijn camera maar das al genoeg om alle normale camera's vaak erbij te laten verschieten (en het schiet meteen ipv normale camera's die er soms best lang over doen, je kan alles zelf instellen hoe je wilt en er echt mee experimenteren, ik moet nog wel steeds cursus volgen want ik kan er echt niet genoeg mee maar dat bewijst denk ik al hoe goed de camera is dat je zonder kennis al mega foto's eruit haalt.. (de wazige foto's in mijn album komen vaak van mijn goedkope camera af omdat het nadeel van een Nikon is dat ie vrij groot is en dus lastig mee te nemen)
ja wij zitten ook over een spiegelreflex te nemen...en ik wil ook graag een cursus gaan doen als het strax wat rustiger is... zijn er trouwens dames die net als mij ook veel minder gaan werken....ik ga ipv 18 uur 10 uur werken....dus heb dadelijk lekker veel tijd met julian..
@rach: hoe is het geweest voorbije nacht op haar eigen kamertje? @kipkip: hier mogen we ze dadelijk in een slaapzakje leggen hoor, word zelfs aangeraden vanaf de geboorte eentje met mouwen. Hier ook babyfoon want kunnen de deuren niet openzetten want anders is zoontje ook dadelijk wakker want zijn kamertje zit tss onze kamer en die van Laure in. @imd: hele leuke schoentjes ? ik had er voor rhune ook zo van die nikes, van een vriendin gekregen die er werkt, misschien krijgen we er voor Laure ook nog wel want hebben ze nog niet gezien. Ik hoop het stiekem van wel ? @jodie: bij mijn zootje zette ik de flessen met water ook klaar in de frigo elke ochtend voor de hele dag @ramoontje: wat zielig dat hij zo moest huilen! Hier ook na de voeding veel huilen en krampjes!! Maar ze spuugd niet, doet wessel dat wel? Ai mijn meisje word wakker de rest is voor morgen!!