Hey Eef, ja, ik ben al wezen kijken vond het hier toch iets leuker... Maar op welk forum zijn jullie te vinden dan van mamaklets?? Groetjes
Hallo!!! Ik ben weer terug! Het was heel leuk en het is heel goed gegaan....meisje is alleen maar liever en leuker geworden... Hoe is het hier? Nou ik lees nog wel bij...maar we zijn een beetje moe.... vakantieginger coto...
Coto!!!!!!! Meid goed dat je terug bent ..... We zijn verhuisd naar een superleuk nieuw forum... Komm erbij we zaten met smart op je te wachten..:d
Coto, kom maar snel naar het nieuwe forum! Oké eerst even uitrusten en dan snel aanmelden. We willen alles van je vakantie weten!
Coto: Welcome back! Enneuh, scroll even wat naar boven om te zien waar we nu zitten. Wordt o.a. uitgelegd in het berichtje aan Vruchtje. We zitten nu in een afgeschermd eigen april-mama's 2009 forum. LEUK!!! En we zijn errug benieuwd naar je vakantieverhalen!
Bijlezen coto? haha, grapjas....das niet te doen! Om het wat duidelijker voor je te maken zijn we naar een ander forum gegaan. Daar kan je dan gewoon bij het begin beginnen hoi Eefje!!!
Kikki, jou zag ik niet online staan (we hebben wel tegelijkertijd gepost, dus je moet er zijn....) , dus jij bent weer de gast hier??!!