Ooooh vriend is nu met Tim naar zijn schoonouders toe koffie drinken, vind het vreselijk om van hem gescheiden te zijn!! Jeetje, had niet gedacht dat ik dat zo rot zou vinden. Moet er even doorheen denk ik, want heb ook wel zin om een avond weer gewoon een persoon en niet alleen mama te zijn.. Maar jee, best moeilijk!!
Ja raar is dat he DANIELLE!! Ik had er ook altijd moeite mee als een van de kids even weg was ..Of ikzelf.. Ik ben ongelooflijk MOE!! Ben wakker geweest tot half 4..Sam had alles eruit gespuugd vannacht ..Bed en zn kleertjes eronder...Dus alles verschoont..En vanmorgen om kwart voor 7 weer wakker..Ik ben helemaal dizzy en zwaar..Zo gaat het nu al nachten.Dat weinig slaap.. Hij slaapt nu maar de andere 2 zijn nu met me beneden..Vanmiddag moet hubbie maar even met Sam beneden na de voeding en moet ik even slapen.. Krampjes:Heeft Sam ook regelmatig last van..Zo zielig.. En laten huilen..Ben er erg slecht in.. Probeer het wel maar als hij echt overstuur wordt pak im hem wel op..Speen is soms een uitkomst maar die wil hij ook niet altijd.. Vraagje aan BV gevende dames..:Hebben jullie dat ook (gehad) dat het leek terug te lopen?? Ik heb het idee dat het nu dus wat terug is gelopen..Hoe kan dat?? En wat kan/moet ik daar aan doen??
Hoi dames! Het was heerlijk gister! Benblij dat ik toch gegaan ben, heb erg genoten en ontzettend gelachen! En wat is het heerlijk om nu weer mijn kleine man bij me te hebben liggen! We gaan vandaag met vrienden en kindjes samen zitten op een terras, ook erg gezellig! Veel plezier allemaal vandaag!
Heb me door de kraamhulp laten vertellen dat dat kom omdat je zelf weer op de been bent. Moet je lichaam even wennen!
goedemorgen, heb alleen de laatste 3 pagina's gelezen. Jullie kletsen zo veel. Hier gaat alles goed. Fenna heeft haar eerste regeldagen er, volgens mij, opzitten.
goedenmiddag dames heb een heerlijke nacht gehad!! 11 uur gegeven en hij kwam om 4 uur half 5 weer en om 8 uur half 9 vannochtend lekker weg geweest. misschien vanmiddag ook nog even, lekker mijn mannetje showen oooo wie heeft gister avond ik hou van holland gezien???? de laatste bal... ze zegt 830 (wij staan al bijna op de bank te springen) 3 wij zijn 8309 is een plaatsje verderop waar de kanjer gevallen is.. daar woont een vriendin van me dus ik haar gelijk op gebeld.. hun wonen wel op 8303 maar de loten stonden nog op het oude adres van haar vriend 8304 dus die balen ook als een stekker!!!! ohhhh was wel even schrikken hoor toen ze die nummers opnoemde nou een prettige dag allemaal!
Eens met Pientje Als ze een klein beetje jammert (en ondertussen vergeet dat ze een beetje huilt en om zich heen kijkt hihi) dan laat ik haar heus wel even. Maar als ze huilt: MAMA KOMT ERAAN 8) En ze mag ook wennen aan de liefde van mama! Die kipkep is toch 50 euro? lijkt me ook handig hoor. Vind hem ook wel wat prijzig, maar wel de moeite waard (zal m op mn verlanglijstje zetten ). (ohja, dochter heeft vannacht weer op onze kamer geslapen haha) Leonie, de verloskunidge hier op de site zei dat het misschien handig is om wat vaseline op de thermometer te doen en die even in haar anusje te steken. Misschien komt de ontlasting dan wat makkelijker.
Hey meiden, Misschien hebben jullie het al gelezen bij de bevallingslijst, maar ik mag me ook bij jullie voegen. Lukas is zondag geboren, rond en gezond: 4080 gr en 54 cm, na een supersnelle bevalling (wel veel gerommel in de dagen ervoor)! Ik kom snel meekletsen, alleen hoor ik nu dat er 1 zijn luier flink laat vollopen, dus de plicht roept alweer. Het gaat verder erg goed hier! Lukas was erg misselijk van de stortbevalling, maar dat gaat beter nu. Deze mama voelt zich al erg goed, wel wat hechtingen, maar het valt mee (de knip de vorige keer vond ik veeeeel pijnlijker). Tot snel, ben benieuwd hoe het met jullie is, maar ik ga de poepluier induiken
Ik heb juist sinds ongeveer een week dat het veel meer lijkt te worden, borsten staan op klappen en heb vlak voor voedingen harde plekken in mijn borsten...en het doet zeer ! Maar goed de kloven lijken iets minder te zijn. Zo vandaag in het park geweest, er was koninginnefeest. Wat een herrie zeg. Op een gegeven moment werd het Djemi ook teveel en begon ze te krijsen! Snel naar huis gegaan....Daarna was ze helemaal uit haar doen! Iets teveel prokkels waarschijnlijk? Erg he die man met die auto? Ik hoorde net dat zijn stoppen waren doorgeslagen, omdat hij zijn kinderen niet meer mocht zien? Jee, dat is ook wel erg, maar om nou met je auto een menigte in te rijden
hey volgens mij heeft maartenjacob spruw ik zag gister al dat zijn tongetje wit was.. maar verder niet bij nagedacht tot ie vandaag continu huilt tijdens het voeden.. en heel wild gaat doen.. zal morgen gelijk de ha op bellen!! hij slaapt nu eindelijk volgens mij (al 5 min niets gehoord) heb te veel gezegd #-o hoor hem al weer! en dan morgen ook nog alleen.. mijn man moet morgen weer werken hoop dat ie vannacht dan een beetje rustig is [-o<
hoi hoi heb een tijdje niks laten horen ,maar ik kon het niet ik lig nl in het ziekenhuis ik ben maandag met spoed opgenomen ik heb galstenen en die hebben de boel verstopt en daardoor was mijn lever niet goed en heb ik alvleesklierontsteking ik ben er volgens de artsen op tijd bij anders was ik doodziek geworden en weten ze niet hoe het dan was afgelopen het ergste van dit alle vind ik nog dat ik niet bij mijn mannetjes kan zijn o wat mis ik Mitchell zeg en het kleine ventje is nu zjn hele ritme kwijt hij slaapt daardoor heel slecht en huilt hij veel en als ik hem dan hoor huilen dan breekt mijn hart ik zou hem dan zo graag even willen troosten,maar helaasdat kan niet ik zie hem wel 3/4 uurtjes per dag,maar dat is toch nog te weinig hij was net een beetje in zijn ritme en nu is het weer helemaal mis het is zo ook zwaar voor mijn vriend maar hij doet het heel goed zo en ben ook best trots op hem ik mag als het zo doorgaat zaterdag naar huis en moet dan binnen 3 weken geopereerd worden ik ga zo alles bijlezen en proberen te reageren op jullie dames gr Bianca(tup)
Bianca: wat ontzettend naar dat je nu in het ziekenhuis bent opgenomen! En wat vervelend om je kleintje te moeten missen! Heb je veel pijn van je galstenen? Sterkte en snel opknappen! Dikke knuffel! @All: sinds paar dagen nu aan het inbakeren en moet zeggen dat Ruben er wel goed op reageert, wel even huilen om in slaap te komen, maar slaapt daarna een stuk rustiger. Vind het alleen zelf nog moeilijk om hem zo strak in te pakken
Imd wat naar dat je kleine meidzo spuugt ik hoop dat je JBPM helpt en ik kan dat laten huilen ook heel moeilijk,maar nu ik in het zkh ligt doet mijn vriend het en die heeft het ook gedaan ,maar Mitchell hulde een uur en toen vond hij het welletjes Jodie fijn dat Senne baat heeft bij de osteopaaat ik hoop dat het alleen maar beter blijft gaan Leonie wat naar dat het poepen zo moeilijk gaat en dat ze er zo n last van heeft pientje fijn dat ze op haar buikje kan slapen Spekkie jeetje dus de een heeft een voorkeur nou hopen dat zo n zijslaper helpt en weer een borstonsteking is ook naar hoop dat het snel over is Thalina fijn dat ze je verward hebben met een ander slim van ze o wat raar van dat tempen wij gebruiken ook al een hele pos geen kruik meer,maar ja ze hebben altijd wel iets gelukkig was de temp goed Ramoontje wat fijn dat Wessel zijn dag en nachtritme begint te krijgen fijn is dat he en ook fijn dat het met de andere voeding beter gaat Indy wat naar dat die kleine zo moest huilen vannacht ik kan dat ook niet hoor laten huilen ik hoop dat het vannacht beter gaat een wondertje wat fijn dat de kleine nu meer verzadigd is door de fles en fijn dat je temp ook goed is nu Lynn fijn hoor dat julian niet echt huilt,want het kan soms hard gaan Sylvie fijn dat het met de fles ook goed gaat en ook fijn dat je blij bent met deze keuze dat is voor jezelf dan ook wel lekker coto lief zeg zoals je dat schrijft van dat slapen lekker dan he dat ze zo lief bij je liggen en kleren naar hoor dat je het nu nog niet aankan maar dat komt vast weer en idd misschien teveel prikkels,maar het is wel leuk om met je kindje te pronken Danielle naar he dat je kleine man niet bij je is maar ik hoop dat je het wel leuk hebt gehad Eefje heb je een beetj bij kunnen slapen vanmiddag ik hoop het wel voor je even bijtanke is altijd goed Rach ik vind dat ook zo hoor ze mogen best aan mama wennen n de kleine meid lekker weer bij julie op de kamer laat je haar nu even op jullie kamer liggen of niet?? Minius gefeliciteerd met jullie zoon Lukas fijn dat alles goed is zo ik ben erdoor ik hoop dat ik iedereen heb gehad en ik hoop dat jullie allemaal een leuke koninginedag hebben gehad ondanks die gek niet normaal toch gr Bianca
Wanneb mum bedankt voor je lieve reactie nou de pijn valt nu wel mee het is wel heel erg geweest ik wist niet waar ik het zoeken moest heb pijnstillers gehad,maar dat zijn we aan het afbouwen maar fijn dat het inabkeren goed helpt heb je dat op advies gedaan??? of uit je eigen,want wij zitten daar ook aan te denken,omdat Mitchell zoveel hult en hel druk met zijn armen is gr Bianca
joepie, na 3 dagen vol met heel veel krampjes en niets wat hielp heeft ons meisje vandaag gepoept! Ze lag lekker in mijn armen toen ze eerst flink scheten ging laten en daarna kwam de ontlasting. Was zo blij ermee! Ze zat wel van boven tot onder onder dus was heel schoonmaakwerk maar vond het deze keer helemaal niet erg om te doen! Nu ligt ze in bedje, wel even huilen maar hoop/denk dat ze zo wel in slaap valt. Ze lag in mijn armen bijna te slapen dus moet vast ook lukken in bedje. Bianca, jeetje wat schrikken zeg! Oh, en wat zielig voor jou dat je je zoontje nu maar zo weinig kan zien en bij je kan hebben. Mag hij trouwens niet bij je blijven in het ziekenhuis? Of vinden jullie het toch rustiger als je vriend ervoor zorgt? Aan de andere kant zou hij hem weer veel moeten missen als hij ook in ziekenhuis lag. Wat een vervelende situatie voor jullie gezinnetje! Hoop dat je zaterdag snel weer terug naar huis mag. Is het daarna een zware operatie met opname of is dagopname? In ieder geval een hele dikke digiknuffel!
hey meiden, ik mag me hier nu ook melden (bevallingsverhaal volgt nog) jullie hebben een tijdje niets van mij gehoord, ben ondertussen bevallen van een pracht van een dochter op 23 april is viënna melanie geboren 56 cm en 3935gr ondertussen weegt ze al weer 4500gr en ze groeit als kool! sorry dat ik niet eerder ben gekomen, maar we hebben nog een tijdje in het ziekenhuis moeten blijven, dit omdat viënna een hele moeilijk start/bevalling had. (ze had amper een hartslag) maar bij deze, ik probeer hier weer wat vaker te zijn nu we thuis zijn!
toch wel moeilijk hè...je moppie zo alleen op der eigen kamertje 50 euro? via deze website http://www.villa-vrolijk.nl/kado-tips/kipkep-feedi.html kost ie nu 29,95 Lijkt mij ook wel erg handig, maar toch bang dat het een miskoop is wat je toch eigenlijk niet gebruikt. Jodie wat ik trouwens nog wou zeggen is dat een babyschommel echt ideaal is als je een huilbaby/onrustig kindje hebt. Jason werd daar lekker rustig in en nu hebben we em voor Elize weer en die vind dat ook heerlijk. Is ook wel handig als je ff je handen vrij moet hebben. Tup ow jakkie bah, wat balen zeg! Veel beterschap dan maar! Zo ik ben moe en ga slapen, hopen dat we allemaal een goeie nacht hebben
Bianca: ik heb het inbakeren overlegd met het CB. Zij hebben het me een keertje voorgedaan hoe je dat met flanellen doeken moet doen (was wel fijn want zulk ingewikkeld vouwen heb ik nooit geleerd met handenarbeid ) en ik heb dat boekje van Ria Blom meegeregen (inbakeren brengt rust of zoiets) Ruben wappert ook zo met zijn handjes dat hij door zijn eigen onrust wakker blijft en zelfs door zijn opwinding soms gaat spugen. Misschien ook iets voor jullie om eens te overleggen? Hou je taai meid! @All: morgen krijgt Ruben nog een echo van zijn wervelkolom omdat er een gaatje in de huid op zijn rug zat. Daarna naar de kinderarts, toch even spannend! Trusten allemaal! Liefs, Wanna
morgen dames... wannebemum....Dat hadden wij bij Bryan zijn geboorte ook zon gaatje, dat word een dimpeltje genoemd en Bryan moest ook een echo...gelukkig was het dicht en hoefde we het alleen goed schoon te houwen.Bryan is nu binna 3 en het is niet dicht dus zal altijd een gaatje blijven...ziet er beetje gek uit!ahahahah hier word wessel ook ingewikkeld maar niet echt ingebakerd!wessel wappert ook net een vlindertje...en zo houw ie zijn eigen wakker...nu wikkelen we hem in met een flannelle doek met zijn handjes naast zijn lichaampje, en daardoor is ie ook een stuk rustiger...en huilt ie zijn eigen in slaap... zag iets van een kipkep of zoiets, ziet er handig uit maar denk dat zoiets een miskoop zal zijn!!ik houd wessel ook heel recht op met voeden en met dit ding lijkt me dat wel moeilijk zitten... mamacelesje...gefeliciteerd nog met je dochter!en wouw wat is ze groot... de rest lekker geslapen allemaal..heb vanacht nog uitgebreid het nieuws zitten kijken van 3 tot 4 (voedingstijtd) heb nu alles over Apeldoorn gezien en gehoord...tjeetje je zou dr maar staan...echt erg dit!!!
nou die andere kamer is gelukkig heel dichtbij haha, maargoed, we bekijken het even per nacht. Mijn man en ik verschillen nu een beetje qua mening wat het beste voor haar is. Wat ik me afvraag bij de kipkep(of een andere doek): mijn borsten lekker echt enorm. soms laat dochter tijdens het voeden even los omdat er teveel melk uitkomt en dan evrslikt ze zich. die melk loopt dus in mijn bh, hemd en trui haha. hoe lossen jullie dit op? lijkt me niet prettig als je de kipkep afdoet en je trui is drijfnat