April 2009 Mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Sam0110, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Moe moe moe! Tim is nu al 2 nachten weer aan het spoken... Dacht dan slaapt hij vanmorgen wel, maar nu is hij weer klaarwakker! Hoop dat ik zo nog even van hem mag gaan slapen...;)

2. thalina

thalina Bekend lid

24 jun 2008
    701
    0
    0
    tollebeek
    @rach84 ik doe een spuugdoekje tussen mijn bh en dan loopt het altijd op het spuugdoekje.. had ook vaak dat er een bubs uitliep en niet prettig als je elke keer alles schoon aan moet trekken.. dus een spuugdoekje eronder gelegd (wel vast aan mijn bh) en het werkt als een tiet :)

@wannabemum heel veel s6 vandaag!!!

zooo een redelijke nacht gehad.. hij wilde niet slapen gister avond dus is ie in slaap gevallen bij mijn man in zijn armen.
    om 11 uur gevoed en even geknuffeld en neergelegd maar wilde niet slapen dus ik heb de wieg helemaal tegen mijn bed aangezet zodat ik gelijk mijn hand er in kon steken en zijn speen er in kon doen als ie die kwijt was... half uurtje a uurtje later sliep ie.
    half 3/3 uur kwam ie weer ook toen wilde hij daarna niet slapen dus heb hem even tussen ons in genomen en toen was ie snel vertrokken.
    half 7 kwam ie weer en daarna viel ie gelijk als een blok in slaap.. maar mijn wekker ging om 8 uur omdat ik alleen was en de honden dus uit moest laten.. hij werd wel wakker van de wekker maar viel gelukkig weer in slaap.. tijdens het uitlaten een paar muiters gehoord maar hij "slaapt" nog steeds!
    zal hem zo weer lekker voeden en in bad doen.. en dan zelf douchen en alles uitwassen op 60 graden ivm spruw..
    heb de dokter gebeld en er ligt straks een receptje klaar voor mij en maartenjacob die zal mijn man meenemen als ie klaar is met werken.

zoo zeker een drama gister in apeldoorn.. wat een idioot wel!!

3. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    leonie

wat fijn dat ze nu gepoept heeft
    kan me wel indenken dat je het schoonmaken niks uitmaakt je bent allang blij dat je kindje geen pijn meer heeft
    hopen dat de ontlasting nu vaker komt

Mamacelesje en partner

VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER
    mooie naam
    en fijn dat het nu goed gaat en ze goed groeit

Wannebmum
    spannend vandaag dus
    ik hoop dat de echo goed is succes vandaag
    en het is idd met Mitchell net zo ook heel veel zwaaien met zijn armpjes en idd als hij zich druk maakt gaat hij spugen en dan word hij daar uiteindelijk weer wakker van ,want dan ligt hij in zijn eigen spuug en dat is niet fijn natuurlijk
    wij hebben het er met een zuster hier over gehad en die heeft een kindje van 14 weken en die deed ook inbakeren maar dan met een badcape en zij heeft het ons uitgelegd en nu heeft mijn vriend het vannacht geprobeerd en na even huilen sliep Mitchell zowaar en dat wel 5 uur lang
    dus waarschijnlijk heeft hij dat nodig bedankt voor je tip ga wel met het cb over hebben
    en misschien is dat boekje idd wel iets voor ons

Ramoontje
    bij Wessel helpt het dus ook
    ja ik vind het wel een goede tip we hopen maar dat Mitchell het voor de rest ook zo goed gaat doen dan
    en idd erg he van apeldoorn ik heb op het net foto s gezien verschrikkelijk zeg

Danielle

wat naar dat Tim aan het spoken is
    ik hoop ook dat je zo nog even lekker kan slapen

Thalina

wat naar dat Maarten Jacob spruw heeft
    ik hoop voor jullie dat het snel over is

nou heb net van de dr gehoord dat als het bloed vandaag en morgen goed is ik morgen naar huis mag en dan moet ik heeeeeeel rustig aan doen
    ik mag me alleen met Mitchell bezig houden en verder niks,want de kans is groot dat er weer een steen weg schiet
    ze hebben met de echo gezien dat er nog heel veel stenen zitten en dan kunnen we weer overnieuw beginnen en dat willen we niet
    nu moet ik elke week voor controle komen voor het bloed en dan over 3 weken geopereerd worden
    als het kan word het een kijkoperatie,maar dat doen ze vaak bij oude magere mannetjes nou dat ben ik niet hoor ;)
    en als het dus niet zo kan word het een gewone operatie en dan moet ik langer blijven
    dus dat is afwachten

en Mitchell mocht hier niet blijven omdat ik dan veel met hem bezig zou zijn en dat zu mijn rust niet ten goede komen dus vanwege gezondheidsredenen kon dat niet
    en omdat hij al heel onrustig is/was hadden we ook zoiets van laat hem dan maar thuis
    en mijn vriend heeft ook zoiets van ik moet jou al missen en dan hem ook nog
    het is idd moeilijk zo,maar ja het is even niet anders

duimen jullie mee dat het bloed goed word

fijne dag vandaag

gr,bianca

4. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    wannabmum en Bianca, ik duim voor jullie!

5. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Leonie: Wat fijn dat ze gepoept heeft ! Hoop dat het nu allemaal beter gaat !
    Bianca: Heel veel sterkte meid !
    Mamacelesje: Gefeliciteerd ! Wat een mooie naam ook !
    Wannabmum: Ga voor jullie duimen !
    Thalina: Hoop dat de spruw gauw over is !
    Danielle: Slaap lekker !

Wat een drama inderdaad gisteren, we stonden op het punt om weg te gaan en ik wilde de tv uit doen en toen gebeurde het. Had rillingen over mijn hele lichaam en kreeg echt tranen in mijn ogen ! Wat een naar gezicht om die mensen zo te zien liggen zeg, heel erg !

Toch daarna een gezellige middag gehad, Esmee vond alle herrie prima en bleef gewoon lekker slapen. Zijn even terras op geweest maar de echte drukte heb ik gemeden hoor, vind dat echt helemaal niets met een kinderwagen. Heb wel heerlijk genoten van een biertje ! Wat gek om ineens weer te mogen drinken :D

6. :)

7. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    wannebmum en bianca...heel veel succes ik duim mee!

hier weer 2kiddies op bed liggen dus ff tijd voor me zelf....wel fijn!
    alles is weer aan kant en heb boodschappjes in huis!

sushi...fijn dat Esmee lekker doorslaapt met herrie...
    hier word er ook lekker herrie gemaakt en wessel slaapt ook lekker door, net of ie herrie wil ipv rustige omgeving.heb zelfs van de week zijn overtrekje verschoont terwijl ie lag te slapen en hij sliep gewoon door.stofzuigen doe ik ook gewoon....word ook gezegt dat je flink herrie moet maken dan slapen ze goed...

nou ik ga weer verder in het zonnetje zitten met een grote beker cola en een broodje Filet American....

8. Amom22

Amom22 Niet meer actief

he was ik weer...domme ik. Zit ik bij de bevallingslijst :)
    ik zal eens ff een beetje teruglezen, ben benieuwd hoe het met iedereen is

en iedereen die ondertussen bevallen is: GEFELICITEERD!!

hier alles goed, druk gehad met de verhuizing, en we zijn nog bezig. Ons jochie groeit goed, en slaapt de nachten door (hihi mn oudste slaapt pas sinds drie weken door :) )

9. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Amom, ook hier welcome back!
    Fijn dat het goed gaat met je mannetjes!

10. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Bedankt allemaal voor het duimen en de succeswensen!!
    Vandaag met Ruben naar de kinderarts geweest. De echo van zijn wervelkolom was goed, dwz wel een kleine vormafwijking van het staartbeentje, maar dat is waarschijnlijk onschuldig. De arts-assistent twijfelde nog over het gaatje in zijn ruggetje en wil nog met zijn supervisor overleggen of er toch een MRI moet gebeuren om te zien hoe diep het is. Verder twijfelde hij een beetje over de stand van de heupjes (toch heupdysplasie?) en wil daar nog een foto van laten maken over een paar weken.
    Heb zijn onrust en kokken 's nachts besproken en de kinderarts dacht dat er misschien toch sprake is van reflux. We moeten iets meer Nutriton bij de voeding doen en als dat (in combinatie met het inbakeren) niet helpt, dan misschien toch zuurremmers (Zantac) overwegen. Nog even afwachten dus.

11. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Hallo!
    Djemi heeft vannacht DOORGESLAPEN!! Tenminste laatste voeding was wel laat, ik heb haar om 00:39 in haar wiegje gelegd. Maar ze kwam dus pas om 6:45!! Wat heel goed was want we moesten naar het CB om 8:50…
    Daar is ze gewogen (3865gr van geboortegewicht 3345gr) en 51 cm. Dus ze doet het heel goed op mijn borstvoeding (trots!). Verder een gezonde tevreden dame volgens de arts! We zijn blij en trots…
    Hoe is het hier?
    @Thalina : o jee spruw is niet fijn, hopelijk is het snel over! Je moet wel allebei medicijnen gebruiken, anders steek je elkaar weer aan!
    @Egbimi : Jee wat een ellende zeg, galstenen en ontsteking! Had je veel pijn? En wat rot dat je niet bij je mannetjes kan zijn…STERKTE! Hopelijk mag je morgen naar huis!
    O wij pakken Djemi in een omslagdoek in en leggen haar zo in haar wiegje strak onder het lakentje. Dat hielp in het begin ook al heel goed, armpjes zijn dan wel vrij. Nu slaapt ze zonder.
    @leonie : Wat kan je blij zijn hè met zo’n poepluier??!! Echt fijn!
    @mamacelesje : gefeliciteerd met je dochter! Wat een grote meid zeg! Fijn dat je weer thuis bent!
    @Pientje : Ja wij hebben vandaag ook een wipstoeltje gekocht, en ze vindt het geweldig!! Kijkt met grote ogen in het rond!
    @WannaBmum : Gaatje in zijn ruggehuidje? Achossie…Hopelijk is er niks ernstigs aan de hand!
    @Rach : Hier wel enorme borsten maar geen lekkende melk gelukkig!
    @Danielle : Rot dat Tim zo spookt ’s nachts! Heb je nog wat kunnen slapen? OIs dit zijn 5 weken dip, waar ze het in het boek Oei, ik groei over hebben? Dat lijkt er wel op, dat maken ze een sprongetje in de ontwikkeling…
    @Amom : He welkom hier! Goed he als ze doorslapen (zei ze na 1 nacht…afkloppen!!)

12. Charisma83

Charisma83 Actief lid

25 okt 2008
    173
    0
    0
    amsterdam
    hoi hoi meiden.

Mag ik ook met jullie mee komen kletsen??
    IK ben op 7 april bevallen van onze zoon Ayden. Hij woog toen 3090 gram en nu weegt hij 3400 gram
    Ben nu bezig jullie vorige berichtjes te lezen.

groetjes charisma 83

13. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Even een vraagje aan jullie:
    Wat zouden jullie doen als er iemand met een koortslip op bezoek wil komen? Ik heb zelf zoiets van, waarom onnodig riscico nemen, kom maar een andere keer op bezoek als de koortslip genezen is. Maar die persoon zegt dat als ze de baby niet knuffelt of vasthoudt het geen kwaad kan. Reageer ik overdreven als ik het liever niet heb?

Verder was het cb vandaag thuis en de kleine meid weegt nu 4200 gram (bij de geboorte 3890) dus helemaal prima.

14. Charisma83

Charisma83 Actief lid

25 okt 2008
    173
    0
    0
    amsterdam
    @ kipkip 2 dagen nadat ik bevallen was wou er ook iemand komen met een koortslip en toen heb ik eerlijk gezegd dat ik liever had dat ze langskwam als de koortslip over was en gelukkig begreep ze dat.

ik heb ook nog een vraagje zijn er nog meiden die een natuurlijke bevalling hebben gehad en nu ook niet kunnen voelen of hun blaas vol zit?? ik voel namelijk nog steeds niet of ik moet plassen is dat normaal??

grt

15. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Wannabmum, fijn dat het goed was vandaag.
    Charisma, gezellig dat je hier mee komt kletsen en nog gefeliciteerd!
    Wat betreft volle blaas, voel ik hier nog steeds goed.
    Kipkip, hier wilde er ook iemand op kraambezoek komen met koortslip en heb ik ook gezegd/gevraagd andere keer te komen. Zij zei in eerste instantie ook dat ze niet in buurt van dochtertje zou komen, en dan zal het vast geen kwaad kunnen. Maar ik vond het geen fijn idee. Uiteindelijk begreep ze me wel en komt andere keer.
    Ik ga slapen, trusten!

16. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Synove is bevallen van een dochter, zie bevallingstopic.

Ik reageer later, Senne huilt alleen maar sinds gister....ook na het eten nog.....ik ben zo moe.

17. @ Jodie: Kan me voorstellen dat je heel erg moe bent, hoop dat je snel weer een beetje kunt bijkomen.

Gisteren naar reumatoloog geweest voor controle van mijn fibromyalgie,hij vond dat er rondom mijn gewrichten vooral knieen behoorlijk veel zwelling aanwezig was.Hij gelooft niet dat het alleen fibromyalgie meer is, maar ook polyarthritis, dus onsteking aan meerdere gewrichten, gelukkig kan dit wel weer over gaan.
    Heb alleen nu heel veel medicijnen gekregen, waaronder methotrexaat(cytostatica, als je daar mee stopt mag je 3 maanden daarna pas weer zwanger raken) Gelukkig hoef ik daar pas volgende week donderdag mee te beginnen.Hopelijk slaat de Brufen 800mg gewoon aan,dan ga ik denk ik niet die andere rommel nemen.

Sorry dat ik niet op iedereen reageer en sorry voor het enorme egobericht.

18. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Marijke en Jodie even een dikke knuffel van mij !

Hier alles prima, Esmee weer een top nacht gehad ! om 12 uur vannacht flesje gegeven en ze kwam pas weer om 05.00 uur ! Ze heeft vandaag haar eerste jurkje aan echt te schattig ! Ga nu naar opa en oma !

Fijne dag allemaal !

19. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Misschien heeft Senne kramp, of een regeldag? Na het flesje vanacht en vanmorgen ook steeds brullen, tranen met tuiten, fronsen.. Heeft iets gepoept gister maar dat was hard. Misschien heeft hij daar last van....
    Hij heeft de hele nacht liggen kreunen en wroeten en dan weer huilen. Wat gek is is dat als hij nu scheetjes laat hij ook moet huilen....
    En op een gegeven moment is hij te moe om te slapen.....
    Ik heb hem net een beetje olijfolie gegeven en hoop dat het hem straks verlossing brengt....

Oke om ook even te laten zien dat het ook een heel grappig mannetje is:

20. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    @jodie: hoe gaat het nu met senne? Huilt hij nog zo veel? Misschien regeldagen? Probeer zelf ook wat te rusten, eventueel de verzorging van Senne even aan je man overlaten zodat jij wat kan slapen! Want als jij je niet goed voelt voelt Senne dat ook aan.
    Mooie foto :- ) !
    @marijke: ik hoop voor je dat de Brufen alleen helpt! Wil je al snel een tweede dan?
    @sushi: schattig he die jurkjes :- ) vind het ook geweldig als Laure eentje aan heeft

Hier gaat het goed, al twee nachten dat ze flink eet en slaapt, om de vier uur dus dat is zalig. Ook bijna geen krampjes meer alleen het in slaap geraken is soms echt moeilijk. Omdat ik bij jullie zoveel lees over inbakeren heb ik net geprobeerd om haar in een punthanddoek te draaien en zo in bed te leggen en dan haar lakens er straks over te doen en helemaal onder haar in te stoppen en ze sliep echt bijna onmiddellijk!!! Zou iemand misschien nog zo eens een site kunne doorgeven waar je van die inbakerdoeken kan kopen want hier in Belgie weet ik niet of ze dat verkopen eigenlijk.
    Morgen is mijn man jarig, gaan we op safari :- ) in de Beekse Bergen, kent iemand dit?

Deel Deze Pagina