April 2009 Mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Sam0110, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik pieker nog niet over seks laat het daar onder maar even allemaal tot rust komen, maar daarnaast ben ik veel te veel bezig met mama zijn even geen tijd om ook nog een sexy hot mommy ernaast te wezen :p hahaha

Ik zal zoiezo even tijdelijk aan de anti conceptie moeten ondanks dat Martin zich laat sterriliseren dat duurt namelijk een paar maanden voordat het goed werk (of beter gezegd NIET werkt hihi) en vind een condoom niet veilig genoeg (zeker niet aangezien wij allebei de eerste ronde meteen zwanger waren)

Wat betreft vloeien dat heb ik bij Dean de volle 6 weken gedaan en toen na een week ofzo meteen weer ongesteld (verschil zag ik trouwens duidelijk was heel anders)
    En nu heb ik 1 week normaal gevloeid toen al amper toen kwam het weer een paar dagen terug omdat ik weer meer deed en tilde enzo en nu is het al een dikke week weg, echter ik vind het nog steeds een beetje stinken daar en heel soms bij het afvegen nog wat dus echt schoon voel ik me nog niet echt..maar goed ik vind dit wel stukken fijner als bij Dean toendertijd.. Ik voel me trouwens alsof ik enorm ongesteld moet worden en dacht heel even dat ik dat geworden was (toen ik opeens een veeg bloed had bij het afvegen) maar toch niet want daar bleef het bij..

Wat betreft duimen, dean was veel aan het zoeken maar lukte het niet (mr lomp hihi) maar opeens ik denk met 6 weken ofzo zat ie erin en toen was het een oase aan rust want bij alles stopte hij zijn duimpie erin MAKKELIJK hij heeft het zichzelf ook afgeleerd met anderhalf jaar en doet het nu niet meer (terwijl echt bij ALLES die duim erin ging) heb er nooit aandacht in gestopt..

Miley zoekt nu ook en heeft hem al een paar keer gevonden heb alleen het idee dat ze haar vinger te klein vind (en dus niet lekker kan zuigen haha) met de pretecho hadden we haar ook al duimend gezien trouwens..

En wwjc wat je zeg (en zei ik vandaag ook tegen Jodie) over 3 maanden lachen we hierom en kan je niet meer voorstellen dat je ooit zo heb gedacht het moment zelf is superklote en laat je niet goed rationeel denken maar komt echt goed, maar je moet gewoon leren dat het soms beter is om je te laten helpen (vind ik ook heel erg moeilijk) ja borstvoeding had ik ook al had het goed gelopen ook mee moeten stoppen in mijn huidige conditie ik denk als ik daarmee door was gegaan dat je me nu bij elkaar had kunnen vegen dus het was maar goed dat mijn lichaam niet meewerkte ermee en ik nu meer rust heb en dingen kan uitbesteden.. kolven is een goede optie toch (al is het maar voor snachts alleen bv) zou ik doen als ik jou was en je wilt perse BV blijven geven, maareh BV is niet alles als je lichamelijk momenteel niet sterk genoeg bent he meid, het totaalplaatje moet blijven passen (dus JIJ happy en gezond en dan volgt je beebje meestal vanzelf wel)

2. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Vruchtje, wij eigenlijk gister spontaan voor het eerst s*x gehad. Hadden het er eigenlijk ook nog niet echt over gehad maar gisteravond was de behoefte er ineens :oops:
    Vond het wel heel spannend in verband met knip, hebben heel voorzichtig gedaan. Deed geen pijn of zo gelukkig! Wel vrij snel weer gestopt zal ik maar zeggen omdat ik het te spannend vond dat er iets verkeerd kon gaan en daarna gezellig op een andere manier afgemaakt :D :oops: :)
    Vind het eigenlijk wel fijn dat we op die manier ook weer met elkaar bezig zijn geweest zal ik maar zeggen. Dat is toch iets speciaals tussen man en vrouw en vind het fijn dat we dat na bevalling weer hebben opgepakt. Al zal het zeker nog op een laag pitje blijven staan, knuffelen vind ik ook gewoon heerlijk.

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    wat betreft afvallen niet meer afgevallen maar ben best happy hoor (ik schommel tussen de 98 en 100 in) de ene dag weeg ik 98 en de volgende dag weer 100 vreemd genoeg maar alleen die buik he... het is net of ie niet van mezelf is :p goed straks kan ik weer wat aan mijn lichaam doen, goed opletten wat ik eet, bewegen en mocht het niet weggaan zien we wel weer ik mag van mijn man zo naar de plast chirurg als ik niet happy ermee ben over een paar jaar.. stelt me al gerust genoeg voorlopig :p

4. Amom22

Amom22 Niet meer actief

jij ook al leonie, met een knip! Poeh he....ik voel me nu een schijterd met een mini scheurtje..

Duimen Wil hij niet en ook geen pink van mij, alleen de borst... gelukkig zitten die regeldagen er weer ff op nu.

Oh help zie ineens hoe laat het is en nog geen lunch gehad. Hebben jullie dat ook, gewoon vergeten te eten en vervolgens erachter komen dat je maag dik vet aan het rommelen is (dat ik dat niet door heb!!!)

5. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Wwjc: Mij is alleen verteld dat ik 6 weken lang niet mag tillen en geen buikspier oefeningen mag doen... Over autorijden is mij niets verteld, heb ik ook gewoon alweer gedaan. Ik stofzuig alleen ook nog niet maar verder doe ik eigenlijk alles... Ik denk toch echt dat ik ongesteld ben geworden, heb namelijk gisteren en eergisteren juist heel weinig gedaan en het is nu echt heel veel... Wat is jou allemaal verteld dan ? Volgens mij mag jij veel minder dan mij verteld is...
    Eefje: Het ruikt af en toe inderdaad niet fris, komt volgens mij omdat het "oud" bloed is...
    Leonie: Hier moet er ook nog 8 kilo af hoor, maar ga ook weer sporten over een paar weekjes en ik hoop dat het dan wil vlotten.

Sex: Ik heb juist wel heel veel zin, maar zolang ik vloei vermaken we ons maar op een andere manier... ;)

6. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Hallo,
    Vandaag gaat het iets beter geloof ik…
    Gister van 11:00 tot 02:00 bezig geweest met voeden..
    Toen kwam ze weer om 8:15 dat was wel lekker…
    Daarna was ze wakker maar tevreden in het wiegje, ik heb zelfs kunnen douchen en was opruimen en nieuwe was aanzetten! Toen kwam ze weer om 10:30 maar om 12:15 wilde ze weer….Nu ligt ze in haar wiegje geluidjes te maken, maar gelukkig niet meer zo krijsen!!! Misschien kan ik zo wel even strijken???
    @Lyn : Dank je voor je lieve tips! Mijn harde plekken zijn weg, het is alleen nog een beetje rood, misschien ook wel van het masseren? Verder heb ik geen koorts dus…
    Ik ga denk ik vrijdag wel even naar het inloopspreekuur van CB als het niet beter wordt met zo vaak drinken, misschien heb ik toch niet genoeg voeding?
    @versiering buiten is weg, binnen nog wel de kaarten..
    @Vitaminen : Ik slik de zwangerschapsvitamines van VSM door en ook de visolie! Voel me best goed eigenlijk…
    @Jodie : Zie je wel dat je moederinstinct gewoon klopt? Laten huilen en hij valt in slaap! Ik vind het ook moeilijk en vind een kwartier echt de limiet. Maar meisje blijft gewoon huilen de laatste dagen en wil alleen maar drinken….pffff
    @Thalina : In bad, om de dag en dan de andere mee onder de douche. Maar als het niet uitkomt dan gewoon even niet. Kleertjes elke dag wassen en pyjama kan wel meerdere nachten dacht ik zo?
    @wwjc : Gister heb ik de laatste voeding liggend op mijn zij gegeven BV en toen viel ze echt in slaap. Ik heb haar toen in het wiegje gelegd en heel zacht gebeden “blijf slapen alsjeblieft”
    Het hielp, maar het was ook al 2 uur…
    O en dat gevoel van help vind ik het nog wel leuk, en waarom wilde ik dit nou dat had ik gister ook eventjes….is normaal denk ik. En ik voel me sinds een paar dagen weer een beetje fit (en dat na gewone bevalling)…dus dat jij dat nog niet hebt is dus heel normaal…Probeer veel te slapen hoor!
    @Brenda : Een lach, Wat gaaf zeg! Hier lijken er ook voorzichtige pogingen gedaan te worden, maar ook nog soms die soort stuiplachjes..
    @egbimi : Heel goed, dat je luistert naar je moederinstinct! Hier doe ik dat ook hoor! Als ze wil drinken mag dat, al is het de hele dag…Gister niet eens gedouched!!!hihi..Ik zweet trouwens niet ’s nachts hoor…
    O en dat huilerige van Mitchel, hoe lang duurde dat? Hier 4 dagen en vandaag lijkt het beter te gaan…(ze slaapt al een half uur!!!). O en wat een scheetje die mitchel!
    @Sylvie : Gaaf hoor, je eigen autootje! En wat een snoepje zeg!
    @Een wondertje : Wat een lief advies naar wwjc! En op zolder slapen mmmmmmmmm
    Kan ik mijn borst niet gewoon even afdoen??? Kan mijn man er even mee spelen en voeden ’s nachts…
    @Ramoontje : Zo goed hoor dat je bent afgevallen! Hier nog 10 kg te zwaar….bah

Helaas ze huilt weer…1400…

7. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    vruchtje....hier gisteren avond ok seks gehad!!vloeien is helemaal weg, en kwam spontaan!moet zeggen heb er geen last van gehad..vond het zelfs heerlijk na zon lange tijd!(manlief ook)hihihi....alleen jammer dat het maar en vlugge was hahahaa
    alleen ben bang dat ik weer zwanger word dus ff dokter bellen voor het spiraaltje....zo gebeld volgende week moet ik komen voor het recept...mag pas na 2 maanden van de bevalling geplaatst worden!

8. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ik dacht dat ik ongesteld geworden was, ook alweer met de pil begonnen daarom, maar het is telkens maar een ienieminie beetje? Zou het dan erg zijn omdat ik alweer met de pil ben begonnen? Heb nog wel zeurerige pijn in mijn onderbuik, dus heb wel het idee dat er wat begonnen is.

Over sex; wil wel, maar durf gewoon niet...
    Moet er maar even doorheen denk ik?

9. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Danielle....misschien gebeurt het ook wel spontaan!! was hier ook, en ik dacht er helemaal niet bij na eigenlijk...pas achteraf, van Ow !!!! :confused:

10. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    @egbimi: een zwarte fiat punto heb ik gekocht! Normaal heb ik hem begin volgende week
    Wat een mooi mannetje heb je!
    @ramoontje: wat fijn dat je al zoveel bent afgevallen!
    @wwjc: hoe gaat het vandaag met je? Je hebt echt een mooi mannetje !!
    @sushi: vloeien na de ks, mijn gyn vertelde me net dat je bij een ks vaak langer bloed dan bij een gewone bevalling omdat er dan tijdens de bevalling al dadelijk heel veel meekomt en bij een ks niet, ik heb na de ks 8 weken gevloeid en nu na een gewone bevalling maar 5 weken.

Hier ook nog geen seks, durf het echt nog niet en eigenlijk ook helemaal geen zin in. Ik neem nu een minipil en als die op is ga ik gewoon terug over naar de pil. Mag er niet aandenken om terug zwanger te worden! 2 is echt genoeg voor ons. Hier is het trouwens de bedoeling voor een sterilisatie (man) maar dat wordt niet gedaan voor je jongste kind anderhalf is (ivm wiegendood)

@coto: hoop dat het vandaag wat beter gaat met Djemi zodat je ook wat kan slapen en rusten

Wat een braaf meisje heb ik toch sinds ik ben overgeschakeld naar flesvoeding! Ze slaapt, eet, even wakker, lekker spelen en lachen, en terug slapen :- ) echt voorbeeldig! Alleen eet ze dikwijls nog om de drie uren (is nog van de borstvoeding zegt cb) dus nu moet ik gaan proberen te rekken zodat er 4 uur tss zit. S”nachts komt ze ook om de drie uur maar als het mogelijk is wissel ik af ene voeding mijn man en de andere ik dus is perfect vol te houden zo. Maar zou natuurlijk heel fijn zijn als ze ging doorslapen, mijn zoontje deed dit op 8 weken dus ben benieuwd.
    Hier bijna geen last meer van de knip, kan me terug gewoon wassen enzo zonder angst van auw :- ) ook lopen helemaal geen last meer dus ben echt wel blij. Ben nu ook met alle medicatie gestopt dus hoop dat ik me zo goed ga blijven voelen.
    Vanmorgen maar aan 1 borst beetje afgekolfd omdat ik daar echt een pijnlijke harde plek had en kreeg die niet weg met masseren en onder de douche dus ik denk dat ik er bijna vanaf ben :- ) ben ik heel blij om, eindelijk terug normale lingerie dragen :- )
    Morgen ga ik lekker een dagje shoppen met mijn mama en Laure, Rhune blijft bij de papa gaan die samen ook iets leuks doen, eens lekker aandacht voor hem alleen.

11. thalina

thalina Bekend lid

24 jun 2008
    701
    0
    0
    tollebeek
    zooo net wakker heb lekker anderhalf uur geslapen.
    Meneer doet het heel goed op zijn eigen bedje!!
    wel kwam ie vanochtend 1x na 2 uur en 1x na 2 en half uur.. maar daarna gelijk weer slapen dat is dan wel weer lekker! hij slaapt nu nog (laat ik het niet te hard zeggen) 2.5 uur nu... nog een klein uurtje en we zitten weer op schema :D

ohhh en afvallen ik heb vandaag mijn zwaarste gewicht die ik ooit gewogen heb zonder de zwangerschap mee te rekenen bereikt!!! 76 kilo met zwangerschap
    63.5 kilo vanochtend
    nog minimaal 3.5 kilo te gaan, zou het liefst weer onder de 60 komen.. maar als ik dat al bereikt heb... het belangrijkste vind ik dat mijn buikje weer lekker in vorm komt.. het ziet er nu echt niet uit hahaha.

duimen... hier zuigt ie wel eens op zijn hand maar een vinger niet.. hij heeft ook zijn speen als ie behoefte heeft.

ik vloei hier ook nog en is al een week hetzelfde.. ruikt niet echt..
    oo en voor de bevalling zat ik een keer op de wc voor NR2 en ik veeg af en dacht hey er blijft wat zitten :oops: ik nog een keer vegen... bleek een opgezet iets te zijn.. later niet meer over nagedacht.. en na de bevalling was het dus wat groter geworden.. ik dat tegen mij man gezegt.. zegt ie.. welkom bij de aambeien club :evil:
    zo en van de week echt last er van :evil: :evil: :evil: rare dingen

en sex.. de week dat mijn man thuis was hebben we vaak even geknuffeld (pubersex) en toen was de behoefte er zeker wel!!!! maar nu niet echt meer.. ben veel te moe..
    maar even wachten dat het vloeien gestopt is... condooms zijn al wel gehaald (zal wat zijn... 8 jaar niet gebruikt die dingen)
    vind het wel eng moet ik zeggen aangezien ik ingescheurd ben.. maar ja we zien wel hoe alles loopt toch?!?!

pfff meneer begint toch stiekum wakker te worden... als ik tel wat jullie hier gezegd hebben over regeldagen en te vroeg geboren.. zit Maarten-Jacob vandaag precies op 10 dagen na mijn uitgerekende datum.. zou ie daarom elke 2 uur komen??
    ach denk wel vaker dat ie een regeldag heeft als ie wat vaker komt haha :) moet ook nog wennen aan alles

12. ik vloei nog een beetje, maar ik denk dat ik pas na 6 weken weer seks durf te hebben!
    maar ik ga niet aan de pil of iets anders.
    als er wonderen bestaan sta ik er voor open :) (maar volgens mij ben ik de enige hier die niet bang is om weer zwanger te worden? ;) )

ik doe dochter 2 keer per week in bad, en kleertjes als ze er op gespuugd heeft, dus soms 3 keer per dag en een andere keer kan ze er 2 dagen mee doen.

13. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Dat is ook wel mijn angst hoor, weer zwanger raken! Kan ik echt niet aan nu volgens mij...:)
    Pubersex doen we hier ook wel aan. (wat een geweldige uitdrukking trouwens..:))
    Moet zeggen dat het wel prettig is om op die manier weer aan elkaar te wennen, maakt het allemaal weer een beetje spannend ofzo?

Verder heb ik sinds 2 dagen geloof ik de huiltjes van ons mannetje door.
    Ik weet wanneer het geen zin heeft om hem in bed te laten, en ik weet wanneer ik hem er juist wel in moet laten.
    Ben erg trots op mijzelf! Meneer kan ook zo heerlijk wakker in zijn bedje liggen, dan kijkt hij gewoon een beetje rond, echt superlief!
    Het gaat hier goed! En dat is een lekker gevoel. Maar dat komt ook "gewoon" omdat Tim al 3 nachten 7 uur achter elkaar slaapt.
    Daar ben ik enorm van opgeknapt! En ben daardoor overdag ook rustiger met hem, en dat zal hij vast ook merken.
    Hoop dat het zo even blijft gaan, want had dit ook wel even nodig, voelde me ook ff niet zo lekker eigenlijk.

Vind de nasleep van de bevalling nog zwaarder (en vervelender) dan de hele zwangerschap en bevalling bij elkaar! Jullie dan?

Genant vraagje; ik heb het idee dat mijn "gat' groter is als voorheen.
    Niet de daadwerkelijke ingang zeg maar, maar het begin. (jee, wat een omschrijving...;) hahahaha)
    Hebben jullie dat ook? of moet het gewoon nog een beetje bijtrekken?

@geur; ja, bij mij rook het toen ik vloeide ook niet zo smakelijk. Maar is ook gewoon wondvocht wat je verliest hé, dus verwacht niet dat het naar roosjes ruikt..:)

Trouwens idd WWJC; wat een prachtig mooi kereltje is Wybe!

14. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    hoi hoi

Ramoontje
    bedankt voor je compliment
    we zijn ook erg trots op ons mannetje
    en netjes dat je al zoveel kilo s kwijt bent heerlijk gevoel he
    Wwjc
    ook bedankt voor je complimentje de kleertjes heeft papa uitgezocht die is gek op kleren voor zichzelf,maar Mitchell moet er ook mooi uitzien dus hij blijft maar shoppen(heb er nu even een rem opgzet ;) )
    nee dat is idd niet goed en wat Imd ook al schrijft je kan er beter hulp voor vragen beter voor niks dan idd dat je straks de eerste periode als niet leuk hebt bevonden
    en dat is niet de bedoeling je hoort toch wel enigszins te genieten van je mooie mannetje
    en ik zou denk ik dan ook afkolven zo kan je mannetje ook 1 of 2 voedingen doen
    en kun jij eens iets voor jezelf gaan doen,want dat is ook heel belangrijk hoor
    en ik heb je foto s bekeken en wat is Wybe een mooi kereltje zeg en wat een bos haar echt een knap ventje
    Thalina
    heerlijk zeg dat je even lekker hebt kunnen slapen
    en dat inwikkelen kan mijn vriend ook beter als mij
    en zeker 4 setjes voor 23 euro is geen geld alleen jammer dat het te groot is
    ze hebben het vast wel kleiner toch
    en ik heb het oei ik groei boek en ik vind het een ideaal boek zo weet ik wat mij over zo n anderhalve week weer staat te wachten en kan ik me proberen er op voor te bereiden hihi
    Eefje
    wat fijn dat het inbakeren helpt zeg
    en je nu ook even je rust kan pakken ik denk ook steeds als Mitchell slaapt nu kan ik dat en dat even doen en dan denk ik ach mens ga toch even rustig zitten nu heb je de kans
    en dat doe ik dan maar alhoewel Mitchell vandaag ook weer erg goed slaapt
    Vruchtje
    wij hebben al wel weer gemeenschap gehad
    zo n 4 weken na de bevalling ,maar ik ben dan ook niet uitgescheurd of gehecht ik weet niet of dat je dan weerhoud
    Lynn
    zo n knuffel je speen helpt dat en waar heb je die gehaald???
    Mitchell is verzot op zijn speen alleen verliest hij hem zo vaak
    en kan ik om de 5 min naar boven lopen en hij word dan weer wakker terwijl hij net zo lekker sliep
    Coto
    dank je voor je compliment
    bij Mitchell heeft het ook zo n 4 dagen geduurd en nu is het al veeeeel minder
    hij lijkt ook weer veel tevredener na de fles en hij slaapt nu ook beter
    al 2 x na de voeding in zijn wiegje gelegd en hij was wakker en uiteindelijk is hij in slaap gevallen werd alleen weer een paar x wakker door die stomme speen
    (we wilden helemaal geen speen,maar de kraamhulp zei dat het nodig was de 2e dag voor zijn zuigbehoefte en konden we hem zo weer weghalen)
    nou vergeet het maar hij is verzot op dat ding
    wel fijn dat jij ook je ding hebt kunnen doen dat scheelt best wel als je even je eigen ding kan doen
    ik merk dat ik nu daardoor ook beter in mijn vel zit
    Sylvie
    ook bedankt voor je compliment
    o wij hebben ook een fiat punto gehad fijne autootjes zijn dat
    en volgende week al dat is fijn zeg dan kun je weer lekker weg als je dat wilt
    en fijn zeg dat Laure het zo goed doet op de fles
    en morgen dus lekker shoppen als meiden onder elkaar :D
    en ook leuk voor je zoontje even de aandacht voor hem alleen
    Rach
    nou ik doe met je mee ben ook niet bang om zwanger te worden
    en ga dus ook niet aan de pil ik hoop ook dat dat wonder bij ons gebeurt,maar het zal wel bij hopen blijven
    alhoewel een oud klasgenootje van mij is ook heel lang bezig geweest uiteindelijk na de laatste ivf zwanger van een tweeling een half jaar geleden bevallen
    en wat denk je ze is nu spontaan zwanger geworden dus wonderen bestaan echt :D
    Danielle
    heerlijk he dat het zo goed gaat
    en fijn dat je de huiltjes nu doorhebt en dan mag je best trots zijn op jezelf
    en heerlijk zeg dat hij de nachten doorslaapt

sex hebben we al wel gehad 4 weken na de bevalling ofzo,maar vloeide al niet meer en heb best een makkelijk bevalling gehad geen hechtingen of knip niks ik denk dat dat wel scheelt
    en ik ben gisteren weer ongesteld geworden
    het gaat weer precies zoals het voor de zwangerschap was

gewicht ik was maar 7 kilo aangekomen en was al gelijk 5 kwijt en een week later nog eens 4
    dus zit al 2 kilo onder mijn startgewicht ,maar er moet nog meer af
    ik ga straks weer lopen met een vriendin en ik heb de wii fit ,maar mag nu niks doen wat sport enz betreft ivm met die ontsteking ,maar ja dat komt straks wel weer
    ik let nu gewoon op wat ik eet

hier vandaag een goede dag
    vanmorgen kwam Mitchell om half 8 en heb hem de fles gegeven en toen even gekunffeld en gespeeld en toen in zijn bedje om half 9 hij heft toen geslapen tot 11 uur
    ik heb hem toen gewassen en schone kleren aangedaan en weer de fles gegeven
    weer geknuffeld en gespeeld en ik dacht probeer het gewoon en weer in zijn bedje en ja hij ging slapen
    tot half 2 toen ging ik ook even liggen en hij was een beetje vervelend door die speen
    dus hem uit bedje gehaald en bij mij op bed gelegd
    we hebben tot half 3 geslapen en toen vond hij het welletjes
    dus naar beneden en even geknuffeld en verschoond en toen om 3 uur de fles en weer geknuffeld en gespeeld en nu ligt hij op zijn buik in de box te slapen
    dus ik mag niet klagen zo ging het gisteren ook wel alleen om 3 uur kwam er een vriendin met haar dochtertje die best druk is en mijn broertje met een vriend en dat zijn dan teveel prikkels voor hem en toen was hij wat jengelig,maar dat mag best als hij het zo goed heeft gedaan
    ik ben trots op Mitchell
    nou ik zal zo even het eten opzetten voor als manlief thuis komt
    wat eten jullie vandaag ???
    wij spaghetti

Gr Bianca
    ik hoop dat het zo doorgaat

15. thalina

thalina Bekend lid

24 jun 2008
    701
    0
    0
    tollebeek
    @danielle.. heb eigenlijk geen idee.. het is wel allemaal nog wat dikker en groter van onder 8)
    en eigenlijk heb ik "nog" geen last gehad van een nasleep... gelukkig [-o<

@egbimi, ja ik kan ze zeker kleiner krijgen.. vond maatje 50 er daar zo klein uitzien en hij had hier ook al wat setjes van 56 aan.. dus dacht neem gewoon 56 mee... maar zo hey het is zo maatje 62 :) ...
    ik denk dat ik het oei ik groei boekje ook maar eens ga halen!!

heerlijk he als ze gelijk gaan slapen weer!!!
    hier nu een meneertje die volgens mij al een half uur zich zelf aan het vermaken is in zijn bedje... al begint ie nu te huilen.. maar dat mag het is nu langer als 3 uur geleden dat ie gevoed is.. dus ik zal maar weer eens naar boven :D
    het is de hele tijd euh euh whaaaaa euh euh whaaa :)

16. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Sylvie: Hmm dat wist ik niet, er is mij ook heel weinig verteld moet ik eerlijk zeggen na de keizersnede. Heb de gyn die mij geopereerd heeft ook niet meer gezien erna, heb over 2 weken de controlle afspraak...

Ik bel morgen de vk wel, dan weet ik ook hoe en wat... Wel schattig ik vertelde mijn vriend net dat ik ongesteld ben geworden en hij zei dat dat niet kon want dat had hij ergens gelezen... Grappig dat hij zich er ook in verdiept :D

Wij eten spinazie, aardappels en gehaktballen jammie !

17. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Goh wat raar dat je de gyn helemaal niet meer hebt gezien! Bij ons komt die zolang je in het ziekenhuis verblijft dagelijks langs voor controle, uitleg... Ook zijn we verplicht om verpleging aan huis te nemen na een ks omdat we hier geloof tot 10dagen nadien spuiten moeten krijgen dagelijks.

18. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat is wel heel netjes zeg, hier niets van dat. Ook geen verpleging aan huis en heb ook geen spuiten gekregen... Alleen de 3 dagen die ik in het ziekenhuis lag heb ik spuiten gekregen tegen trombose maar verder helemaal niets... Ook raar eigenlijk he dat daar zo'n verschil in zit...

19. thalina

thalina Bekend lid

24 jun 2008
    701
    0
    0
    tollebeek
    zo hey.. dat is het derde stelletje wat ie vandaag aanheeft :)
    zat hem net lekker aan het voeden.. hoor ik zijn maag borrelen...
    zie zijn gezicht wat roder worden.. en ja hoor prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :confused: :confused:
    dacht dat spuit eruit!!! maar er zat niets boven zijn luiertje.. dus ik dacht lekker verschonen.. trek ik zijn broek uit.. was alles nu van onder eruit gekomen :rolleyes: :) #-o
    en ik had net de wasmachine aangezet waar bijna (op 1 setje na) al zijn kleding inzat...
    dus hij heeft nu een witte broek met een creme trui.. en creme "schoentjes" met groene nijntjes erop.... :) :) geen gezicht maar ja je moet wat he als alles hangt te drogen.
    daarom had ik even wat nieuwe setjes gehaald.. maar ja als die te groot zijn schiet het ook niet op...

20. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Mmm, hier na KS ook alleen de verloskundige in het ziekenhuis gezien (totdat ik opeens weer hoge bloeddruk en leverfunctiestoornissen kreeg, toen kwam de gyn wel weer)
    Begin nu sinds twee dagen minder te vloeien. Maar ik was dan ook binnen de eerste twee weken na de KS met de pil begonnen omdat borstvoeding niet lukte. Heb vorige week mijn stopweek van de pil gehad en heb het idee dat het nu eindelijk afgelopen is met het vloeien.
    Hebben dan ook gister weer sex gehad. Maar met een keizersnede is dat toch anders dan wanneer je vaginaal bevallen bent, zeker als je een knip of zo hebt gehad!

Kraamtranen: nou, ik heb er wat afgebruld in het begin. Liep ook allemaal niet zo vlotjes met zwangerschapsvergiftiging, spoedkeizersnee, Ruben die het in het begin moeilijk had en maar niet van het infuus af kwam, daarna mijn partieel HELLP syndroom. En toen thuis sufgekolfd zonder effect. Heb echt wel langer dan twee weken lopen huilen, maar gelukkig nu stukken beter. (Al kan ik na een slechte nacht door slaapgebrek nog makkelijk uit balans raken :) )
    knuffel voor alle meiden die het moeilijk hebben!

Ruben is de laatste dagen wat jengelig geweest. Vooral maandag, kon hem gewoon niet neerleggen of hij begon weer te huilen. Nachten gaan wel redelijk, hij valt gelukkig een uurtje na de fles wel weer in slaap. Maar doorslapen is er nog lang niet bij! Hij komt echt wel na 3 en half a 4 uur. Lijkt me heerlijk als je eens een uurtje of 5-6 achtereen zou kunnen slapen.

Deel Deze Pagina