April 2009 Mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Sam0110, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home

Sterkte meis denk eerst maar even goed aan jezelf nu!

x vruchtje

2. thalina

thalina Bekend lid

24 jun 2008
    701
    0
    0
    tollebeek
    goedenmiddag dames

zoo meneer slaapt eindelijk!!
    gister de hele dag beneden geweest.. hij wou echt niet slapen
    ja als ie in je arme lag dan dommelt ie weg maar leg je hem dan neer dan was het gelijk krijsen..
    het lijkt of ie last heeft van krampjes want hij zit dan te persen en elke keer maar een flurt in zijn luiertje.
    ook geeft ie steeds vaker wat melk terug en lijkt het of ie het zuur heeft
    gelukkig slaapt ie de nachten super
    23:00 voeden en daarna gelijk neerleggen en dan slaapt ie tot half 5 en daarna tot half 9
    maar ja als jan 's ochtends werkt moeten de hondne ook uitgelaten worden..
    dus na het voeden nog even lekker knuffelen en ik leg hem dan rond kwart over 9 half 10 neer.. vannochtend de hele tijd gehuild tijdens het honden uitlaten..
    toen ik thuis kwam hem opgepakt en even geknuffeld.
    grote geeuwen aan het geven dus weer neergelegd nog geen 2 min latern weer krijsen..
    nou heeft ie tot half 12 bij mij gelegen
    net gevoed tot 12 uur toen weer lekker bij me gelegen.. neergelegd en 10/15 min gehuild en het lijkt of ie slaapt =D>
    kan ik rustig het eten klaar maken

gister trouwens ook het enige wat ie echt in zijn bedje geslapen heeft van 12 tot half 3/3 uur
    hoop niet dat ie dat gaat volhouden haha

3. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Hallo,
    Nou ik ben bij het CB geweest. Het was zo’n inloopspreekuur. Dus ik helemaal uitleggen. Zij zegt dat ze het zo ook nog nooit had gehoord (?) maar dat ik voor medicijnen voor maagzuur naar de HA moet. Toen is ze het nog gaan vragen aan de kinderarts die ik 1.5 weken geleden had gezien. Die zij dat het ook door het voeden met het tepelhoedje kan komen, dat ze veel lucht naar binnen haalt….mmmmm. Dus veel laten boeren (doet ze bijne niet). En zij raden aan met JPBM te beginnen en het even aan te kijken…
    Toen heb ik haar toch even gewogen…..ze woog 3870 gram….dat is 5 gram meer dan 1.5 weken geleden!!! Toen schrok ik me dus helemaal rot en moest echt huilen….Er is echt wel wat met haar aan de hand. :(
    Nu moet ik vrijdag weer terugkomen om haar weer te wegen.
    Ik heb dat spul gehaald en de eerste voeding ermee zit erin (wat een vies plakkerig spul, alles zat onder!) Ik heb ook zo’n 50 min haar uit 1 borst laten drinken, want misschien drinkt ze alleen de voormelk? Ook zonder hoedje geprobeerd, maar dat leek 1 keer te lukken en daarna helemaal in paniek…Nou ja ze ligt nu weer in haar wiegje al 30 min stil te zijn….
    Zat te denken, gister overdag heeft ze bijna helemaal niet geslapen is toch niet normaal? Vannacht viel ze uiteindelijk in slaap liggend aan mijn borst en kon ik haar om 02:15 in haar wiegje leggen….en ze kwam weer om 6:45 :eek:
    @Dank allen voor het meeleven…
    @MinUs : Ook al zo’n eigenwijs kindje! En spruw! Sterkte ermee!
    @Een wondertje : Zo dat klinkt goed die voedingen! Je werd dus eventjes gestraft voor het uitslapen! Hier ook pas 4 augustus weer beginnen..O en KDV is geregeld! Wij zijn vrijdag wezen kijken en het voelde zo goed!
    @Danielle : Klinkt ook al zo lekker vrolijk!

4. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    IMD: ik duim met je mee voor goed weer zondag. Hier nml ook kraamfeest en dan willen we graag een zonnetje!

Overdag gaat het met slapen en huilen (dan hoor je haar eigenlijk nooit) wel goed maar 's avonds vanaf een uur of 7 (als wij net gaan eten) tot een uur of 11 is het vaak huilen en niet in haar eigen bed willen slapen. Helaas...ik hoop dat het nog beter wordt

5. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Alweer iemand met een huilend beebje tussen de 2 avondoedingen....

Senne heeft last van krampjes denk ik, die doet aan hazeslaapjes en huilen.....hij wordt nu net stil *hoopt dat het zo blijft*

6. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    coto...ik voed ook met een tepelhoedje....julian pakt ook veel lucht...en als hij teveel lucht heeft kan hij niet meer boeren dus hij stopt altijd vanzelf als er een boertje dwars zit...hoor je ook de heletijd een soort smek geluiden? de ene keer hapt hij goed met tepelhoedje en de andere keer zuigt hij alleen aan het tuitje....maar dat is zeker vreemd dat ze maar 5 gram is aangekomen.....hoellang drinkt ze aan de borst?
    ik heb trouwens spijt dat ik ooit met dat ding begonnen ben..maar ja in het zkh zijde ze dat hij prematuur was en nog niet zonder kon...maar ze hebben mij nooit gezegt wanneer ik ermee moest stoppen.....

hier trouwens verder alles goed..alleen heeft ons vriendje het vandaag voor het handje om elke keer te poepen na de voeding als gevolg dat ik hem moet verschonen en hij moet spugen!!! zijn slaap tijd is van 10 tot 4 tot 8.....dus das prima!!!

7. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    coto: Véél sterkte ermee, maar je vind vast een oplossing. En je weet zelf het beste wanneer er iets aan de hand is met je kindje en je moet je dan ook zeker niet af laten poeieren hoor! Nienke was toen ook in 2 weken tijd niets gegroeid, maar ze halen het heel makkelijk wel weer in zeggen ze... Je zou misschien eens kunnen wegen voor en na het voeden. Misschien krijgt ze niet genoeg? Dan gaan ze ook veel slikken enzo in bedje. Ik dacht vorige week ook dat Nienke misschien verborgen reflux had, maar ze had gewoon honger. Succes met alles!

8. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    Welke kindjes wegen er nog meer 4 kilo en op hoeveel voedingen van hoeveel cc zitten jullie nu? Nienke krijgt nu met moeite 7x100cc. Het lijkt wel of jullie kindjes al veel meer krijgen!

9. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    Nienke lag wat te mopperen, dus ik ga d'r speentje even geven en wat zie ik? Een handje boven de wieg uitsteken met d'r middelvinger omhoog richting mij! :confused: Nou, dat speentje heeft ze dus niet meer gekregen he! :)

10. Spekkie

Spekkie Actief lid

7 apr 2008
    407
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik doe een poging tot bijlezen hoor! Komt wel :) Even een weekje weinig internet heeft me wel goed gedaan, ik had zulke baaldagen tussendoor dat ik het gewoon effe niet op kon brengen. Maar ik zit weer wat beter in mijn vel en de mannen liggen nu lekker te slapen, dus hop maar weer.

Hier alles goed, maar het CB was echt een regelrechte ramp. Ik was er al geen fan van, maar ik heb er nu al helemaal de pest in. De afspraak voor mijn oudste is vandaag voor de zoveelste keer verzet, wilde ze hem zijn inenting geven een dag voor zijn verjaardag! Ja, doe normaal, echt niet he. Zoek maar een andere dag. En voor de twee was de eerste enting een RAMP. Vreselijk. Ze werden kort na elkaar geent en dat wil ik de volgende keer niet meer, ik kan er niet twee tegelijk troosten (kan wel, maar niet zoals ik het wil zeg maar), en getroost worden moesten ze. Man man, brullen. De vloeistof was ook nog veel te koud, waardoor zo'n enting zowiezo pijnlijker is dan normaal. Naderhand nog twee dagen verhoging en dikke beentjes. Wie zei er ook alweer dat ik me niet zo druk moest maken om die spuitjes? :(
    Nou, over een paar weken mogen we weer, joepie. Dit keer doen ze maar mooi elk kindje apart en gaan die spuitjes op tijd uit de koelkast.
    Ik was ook nog een tikje giftig geworden omdat ik nu wel een verwijzing voor fysio kreeg, terwijl er een maand geleden nogal laconiek over gedaan werd en de afplatting veeeeel erger was. Waarom dan niet al vorige maand? Nu is er voor mijn gevoel gewoon een maand weggegooid, terwijl we er zelf zo alert op zijn. Maar goed.

Maar wel goed gegroeid, ze zitten nu allebei in de curve met lengte en gewicht, dus dat is echt super! Allebei ruim 4 kilo nu en in maatje 62.
    We zijn ook al naar de fysio geweest en dat was op zich wel fijn. Goeie oefeningen mee gekregen en het lijkt wel te helpen. Hij wordt al iets beweeglijker naar links toe.

Ikzelf heb nog maar weinig last van de bevalling, lichamelijk gezien. Mentaal is een ander verhaal, het schommelt heel erg en ik heb ook echt hele vervelende dagen. Maar we komen er wel doorheen... Zal wel moeten.

MsRoxy, hier allebei ook ruim 4 kilo, en ze krijgen 5 x 120 en 1 a 2 x 140. Niet elk flesje gaat helemaal leeg en op sommige dagen slaan ze een voeding over laat op de avond. Ik zat al een tijdje op ongeveer 100 ml per keer, maar ze gaven van de week aan dat ze meer wilden, dus zo maar geregeld. En opeens laten ze ook wat langere tijd tussen de voedingen, na weken om de 2,5 a 3 uur te willen drinken (nog steeds dat bv ritme...).

Lynn, die hoedjes zijn echt niet fijn idd! Ik heb het 1 keer geprobeerd met een van de babies, ivm loslaten etc, maar ik heb het ding overboord geknikkerd na die halve poging. Met een hoop rust en geduld ging het veel beter. Als je er vanaf zou willen zou je misschien een LK in kunnen schakelen (krijg je meestal via de verzekering vergoed), misschien dat die tips hebben. Lijkt me niet fijn om er constant mee te moeten voeden.
    Ik had ook een verpleegster d'r tussen zitten die pro-hoedje was zeg maar, begon te mekkeren over prematuurtjes en te kleine tepels en weet ik wat meer, maar ik was blij dat ik van te voren al een keer de LK had gesproken en die verzekerde me dat het uitstekend ging zonder die dingen. Gelukkig...

Ik lees dat er behoorlijk wat zijn met huiluurtjes in de avonden, sterkte! Hier zijn ze nu gelukkig wat minder aan het worden, geloof ik. Het was vooral veel onrust en krampjes, maar de krampjes zijn echt nog maar weinig nu ik Dr Brown's flessen heb. Ideaal! Geen geklooi met vaccuum, makkelijker schoon te maken dan Difrax en geen geouwehoer met die keiharde boeren of vastzittende lucht. Oke, er moet nog wel geboerd worden, maar da's gewoon een beschaafd beukje na de voeding. Baby 2 spuugt er ook veeeel minder door. Nou ja, spugen... mondjes terug geven en wat melk opboeren. Scheelt waanzinnig veel, voorheen was het tot een uur na de voeding nog raak en soms wel met hele golven. Nu niet meer. En ik blijf zweren bij ABC Dophilus. Nu ook weer gehaald omdat het bij de oudste ook zo goed hielp, en wederom na een dag ofzo een stuk minder krampjes. Af en toe nog wel eens een dagje dat er even wat dwars zit, maar niks noemenswaardigs. En ook het poepen gaat makkelijker sinds ik het spul gebruik.

Coto, sterkte meis. Ik zou me ook de pleures schrikken bij zo'n minimale groei. Hopelijk vinden jullie gauw een oplossing hoor! Het mag nu onderhand ook wel eens wat makkelijker gaan...

Nou, ik ga de mannen inpakken en even boodschappen doen. Dadelijk zoontje weer uit school halen, ik ben stiekum toch wel blij dat de vakantie weer voorbij is hoor :D

11. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    @Spekkie: Leuk weer wat van je te lezen en fijn om te lezen dat het goed met jou en je mannetjes gaat! Oh, en die prikjes he.... ik moet binnenkort ook en zal er persoonlijk op toezien dat de prikjes niet net uit de koelkast komen. Wat een geemmer! En over die Dr.Brown flessen. Wij hebben ze nu ook staan, maar er staat geloof ik op "zittend voeden" of zoiets. Ofwel: je baby meer rechtop houden tijdens het voeden. Moet dat inderdaad? Ik wil ze nu ook gaan proberen, omdat de laatste dagen ons kereltje wat moeilijker begint te boeren, meer gaat teruggeven (deed hij nooit) en onrustiger drinkt (veel lucht hapt). Het ging een poosje goed, dus Difrax blijven gebruiken, maar nu het weer zo rommelt, wil ik toch die Brown eens gaan proberen.

@Coto: meid, dat is schrikken zeg, maar 5 gram aangekomen. Luister naar je moederhart en ik hoop dat je snel weet wat er aan de hand is. Is trouwens kolven en dan via de fles geven een idee? Dan weet je wat Djemi binnenkrijgt. En in het uiterste geval misschien toch flesvoeding overwegen? Sommige baby's doen het gewoon beter daar op, al wil je dat misschien liever niet. Oh ja, en ik heb zelf een babyweegschaal (digitaal) gekocht via het internet. Ideale aankoop en er staat op: uitermate geschikt voor BV, om voor en na die de tijd de baby te wegen. Misschien ook wat voor jou? Als je wilt, kan ik je de site wel mailen. Was niet goedkoop (69 euro), maar er zijn ook vast wel goedkopere te vinden op het internet. Ik vind het in ieder geval een handige aankoop en het ding is zeer gebruikersvriendelijk!

@MSRoxy: Mijn kereltje weegt nu 3700 gram en krijgt 6x120 cc (120cc water + 4 schepjes = 135 cc-15cc eruit gieten = 120 cc). En de ene keer gaat het voeden beter dan de andere keer. De ene keer geeft hij toch een gulpje of wat terug en soms helemaal niet. Ik geef dit trouwens pas sinds dit weekend. Tot 3500 gram gaf ik 7x100 cc.

@Leonie:
    Verstandig dat je moeder komt. Pas maar goed op jezelf!

12. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    hoi hoi

Rach
    fijn dat je nergens last van hebt en zo geniet van de borstvoeding

Eenwondertje
    jullie mannetje groeit dus goed lekker he
    ik kook de flessen en de spenen 1x per dag uit en speol ze altijd af met heet water
    en zet ze dan in de koelkast de speen/dop op de kop in het flesje
    en hij kan die 130 toch nog niet op als hij zo genoeg heeft is het toch goed
    en wat lekker zeg dat je nog 7 weken erachteraan hebt ik ben jaloers
    Coto
    wat naar zeg dat je meisje dara zo n last van heeft ik hoop dat het snel beter gaat
    en iik kan me wel indenken dat je zelf meehuilt het is toch ook niet leuk sterkte
    Mirjanne
    dat is schrikken zeg ik hoop dat het nu beter met Quinten gaat
    Amom
    wat een heerlijke nachten heb jij zeg
    Danielle
    kwart voor 7 heerlijk zeg
    en hier heeft hij elke dag tussen 5 en 6 een jengelig uurtje en dan is papa net thuis dus die knuffelt dan met hem en dan is het redelijk goed,maar gewoon je gevoel volgen je moedergevoel geeft het wel aan dus ik denk dat je het wel goed hebt hoor
    en heerlijk dat je zo n goede dag hebt vandaag
    Pientje
    grappig zeg dat je zoontje het opgedronken heeft en het ook nog lekker vond
    Jodie
    fijn dat de rust en regelmaat werkt bij jullie
    fijn dat hij snachts wel goed slaapt alleen lastig als jezelf even rust nodig hebt en hij dan gaat huilen
    Mitchell deed dat ook zo overdag veel huilen en s avonds en s nachts gaat het goed
    maar wij zijn er nu achter dat hij en buikslaper is
    dus ik probeer hem sochtends nog in zijn wiegje en s middags ligt hij hierbij mij in de box te slapen op zijn buik en zo slaapt hij 3/4 uurtjes achter elkaar
    Imd
    wat een ontzettend leuke foto
    als je Miley zo ziet kijken echt super
    en idd grappig 2 kids en allebei toch zo anders leuk om te vergelijken
    Wendy
    ik hoop dat het snel beter met je gaat en je lekker kan genieten van je mooie kereltje
    sterkte ermee
    Thalina
    zo jou mannetje is goed gegroeid zeg
    en mooie foto van een mooi mannetje en idd stevig nekje al zo te zien
    Leonie
    jeetje wat naar zeg dat je bloed niet goed is
    en je hb zo laag doe idd maar lekker rustig aan
    en zeker lastig om je meisje steeds auto in en auto uit en op en neer te rijden
    ik hoop voor je dat de uitslag donderdag goed is
    veel sterkte
    Sylvie
    lastig is dat he
    ik geef Mitchell ook nog 120=4 en als hij dan nog honger heeft maak ik vaak nog 30 bij
    misschien kun je dat doen
    Msroxy
    fijn dat je vriend het goed gemaakt heeft
    is toch wel fijn dat hij daar aan dacht dat het niet leuk was zo
    en wat fijn dat Nienke nu veel ontspanner is
    geniet er maar lekker van
    ik heb de plus doos gehaald en ik ben nog niet 1 x gebeld door ze en het ws wel een leuek doos met bruikbare spullen
    en wat naar zeg dta je schoonouders zo vaak op de stoep staan ik moet er niet aan denken en mijn schoonouders zijn gescheiden maar mijn schoonvader kwam eerst ook heel vaak en nu elke zaterdagochtend,maar dan zijn wij vaak net weg
    Lynn
    wat naar dat Julian last had van het poepen hoe gaat het nu???
    en naar dat je tepelkloven hebt ik hoop dat ze snel weg zijn
    en die mensen van de etos doos komen volgende week hier
    het is dus niks aan nou dan ben ik er op voorbereid hihi
    Eefje
    heerlijk zeg dat Sam niet veel huilt
    en hij is goed gegroeid zeg
    Sushi
    heelijke nachten ook zeg
    en ik hoop voor je dat ze het zo doorzet lekker slapen
    Minius
    dat is ook niet echt fijn voor jou en je mannetje
    maar wel fijn dat je het allemaal wel red en dat je mannetje zo goed gegroeid is
    Spekkie
    wat naar dat je mannetjes er zo n last van hebben gehad
    en idd fijn dat er nu ineens wel fysio nodig is dan geef je het aan en doen ze er niks mee en nu is het vwel nodig
    ik zou daar ook boos om worden hoor

hier gaat het wel goed
    Mitchell komt nog wel vaak snachts maar lat er wel zo n 4/5 uur tussen zitten
    overdag slaapt hij niet in zijn wiegje ,want hij wil op zijn buik slapen en we doen hem nu s morgens weer in zijn wiegje en dan na zijn fles van 10/11 uur mag hij in de box slapen op zijn buik zo hebben wij overzicht en dlaapt hij veel beter als in zijn wiegje
    hij slaapt dan zo 3 tot 4 uur achter elkaar en in zijn wiegje is hij steeds weer wakker en ook omdat hij zijn speen dan weer kwijt is
    maar s nachts slaapt hij wel goed in zijn wiegje en zonder speen nou hij moet wel in slaap komen met zijn speen ,maar hij spuugt hem daarna uit en slaapt verder
    ach ik vind het best zo ala hij zijn slaap maar krijgt
    Mitchell weegt ook over de 4 kilo,maar krijgt 6 x 120+4 =135 en de laatste fles proberen wij 150+5 en soms maakt hij dat op en soms niet

gisteren weer naar het zkh geweest en ik word 29 mei geopereerd als alles goed gaat,want ik ben nr 7 en ze doen normaal maar 6 operaties dus als alles goed gaat bij die andere 6 dan word ik geholpen
    gaat er bij 1 van die 6 iets iet helemaal goed dan val ik af en moet ik later weerkomen
    nou mooi lastig dus ,want ja we moeten wel een oppas regelen en mijn vriend neemt vrij
    en als je dan niet geholpen word kun je dat later weer regelen
    heb al gevraagd om een andere datum die zeker is ,maar dan word het eind juni
    en de arts wil het binnen 4 weken gedaan hebben dus mooi gezeur zo
    en ik moet 28 mei met Mitchell naar het buro voor zijn spuitjes en als hij daar ziek van word ben ik er de volgende dag weer niet en moet ik iemand anders met een huil/ziek kindje opzadelen ook niet echt fijn
    nou ja we zien het wel

Gr Bianca

13. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Ik bied 6x135 aan, Senne is 5 kilo

14. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Pff, kreeg geen berichtjes meer en heb net "even" 10 pagina's terug gelezen :)
    Veel babies met een huiluurtje 's avonds. Hoewel ik het heel rot voor iedereen vind, is het wel fijn dat ik niet de enige ben die wanhopig met een ontrootbaar krijsend kind op de arm zit :)

Gister was het helemaal feest. De hele dag aan het huilen en jengelen. En kon echt niet bedenken wat er aan de hand was! Hij had ook minder aandacht voor dingen om hem heen (wat hij de dagen ervoor wel had) en van de aanzet tot een lachje was ook niks meer over :(
    Lachen jullie babies allemaal al? Soms denk ik "volgens mij is dit het begin van een lachje?" Maar dan kan hij daarna net zo goed gaan brullen :)
    Maar even serieus; rond 6 weken moeten ze gaan lachen toch?

Vandaag heeft Ruben een compensatie dag. :) Vannacht na voeding om 1:00 van 1:45 tot 6:45 geslapen! daarna uurtje wakker en weer pitten. Om 10:30 klein uurtje gespeeld en weer slapen en om 14:00 meteen tijdens boeren op mijn schouder al knock-out! Heb hem gewoon nauwelijks wakker gezien! en dat terwijl ik na een redelijke nacht gewoon eindelijk eens energie had om gezellig met hem te spelen en te zingen, hahaha, 't is ook nooit goed!

Voeding: wij geven nu ongeveer 6 x 120-130 en Ruben woog 10 dagen geleden 3555 gram, dus schat hem nu op 3800-3900 gram.

Vraagje: heeft iemand al een cursus babymassage gedaan of wie gaat het dit keer doen? Zit erover te denken om het met Ruben te gaan doen. De ontspanning lijkt me wel goed voor ons stresskipje. Als hij wat relaxter is kunnen we misschien ook eerder afbouwen met inbakeren (heb ik liever gestopt als hij naar het KDV moet)

15. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    Hoi meiden,
    Eindelijk kan ik dan meekletsen met de april-mama's!
    Ben 4 mei bevallen van een prachtige dochter Rosan (2 weken overtijd dus een echte april mama ;) )
    Zal proberen zo snel mogelijk bij te lezen en echt meekletsen.
    Deze week nog even genieten van het feit dat mijn man ook vrij is en we lekker met zn drietjes kunnen zijn.

groetjes!!!

16. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Jessie: Gefeliciteerd en welkom bij de mama's !
    Meiden waar het allemaal even niet zo lekker mee gaat een HELE DIKKE DIGITALE KNUFFEL ;)

Vandaag top dag ( sorry... ) Om 6.30 flesje, om 10.30, om 14.30 en nu ligt ze nog lekker te slapen in de box dus kijken of ze het tot 18.30 gaat redden en dan om 22.30 wil ik de laatste geven. Om 14.30 heeft ze 150 cc gedronken en om 10.30 120 cc dus daar wisselt ze nog een beetje in.

Ga nu lekker uitgebreidt douchen, zo'n zin in heb namelijk enorme last van hooikoorts vandaag wordt er gek van !!!!

17. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    *Ego-bericht*
    Nou, was maar goed dat ik mijn moeder heb gebeld.
    Toen ze er was gingen we gezellig kopje thee drinken, sta ik in de keuken te wachten tot water gekookt was word ik ineens op de grond wakker met moeder hangend boven me.
    Was dus flauwgevallen. Dus ik op bank gaan liggen, was nog steeds erg draaierig. Maar daar binnen 5 minuutjes weer flauwgevallen. Mijn moeder helemaal overstuur en zegt dus toen ik weer bij was (steeds 2-3 minuutjes weg geweest) dat ze dokter gaat bellen.
    Op dat moment val ik blijkbaar weer flauw. Mijn moeder ondertussen aan het bellen en situatie uitgelegd. Ik ondertussen al voor de 4e keer flauw gevallen. Mijn moeder echt helemaal over de zeik. Logisch maar ja ik kreeg het niet echt mee. Bleef om de 5 minuten flauw vallen.
    Maar uiteindelijk ambulance gekomen en moest ik erin. Mijn moeder met meisje erachter aan. In ambulance ook nog 2x flauw "gevallen". (lag al dus flauw vallen kan niet meer)
    Ondertussen mannetje gebeld dat hij met spoed naar ziekenhuis moet komen.
    In het ziekenhuis nog 2x flauw gevallen en toen stopte het ineens. Daar helemaal onderzocht, bleek oa mijn hb gezakt te zijn naar 3.2! Bloeddruk was 130/100 dus klopte helemaal niets van. Heb meteen 2 zakken bloed bijgekregen om te zorgen dat hb ging stijgen want daardoor waarschijnlijk het flauw vallen. Lichaam bleef zich maar uitschakelen zal ik maar zeggen.
    Maar toen was dus de vraag of ik naar huis mocht of moest blijven. Eerst wilde ze me houden maar mannetje heeft als brugman gesproken dat ik erg graag naar huis wilde aangezien nasleep al zwaar is en we dan thuisverpleegster zouden regelen. Nichtje is verpleegster en die mag dat ook privé doen, die was al gebeld door mijn moeder en wilde dat wel doen.
    Dokter kende haar, werkt daar ook in ziekenhuis en vertrouwde dat ook. Dus zij is nu hier en verzorgt me. Elk uur bloeddruk meten en mag niet uit bed. Heb weer (net zoals in zwangerschap) totale bedrust opgelegd gekregen. Elke dag komt ha nu langs en nu kijken hoe verder.
    Jeetje is wel mijn middagje zo. Net wel onwijs zitten huilen dat dit nu weer gebeurd. Ik hoop dat door extra bloed nu snel alles goed komt. Ben echt hoopje ellende nu.
    Zelfs kleine meisje kan niet zorgen voor glimlach op mijn gezicht, voel me echt kl*te!

18. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Flauw vallen doe ik trouwens wel wat vaker, vandaar dat het waarschijnlijk ook sneller achter elkaar gebeurde en bleef gebeuren.
    Tijdens migraine aanval val ik ook snel flauw of raakt tijdelijk verlamd, is blijkbaar manier van omgaan met probleem van mijn lichaam. Is bekend in ziekenhuis, dus vandaar dat we het wel aandurfde naar huis te gaan.

19. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    jeetje leonie, wat een verhaal..... nu maar hopen dat het snel weer beter gaat. Ik val gelukkig nooit flauw. vind het ook maar eng als het bij iemand anders gebeurd!

20. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Jeetje Leonie, dat is niet niks zeg! Nu ben ik geen dokter of zo, maar als je hb zo laag is, kan dat niet duiden op bloedverlies ergens in je lichaam? Een soort van inwendige bloeding ergens? Of denken ze aan heel iets anders? Nou, hoe dan ook, doe alsjeblieft rustig aan en het is maar goed dat je moeder er was! *Dikke knuffel en beterschap*.

Vraagje: mijn mannetje krijgt steeds meer rode pukkeltjes/puistjes in zijn gezicht. Niet op de rest van zijn lichaam. Kunnen dit hormoonpukkels zijn en welke baby heeft hier nog meer last van?

Deel Deze Pagina