April 2009 Mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Sam0110, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    A, bianca dat is wel zielig zeg...Is het zo dun dat het steeds zijn broek uitloopt?
    Hier nu ineens 1 x pd een enorme poepluier zo erg dat het teveel is voor de luier en dus er bovenuit komt. Is nu al 3 keer gebeurt....al die gele smurrie....zal toch niet zo blijven?

2. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    nou dat nog net niet,maar het zit al wel aan de zijkant
    als je zijn rompertje los doet zie je het al zitten aan de zijkant van de pamper
    en de ene x is het een hele volle luier en de andere x is het wat minder
    hij heeft nu ook hele gele smurrie,maar normaal heeft hij
    mosterdkleur met pitjes/stukjes en is het wat vaster en nu is het heel glad en dun (beetje vies praatje)
    dus ik weet niet wat Djemi normaal heeft ??
    ik geloof dat het nu iets beter gaat hij heeft er tot nu toe stuk of 6 gehad en gistern zat ik al op 12 om deze tijd
    ik hoop het

3. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    "Normaal" had Djemi elke verschoning wat inderdaad mosterdkleur met pitjes/stukjes. Maar omdat ik nu ook FV geef naast BV denk ik dat het veranderd is? Het is nu echte gele smurrie, beetje zalf-achtig. Maar dus maar 1xpd...en dan gelijk zoveel!

4. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    ik denk dan idd dat Djemi haar darmpjes moeten wennen aan de fv die je erbij geeft
    is toch een andere samenstelling
    maar lijkt het dan niet meer omdat het dunner is als normaal ?
    ik hoop dat het bij Djemi snel weer normaal is ,want elke x alles eronder is ook niet echt fijn

5. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    **Sexy mother alert**
    Zit echt wel een beetje leuk aangekleed op de bank (spijkerbroekje, kittig wit truitje) dus ik heb echt wel mijn best gedaan...
    Opmerking man :
    "Er zit poep op je shirt"

wahaha zit ik gewoon met een grote gele veeg op mijn truitje! boven op mijn tiet....natuurlijk toen ik Djemi met poep en al afspoelde etc....

Nou, je kan proberen sexy te zijn, maar soms zit het tegen....

6. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    :) =D>

7. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    :) moet erg om je lachen coto ! Goed zeg ! :)

Over sexy mother gesproken, heb van de week even 2 nieuwe lingerie setjes besteld bij de hunkemoller ! Lijkt me heerlijk om straks weer mooi ondergoed aan te hebben, boobies zijn toch iets groter gebleven na de zwangerschap :D

8. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    haha coto....

over lingerie gesproken...hier past nu ff niets kwa borsten door de borstvoeding...jezus die dingen klappen!!! en ze hebben niet echt mooie voedingsbh's!

Julian heeft vandaag veel geslapen....en ligt nu weer coma te slapen....ik krijg hem met geen mogelijkheid wakker.....dus ik ga zo ook lekker slapen

weet iemand trouwens of de kindjes meer slapen als ze bv een sprongetje hebben gehad? julian is overigens als hij wakker is super vrolijk...maar hij is elke keer maar 2 uurtjes wakker en slaapt vervolgens 2 uurtjes....en dan slaapt hij van ongv 21:00 uur tot we zullen zien ik denk 4:00 uur vannacht aan een stuk is dit normaal?

9. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    haha coto....

over lingerie gesproken...hier past nu ff niets kwa borsten door de borstvoeding...jezus die dingen klappen!!! en ze hebben niet echt mooie voedingsbh's!

Julian heeft vandaag veel geslapen....en ligt nu weer coma te slapen....ik krijg hem met geen mogelijkheid wakker.....dus ik ga zo ook lekker slapen

weet iemand trouwens of de kindjes meer slapen als ze bv een sprongetje hebben gehad? julian is overigens als hij wakker is super vrolijk...maar hij is elke keer maar 2 uurtjes wakker en slaapt vervolgens 2 uurtjes....en dan slaapt hij van ongv 21:00 uur tot we zullen zien ik denk 4:00 uur vannacht aan een stuk is dit normaal?

10. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    tuurlijk 2x..maar hier is alles lekker traag!!!! grom grom

11. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Hier ook totaal nog behoefte om terug te gaan werken, vind het veel te zalig om van mijn kindjes te genieten! Dus ik zal de komende jaren niet snel terug aan het werk zijn :- )
    Gisterenavond best hard geschrokken hier. Laure schoot telkens wakker net alsof er wat omhoog kwam en dan kreeg ze precies geen lucht meer! Ze kreeg het steeds meer en begon dan echt hard te krijsen nadien als ze geen lucht meer kreeg! Was zo zielig!! Ik had echt wel bang dus ze heeft afgelopen nacht tss ons in geslapen op het waskussen (tip van hier op het forum ;) ) niets meer gemerkt aan haar gelukkig!! Geen idee wat het was maar het was echt wel eng om te zien!
    Voor de rest heel druk hier ivm de babyborrel en doopfeest zondag. Ik heb samen met mijn mama vanmiddag zelf haarbandjes zitten maken! Was overal op zoek naar een mooi wit simpel haarbandje maar nergens te vinden vandaar maar besloten om het zelf te maken, vind ze echt goed gelukt en ben er blij mee! Mama een nieuwe hobby gevonden :- )

@spekkie: toch fijn dat we de oma’s hebben he :- )
    Wat een mooie mannetjes heb je!

Hihi leuk om te horen dat er meerdere zijn die s’middags nog steeds ‘ongewassen’ rondlopen :- ) Hier ook regelmatig het geval maar dan dikwijls mijn eigen schuld omdat ik dan al heel veel dingen in het huishouden eerst bezig ben voor ik tijd maak voor mezelf te fatsoeneren.

@eenwondertje: wat een gedoe daar bij jullie op het cb!!! Gewoon doen wat jij beste vind hoor! Niets van aantrekken en laat ze maar zagen. Hier is de ontlasting altijd gelig en vrij dun.
    @imd: wat een rotmensen daar zeg! Ivm de wii fit, ik zag daarstraks reclame en dacht echt van oh dat is misschien wel iets voor mij!! Dus ben wel benieuwd naar je ervaringen en hoe het juist werkt?
    Hier ook eentje die volop begint te brabbelen sinds vorige week, zo schattig! En ook lachen met geluid, vind ik zo lief!

Hier ook nog heel wat kilo’s te gaan, vanaf volgende week beginnen met dieet en fitness, eerst nog genieten van de babyborrel en doopfeest van ons meisje zondag en daarna gaan we ervoor!

@jodie: mooie foto’s :- )
    @coto: :- ) lekker sexy inderdaad :- )

12. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Meer slapen??
    I WISH!!!
    De hele avond is meneer wakker geweest..
    Sliep pas om half 12!!
    Werd om 2 uur wakker..heb m gevoed..en..hij is nog steeds wakker.. :( En hij is wel moe want hij loopt al 3 kwartier te gapen..
    Ben behoorlijk chaggie nu.. :oops:
    Beetje rust kan ik wel op mn buik schrijven want broer en zus zullen met 2 en een half uur ook wel weer wakker zijn.. #-o
    HELP!
    Bijslapen zit er niet in vandaag, want hubbie moet werken..
    Voel me ook schuldig want wordt bijna boos op Sam.. :oops:
    Weet dat hij er niks aan kan doen ,maar wil zooo graag weer eens lekker slapen en uitgerust zijn.
    Sorry voor mijn klaagzang..Moet het even kwijt..

O-ja nu ik toch bezig ben: Zwangerschapspagina is hier ook traag...krijg ook steeds error als ik een bericht wil plaatsten.. :|
    Kan dat komen omdat ze het forum weer gaan veranderen??

JODIE:Wat een lieve foto's van je mannetjes..
    SYLVIE: O dat is wel schrikken zeg..Hou r idd maar lekker bij je..Zo hadden we Len ook altijd bij ons te slapen..
    COTO: :) ..
    Krijg hier elke dag te horen dat ik er zo moe uitzie..Nadat ik me juist heb opgetut en weer s wat normale kleren aangetrokken heb.. :( Morgen maar weer een jogging broek en een knot..

Hoezee =D> : Meneer slaapt..zal m meenemen naar boven..Hopelijk nog een beetje slapen..

13. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Ik snap er even helemaal niets meer van. Gisteren dus aan het eigen voedingsschema begonnen, nadat meneer al 4 dagen meer dan 800 cc had gehad en daar niet genoeg aan had. Wat denk je? Had hij gisteren echt genoeg aan 6x120 (dus 720cc) en vandaag ziet het ernaar uit dit ook zo is :confused: . Komt bij dat hij meer slaapt, net alsof hij aan het bijkomen is van dit weekend. Hij is nu ook alerter als hij wakker is, lacht voorzichtig, kijkt naar de mobiel, reageert echt op mijn stem, spuugt niet meer, heeft weer gele ontlasting enz. Dus, ik denk nu toch dat hij dit weekend zijn 5-weken sprongetje heeft gehad (al zou dat volgens de berekeningen van Oei, Ik Groei wat aan de vroege kant zijn, omdat mijn kereltje ruim en week te vroeg geboren is).

Dus Lynn, mij valt het ook op dat ons manneke wat meer slaapt na zijn sprongetje. Zal er toch wel mee te maken hebben!

@Eefje: sterkte vandaag en ik zou heel veel koffie gaan drinken....... Ik heb van het weekend mezelf getrakteerd op een dure "rimpelvuller" voor mijn gezicht. Wie weet verdoezelt het de vermoeidheid (tot nu toe niet ;) ).

@Kilo's eraf: hier moeten ze er juist bij! Ik weeg ruim 3 kilo minder dan voor mijn zwangerschap en al mijn broeken zitten te ruim :oops: . Slaat ook nergens op.

Verder baal ik als een stekker. Ik zou eind juni 1 week moeten werken en dan zomervakantie (onderwijs) hebben. Die week heb ik handig met mijn vervanger ingevuld, door juist de komende weken vanuit huis het een en ander te doen. Daar heeft hij ook meer behoefte aan. Hij komt dan ook een paar keer naar mij toe; zit ik ook niet met oppas. Maar, nu heeft mijn (nieuwe) baas aangegeven dat hij mij toch echt die week (en die week erop!) verwacht, terwijl ik dan geen kinderopvang heb en officieel nog fulltime werk. Pas vanaf half augustus werk ik parttime en heb ik opvang. HELLUP. En van onbetaald verlof eind juni was hij niet gecharmeerd. Het lastige is dat ik de afgelopen maanden zoveel medewerking van mijn vorige baas en het bedrijf heb gekregen, dat ik hier ook niet heel veel over wil zeuren, maar balen is het wel. Ik heb hem een voorstel gestuurd en ik hoop dat hij hiermee akkoord gaat (een compromis). Anyway, wondertje moet dus eind juni (en de komende weken) alweer aan de bak en de oma's heel lief aankijken 8) .

En ik ga nu douchen, want meneer slaapt en dan loop ik er ook een keer 's ochtends al aangekleed bij. Ook leuk!

14. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Wondertje: Oef dat is balen!! Hopen dat oma''s je uit de brand kunnen helpen..Rimpelvuller.. :) ja heb inmiddels gaten onder mn ogen..Moet er haast muurvuller op smeren 8)
    Koffie:Jep heb er al 3 kopjes inzitten..plus een reisje naar de wc ;)
    Sam slaapt nog steeds..Maar de anderen waren er om kwart over 7..
    Maar gelukkig wordt het wel mooi weer zo te zien..Kunnen ze lekker buiten spelen..

15. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Jeetje, wat een dag gister. Ik denk dat ze vanaf 7 uur 's ochtends tot 9 uur 's avonds maar 1 1/2 uur heeft geslapen. Wat vermoeiend zeg en de hele dag huilen. Hoop zo dat het vandaag beter gaat. We moeten nml naar de terugkomdag van de yoga en dat is het wel zo leuk als ze niet de hele boel bij elkaar krijst! Maar ze is nu alweer wakker vanaf 06:45 uur dus dat beloofd weer wat. Verder ontzettende poepbroeken, zat gister zowat tot aan haar oksels! Wordt nu toch echt tijd voor luierformaat 2. Oh.. ik ruik weer wat, snel verschonen voordat ik haar weer kan omkleden.

16. thalina

thalina Bekend lid

24 jun 2008
    701
    0
    0
    tollebeek
    zooo goeiemorgen :|

pfff wat kan het soms druk zijn :)
    gister wel een lekkere dag
    's ochtends heeft ie bij pappa geslapen 'smiddags 2 uurtjes in zijn bedje
    daarna heb ik hem in de draagzak genomen en heeft ie de hele middag in geslapen.. probeer hem maar niet neer te leggen want dan is ie wakker...
    's avonds heb ik het op de buik slapen uitgevonden.. dus hij heeft tot 11 uur op zijn buik geslapen wel op de bank maar ja hij slaapt..
    nu weer hij slaapt nu op zijn buik in de box =D>
    vannacht wel een drama
    hij was zo mega druk na de nachvoeding en heeft dus eigenlijk niet geslapen tot 8 uur, moeders dus ook niet.

nog steeds niet aan kolven toe gekomen...
    is het raar dat ik denk om te stoppen met borstvoeding??
    met dit gevoel loop ik al een paar dagen..
    het gaat super goed hoor.. en heb genoeg voeding voor de kleine
    maar dan hoor ik dingen van kindjes die een half jaar zijn en door de borstvoeding nog de nachten niet doorslapen enzo (mijn schoonzus haar zoontje kwam met 11 maanden 's nachts nog om 2 e 5 uur :confused: , dat schrikt me echt af)
    en op mijn werk kolven zie ik echt niet zitten
    :oops: :oops: :oops: schaam me best wel dat ik met die gedachten rond loop :oops: :oops: :oops:

kilo's, hier ook nog niet alles kwijt al was ik vannochtend 63 kilo.. dus nog minimaal 3 te gaan... en pas mijn broeken ook nog niet..
    haal van de week de wii op bij mijn broer en ga ook wii fitten!!

oo gister weer leuke foto's van mijn mannetje gemaakt.. die kan ik jullie niet onthouden natuurlijk :D

dat koppie :)

17. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    :) :) :) :)

Geweldig! :)

18. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Thalina: Als je er geen prettig gevoel meer bij hebt dan moet je gewoon lekker stoppen, je moet vooral doen waar jij je prettig bij voelt wat er ook om je heen gezegt wordt... Kan me voorstellen dat je het moeilijk vind om die knoop door te hakken... Succes !

19. Spekkie

Spekkie Actief lid

7 apr 2008
    407
    0
    0
    Help! Volgens mij zijn er hier nog meer mama's met spugertjes, maar ik schrik er zo van! Vanochtend een flesje gegeven (wat we al indikken met JBPM), en na goed en wel een minuut of 10 opeens krijsen van de pijn en twee keer een hele golf terug. Baby helemaal slap en bij aan het komen... och arme.

Maar ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet doen. Hij heeft het wel vaker gehad, broerlief heeft gelukkig nergens last van. Maar wanneer moet je met zoiets naar de huisarts? Moet ik gewoon de volgende CB afspraak maar afwachten (begin juni?). Het is namelijk niet bij elke voeding zo, hooguit twee keer per dag maar ik vind het zo heftig...

Nu ligt hij wel lekker te slapen, maar ik weet niet wat ik er mee moet eerlijk gezegd...

20. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    goedemorgen !!! voor sommige wat minder.....

ik durf het dan ook bijna niet hier neer tezetten..maar Julian heeft weer van half 9 tot half 5 geslapen en toen van 5 uur tot half 8!!!! en ik heb met hem mee gedaan!!! ik moet zeggen dat dit heerlijk is!!! Hij ligt nu ook alweer vanaf 9:15 te slapen...hi jzal zo wel wakker worden voor de borst! hij begint echt ritme te krijgen!!!

eenwondertje: ja ik denk ook zeker te weten dat julian een sprong heeft gemaakt...hij lacht naar alles en iedereen kijkt om zich heen pakt zijn voetjes en handjes gaan overal heen.!!! en hij kijkt weer wat wijzer uit zijn ogen

ik ga nu lekker winkelen, na de borst!!!!!

Deel Deze Pagina