April 2009 Mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Sam0110, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    egbimi
    Wel lachen toch, die mannen die dan langskomen en die kleine willen vasthouden! Ik denk dat hollanders dat niet zo snel doen, als ze in het buitenland zijn...
    En thanx voor de lieve woorden van de BV...doet me wel goed...

2. hoi, ik kreeg een harde schop onder mn kont van amom22, dus wilde even zeggen dat ik er nog wel ben hoor. kom snel bijlezen!
    rachel

3. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    jodie, en als je een keer de voeding een uurtje rekt? Kan hij dan wel meer op denk je? Hier is de overgang naar meer voeding ook altijd even lastig. Een paar dagen geleden kwam ze opeens weer om vijf uur voor een voeding, terwijl ze eigenlijk doorsliep tot half 7. Maar toen zaten we dus al op 6 voedingen ipv 5 en dan kan ze ook niet meer hebben natuurlijk... Dus twee gekke dagen gehad van vaker minder eten en toen toch maar een keer gerekt, zodat ze nu weer 5 voedingen heeft van ongeveer 180cc. Laatste 2 dagen weer netjes om half 7 wakker geworden en ook overdag heel tevreden geweest en goed geslapen. misschien eens proberen? en laat je hem tussendoor ook even boeren? misschien zit er wel een flinke boer dwars nu hij meer voeding krijgt!

4. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    meiden ff een vraagje...ik heb dan wel lekker een luie dag, maar ik geloof Tycho ook...hij slaapt al bijna hele dag, alleen wakker om te eten en dan weer slapen...kan dit een sprongetje/groeispurtje zijn?

5. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Oke ..probeer het nog eens..Thanks..

Hmm ik als smiley-fan vind het wel jammer dat ik er maar 1 kan plaatsen..

6. est

est Actief lid

22 nov 2006
    159
    0
    0
    logopediste
    Spijkenisse
    Coto: ik voelde me ook heel erg schuldig toen ik wilde stoppen met de BV, maar kreeg van een aantal mensen dit te horen: Liever een blijde FV mama dan een gestreste BV mama.. Tegenwoordig is de FV zo compleet.. Ik heb even geen zin om terug te lezen, maar bij mijn welkom schreef een van jullie: volg je gevoel. Dus..
    Wat een schattige foto van Djemi, is zij ook zo rossig of lijkt dat maar zo? Tjeerd is rossig. Als de zon op zijn bolletje schijnt heeft hij oranje haar, net als ik vroeger..

Heb net 2 uurtjes geslapen. En heb iets gedaan waarvan ik zei dat ik dat niet zou doen: Tjeerd heeft naast me geslapen. Ik heb nog nooit zo stil gelegen.. Leon (mijn man) zei dat we samen hebben liggen snurken ;)

7. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    als het goed is het gelukt
    hier een foto van mijn stoere ventje

8. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
  9. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    nou t is even zoeken maar uiteindelijk lukt t ons wel..:)
    Leuke foto egbimi!!
    Blijkbaar er op drukken dan wordt ie mooi groot!!:)

10. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Ik zie heel wat stoere mannetjes voorbij komen, zal binnenkort ook weer een foto plaatsen van mijn stoere vent!

Weet iemand dit??

11. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Sorry Brenda ik heb nog niet helemaal bijgelezen..
    Maar eeh...Sam heeft soms ook een dag dat ie veel slaapt..zou best kunnen hoor een spurtje..
    Maak je je zorgen?

12. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    Brenda, ik weet het niet. Maar hier is het echt het tegenovergestelde.......Jengelen, huilen, alles maar in ieder geval niet slapen.........

13. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    hoi hoi
    Eefje

idd even zoeken en we komen er wel:D

Brenda

vaak is het met een sprongetje dat ze wat meer huilen en wat hangeriger zijn bij sommige kindjes merk je er niet veel van
    en vaak daarna slapen ze wel goed ,want dan hebben ze best wel weer wat geleerd zeg maar
    was Tycho ook de afgelopen week huilerig en hangerig???
    dan zou het best kunnen dat hij de sprong van 7-9 weken heeft gehad
    en je kan ook weten wanneer je kindje een sprong heeft bv als je kindje 2 weken te vroeg is dan komt het sprongtje 2 weken later en als je kindje 2 weken te laat is komt het sprongetje eerder
    ik hoop dat je hier iets aan hebt ik zou het anders ook niet weten eigenlijk

14. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Eefje
    wat een leuke foto ook
    die schoentjes heeft Mitchell ook:)
    ik heb ze nog niet gepast eigenlijk past Sam ze al???

15. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Ik zit vandaag op:
    4.30 105CC (3.00 wakker, kwart voor 4 brullen, rekken tot 430)
    7.45 95 CC (is altijd zo na de nacht komt hij na 3 uren weer)
    10.45 135CC (zo ook vaak in de ochtend)
    15.00 150CC
    18.45 165CC

En dan tegen elven nog een voeding....

Vind het zo fijn he dit forum! Als het even moeilijker gaat heeft iedereen weer tips, erg prettig dat met elkaar meedenken!

Coto niet schuldig voelen hoor. Je hebt het al zo knap volgehouden. Je wou zo graag dat beetje voeding (3 flesjes) wat je had toch nog afkolven en haar geven, petje af hoor!

Jaaaa Eefje gelukt!!!!!!!! Hoe is het daar?

Bianca: Wat een droppie, mooie kleertjes!
    Wat voor kleertjes heb je gekregen???? Ik weet nooit hoe ik moet kijken als ik iets krijg wat ik stom vind haha. Van schoonmoeder in de eerste week een boxpakje gekregen...met roze bloemetjes en vlindertjes er op, euhmmmm ik heb een jongen???? Ligt onderin de kast haha. Ook al had ik een meisje dan is het nog niet mijn smaak.....Daarna was ik elke keer bang als ik een kado van haar uitpakte. In het begin kreeg ik ook al eens iets smaakvols namelijk.... (lees antieke smaak)

Duidelijk een sprong hier, Senne pakt ineens dingen vast, ligt te trappelen in de box en heeft allemaal nieuwe geluiden. Hij volgt je op afstand enz.
    Hij is nu na de middagslaap veel wakker, vind ik niet erg. Doet af en toe een kort slaapje in de kinderwagen. Denk dat ik dat tijdstip de puckababy niet meer doe (alleen als ik zie dat hij supermoe is en bv heel weinig geslapen heeft overdag)

Brenda Senne heeft dit ook weleens gehad, ik vond dat ook wat apart, maar had denk ik wel met een ontwikkelingssprong te maken. Geniet er van!

Msroxy we proberen hem tussendoor altijd te laten boeren, maar het is niet een boerder helaas.....Gister huilde hij in bed ontzettend, en toen pakte ik hem uiteindelijk maar even en toen 2 keiharde boeren.....Deed hij dat maar vaker. Ga de infacol maar weer eens opzoeken denk ik....

16. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Wie wil voor mij een avator maken?

17. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    zo!!!!! heb jullie weer gevonden....heb niet echt bij gelezen...ben blij allang blij dat ik weer normaal ben....qua banner enzo....moet ik nu vragen of jullie vriendjes worden ofzo>?

hier alles goed....las net dat brenda een vraagje had over veel slapen....dat heeft julian vorige week gehad....2 dagen heel veel geslapen....en dat was toen zijn sprongetje.....nu heb ik een probleem hij wil al de heledag niet slapen....niet dat hij vervelend is ofzo...maar lijkt mij dat hij onderhand wel moe is...hij is al vanaf 6 uur achter elkaar wakker.....dus meer als 12 uur!!!
    verder alless goed hij heeft geen last van zijn spuitjes gehad......en de nieuwe auto rijd heeeeerlijk!!!!

18. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Nee..haha veel te groot nog..Maar vond het even leuk voor de foto!:D

19. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    heb ook een foto van julian in mijn album met schoenen aan!!!! ook een beetje te groot :p

Deel Deze Pagina