bah...ik was net gewend aan t oude forum..... we zijn een weekend weg geweest en net terug dus ga het lateer wel allemaal ff uitzoeken. slaap lekker iedereen
Hier een gezellige zondag achter de rug met visite van broer + vriendin. Nu nog even op het nieuwe forum rondkijken en puzzelen. Ik zie een boel banner- en avatertesten voorbij komen. Waar je een zondag wel niet mee kunt vullen...... Hmmmm, ik ga een vriendengroep maken en al mijn privacy-instellingen op vrienden zetten. Dat lijkt me wel zo handig en prettig. En ik heb me aangesloten bij de vriendengroep April-mama's 2009 (we zien inderdaad wel IMD of en wat we eraan hebben).
Esther, jeetje pittige eerste maand hebben jullie met je zoontje gehad, hopelijk kunnen jullie nu alleen nog maar genieten van hem! Brenda, wat lekker al 2 goede nachten! En idd misschien dan maar even geen smoothie. Rosan, ook een fijne nacht. Ik moet zeggen dat het me goed bevalt om weer naar buiten te kunnen/mogen. Al kost het me heel veel energie, maar ja dat is dan maar zo dat komt vanzelf goed. Wil er even niet teveel bij na denken en gewoon genieten van weer actiever zijn. Deze week hb prikken, ben benieuwd. Msroxy, wat een kei is Nienke toch zeg! En idd stomme smiley's! Jodie, wat lastig dat Senne zo weinig slaapt maar ik dacht dat door het maken van hazenslaapjes hij alles verwerkt wat hij meemaakt dus dat is positief. Maar het zou veel fijner zijn als hij gewoon langer zou slapen. @Eenwondertje, prikjes waren echt niet leuk. Meisje heeft echt heel cb bij elkaar gekrijst, zo zielig! 's avonds heeft ze echt ruim 2 uur aan een stuk gehuild/gekrijst en had een temp van 38.0. We hadden haar wel pcm gegeven maar die sloeg pas laat aan. Rond 22.30 uur viel ze in slaap. Om 00.00uur heeft ze paar minuutjes gedronken en toen weer verder geslapen. Midden in de nacht werd ze weer krijsend wakker en dat hield ze een uur vol, daarna weer verder slapen en rond half zes nog een keer wakker en weer ruim half uur krijsen. Haar temp was toen nog steeds 38.0. Daarna werd ze om 8 uur weer wakker en was ze jengelig, temp gezakt naar 37.6. Heel de dag is ze nog wel jengelig geweest. Was echt zielig voor haar. Geen fijne ervaring hier dus met prikjes. Maar voor de rest zijn de prikjes bij iedereen goed gegaan dus daar zou ik vanuit gaan Jodie, ben benieuwd of de vitamine helpen, hoor er wel positieve dingen over. Hoop het echt voor je! @Wolffje, welkom en klets gezellig mee en nog gefeliciteerd! Wat een schatje is Nadine. Mijn kleine meisje heeft dat jurkje/truitje ook @Coto, knap dat je hebt besloten om te stoppen met bv. Ik vind dat je het sowieso al heel lang volhoudt met steeds afkolven, denk dat weinig je dat na doen. Veel zouden denk ik al eerder gestopt zijn. Kan me voorstellen dat het een hele stap is maar Djemi heeft heel lang bv gehad en daar heeft ze heel veel aan gehad! En niet schuldig voelen FV is tegenwoordig ook helemaal super! Egbimi, toch fijn dat bezoek leuk was en heb ook al kleertjes gehad die ik niet leuk vond. Maar ja, goed bedoeld en ferrero heerlijk! En wat een heerlijk mannetje is Mitchell! @Rach, ik ben blij dat Amom je geschopt heeft Tot snel! @Eefje, wat een onwijs vrolijke foto van Sam, erg leuk! @Lynn, fijn dat Julian geen last heeft gehad van prikjes! @Eefje, fijn dat Sam toch zo tot de vroege ochtend heet doorgeslapen! Dan vind ik het weer echt lang leve de speen, geeft ze wat rust of zo. @Jodie, leuke avatar! @Lynn, als dat echt zo werkt met die vriendjes, kan ik straks foto's van kleine meisje hier zetten @Brenda, ook al zo'n leuke avatar! @Amom, lekker weekendje weg! Waren toen straks erg bang dat bv terug aan het lopen is. Ze gaat namelijk na een minuut of 19 slaan met armpjes en steeds loslaten en dan weer happen. (Jodie, dus ook bij bv herkenbaar voor me dat Senne zo gaat slaan met zijn armpjes. Weet ook niet waarom meisje dat hier doet) Maar na 20 minuten, normaal vol anders gaat ze spugen, gestopt met voeden. Maar ze bleef maar smakken zal ik maar zeggen. Dus hadden nog afgekolvde melk staan, die opgewarmd en via fles gegeven. Heeft ze 20cc op en dat was het, dus blijkbaar kwam er toch genoeg bv uit. Nu ligt ze te slapen na een hele lange tijd huilen, ze was echt oververmoeid!
@egbimi : heel veel sterkte morgen! @leonie : wat rot dat die prikjes zo slecht vielen! En dank je voor de lieve woorden! Ik kolf af achter het forum dus dat was wel handig….1 hand typen…en 1 hand flesje vasthouden en andere fles geklemd op been…word er heel handig in! Ik ga nu echt slapen…kleine meid ligt eindelijk op bed…hopelijk blijft ze slapen…. Succes iedereen vannacht!
goooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeiemorgen! ik ben de eerste! Nienke ligt alweer lekker in de box te klessenbessen, dalijk lekker weer naar bed en ik denk ik ook! leonie, wat een drama die prikjes bij jullie zeg! Hier was er ook niets aan de hand...
goedemorgen! ik vind dit forum veel beter hoor hier ligt dochter ook lekker in de box. en ik ben blij, want ze heeft voor het eerst van half 1 tot 5 uur doorgeslapen jeeejj
geen idee, dochter slaapt hier ook wel eens de hele dag. volgens mij kunnen baby's niet genoeg slapen
Goeiemorgen! Hier heeft iemand een groot applaus verdiend! Gister 22.45 laatste fles(135 cc yeuh!) en half 12 op bed, even jengelen en toen doorgeslapen tot 6.45!!! (eerst 6.00, heeft vriend speen gegeven en hij sliep). Vanmorgen heeft hij 140 gedronken. Ik juich niet te vroeg hoor, maar ben toch wel even erg blij...... Hij heeft net nog even in de box gespeeld en nu slaapt hij weer, kijken hoe lang want de laatste dagen was het maar een uurtje of anderhalf... Ik was ongesteld geworden vorige week, precies na 28 dgn dus dat is netjes. Vanaf vrijdag niet meer, en nu wel weer, grrr! Ik heb het fout gedaan met vrienden uitnodigen (heb op contact toevoegen geklikt, dus zal het opnieuw doen) Rach wat heerlijk dat je meisje zo goed heeft geslapen, kon je even bijtanken! Bianca heel veel sterkte vandaag in het ziekenhuis! Leonie wat rot dat ze zo sterk reageerde op de prikjes! Voelt ze zich nu weer wat beter? Heb jij geen last meer van die enge duizelingen/flauwvallen? Senne moet vrijdag alweer voor de 2e rondeprikjes, vorige keer was er niks aan de hand, heeft 2 dagen veelal geslapen....Hoop nu ook weer haha.
Goedemorgen dames! Pfff ik heb echt helemaal niet het gevoel of ik weekend heb gehad eigenlijk, Martin moest werken zaterdag en moest dan (omdat onze ene auto niet echt betrouwbaar is) wachten met de weekboodschappen tot hij terug was om 4 uur ergens (wat ik echt niet leuk vond UNDERSTATEMENT want dan is de helft er niet of alleen de troep die overblijft. Zaterdag moest ook de dierenarts komen want onze ene hond had de andere gebeten (al op donderdag) maar het ging nu ontsteken en hij had koorts en aangezien ik met twee kleine kindjes en geen oppas nergens heenkon heb ik maar gevraagd of ze naar ons thuis kwam, ze zei; ja dat kost wel extra, ALSOF dat mij wat doet ik was allang blij dat ik niet daar naartoe moest. OOK nog kraamvisite gehad, dus moest alles opruimen enzo in mijn uppie (okay dean heeft met de vaatwasser geholpen, dat kan ie echt super hij weet zelfs waar de meeste dingen moeten, vind ik zo knap, lange leve peuterarbeid hahahaha) Gisteren had ik nog werk liggen van mezelf, ik moest een website afmaken voor iemand DIE IS EINDELIJK KLAAR! Ik moest eigenlijk nog een nieuwe layout maken voor ons forum (doe ik elke maand naar aanleiding van wie de foto van de maand wedstrijd heeft gewonnen is altijd erg leuk!) maar goed dat doe ik dan maar vandaag,vandaag heb ik alleen telefoondienst morgen weer normaal werk (maar 4 uurtjes, vandaag is van 7 uur sochtends tot vanavond..) Ik had gisteren gezondig qua eten (en zwaar ook, heb er nog buikpijn van haha) ik mocht als ik 95 kilo woog een frikandel speciaal halen van mezelf en ik weeg nu dus eindelijk wat ik woog voordat ik zwanger werd van dean dus halen die vette hap, man man wat een buikpijn als je 3 weken netjes hebt gegeten en zoveel mogelijk vetloos Was meteen een KILO sinds gisteren aangekomen erna OHOH dus vandaag weer op het oude padje verder en lekker wii fitten vandaag.. Ik zal eens kijken of ik bij de april mama's groep iets kan organiseren voor een foto van de maand en dan als prijs dat ik een foto collage of bewerking ofzo maak ervan als prijs (en de eer natuurlijk haha) wie zou daar zin in hebben?
Goedemorgen.. Hier ook weer wat beter geslapen..weer wakker maar sliep weer verder zonder te drinken..vanmorgen weer om half 6.. EGBIMI:Succes vandaag!! RACH:Lekker hoor , ook wat uurtjes extra gemaakt!! JODIE: Applausje voor Senne!!! Hangt het in de lucht?? Hihi dat de beebjes beter gaan slapen.. Hoop dat dat voor meerderen geldt..Maar ik juich ook niet te vroeg hoor!! LEONIE: Gut wat sneu zeg!!! *KNUFF* Hoe voel jij je verder???? Waarom mag jij wel meer smileys gebruiken..?? EDIT: BLIJKBAAR IEDEREEN WEER.. Moet nog taart maken vandaag..manlief is morgen jarig...31!!! Hoe is t verder met iedereen??? PRISCILLA: Lees jij nog mee??? Ben benieuwd hoe het met jullie gaat!! Is je moeder alweer helemaal opgeknapt?? JANTSJUH..WWJC...NANCE..LEEUW....LIEN78...VEROON....VRUCHTJE..KIPKIP...MAMACELESJE..MANDYTJUUUH..SHOPAHOLIC...LOEKA..INDY..ME2...SYNOVE...MAMAFIONA &SNIFFY... hoe gaat het met jullie??????
Goede morgen! @Rach, fijn dat je meisje zo lang heeft geslapen! @Jodie, Senne ook al zo goed geslapen, fijn!! Die duizelingen zijn grotendeels weg gelukkig. Soms nog wel maar dan moet ik gewoon rustig aan doen. Ben heel benieuwd hoe hoog mijn hb deze week is. Lief van vragen! @Msroxy, slaap lekker verder! Hier ook een goede nacht. Gisteravond was ze veel aan het huilen en viel pas rond 23.00 uur in slaap, na ook a bijna heel de dag wakker geweest te zijn. Hadden haar dus maar even wat langer laten slapen en heb haar pas om 00.30 uur gevoed. Mannetje is vandaag ook vrij dus hadden de tijd, ook nog voor gezellige andere dingen Maar meisje heeft doorgeslapen dus tot 8.00. Ze maakt steeds zo'n 7 uur 's nachts heerlijk! Nu ligt ze naast me in bed, volgens mij moet ze poepen ze is zo druk bezig met haar beentjes. Oh, ik hoor een poes kotsen dus moet gaan!
Rach haha nu kon ik dus niet slapen.......Ik geef Senne de laatste fles altijd boven in ons bed, met de tv zachtjes aan. Toen Senne naar bed ikke omkleden en tanden poetsen, vriend was nog tv aan het kijken en echt er was iets enorm grappigs op tv. Heb me slap gelachen (voor degene die wel wat lach kunnen gebruiken zoek eens op rtl gemist en dan naar Balls of steel). Daarna was ik natuurlijk enorm melig en klierig. Toen ik eindelijk in slaap viel droomde ik ontzettend eng, dus werd bang wakker (had nog maar een kwartier geslapen).....haha ik kijk nooit meer enge films of plaatjes. Al die fotos van dat drama in Apeldoorn heb ik nog steeds bij me en zie ik dan in donker voor me (hahah ben nu officieel een watje!) Jaaaaa Eefje ik hoop dat dat doorslapen in de lucht hangt en vooral dat het blijft hangen! Leonie whahaha een poes kotsen......vies! Altijd van die brokjes brij komt er dan uit...
zo ik heb trouwens gisteren een spannende en goede film gekeken; the last house on the left heet ie, echt super meegeleeft! Als je zelf kids hebt kan je om dat soort dingen alleen maar bozer worden het gaat namelijk over de wraak van ouders waarvan hun dochter iets vreselijks is aangedaan..
ik zie trouwens dat spammen met je leuke foto's niet meer kan alleen als stomme bijlage (die je amper ziet) ik zie wel leuke toevoegingen aan het forum maar ook dingen die echt heeel erg irritant zijn dat je ze niet meer hebt (zoals normale berichtopties die je overal hebt met bbc code e.d.)
films kijken..? ik heb zaterdag voor het eerst weer een film gekeken! imd bedoel je dat je ze niet meer als foto kunt neerzetten?
Nou, de prikjes zitten erop. Pfffff. Ik wist niet dat mijn mannetje zo'n keel kon opzetten. Hij liep helemaal rood aan; heel zielig. Gelukkig was hij verder wel snel te troosten en hij ligt nu lekker te pitten. Maar, het sneed wel even door mijn moederhart heen . Ik zal hem vandaag goed in de gaten houden, maar het zal wel loslopen. Verder hadden we nu een goede wijkverpleegkundige. Ze heeft ons manneke helemaal bekeken. Hij heeft geen voorkeurshouding, heupjes zijn goed, volgt goed met de oogjes enz. Ook was ze erg content met zijn groei-ontwikkeling. De officiele maten zijn nu (morgen 2 maanden): 4700 gram, 54 cm. lengte en 40 cm. hoofdomtrek. Hij groeit dus echt als kool. We doen het prima met de nachtvoeding/ochtendvoeding en kregen het advies om die van 's ochtends 05.00 uur naar 100 cc te verlagen. Zodra hij na 06.00 uur komt, is het de eerste voeding van de dag en dan dus 120/130 cc geven. En de dagvoedingen mogen we langzaamaan gaan ophogen. @Rach84: welcome back! En een lekkere nacht dus! @Jodie: JIPPIE, er is dus verbetering. Fijn zeg, dat je een redelijk goede nacht hebt gehad. Dat geeft de burger weer moed. @Leonie: ooh, wat naar door je meisje zeg dat die prikjes zo vervelend waren. Het is voor een goed doel, maar toch...... @Eefje: ik mis nog wel meer dames op het forum de laatste dagen/weken, zoals Spekkie, WannaB enz...... Hoe gaat het met jullie? @IMD: leuk idee met die vriendengroep. Misschien dat onze Hyves door met vrienden en zo te gaan werken, ook overbodig wordt?
@Rach ja dat bedoel ik gewoon hoe ELK forum in nederland werkt met bbc codes (dus [.img] (zonder het puntje DIE codes bedoel ik... @eenwondertje, ja door de vriendengroep / groepen is idd een hyves redelijk overbodig (alhoewel je daar wel weer beter kan stemmen, foto's plaatsen voor bv foto van de maand wedstrijd, want dat is hier vrij lastig..
Goedemorgen allemaal ! Hier een lekker rustig weekend gehad, ook lekker filmpjes gekeken heerlijk ! Eindelijk Mama Mia gekeken ! Wordt je vrolijk van ! Ga vandaag eens proberen of we zonder JBPM in haar voeding kunnen. Ik weet ook niet tot wanneer je dat erbij moet doen dus ik zie het wel of ze alles binnen houdt vandaag... Eenwondertje: Zielig hoor die prikjes, ik moet donderdag met Esmee en ik zie er wel een beetje tegenop eerlijk gezegt... Kan iemand mij vertellen hoe ik die banner er weer inkrijg ? Sorry ben echt een muts met dat soort dingen
@Sushi: je kunt een banner van ZP maken (zie helemaal bovenin de ZP-site het kopje "banners"). De URL die dan verschijnt nadat je een banner hebt uitgekozen, die kopieer je en plak je bij je handtekening. Je handtekening is te vinden bij je gebruikersinstellingen. Als je een eigen/pesoonlijke banner wilt maken, dan maak je die en dan plak je die URL bij handtekening...... Oh enneuh, mijn mannetje heeft tot nu toe geen last van de prikjes. Hij ligt zelfs vrolijk te kirren in de box en lacht zelfs weer meer dan de afgelopen dagen met ook meer geluid ; sprongetje voorbij? Sushi, ik zag ook best wel tegen de prikjes op, en leuk was het even niet, maar het is me reuze mee gevallen!